quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:50 schreef hicham het volgende:
Je bent wel lekker bezig trouwens Pepijn, als jij nu je motor klaar had kon je lekker crossen door de sneeuwDit is voor jou 'mooi weer'
Klein interview.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klein interview.![]()
![]()
Ik heb e.a. prijzenpakket gewonnen bestaande uit een aantal cd's, DVD's en een jaar gratis webdomeinhosting.
Luister normaal nooit naar de radio, maar stond af te wassen in de keuken, en er was met toch een K*&^% nummer op de radio die ik even moest, gewoon echt even moest kraken.![]()
Vandaag is het nog kouder en gladder dan gister.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:57 schreef Didiot het volgende:
Zal ik vandaag gaan motorrijden of niet?
abnormale tempsquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:16 schreef Youssef het volgende:
PotvedikkeMinimum temperatuur van -20 gemeten in NL
Jammer dat een bivak muts altijd beslaat op de bril, anders had ik die op gedaan
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:43 schreef Youssef het volgende:Je bent wel ondernemend he
Maar verder kost webdomeinhosting op jaarbasis ook geen hol.
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:10 schreef Didiot het volgende:
Enne, ik wil mooi weer zodat ik weer lekker met m'n SV kan rijden
quote:
wie danquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het nummer is met 82.7% van de stemmen door.
![]()
ze gaan echt niet elke gek live uitzendenquote:Mijn betoog werd pas na 20 minuten uitgezonden, terwijl ik dacht dat het live was.
Het bleek ook een beetje geedit .. praktical joke eruit, en de pauzes tussen de vragen waren veel korter.
En direct na mijn betoog kwam de uitslag al.
Maar als het mooi weer is en ik een dag vrij neem ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeelnu hoef je niet werken.
![]()
Wat zit je nu toch hele tijd met dat MFquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:21 schreef Patrick281 het volgende:
Wie is dit.Topictitel: Bmw-K-fetish... Ik ben toch niet alleen?
daar wordt flink gerukt danquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:06 schreef Didiot het volgende:
Ik zit ook geregeld op M-F, maar het enige onderdeel wat ik eigenlijk echt een beetje leuk vind is, off/allroad en sm subforum... de rest vind ik eigenlijk een beetje ruk met een hoop rukmensen...
quote:
Weer lekker vlak dus commerciele geldmakerij.quote:Keane 03 maart 2005
This is the last time Gemaakt met 83.1%
Maar mij wel toch.quote:ze gaan echt niet elke gek live uitzenden
wie weet wat ie allemaal gaat roepen op hun frequentie
ja anders zagen we je cv niet telkens voorbij komenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:54 schreef Romius het volgende:
[..]
ja anders zagen we je cv niet telkens voorbij komen![]()
![]()
OPM, Mercy, PatM.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zit je nu toch hele tijd met dat MF![]()
Wanneer ga je een MF stickers op je motorne plakken?![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, daar noem je er een paar ook...
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, daar noem je er een paar ook...
Idd, ukkie is hetquote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat je punch kracht ook niet veel meer is dan die van de echte Mickey. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:13 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Vanmiddag 18:00, mits het weer het toelaat, eerste motorrijles: nog goede tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |