Ik heb mijn kamer ooit eens moeten omvormen tot 1 grote muizenval. Dit heb ik in alle stilte moeten doen omdat het 1 uur snachts was. Compartimenten gemaakt met bierbakken, boeken en dozen.
Licht uit en wachten tot de muis in de kamer is. Dan razendsnel licht aan en het gat in de muur afdekken.
Toen was het alleen maar mogelijkheden elimineren. Gewapend met een bus AXE en een aansteker joeg ik hem vanonder mijn koelkast, boekenkast en bureau. Toen weer wat dozen schuiven en ik had hem uiteindelijk in een ruimte van 30cm op 20cm, bestaande uit 25cm hoge gladde boeken van Prentice Hall. Achteraf de beste 1000 gulden die ik ooit aan boeken heb besteed.
Ik dropte een boek op dat beest, hij klem en ik hem bij de staart gevat. Het was ondertussen 5.30 in de nacht en het ging 100% als een stealth mission. Niemand wakker en alleen ik dodelijk chagrijnig. Ik heb nog een uur met dat beest gespeeld voordat ik hem in een luchtdichte metalen koekendoos in de kliko gooide. Nooit meer wat van gehoord.
Hij had wel eerst een 20 kilozak rijst verknald door ervan te vreten en erin te zeiken.
Ik voel met je mee en hoop dat mijn ervaring jou inspireert tot grootse wandaden.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???