quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:18 schreef Didiot het volgende:
Helaas nog maar 150 km
Maar goed, zit 24 maanden fabrieksgarantie op... en ben daarmee dus niet verplicht alleen naar HvW te gaan. Kan er mee naar elke Suzuki dealer voor garantie
Correctiequote:Op woensdag 2 maart 2005 15:43 schreef Didiot het volgende:
En nou ophouden met gezeik over dealers, aangezien ik tot op heden altijd een goed rijdende motor terug heb gekregen i.t.t. een zekere amerikaanse auto die na een halve revisie en een hoop problemen daarna stil voor de deur stond te staan...
Gelukkig zit er een exclusief dealer in de buurt (Groenewold in Delft). Die moeten zeker zonder gemor garantiegevallen aannemen denk ik zoquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:52 schreef Patrick281 het volgende:
Stoere topictitel.![]()
[..]
In principe wel, alleen ze zien je al ergens anders aankomen, worden ze niet blij van.
![]()
![]()
Jaja, allemaal weer goedpraterijquote:>knip<
quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Heeft er eigenlijk niemand zin om mee te gaanPlek zat
Tips? Aanpassingen?quote:Curriculum vitae <naam>
januari 2005
Persoonlijke gegevens
Naam:
*censuur*
Voornamen:
*censuur*
Adres:
*censuur*
Postcode, woonplaats:
*censuur*
Telefoon:
*censuur*
Geboortedatum en plaats:
27 april 1985 te Dordrecht
Nationaliteit:
Nederlands
Opleiding
1998- 2002 VBO, Insula Collega locatie C.S.D. te Dordrecht
2002-2003 MBO, ICT Service medewerker, Da Vinci College te Dordrecht
Overige/bijzonderheden
A-rijbewijs
Ervaring met computers op een hoop gebieden
Eenmaal in de drie weken aan het infuus i.v.m een gebrek aan antistoffen
Taalkennis
Nederland mondeling en schriftelijk goed
Engels mondeling en schriftelijk goed
Werkervaring
mei 2001 - september 2004, Supermarkt Bas v.d. Heijden, vakkenvuller, Dordrecht
februari 2002 - mei 2002, stage in ICT-sector, Sanquin Bloedbank te Dordrecht
maart 2004 - juli 2004, vakantiewerk Stadswerken Dordrecht, boomverzoring (Randstad Dordrecht)
oktober 2004 - december 2004, verkoper Intertoys afdeling Multimedia
Andere activiteiten, hobby’s en interesses
Activiteiten: het verzorgen van routes bij een motorclub, motorrijden en vliegtuigen spotten
Hobby’s: motorfietsen en computers
Interesses: meteorologie, klimatologie, geografie, luchtvaart en reizen
Referenties
*censuur*
Duh, taalfoutjequote:Op woensdag 2 maart 2005 18:08 schreef ploderus het volgende:
Ervaring met computers op een hoop gebieden -> specificeren
Ervaring op een hoop gebieden staat erg vaagWat voor gebieden? Hardware? Software? Programmeren? Omgaan met programma's als Office, Windows, MacOS etc?
Zeker voor administratief of ICT werk is dit erg van belang.
Taalkennis:
Nederlands![]()
In een CV/sollicitatiebrief is het erg belangrijk netjes te werken. Het is jouw visitekaartje naar een bedrijf toe. Aan de hand van deze brief/CV bepalen zij of ze je überhaupt uitnodigen voor een gesprek. Zorg ervoor dat het uitnodigend is om te lezen en dat ze je graag een keer willen spreken.
Als laatste zou ik misschien 'het verzorgen van routes bij een motorclub' veranderen in 'motorroutes verzorgen'. Het stukje 'bij een motorclub' klinkt namelijk nogal Hell's Angels-achtig![]()
quote:Curriculum vitae S.C. de Ridder
januari 2005
Persoonlijke gegevens
Naam:
*censuur*
Voornamen:
*censuur*
Adres:
*censuur*
Postcode, woonplaats:
*censuur*
Telefoon:
*censuur*
Geboortedatum en plaats:
27 april 1985 te Dordrecht
Nationaliteit:
Nederlands
Opleiding
1998- 2002 VBO, Insula College locatie C.S.D. te Dordrecht
2002-2003 MBO, ICT Service medewerker, Da Vinci College te Dordrecht
Specialiteiten
Ervaring met computers op een hoop gebieden. Vooral hardware maar ook software, denkend aan netwerken aanleggen, Microsoft Office en verder alle standaard handelingen in Windows (95, 98, 2000/NT, ME en XP)zoals apparaatbeheer, schijfbeheer etc etc.
Taalkennis
Nederlands mondeling en schriftelijk goed
Engels mondeling en schriftelijk goed
Werkervaring
mei 2001 - september 2004, Supermarkt Bas v.d. Heijden, ondersteunend medewerker, Dordrecht
februari 2002 - mei 2002, stage in ICT-sector, Sanquin Bloedbank te Dordrecht
maart 2004 - juli 2004, vakantiewerk Stadswerken Dordrecht, boomverzorging (Randstad Dordrecht)
oktober 2004 - december 2004, verkoper Intertoys afdeling Multimedia
Andere activiteiten, hobby’s en interesses
Activiteiten: het verzorgen van motorroutes, motorrijden en vliegtuigen spotten
Hobby’s: motorfietsen en computers
Interesses: meteorologie, klimatologie, geografie, luchtvaart en reizen
Overige
A-rijbewijs, beschikking over eigen vervoer
Referenties
*censuur*
Klinkt inderdaad gek. Maar als ik je vraag welke nationaliteit je heb: Welke nationaliteit heb je? Riet: De Nederlandse.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij is een vrouw Nederlandse en een man Nederlands
Dit is hem nu...
[..]
Nee, je zegt, ik heb een Nederlandse nationaliteitquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ik zeg, mijn nationaliteit is Nederlands
Nee, je zegt, ik heb DE Nederlandse nationaliteitquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, je zegt, ik heb een Nederlandse nationaliteit
Kan allebeiquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:15 schreef Didiot het volgende:
[..]
Nee, je zegt, ik heb DE Nederlandse nationaliteit
Die Turken van tegenwoordig moet je ook alles uitleggen![]()
![]()
![]()
Kan je hier nix van bakken?quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Pepijn ge zijt ene Belg toch?
Wat betekend ''tendens'' dan
[..]
Dus eigenlijk een voorspelling..quote:richting waarin iets zich ontwikkelt
Ligt niet aan jou, ik moest ook ff kijken en dag eerst wtf is dat...quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:28 schreef Youssef het volgende:
Ik moest echt ff kijken voor ik zag wat er op dit plaatje stond![]()
Ligt dat nu aan mij?
[afbeelding]
Vreemd schaap hoorquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:28 schreef Youssef het volgende:
Ligt dat nu aan mij?
[afbeelding]
spikes op de banden van je lesmotor en warme kleding aantrekken dusquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:01 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[afbeelding]
En wiens eerste motorrijles stond voor vrijdag geplanned?![]()
Ik zal je morgen die van mij even mailen, niet dat die nou heel goed is maar qua opbouw iets beter.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij is een vrouw Nederlandse en een man Nederlands
Dit is hem nu...
Mooiquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:05 schreef super_honda het volgende:
[..]
spikes op de banden van je lesmotor en warme kleding aantrekken dus
heb mijn motor vandaag maar ff laten staan, lag me net wat teveel sneeuw eigenlijk....
[[[url=http://img216.exs.cx/img216/9574/m41000099pu.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img216.exs.cx/img216/5058/m41000105mw.jpg]afbeelding][/url]
Dit klinkt niet.quote:Ervaring met computers op een hoop gebieden
Owquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:22 schreef Patrick281 het volgende:
bovendien heb je vast wel eens een cursus her en der meegepikt inplaats van alleen maar die twee opleidingen
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dit klinkt niet.
Op veel gebieden zou beter zijn. Nog beter is het om het te specificeren. Dus op welke gebieden je ervaring met de computer hebt.
En je hebt inderdaad de Nederlandse nationaliteit.
Volgens mij is dit een soort van Schotse Hooglander. met de Schotse nationaliteit dusquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:28 schreef Youssef het volgende:
Ligt dat nu aan mij?
[afbeelding]
Ja jammer dan... ik ben hier niet voor de leuk natuurlijk !quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vond je post voor de edit leuker.
En dat was?quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vond je post voor de edit leuker.
De tendens van de huidige jeugd is minder sporten en meer ongezond eten.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Pepijn ge zijt ene Belg toch?
Wat betekend ''tendens'' dan
[..]
quote:
Nerderlands..quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
En dat was?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een soort van Schotse Hooglander. met de Schotse nationaliteit dus![]()
Het is dus een rund rund !![]()
Edit :![]()
Toch grappig hoe het kleine kind naar boven komt in dit soort situatiesquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb ondanks mijn ziekjes toch nog een sneeuwpop gemaakt... ik kon het niet laten
Batterijen heb ik ook weer gevonden en heb dus ook foto's
Die weer volgen na het warme bad wat ik ga nemen.
Nou..... Doeiiiii
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:37 schreef ondeugend het volgende:
Batterijen heb ik ook weer gevonden
Die weer volgen na het warme bad wat ik ga nemen.
Zelfde als 'liev'quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:52 schreef Patrick281 het volgende:
Kennen wij deze stunter nog.
Vond het filmpje bij een motorcross site.![]()
![]()
Toen ik uit mijn werk reed zag ik een jongen vertwijfeld op zijn brommer zitten of hij nog wel verder durfde te rijden. Mooi dingetje zo'n Yamaha TZR-50 zou zonde zijn als hij daarmee een klapper maakt. Als is het dan maar een brommer.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:51 schreef hicham het volgende:
ZuchtIk vind het klote dat mijn brommer steeds uitvalt enzo
en dat het op de terugweg echt reteglad was!!!
![]()
Er werd toch zelfs wat gezegd over -25quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen gaat het trouwens plaatselijk 15 graden vriezen.
Check de sneeuwval in Friesland.klik!
Nee niet de foto's die hij hier al gepost hadff doorbladeren ..
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:34 schreef ondeugend het volgende:
Sneeuwpob !
Ja ze is naakt en ja ze is dik anders valt ze om.
[[url=http://www.MyOnlineImages.com/Members/duhhhhh/images/pob2.jpg]afbeelding][/URL]
Van knopen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:42 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Sneeuwpoppen bestaan uit 2 of 3 bolletjes, een wortel, takken als armpjes en uuhm.. waar waren die knopen ook alweer van gemaakt?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:34 schreef ondeugend het volgende:
Sneeuwpob !
Ja ze is naakt en ja ze is dik anders valt ze om.
[[url=http://www.MyOnlineImages.com/Members/duhhhhh/images/pob2.jpg]afbeelding][/URL]
quote:En hier ergens zou mijn auto brommobiel moeten staan
[[url=http://www.MyOnlineImages.com/Members/duhhhhh/images/auto.jpg]afbeelding][/URL]
Was jij dat in je dienstijd? 1e wereldoorlog?quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
Riet, misschien zoeken ze nog motorordonansen in het Tjechische leger.
[afbeelding]
Met ski's.
Haha ik heb wel een Jawa gehad, 2 zelfs.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Was jij dat in je dienstijd? 1e wereldoorlog?
Andere sneeuwfoto's zijn wel weer wit.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:18 schreef Patrick281 het volgende:
Heavy kleurtje hoor dat blauw
[afbeelding]
Kan toch makkelijk? Daar had je trouwens tenminste nog een motorbroek aan...quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha ik heb wel een Jawa gehad, 2 zelfs.![]()
En die ski's zijn wel makkelijke optie's, mits verstelbaar.
Latersz allemaal ..
Edit foto zal trouwens jaren 60 zijn.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:22 schreef ondeugend het volgende:
Andere sneeuwfoto's zijn wel weer wit.
Het zal met de lichtinval te maken hebben denk ik.
Waarom de ene foto wel wit en de andere blauw dan ?quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
}w: Witbalans. Kan je ook handmatig instellen.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan toch makkelijk? Daar had je trouwens tenminste nog een motorbroek aan...
Ja ik heb ook zo een witte foto van de pop.... maar vanaf een andere hoek.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:32 schreef Patrick281 het volgende:
Check de edit.
En aargggggh wit! Dit is wit. (rechts is de gecorrigeerde foto![]()
)
[afbeelding]
Ik vond de motorrijder die ik zag een sukkelquote:Op donderdag 3 maart 2005 08:25 schreef Didiot het volgende:
* Didiot overweegt toch met de KLX te gaan...
Lokale weerberichten geven aan dat het droog blijft iets boven het vriespunt wordt
quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:28 schreef ploderus het volgende:
Niemand hier? Iedereen zeker aan het werk, rijden, school enz?![]()
Nou ja, ik ga lekker aan schoolprojectje werken
quote:Ziek, zwak en misselijk
oh, heerlijk!!! Hoe lang ga je?quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:39 schreef Faithz het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Laatste dag werken!![afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Morgen lekker naar de ardennen![]()
euhhquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
DTS voluit terwijl je oorpijn hebt?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:28 schreef ploderus het volgende:
Niemand hier? Iedereen zeker aan het werk, rijden, school enz?![]()
Man on fire vond ik juist wel aardig, collateral was leuk maar niet bijzonder. Misschien lag het aan het feit dat ik van collateral alleen een telesync had?quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond Man of Fire niet veel aan eigenlijk...Collateral was wel vet
Maar American History X blijft het tofst
Nee want hier heb ik internetquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Slapen en lezen kan je toch ook hier?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:42 schreef hollander172 het volgende:
Over films gesproken, gisteren If Only gezien en dat viel ook best mee voor een vrouwenfilm.Vriendin was helemaal gelukkig toen ik deze gekocht gedownload had.
Dus heb je nog wat bonuspunten nodig bij je vriendin, haal die film, gooi er een massage tegenaan en je hebt weer krediet sex voor minimaal een week.
De bedoeling was ''Bandit op plakkend rubber'' maar volgens Youssf staat er nu "The thief on a rubbery plate''quote:
quote:
wie, wat, waar?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En die fokker met de GSX-R750 heb je zeker ook gemist.
![]()
Verder helemaal niemand op gereageerd behalve ik.![]()
![]()
Een paar maanden geleden poste die Amsterdammer van de eerste meet ook weer eens een keer.
Ik kan ff niet op zijn naam komen.
Helemaal niemand die het opviel verder.
Interessantquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Heren... stukje rijtechniek
http://www.geocities.com/hotsyflotsy/Rijtechniek.pdf
Erg nuttig voor de komende Bosweg- en KB meets
Dinsdagavondquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:31 schreef Romius het volgende:
wie, wat, waar?
quote:
Oja, ik wou nog reageren, ik wou vragen of dat een GSX was die op MF stond, maar er kwam iets tussenquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dinsdagavonden bij de opvolgende pagina kan OPM even bijlezen over de vertaling voor Riet zijn ondertitel.
![]()
[..]
Nou weet jij het ook.
Hoe ben je hem van plan in te rijden?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Mn nieuwe cpu is er.... pics
Klik
Klik
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe ben je hem van plan in te rijden?
Onder achterband leggen voor een burn out, is ie meteen klaar voor gebruikquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Eerst een mooi dun laagje Artic Silver 5 erop doen, dan mn mooie Arctic Cooling Copper Silent2 TC die nog niet binnen is, dan PCHealth in de bios in de gaten houden hoe warm ie word, als dat goed is naar Windows en testen met SiSoft Sandra 2005quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarmee?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:11 schreef Youssef het volgende:Jippie, even rijtechniek.pdf even doornemen en ik kan jullie allemaal eruit rijden.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:11 schreef Youssef het volgende:Jippie, even rijtechniek.pdf even doornemen en ik kan jullie allemaal eruit rijden.
Kan je dan niet beter je walkman opzij zetten en je oordopjes inde PC pluggen?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:24 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
s Nachts tijdens je slaap walkman opzetten en de PC dit documentje laten voorlezen.. dán kan je pas rijden
quote:Aangeboden: Wegens Verdrag van Kyoto deze zuipschuit in de opruiming.
Prijs: N.o.t.k
Millieu-terrorist gezocht om mijn boodschappenwagentje over te nemen.
Een Mercedes 4,2 liter sec uit 1989. V8 motor, plaatwerk en ophanging 100% in orde.
Hij trekt een beetje naar rechts wanneer je ermee langs een benzinestation rijdt, maar verder spoort ie als de beste.
Als je flink gas geeft en voortdurend de kickdown gebruikt zuipt ie lekker door, minstens 1:5. Boven de 200 km/u wordt ie wel zuiniger.
Maar ik ben rustig en kalm van aard en dan gebruikt ie helaas niet meer dan 1:7.
Ik heb nu een peperdure japanner op waterstof aangeschaft, dat lijkt wat millieuvriendelijker voor degenen die nog niet weten dat waterstof aanmaken meer energie kost dan dat het oplevert. Net als met die electrische wagens die op electriciteit rijden afkomstig van kolengestookte centrales. Die lijken alleen maar schoon.
Net als trouwens ook al die langzame wagentjes op de linkerrijbaan,
die zorgen ervoor dat iedereen in moet houden die erachter rijdt, wat kost dat wel niet aan energie als al die achterliggers met een kwartier vertraging thuiskomen?
Ik wil eventueel wel een belastingvrije mercedes 240D o.i.d. inruilen,
om mijn moeder (88j mee rond te laten scheuren of om mijn zwager mee van het cafe op te kunnen halen als ie weer 'ns te veel gezopen heeft.
Ik verneem het wel als u een strak plan heeft.
[Er onderuit probeer te komen-modus]quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter je walkman opzij zetten en je oordopjes inde PC pluggen?
[afbeelding]
Zeker waarquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb het geleerd via het karten wat ik vroeger in competitie deed.
Alleen weten en het toepassen is weer een heel ander verhaal.![]()
En je kan er ook goed mee op je smoel gaan in de winter.
De lijnen rijden kan je zowel toepassen als zijnde veiliger, maar ook gevaarlijker.
Ik ben zo een keer onderuit gegaan omdat ik dacht wel even een bocht zo rechtmogelijk te kunnen nemen, en er dan op het kantelpunt in te vallen.Het had gemiezert, en alle druppeltjes bleken op die dijk kleine ijspukkeltjes geworden op het asfalt....
![]()
In veilig opzicht val je wel enigzins de bocht in maar geef je veel minder gas, en heb je uiteraard een lagere ingangssnelheid.
Nee, wel oordopjes met kabel... en verlengkabel indien nodigquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[Er onderuit probeer te komen-modus]
Nee! Ken jij draadloze oordopjes die je in de PC plugt?
[/Er onderuit probeer te komen-modus]
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:36 schreef hicham het volgende:
OMG
[..]
[afbeelding]
linkje; http://www.marktplaats.nl(...)Zoek%26av%3D%26pv%3D
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:19 schreef Faithz het volgende:
[..]
Komt omdat je de zx6r hebt afgezworen![]()
![]()
[quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeker waarVooral het stukje waarin staat dat als je dreigt de bocht uit te vliegen dat je juist NIET naar die boom moet kijken... maar uit reflex ga je toch naar die boom kijken... daar moet je gewoon op oefenen. Wel linke oefening trouwens
![]()
jongen, kijken kost niksquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik begin te twijfelen, dat prijs verschil zou ik toch ook wel heel goed kunnen gebruiken![]()
Hij heeft al zo een 1000 euro aan benzine uitgegevenquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:50 schreef Faithz het volgende:
[..]
jongen, kijken kost niks
Hier al gekeken ?
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/33029.htm
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:49 schreef Patrick281 het volgende:
Waar ik wel wat aan had was het stukje van met je onderlichaam meebewegen richt bocht uit, en nog meer met je hoofd meedraaien. Het sturen zou dan als vanzelf moeten gaan.![]()
Ik denk dat ik inderdaad nog wel wat meer kan bewegen op de motor.![]()
Dat leerden wij meteen bij de BV'tjesquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waar ik wel wat aan had was het stukje van met je onderlichaam meebewegen richt bocht uit, en nog meer met je hoofd meedraaien. Het sturen zou dan als vanzelf moeten gaan.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij heeft al zo een 1000 euro aan benzine uitgegeven [afbeelding]
Is dat zo? Ik doe het niet bewust iig...quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij doet dat wel heel duidelijk Riet.
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat leerden wij meteen bij de BV'tjesGing ie laten zien wat je moest doen bij de halve draai, maar dan zat ie niet op een motor. Naja, hij zat wel op een motor maar dan onzichtbaar
Hoofd omdraaien, nog verder kijken, lichaam meedraaien en huppa, je knie duwt automatisch de motor om
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bijzondere verrichtingen zijn een hoofdstuk apart.
Die doe je over het algemeen je verdere motorleven niet meer.![]()
Nu heb ik het over iets hogere snelheid dan stap of "kruip"voets.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL vond net een cd met foto's van mn scooter en mezelfToen had ik hem net en nog origineel
Mén wat lijk ik nog een jong pikkie daar...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie weinig verschil, toen had je alleen nog geen clearasil nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL vond net een cd met foto's van mn scooter en mezelfToen had ik hem net en nog origineel
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
HAPquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen verschilZijn jouw brilglazen wel van de juist sterkte?
![]()
Enne, heb nooit clearasil nodig gehad hoor...
quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen verschilZijn jouw brilglazen wel van de juist sterkte?
![]()
Enne, heb nooit clearasil nodig gehad hoor...
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben zo een keer onderuit gegaan omdat ik dacht wel even een bocht zo rechtmogelijk te kunnen nemen, en er dan op het kantelpunt in te vallen.
zo herinner ik me jouw Bandit helemaal nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ook doen als je de bocht indraaitquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:49 schreef Patrick281 het volgende:
Heb je al gehoord van die jongen uit Beesd?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:50 schreef Faithz het volgende:
[..]
jongen, kijken kost niks
Hier al gekeken ?
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/33029.htm
[afbeelding]
Riet tochquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kweenie, kvin ze allebei wel mooi zxr400 en zx6rquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar? Wat is er mis mee dan?
Vet toch, sportieve zithoudingquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Een ZX6R rijd echt niet lomp. Maar goed, ik zou dus voor een 6 gaan... en waarom? Tja, hoef je niet zo hoogtoerig te houden, ook qua slijtage wat relaxter, meer bottompower, gewoon wat meer motor..
Je kan net wat beter met de rest meekomen (vol vermogen dan) en heeft een wat minder extreme zithouding..
Zie je wel!quote:Ennuh, het schijnt dat ik 10% Spaans ben![]()
Of was t nou Marokkaansquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:21 schreef Youssef het volgende:
dat hoogtoerige zorgt er juist voor alsof ik dan de hele motor gebruik ipv van een groot deel van de motor ongebruikt te laten.
Laat maar, kan ik niet uitleggenquote:
Jeps, de ZX6R heeft standaard zo'n 65nM koppel en de ZXR400 maar 36 geloof ik en dan bij het ABSOLUTE max. toerental, dus eigenlijk gewoon geen koppelquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Laat maar, kan ik niet uitleggenAniweg, kan het zo zijn dat ik, beide 25kW, de zxr400 toch minder hard vind optrekken?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja, zelf weten uiteraard... het is maar waar je van houdt, en weet jij dat al?
Wat denk jij Pepijn?
Alsof je met een ZX6R niet meer kan gummen door die 20 of 25kg meer...
Vind een 6 gewoon wat meer motor ipv die 400... dat lijkt net een brommertje, wel een hele snelle en lichte
Dus toch wel, want dat merkte ik gewoon bij beide 400'tjes die ik heb getest], gniffel, hihiquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie mn edit..
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoals ik al zei, boven de 8000rpm heb je met 25kw kitje niks te zoeken en daar begint een 400 nou juist te trekken,,, daaronder gebeurt er echt heel weinig terwijl de ZX6R zo vanaf 4000rpm al aardig eraan begint te trekken
Ik weet zeker dat je met die zxr400 je broertje NIET bij gaat houdenAangezien ik met die Bandit van Hicham een ongeknepen ZXR400 tot de 50km/h er al uit trok...
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:32 schreef Youssef het volgende:
EtenEven overleggen met het thuisfront.
Wat wil je hier nu mee zeggen? OPM's motor is niet geknepen dus dan mag ik aannemen dat ie boven de 7000rpm goed looptquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:41 schreef Patrick281 het volgende:
Ik moet toch zeggen dat OPM's motor goed bij kon blijven hoor..en de naald stond de hele tijd boven de 7.000 toeren en het voelde het niet alsof de motor ademnood had.
quote:Op donderdag 03 maart 2005 14:25 schreef Dutchboy het volgende:
[...]
Maar die politieman kan natuurlijk niet ruiken of het iemand betreft die z'n motor perfect onder controle heeft of niet. Het kan net zo eenvoudig een onnozelaar zijn op - zeg eens voor de grap - een CR500, die ineens dat brute kreng onder zich vandaan laat trekken en op de andere weghelft belandt. Kan zo maar gebeuren hoor...
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat wil je hier nu mee zeggen? OPM's motor is niet geknepen dus dan mag ik aannemen dat ie boven de 7000rpm goed loopt
ik denk niet dat het zo zwart-wit is zoals jij schetst, waarom is de ZXR-400 dan zo populair bij de beginnende motorrijders inclusief jijzelf als je niet met je benen in je nek zat. er rijden genoeg tevreden 25Kw-ers op een ZXR-400.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
je rijdt op een motor met bijna geen vermogen![]()
Je zegt zelf hoogtoerig, en vervolgens 'een groot deel ongebruikt laten'quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
dat hoogtoerige zorgt er juist voor alsof ik dan de hele motor gebruik ipv van een groot deel van de motor ongebruikt te laten.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
, ik kan me de 1e meet nog wel herinneren toen ik bijna rechtop door de bochten ging
Note: Terwijl ie zich toch aan de max. snelheid hield liet hij de andere lessers achter zichquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet liegen, je ging al met rijlessen strak en hard over alle dijkweggetjes.
Jouw rijschoolhouder liet je helemaal los gaan gewoon.![]()
![]()
Dat bedoelt hij inderdaad anders dan jij het opvat.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:19 schreef hicham het volgende:
Je zegt zelf hoogtoerig, en vervolgens 'een groot deel ongebruikt laten'
Je bedoelt het misschien anders maar zo een zin spreekt zichzelf tegen [afbeelding]
quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
Niet liegen, je ging al met rijlessen strak, hard en megaschuin over alle dijkweggetjes.
Jouw rijschoolhouder liet je helemaal los gaan gewoon.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:23 schreef Youssef het volgende:
Oud topic had ik al gelezen. Ik hou me voorlopig weer even stil.![]()
Ik hoef geen pekelfietsquote:
Ben met de motor gegaan en weer levend teruggekomenquote:Op donderdag 3 maart 2005 08:25 schreef Didiot het volgende:
* Didiot overweegt toch met de KLX te gaan...
Lokale weerberichten geven aan dat het droog blijft iets boven het vriespunt wordt
Doorgaande wegen zijn idd goed te doen, andere wegen zijn al minder. Vooral fietspaden omdat een brommer niet altijd op de weg magquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:35 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ben met de motor gegaan en weer levend teruggekomen![]()
Was op de doorgaande wegen en snelweg goed te doenAlleen Den Haag heeft een broertje dood aan pekelen
Maar goed, dat is maar ca. 500 meter van de in totaal net geen 25 kilometer
Ben laat weggegaan en weer op tijd van m'n werk weg
Nee, jij?quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:53 schreef Romius het volgende:
Ben je weer met die roze motor aan het spammen?![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:00 schreef Didiot het volgende:
Grote kans dat ik morgen m'n teamleider weer opbelt om een dagje thuis te blijven hangen gezien de voorspellingen
Wat danquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:08 schreef Patrick281 het volgende:
Niemand luistert zeker naar radio 538.Had je mij net kunnen horen namelijk.
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:50 schreef hicham het volgende:
Je bent wel lekker bezig trouwens Pepijn, als jij nu je motor klaar had kon je lekker crossen door de sneeuwDit is voor jou 'mooi weer'
Klein interview.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klein interview.![]()
![]()
Ik heb e.a. prijzenpakket gewonnen bestaande uit een aantal cd's, DVD's en een jaar gratis webdomeinhosting.
Luister normaal nooit naar de radio, maar stond af te wassen in de keuken, en er was met toch een K*&^% nummer op de radio die ik even moest, gewoon echt even moest kraken.![]()
Vandaag is het nog kouder en gladder dan gister.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:57 schreef Didiot het volgende:
Zal ik vandaag gaan motorrijden of niet?
abnormale tempsquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:16 schreef Youssef het volgende:
PotvedikkeMinimum temperatuur van -20 gemeten in NL
Jammer dat een bivak muts altijd beslaat op de bril, anders had ik die op gedaan
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:43 schreef Youssef het volgende:Je bent wel ondernemend he
Maar verder kost webdomeinhosting op jaarbasis ook geen hol.
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:10 schreef Didiot het volgende:
Enne, ik wil mooi weer zodat ik weer lekker met m'n SV kan rijden
quote:
wie danquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het nummer is met 82.7% van de stemmen door.
![]()
ze gaan echt niet elke gek live uitzendenquote:Mijn betoog werd pas na 20 minuten uitgezonden, terwijl ik dacht dat het live was.
Het bleek ook een beetje geedit .. praktical joke eruit, en de pauzes tussen de vragen waren veel korter.
En direct na mijn betoog kwam de uitslag al.
Maar als het mooi weer is en ik een dag vrij neem ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeelnu hoef je niet werken.
![]()
Wat zit je nu toch hele tijd met dat MFquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:21 schreef Patrick281 het volgende:
Wie is dit.Topictitel: Bmw-K-fetish... Ik ben toch niet alleen?
daar wordt flink gerukt danquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:06 schreef Didiot het volgende:
Ik zit ook geregeld op M-F, maar het enige onderdeel wat ik eigenlijk echt een beetje leuk vind is, off/allroad en sm subforum... de rest vind ik eigenlijk een beetje ruk met een hoop rukmensen...
quote:
Weer lekker vlak dus commerciele geldmakerij.quote:Keane 03 maart 2005
This is the last time Gemaakt met 83.1%
Maar mij wel toch.quote:ze gaan echt niet elke gek live uitzenden
wie weet wat ie allemaal gaat roepen op hun frequentie
ja anders zagen we je cv niet telkens voorbij komenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:54 schreef Romius het volgende:
[..]
ja anders zagen we je cv niet telkens voorbij komen![]()
![]()
OPM, Mercy, PatM.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zit je nu toch hele tijd met dat MF![]()
Wanneer ga je een MF stickers op je motorne plakken?![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, daar noem je er een paar ook...
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, daar noem je er een paar ook...
Idd, ukkie is hetquote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat je punch kracht ook niet veel meer is dan die van de echte Mickey. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:13 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Vanmiddag 18:00, mits het weer het toelaat, eerste motorrijles: nog goede tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |