Hebben ze daar ook vallen voor? Gif wil ik niet gebruiken, dan ligt ie straks onder mijn bed te rottenquote:
Toen er hier nog een kat rondliep had ik dit soort trubbels idd niet.quote:
Ijsmeis, je moet trots zijn op zo'n username met dit weer. Wanneer kom je weereens in mijn fotoboek rondneuzen :p?quote:
Straksquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ijsmeis, je moet trots zijn op zo'n username met dit weer. Wanneer kom je weereens in mijn fotoboek rondneuzen :p?
Mijn hamster was lief. Mijn veldmuisje ook.quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:11 schreef haagse_elfje het volgende:
muisjes zijn lief....
neem een kat, wij hebben nooit last van muizen!
Helaasquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:17 schreef Ashram het volgende:
[..]
Mijn hamster was lief. Mijn veldmuisje ook.
Maar huismuizen....stinken gewoon. Helaas is een kat in huis voor een paar muizen geen goede reden.
Ik denk niet dat hij de graflucht die uit mijn muil komt kan waarderenquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:20 schreef dolle_hond het volgende:
met je mond open slapen, wat voer in je strot stoppen en als hij binnenkruipt mondje dicht en doorslikken
muizengif droogt de muis uit, dus ze gaan niet rottenquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook vallen voor? Gif wil ik niet gebruiken, dan ligt ie straks onder mijn bed te rotten...
Waar haalt iedereen die onzin toch vandaan? Heb een tijdje bij mn de ouders van mn vriend ingewoond en die wonen op een ouderwetse boerderij. Daar stikte het van de muizen. De moeder van mn vriend strooide altijd gif en om de zoveel tijd begon het dan ergens ongelofelijk te meuren. Als je geluk had kon je erbij, en kon je het rottende lijkje opruimen. Maar als ze onder de vloer of tussen de muren sterven heb je pech dan is het gewoon wachten tot het weggerot is.quote:muizengif droogt de muis uit, dus ze gaan niet rotten
Webcammetje erbij?quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net 2 klassieke muizenvallen in positie gebracht, helaas voor Mickey, maar iets diervriendelijkers hadden ze niet bij de plaatselijke bouwmarkt.
Dat ik niet kan slapen is ook heel zielig.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:35 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is zielig
Maar je bent wel van Mickey verlostquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:35 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is zielig
Goedzoquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik 'm niet te pakken krijg met die vallen is gif de volgende stap...
De Zwarte Panter zegt:quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:52 schreef haagse_elfje het volgende:
the mouse says:
[afbeelding]
Fuck you
De beste optie inderdaad.quote:
Een klassieke muizenval is ook niet halfzacht.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:43 schreef Vaatdoek het volgende:
Katten zijn vies, ze gaan met hun harige lijven op je bed liggen
Gewoon wat gif strooien inderdaad, niet van dat halfzachte werk!
Sorry hoor, maar hij vind zijn huisdier dood op de stoep en dat is blijkbaar grappig, want je zet je er een lachsmily achter.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:01 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Of onderkoeling. Is ook het geval nu, kat van mijn overbuur is dood, hij vond hem op stoep.
lol ik moest hier om lachenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:01 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Of onderkoeling. Is ook het geval nu, kat van mijn overbuur is dood, hij vond hem op stoep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |