Inderdaad, een heel erg merkwaardige beslissingquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is wel de voorlopige selectie. Maar Maduro gaat wel een beetje ver.
Goh, wat onverwachtquote:Een 21-jarige Dominicaan die meedeed aan een wedstrijd tequila drinken, heeft dat moeten bekopen met zijn dood. Drie andere deelnemers aan de wedstrijd liggen met ernstige klachten in het ziekenhuis.
De 21-jarige man deed mee aan een wedstrijd in een discotheek in Santo Domingo, de hoofdstad van de Dominicaanse Republiek Met de wedstrijd kon de man tienduizend peso (290 euro) winnen. Daarvoor moest hij wel meer dan vijftig glazen tequila achterover slaan. Dat lukte de man, en hij sleepte de hoofdprijs in de wacht.
Enkele uren later overleed hij in het ziekenhuis aan een door alcoholvergiftiging veroorzaakte hartstilstand.
marco kent hem natuurlijk al een jaar of wat via de ajax-opleiding !quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:03 schreef tha_dark het volgende:
Bij Marco hoef je kennelijk maar twee goede wedstrijden te spelen om in de voorselectie te zitten. Hij zal waarschijnlijk ook niet geselcteerd worden (hoop ik eigenlijk).
Kortomquote:
Ik had speciaal mijn text-only uitgezet om te kijken!quote:
iemand die het fijn vindt om zijn handen te branden tijdens het stelenquote:
Iemand die met een gestolen aansteker z'n lul in de fik steekt!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
iemand die het fijn vindt om zijn handen te branden tijdens het stelen
Ach het was ook om te kijken hoe het ook al weer was...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmmm, wel weer wat sneller, maar nog niet denderend...
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:49 schreef golfer het volgende:
Jammer dat die baan aan je neus voorbij is gegaan, Bjoro.
Mijn halve werkdagje zit er weer op.
ik was wel warm ....... ha ha ha (leuk woordgrapje, vond ik zelfquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iemand die met een gestolen aansteker z'n lul in de fik steekt!
(met dank aan het bluezzekind)
Ach misschien een kleine troost.... je bent niet de enige in Nederland...quote:
vandaar die nieuwe tvquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:06 schreef pascalheister het volgende:
middag
zo de belastingspapieren zijn ook weer ingevuld, krijg een leuk bedrag terug
Blijft wel in het nieuws zo. Van nu punt nlquote:Zaak-Majstorovic naar geheime locatie
Uitgegeven: 8 maart 2005 14:36
Laatst gewijzigd: 8 maart 2005 14:41
ZEIST - De KNVB heeft dinsdag besloten om de zitting van FC Twente-speler Daniël Majstorovic, die voor vanavond bij de tuchtcommissie op de agenda staat, niet in Zeist te behandelen. De zaak wordt nu op een geheime locatie afgehandeld.
De KNVB besloot hiertoe nadat er betrouwbare informatie was binnengekomen dat een groep van circa zestig fanatieke Twente-aanhangers de zitting wilde bijwonen. Uit veiligheidsoverwegingen is nu gekozen voor een andere locatie.
Elleboogstoot
De tuchtcommissie behandelt de zaak van Majstorovic nadat hij een schikkingsvoorstel van zeven wedstrijden uitsluiting niet heeft geaccepteerd. De speler zou zich in de wedstrijd FC Groningen - FC Twente schuldig hebben gemaakt aan het tweemaal geven van een elleboogstoot aan een tegenstander.
Had er geen rekening mee gehouden maar de tv heb ik nu wel weer terugverdientquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vandaar die nieuwe tv
Hey ik zie dat je een eigen forum hebt
Hmm dan heb ik toch iets fouts gedaan denk ik....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Had er geen rekening mee gehouden maar de tv heb ik nu wel weer terugverdient
ja forum is een beetje om te testen
jij dekt ook alles hequote:
hehe wat zul jij een spierpijn overal hebben dan.....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Poei, dat weekend Zwitserland ben ik iets moeier van geworden dan verwacht. Gister om 10 uur op de bank in slaap gevallen bij het film kijken, vanmiddag om kwart over 2 wakker geworden omdat ik eraf pleurde
Ook een goeiemorguhquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe wat zul jij een spierpijn overal hebben dan.....
Mijn ervaring van lang op de bank slapen is alles behalve prettig...
goede morgen trouwens
Ik snap niet dat er 60 supporters naar zo'n behandeling van een zaak gaan. Ik wist dat Tukkers gek waren, maar zo gek...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Blijft wel in het nieuws zo. Van nu punt nl
Maar wel nog steeds retetraag.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:46 schreef Bos81 het volgende:
En we zijn er weer ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |