quote:
Kan niet 25kw, kan pas vanaf 93.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
Daar mag inderdaad nog best wat van de prijs af, laten we zeggen ¤ 2.750,00 verkooprijs incl. 25 kw kit.
Wel leuk om je motor terug te zien jaquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:33 schreef Didiot het volgende:
Mijn beemer staat bij HvW op de site:
[afbeelding]
Als ik 'm zo terug zie heb ik er echt nul komma nul spijt van dat ik 'm heb ingeruild voor m'n nieuwe SV'tjeEnige waar ik spijt van heb is dat ik 'm ooit gekocht heb van die oplichter
Doet me wel deugd dat ze 'm bij Hans van Wijk gewoon voor een eerlijke prijs verkopen
Dit is zeker een prijs wat die motor waard is. Bovendien zitten er nagenoeg nieuwe banden onder, is het zadel opnieuw bekleed, heeft ie net een grote beurt gehad incl. kleppenstellen, zit er een nieuwe koppeling in... is zo geen miskoop meer voor de volgende eigenaar ondanks wat mindere plekjes op die motor (scheurtje in de kuip, krassen op tank) enzo. Was voor mij wel duidelijk een miskoop, minimaal ¤ 2500,- teveel betaald aan die oplichter waar ik 'm van gekocht heb
Een kennis van m'n oomquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wel leuk om je motor terug te zien ja
OplichterWas toch je oom?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:42 schreef Didiot het volgende:
Kijk maar eens op de website van Hans van Wijk, bij een heleboel occasions staat dat er geen garantie op zou zitten. Denk dat dit gewoon of strategie is, of een foutje (ik schat verkoop strategie).
quote:
Dat was afgaande op de informatie van m'n oomquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat was ook al zo'n perfect figuur, de BMW kenner, iemand die de motor helemaal nakeek en alleen maar goed spul verkocht.. in-en-in betrouwbaar, een schot in de roos.
Hoezo hosanna verhaal? Ik ben tevreden over SR... is dat raar, of mag dat niet?quote:Doet mij denken aan het hosanna verhaal over zijn huidige dealer.![]()
Dat is ook wat ik die maaghond zeer kwalijk neemquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
juist omdat het een bmw kenner is wist ie precies wat ie verkocht...
op de eeuwige Rietveldenquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:26 schreef Faithz het volgende:
Mercy, waar in den bosch zitten jullie eigenlijk? Industrieterrein?
Hij waarschuwde PatM nog, als je eenmaal BMW rijdt wil je nooit anders meer.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
juist omdat het een bmw kenner is wist ie precies wat ie verkocht...
quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:24 schreef Didiot het volgende:
Hoezo hosanna verhaal? Ik ben tevreden over SR... is dat raar, of mag dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |