quote:
Kan niet 25kw, kan pas vanaf 93.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
Daar mag inderdaad nog best wat van de prijs af, laten we zeggen ¤ 2.750,00 verkooprijs incl. 25 kw kit.
Wel leuk om je motor terug te zien jaquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:33 schreef Didiot het volgende:
Mijn beemer staat bij HvW op de site:
[afbeelding]
Als ik 'm zo terug zie heb ik er echt nul komma nul spijt van dat ik 'm heb ingeruild voor m'n nieuwe SV'tjeEnige waar ik spijt van heb is dat ik 'm ooit gekocht heb van die oplichter
Doet me wel deugd dat ze 'm bij Hans van Wijk gewoon voor een eerlijke prijs verkopen
Dit is zeker een prijs wat die motor waard is. Bovendien zitten er nagenoeg nieuwe banden onder, is het zadel opnieuw bekleed, heeft ie net een grote beurt gehad incl. kleppenstellen, zit er een nieuwe koppeling in... is zo geen miskoop meer voor de volgende eigenaar ondanks wat mindere plekjes op die motor (scheurtje in de kuip, krassen op tank) enzo. Was voor mij wel duidelijk een miskoop, minimaal ¤ 2500,- teveel betaald aan die oplichter waar ik 'm van gekocht heb
Een kennis van m'n oomquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wel leuk om je motor terug te zien ja
OplichterWas toch je oom?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:42 schreef Didiot het volgende:
Kijk maar eens op de website van Hans van Wijk, bij een heleboel occasions staat dat er geen garantie op zou zitten. Denk dat dit gewoon of strategie is, of een foutje (ik schat verkoop strategie).
quote:
Dat was afgaande op de informatie van m'n oomquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat was ook al zo'n perfect figuur, de BMW kenner, iemand die de motor helemaal nakeek en alleen maar goed spul verkocht.. in-en-in betrouwbaar, een schot in de roos.
Hoezo hosanna verhaal? Ik ben tevreden over SR... is dat raar, of mag dat niet?quote:Doet mij denken aan het hosanna verhaal over zijn huidige dealer.![]()
Dat is ook wat ik die maaghond zeer kwalijk neemquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
juist omdat het een bmw kenner is wist ie precies wat ie verkocht...
op de eeuwige Rietveldenquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:26 schreef Faithz het volgende:
Mercy, waar in den bosch zitten jullie eigenlijk? Industrieterrein?
Hij waarschuwde PatM nog, als je eenmaal BMW rijdt wil je nooit anders meer.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
juist omdat het een bmw kenner is wist ie precies wat ie verkocht...
quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:24 schreef Didiot het volgende:
Hoezo hosanna verhaal? Ik ben tevreden over SR... is dat raar, of mag dat niet?
Het lijkt op het eerste oog heel grappig inderdaad. Maar toevallig heb ik daar laatst op TV iets over gezien. Act of God betekent in dit geval OVERMACHT.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:46 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Krijg net leveringsvoorwaarden voor mijn neus van een offerte uit India.
![]()
(bla bla uitgesloten natuurrampen enz, enz..) and any act of god.![]()
Ja, pech kun je inderdaad overal hebben. Waar het om gaat is dat ze het goed oplossen! Maar dit was toch een nieuwe fiets he? Dus dan kunnen ze er neem ik aan zelf niet eens iets aan doen, ze gaan er vanuit dat die gewoon goed is. Als ze alles maar snel en goed oplossen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:53 schreef Didiot het volgende:
Uhm, ik kom al een jaar bij SR...
Van die dynokit, dat ze 'm niet perfect kunnen afstellen is logisch i.v.m. geen testbank. Verdient iig geen schoonheidsprijs dat er gelijk de grootste sproeier is ingestampt, aan de andere kant logisch dat ze het hebben gedaan omdat ze advies hebben gevraagd aan Tovami... en wat zeiden zij: doe maar de grootste erin. Bovendien is het nou niet zo dat m'n Kawa rot loopt ofzo... loopt alleen wat rijk... dus ook geen probleem...
Bougie is gewoon verrot gegaan (wat gewoon kan gebeuren) en de vlotter die bleef hangen vind ik perfect afgehandeld... ben netjes opgehaald, kreeg een leenfiets mee en 's middags kon ik 'm weer ophalen... Lekke voorvorkkeering is gewoon vervangen zonder dat het me wat kostte...
Kortom, ja, ik ben gewoon dik tevreden over SR...
Klopt dat de service bij klachten heel belangrijk is, dan merk je pas hoe goed een zaak is.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja, pech kun je inderdaad overal hebben. Waar het om gaat is dat ze het goed oplossen! Maar dit was toch een nieuwe fiets he? Dus dan kunnen ze er neem ik aan zelf niet eens iets aan doen, ze gaan er vanuit dat die gewoon goed is. Als ze alles maar snel en goed oplossen.
Mijn CBR, ok tweedehands, was ook niet echt goed en ik moest zelfs 3x terug. Maar Arie heeft het uiteindelijk keurig opgelost en dat vind ik nog het belangrijkste.![]()
Ging over de KLX.......quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ach jaals ie een nieuwe motor koopt wordt alles rooskleurig volgens mij
![]()
Dat een vlotternaald blijft hangen kan ten allertijde gebeurenquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt dat de service bij klachten heel belangrijk is, dan merk je pas hoe goed een zaak is.
Maar een motor slecht afleveren -bougie niet afgesteld, benzine overlopen dat vind ik op zijn minst wat slordig.![]()
Het eerste kan je aan een niet technische thuissleutelaar nog wel overlaten.Zoals ik dus.
![]()
hum, even niet begrepen dat het alleen over de Kawa ging.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:22 schreef Didiot het volgende:
[..]
Dat een vlotternaald blijft hangen kan ten allertijde gebeuren
Daar helpt de beste afleveringsbeurt nog niet tegen...
Bougie is er toen nieuw ingegaan (ze hebben ook na het vlotternaaldprobleem een nieuwe bougie erin gedaan). Deze is gewoon kaduuk gegaan en heeft helemaal niets met afleveren te maken
Overigen voor Rausdouwer: met de SV heb ik tot op heden geen enkel probleem gehad, behalve dan pekelmaar dat heeft niets met de motor te maken, maar met het feit dat ik er nou niet lekker mee kan rijden
. Bovendien, Hans van Wijk heeft een naam hoog te houden, dus ik verwacht daar op kleine incidenten na daar geen enkele problemen met onderhoud
Gaat over de KLX.. niet over de SV...quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja, pech kun je inderdaad overal hebben. Waar het om gaat is dat ze het goed oplossen! Maar dit was toch een nieuwe fiets he? Dus dan kunnen ze er neem ik aan zelf niet eens iets aan doen, ze gaan er vanuit dat die gewoon goed is. Als ze alles maar snel en goed oplossen.
Mijn CBR, ok tweedehands, was ook niet echt goed en ik moest zelfs 3x terug. Maar Arie heeft het uiteindelijk keurig opgelost en dat vind ik nog het belangrijkste.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gaat over de KLX.. niet over de SV...
Edit:
Het word al begrepen zie ik
quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:22 schreef Didiot het volgende:
Dat een vlotternaald blijft hangen kan ten allertijde gebeuren
Daar helpt de beste afleveringsbeurt nog niet tegen...
Bougie is er toen nieuw ingegaan (ze hebben ook na het vlotternaaldprobleem een nieuwe bougie erin gedaan). Deze is gewoon kaduuk gegaan en heeft helemaal niets met afleveren te maken
quote:Overigen voor Rausdouwer: met de SV heb ik tot op heden geen enkel probleem gehad, behalve dan pekel![]()
KLX heeft gewoon een afleveringsbeurt gehad: nieuwe olie, nieuwe oliefilter, nieuwe luchtfilter en nieuwe bougiequote:Op woensdag 2 maart 2005 15:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat ze die bougie in de eerste plaats bij het inleveren er al niet ingedaan hadden, en later er 1 zonder nameten erin doen.
Vlotternaald hing de volgende ochtend na het ophalen als ik het goed heb, typisch geval van iets wat even stilstaat.
Tja, wat je al zegt, sommige dingen komen pas naar boven na ingebruiksname, daarom is er ook garantiequote:Met de Fiero heb ik overigens ook een paar gebreken gekregen die pas bij het in gebruik nemen naar boven zijn gekomen de 2-3 weken erop ......voorspelde de Fiero garage al.
Dus je kan ze inderdaad niet alles verwijten.![]()
![]()
Maar met de afleverbeurt vind ik dat ze deze dingen wel extra kunnen checken.![]()
Helaas nog maar 150 kmquote:[..]En hoeveel kilometer heb je daar al mee versleten.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |