abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25343812
Sinds een paar nachten word ik regelmatig wakker gemaakt door een muis die het nodig vond zijn intrek bij mij te nemen. Damn, wat zijn die beesten irri... Midden in de nacht racet het beest de hele kamer door en houdt zich pas koest als ik het licht aan doe. Maar goed, slapen met het licht aan werkt bij mij ook niet echt goed.

Er is dus maar 1 oplossing: Mickey moet weg!

Dat wordt straks dus een paar muizenvallen regelen. Au revoir ongedierte!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_25343854
Zolang je Ienieminie maar laat leven
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_25343916
lol ik dacht dat het over mikeymo ging
In de ban van de mods.
pi_25343938
nu maar hopen dat het een domme muis is..

pi_25343940
Koop een katje .
pi_25343945
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:51 schreef rihago het volgende:
Hebben ze daar ook vallen voor? Gif wil ik niet gebruiken, dan ligt ie straks onder mijn bed te rotten ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_25343955
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
Koop een katje .
Toen er hier nog een kat rondliep had ik dit soort trubbels idd niet.
pi_25344025
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
Koop een katje .
Ijsmeis, je moet trots zijn op zo'n username met dit weer. Wanneer kom je weereens in mijn fotoboek rondneuzen :p?
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:06:03 #9
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_25344141
Ik heb mijn kamer ooit eens moeten omvormen tot 1 grote muizenval. Dit heb ik in alle stilte moeten doen omdat het 1 uur snachts was. Compartimenten gemaakt met bierbakken, boeken en dozen.
Licht uit en wachten tot de muis in de kamer is. Dan razendsnel licht aan en het gat in de muur afdekken.

Toen was het alleen maar mogelijkheden elimineren. Gewapend met een bus AXE en een aansteker joeg ik hem vanonder mijn koelkast, boekenkast en bureau. Toen weer wat dozen schuiven en ik had hem uiteindelijk in een ruimte van 30cm op 20cm, bestaande uit 25cm hoge gladde boeken van Prentice Hall. Achteraf de beste 1000 gulden die ik ooit aan boeken heb besteed.

Ik dropte een boek op dat beest, hij klem en ik hem bij de staart gevat. Het was ondertussen 5.30 in de nacht en het ging 100% als een stealth mission. Niemand wakker en alleen ik dodelijk chagrijnig. Ik heb nog een uur met dat beest gespeeld voordat ik hem in een luchtdichte metalen koekendoos in de kliko gooide. Nooit meer wat van gehoord.

Hij had wel eerst een 20 kilozak rijst verknald door ervan te vreten en erin te zeiken.

Ik voel met je mee en hoop dat mijn ervaring jou inspireert tot grootse wandaden.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_25344180
Hilarisch! Maar ik was niet van plan de hele kiet in de hens te zetten eigenlijk.
pi_25344218
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:58 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Ijsmeis, je moet trots zijn op zo'n username met dit weer. Wanneer kom je weereens in mijn fotoboek rondneuzen :p?
Straks .

.
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:11:42 #12
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25344227
muisjes zijn lief....

neem een kat, wij hebben nooit last van muizen!
don't give me that fucking bullshit
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:17:46 #13
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_25344314
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 11:11 schreef haagse_elfje het volgende:
muisjes zijn lief....

neem een kat, wij hebben nooit last van muizen!
Mijn hamster was lief. Mijn veldmuisje ook.

Maar huismuizen....stinken gewoon. Helaas is een kat in huis voor een paar muizen geen goede reden.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:20:15 #14
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_25344358
met je mond open slapen, wat voer in je strot stoppen en als hij binnenkruipt mondje dicht en doorslikken
pi_25344364
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 11:17 schreef Ashram het volgende:

[..]

Mijn hamster was lief. Mijn veldmuisje ook.

Maar huismuizen....stinken gewoon. Helaas is een kat in huis voor een paar muizen geen goede reden.
Helaas .

.
pi_25344924
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 11:20 schreef dolle_hond het volgende:
met je mond open slapen, wat voer in je strot stoppen en als hij binnenkruipt mondje dicht en doorslikken
Ik denk niet dat hij de graflucht die uit mijn muil komt kan waarderen .
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:06:38 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25345089
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hebben ze daar ook vallen voor? Gif wil ik niet gebruiken, dan ligt ie straks onder mijn bed te rotten ...
muizengif droogt de muis uit, dus ze gaan niet rotten
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_25345131
Beschuit met muisjes....lekkerrrrr
bla bla bla......
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:47:13 #19
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25347187
Kaas kopen...dat helpt
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_25348149
Maar waar koop je eigenlijk een miuizenval?
pi_25348398
quote:
muizengif droogt de muis uit, dus ze gaan niet rotten
Waar haalt iedereen die onzin toch vandaan? Heb een tijdje bij mn de ouders van mn vriend ingewoond en die wonen op een ouderwetse boerderij. Daar stikte het van de muizen. De moeder van mn vriend strooide altijd gif en om de zoveel tijd begon het dan ergens ongelofelijk te meuren. Als je geluk had kon je erbij, en kon je het rottende lijkje opruimen. Maar als ze onder de vloer of tussen de muren sterven heb je pech dan is het gewoon wachten tot het weggerot is.
Maar ze drogen dus echt 100% zeker weten niet uit.
pi_25348454
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:51 schreef rihago het volgende:
Ik dacht WeirdMickey.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_25348847
Net 2 klassieke muizenvallen in positie gebracht, helaas voor Mickey, maar iets diervriendelijkers hadden ze niet bij de plaatselijke bouwmarkt.
pi_25348981
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net 2 klassieke muizenvallen in positie gebracht, helaas voor Mickey, maar iets diervriendelijkers hadden ze niet bij de plaatselijke bouwmarkt.
Webcammetje erbij?
pi_25349154
Men neemt rattengif...men geeft rattengif aan muis...men wacht tot dat muis dood is...men gaat slapen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')