Oja, ik wou nog reageren, ik wou vragen of dat een GSX was die op MF stond, maar er kwam iets tussenquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dinsdagavonden bij de opvolgende pagina kan OPM even bijlezen over de vertaling voor Riet zijn ondertitel.
![]()
[..]
Nou weet jij het ook.
Hoe ben je hem van plan in te rijden?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Mn nieuwe cpu is er.... pics
Klik
Klik
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe ben je hem van plan in te rijden?
Onder achterband leggen voor een burn out, is ie meteen klaar voor gebruikquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Eerst een mooi dun laagje Artic Silver 5 erop doen, dan mn mooie Arctic Cooling Copper Silent2 TC die nog niet binnen is, dan PCHealth in de bios in de gaten houden hoe warm ie word, als dat goed is naar Windows en testen met SiSoft Sandra 2005quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarmee?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:11 schreef Youssef het volgende:Jippie, even rijtechniek.pdf even doornemen en ik kan jullie allemaal eruit rijden.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:11 schreef Youssef het volgende:Jippie, even rijtechniek.pdf even doornemen en ik kan jullie allemaal eruit rijden.
Kan je dan niet beter je walkman opzij zetten en je oordopjes inde PC pluggen?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:24 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
s Nachts tijdens je slaap walkman opzetten en de PC dit documentje laten voorlezen.. dán kan je pas rijden
quote:Aangeboden: Wegens Verdrag van Kyoto deze zuipschuit in de opruiming.
Prijs: N.o.t.k
Millieu-terrorist gezocht om mijn boodschappenwagentje over te nemen.
Een Mercedes 4,2 liter sec uit 1989. V8 motor, plaatwerk en ophanging 100% in orde.
Hij trekt een beetje naar rechts wanneer je ermee langs een benzinestation rijdt, maar verder spoort ie als de beste.
Als je flink gas geeft en voortdurend de kickdown gebruikt zuipt ie lekker door, minstens 1:5. Boven de 200 km/u wordt ie wel zuiniger.
Maar ik ben rustig en kalm van aard en dan gebruikt ie helaas niet meer dan 1:7.
Ik heb nu een peperdure japanner op waterstof aangeschaft, dat lijkt wat millieuvriendelijker voor degenen die nog niet weten dat waterstof aanmaken meer energie kost dan dat het oplevert. Net als met die electrische wagens die op electriciteit rijden afkomstig van kolengestookte centrales. Die lijken alleen maar schoon.
Net als trouwens ook al die langzame wagentjes op de linkerrijbaan,
die zorgen ervoor dat iedereen in moet houden die erachter rijdt, wat kost dat wel niet aan energie als al die achterliggers met een kwartier vertraging thuiskomen?
Ik wil eventueel wel een belastingvrije mercedes 240D o.i.d. inruilen,
om mijn moeder (88j mee rond te laten scheuren of om mijn zwager mee van het cafe op te kunnen halen als ie weer 'ns te veel gezopen heeft.
Ik verneem het wel als u een strak plan heeft.
[Er onderuit probeer te komen-modus]quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter je walkman opzij zetten en je oordopjes inde PC pluggen?
[afbeelding]
Zeker waarquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb het geleerd via het karten wat ik vroeger in competitie deed.
Alleen weten en het toepassen is weer een heel ander verhaal.![]()
En je kan er ook goed mee op je smoel gaan in de winter.
De lijnen rijden kan je zowel toepassen als zijnde veiliger, maar ook gevaarlijker.
Ik ben zo een keer onderuit gegaan omdat ik dacht wel even een bocht zo rechtmogelijk te kunnen nemen, en er dan op het kantelpunt in te vallen.Het had gemiezert, en alle druppeltjes bleken op die dijk kleine ijspukkeltjes geworden op het asfalt....
![]()
In veilig opzicht val je wel enigzins de bocht in maar geef je veel minder gas, en heb je uiteraard een lagere ingangssnelheid.
Nee, wel oordopjes met kabel... en verlengkabel indien nodigquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[Er onderuit probeer te komen-modus]
Nee! Ken jij draadloze oordopjes die je in de PC plugt?
[/Er onderuit probeer te komen-modus]
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:36 schreef hicham het volgende:
OMG
[..]
[afbeelding]
linkje; http://www.marktplaats.nl(...)Zoek%26av%3D%26pv%3D
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:19 schreef Faithz het volgende:
[..]
Komt omdat je de zx6r hebt afgezworen![]()
![]()
[quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeker waarVooral het stukje waarin staat dat als je dreigt de bocht uit te vliegen dat je juist NIET naar die boom moet kijken... maar uit reflex ga je toch naar die boom kijken... daar moet je gewoon op oefenen. Wel linke oefening trouwens
![]()
jongen, kijken kost niksquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik begin te twijfelen, dat prijs verschil zou ik toch ook wel heel goed kunnen gebruiken![]()
Hij heeft al zo een 1000 euro aan benzine uitgegevenquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:50 schreef Faithz het volgende:
[..]
jongen, kijken kost niks
Hier al gekeken ?
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/33029.htm
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:49 schreef Patrick281 het volgende:
Waar ik wel wat aan had was het stukje van met je onderlichaam meebewegen richt bocht uit, en nog meer met je hoofd meedraaien. Het sturen zou dan als vanzelf moeten gaan.![]()
Ik denk dat ik inderdaad nog wel wat meer kan bewegen op de motor.![]()
Dat leerden wij meteen bij de BV'tjesquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waar ik wel wat aan had was het stukje van met je onderlichaam meebewegen richt bocht uit, en nog meer met je hoofd meedraaien. Het sturen zou dan als vanzelf moeten gaan.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij heeft al zo een 1000 euro aan benzine uitgegeven [afbeelding]
Is dat zo? Ik doe het niet bewust iig...quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij doet dat wel heel duidelijk Riet.
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat leerden wij meteen bij de BV'tjesGing ie laten zien wat je moest doen bij de halve draai, maar dan zat ie niet op een motor. Naja, hij zat wel op een motor maar dan onzichtbaar
Hoofd omdraaien, nog verder kijken, lichaam meedraaien en huppa, je knie duwt automatisch de motor om
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bijzondere verrichtingen zijn een hoofdstuk apart.
Die doe je over het algemeen je verdere motorleven niet meer.![]()
Nu heb ik het over iets hogere snelheid dan stap of "kruip"voets.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL vond net een cd met foto's van mn scooter en mezelfToen had ik hem net en nog origineel
Mén wat lijk ik nog een jong pikkie daar...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie weinig verschil, toen had je alleen nog geen clearasil nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL vond net een cd met foto's van mn scooter en mezelfToen had ik hem net en nog origineel
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
HAPquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen verschilZijn jouw brilglazen wel van de juist sterkte?
![]()
Enne, heb nooit clearasil nodig gehad hoor...
quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen verschilZijn jouw brilglazen wel van de juist sterkte?
![]()
Enne, heb nooit clearasil nodig gehad hoor...
quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben zo een keer onderuit gegaan omdat ik dacht wel even een bocht zo rechtmogelijk te kunnen nemen, en er dan op het kantelpunt in te vallen.
zo herinner ik me jouw Bandit helemaal nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ook doen als je de bocht indraaitquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:49 schreef Patrick281 het volgende:
Heb je al gehoord van die jongen uit Beesd?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:50 schreef Faithz het volgende:
[..]
jongen, kijken kost niks
Hier al gekeken ?
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/33029.htm
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |