Riet tochquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL vond net een cd met foto's van mn scooter en mezelfToen had ik hem net en nog origineel
Mén wat lijk ik nog een jong pikkie daar...
[afbeelding]
[afbeelding]
Kweenie, kvin ze allebei wel mooi zxr400 en zx6rquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar? Wat is er mis mee dan?
Vet toch, sportieve zithoudingquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Een ZX6R rijd echt niet lomp. Maar goed, ik zou dus voor een 6 gaan... en waarom? Tja, hoef je niet zo hoogtoerig te houden, ook qua slijtage wat relaxter, meer bottompower, gewoon wat meer motor..
Je kan net wat beter met de rest meekomen (vol vermogen dan) en heeft een wat minder extreme zithouding..
Zie je wel!quote:Ennuh, het schijnt dat ik 10% Spaans ben![]()
Of was t nou Marokkaansquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:21 schreef Youssef het volgende:
dat hoogtoerige zorgt er juist voor alsof ik dan de hele motor gebruik ipv van een groot deel van de motor ongebruikt te laten.
Laat maar, kan ik niet uitleggenquote:
Jeps, de ZX6R heeft standaard zo'n 65nM koppel en de ZXR400 maar 36 geloof ik en dan bij het ABSOLUTE max. toerental, dus eigenlijk gewoon geen koppelquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Laat maar, kan ik niet uitleggenAniweg, kan het zo zijn dat ik, beide 25kW, de zxr400 toch minder hard vind optrekken?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja, zelf weten uiteraard... het is maar waar je van houdt, en weet jij dat al?
Wat denk jij Pepijn?
Alsof je met een ZX6R niet meer kan gummen door die 20 of 25kg meer...
Vind een 6 gewoon wat meer motor ipv die 400... dat lijkt net een brommertje, wel een hele snelle en lichte
Dus toch wel, want dat merkte ik gewoon bij beide 400'tjes die ik heb getest], gniffel, hihiquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie mn edit..
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoals ik al zei, boven de 8000rpm heb je met 25kw kitje niks te zoeken en daar begint een 400 nou juist te trekken,,, daaronder gebeurt er echt heel weinig terwijl de ZX6R zo vanaf 4000rpm al aardig eraan begint te trekken
Ik weet zeker dat je met die zxr400 je broertje NIET bij gaat houdenAangezien ik met die Bandit van Hicham een ongeknepen ZXR400 tot de 50km/h er al uit trok...
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:32 schreef Youssef het volgende:
EtenEven overleggen met het thuisfront.
Wat wil je hier nu mee zeggen? OPM's motor is niet geknepen dus dan mag ik aannemen dat ie boven de 7000rpm goed looptquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:41 schreef Patrick281 het volgende:
Ik moet toch zeggen dat OPM's motor goed bij kon blijven hoor..en de naald stond de hele tijd boven de 7.000 toeren en het voelde het niet alsof de motor ademnood had.
quote:Op donderdag 03 maart 2005 14:25 schreef Dutchboy het volgende:
[...]
Maar die politieman kan natuurlijk niet ruiken of het iemand betreft die z'n motor perfect onder controle heeft of niet. Het kan net zo eenvoudig een onnozelaar zijn op - zeg eens voor de grap - een CR500, die ineens dat brute kreng onder zich vandaan laat trekken en op de andere weghelft belandt. Kan zo maar gebeuren hoor...
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat wil je hier nu mee zeggen? OPM's motor is niet geknepen dus dan mag ik aannemen dat ie boven de 7000rpm goed loopt
ik denk niet dat het zo zwart-wit is zoals jij schetst, waarom is de ZXR-400 dan zo populair bij de beginnende motorrijders inclusief jijzelf als je niet met je benen in je nek zat. er rijden genoeg tevreden 25Kw-ers op een ZXR-400.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
je rijdt op een motor met bijna geen vermogen![]()
Je zegt zelf hoogtoerig, en vervolgens 'een groot deel ongebruikt laten'quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
dat hoogtoerige zorgt er juist voor alsof ik dan de hele motor gebruik ipv van een groot deel van de motor ongebruikt te laten.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
, ik kan me de 1e meet nog wel herinneren toen ik bijna rechtop door de bochten ging
Note: Terwijl ie zich toch aan de max. snelheid hield liet hij de andere lessers achter zichquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet liegen, je ging al met rijlessen strak en hard over alle dijkweggetjes.
Jouw rijschoolhouder liet je helemaal los gaan gewoon.![]()
![]()
Dat bedoelt hij inderdaad anders dan jij het opvat.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:19 schreef hicham het volgende:
Je zegt zelf hoogtoerig, en vervolgens 'een groot deel ongebruikt laten'
Je bedoelt het misschien anders maar zo een zin spreekt zichzelf tegen [afbeelding]
quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
Niet liegen, je ging al met rijlessen strak, hard en megaschuin over alle dijkweggetjes.
Jouw rijschoolhouder liet je helemaal los gaan gewoon.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:23 schreef Youssef het volgende:
Oud topic had ik al gelezen. Ik hou me voorlopig weer even stil.![]()
Ik hoef geen pekelfietsquote:
Ben met de motor gegaan en weer levend teruggekomenquote:Op donderdag 3 maart 2005 08:25 schreef Didiot het volgende:
* Didiot overweegt toch met de KLX te gaan...
Lokale weerberichten geven aan dat het droog blijft iets boven het vriespunt wordt
Doorgaande wegen zijn idd goed te doen, andere wegen zijn al minder. Vooral fietspaden omdat een brommer niet altijd op de weg magquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:35 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ben met de motor gegaan en weer levend teruggekomen![]()
Was op de doorgaande wegen en snelweg goed te doenAlleen Den Haag heeft een broertje dood aan pekelen
Maar goed, dat is maar ca. 500 meter van de in totaal net geen 25 kilometer
Ben laat weggegaan en weer op tijd van m'n werk weg
Nee, jij?quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:53 schreef Romius het volgende:
Ben je weer met die roze motor aan het spammen?![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:00 schreef Didiot het volgende:
Grote kans dat ik morgen m'n teamleider weer opbelt om een dagje thuis te blijven hangen gezien de voorspellingen
Wat danquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:08 schreef Patrick281 het volgende:
Niemand luistert zeker naar radio 538.Had je mij net kunnen horen namelijk.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |