quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:49 schreef Patrick281 het volgende:
Waar ik wel wat aan had was het stukje van met je onderlichaam meebewegen richt bocht uit, en nog meer met je hoofd meedraaien. Het sturen zou dan als vanzelf moeten gaan.![]()
Ik denk dat ik inderdaad nog wel wat meer kan bewegen op de motor.![]()
Dat leerden wij meteen bij de BV'tjesquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waar ik wel wat aan had was het stukje van met je onderlichaam meebewegen richt bocht uit, en nog meer met je hoofd meedraaien. Het sturen zou dan als vanzelf moeten gaan.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij heeft al zo een 1000 euro aan benzine uitgegeven [afbeelding]
Is dat zo? Ik doe het niet bewust iig...quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij doet dat wel heel duidelijk Riet.
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat leerden wij meteen bij de BV'tjesGing ie laten zien wat je moest doen bij de halve draai, maar dan zat ie niet op een motor. Naja, hij zat wel op een motor maar dan onzichtbaar
Hoofd omdraaien, nog verder kijken, lichaam meedraaien en huppa, je knie duwt automatisch de motor om
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bijzondere verrichtingen zijn een hoofdstuk apart.
Die doe je over het algemeen je verdere motorleven niet meer.![]()
Nu heb ik het over iets hogere snelheid dan stap of "kruip"voets.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL vond net een cd met foto's van mn scooter en mezelfToen had ik hem net en nog origineel
Mén wat lijk ik nog een jong pikkie daar...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie weinig verschil, toen had je alleen nog geen clearasil nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL vond net een cd met foto's van mn scooter en mezelfToen had ik hem net en nog origineel
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
HAPquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen verschilZijn jouw brilglazen wel van de juist sterkte?
![]()
Enne, heb nooit clearasil nodig gehad hoor...
quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen verschilZijn jouw brilglazen wel van de juist sterkte?
![]()
Enne, heb nooit clearasil nodig gehad hoor...
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben zo een keer onderuit gegaan omdat ik dacht wel even een bocht zo rechtmogelijk te kunnen nemen, en er dan op het kantelpunt in te vallen.
zo herinner ik me jouw Bandit helemaal nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ook doen als je de bocht indraaitquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:49 schreef Patrick281 het volgende:
Heb je al gehoord van die jongen uit Beesd?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:50 schreef Faithz het volgende:
[..]
jongen, kijken kost niks
Hier al gekeken ?
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/33029.htm
[afbeelding]
Riet tochquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kweenie, kvin ze allebei wel mooi zxr400 en zx6rquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar? Wat is er mis mee dan?
Vet toch, sportieve zithoudingquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Een ZX6R rijd echt niet lomp. Maar goed, ik zou dus voor een 6 gaan... en waarom? Tja, hoef je niet zo hoogtoerig te houden, ook qua slijtage wat relaxter, meer bottompower, gewoon wat meer motor..
Je kan net wat beter met de rest meekomen (vol vermogen dan) en heeft een wat minder extreme zithouding..
Zie je wel!quote:Ennuh, het schijnt dat ik 10% Spaans ben![]()
Of was t nou Marokkaansquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:21 schreef Youssef het volgende:
dat hoogtoerige zorgt er juist voor alsof ik dan de hele motor gebruik ipv van een groot deel van de motor ongebruikt te laten.
Laat maar, kan ik niet uitleggenquote:
Jeps, de ZX6R heeft standaard zo'n 65nM koppel en de ZXR400 maar 36 geloof ik en dan bij het ABSOLUTE max. toerental, dus eigenlijk gewoon geen koppelquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Laat maar, kan ik niet uitleggenAniweg, kan het zo zijn dat ik, beide 25kW, de zxr400 toch minder hard vind optrekken?
quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja, zelf weten uiteraard... het is maar waar je van houdt, en weet jij dat al?
Wat denk jij Pepijn?
Alsof je met een ZX6R niet meer kan gummen door die 20 of 25kg meer...
Vind een 6 gewoon wat meer motor ipv die 400... dat lijkt net een brommertje, wel een hele snelle en lichte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |