Post on!quote:18. 1-18 117 02-Mar-2005 Numbers
19. 1-19 118 13-Apr-2005 Deux Ex Machina
20. 1-20 119 20-Apr-2005 Do No Harm
21. 1-21 120 27-Apr-2005 The Greater Good (a.k.a. Sides)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Dat 'Amazon' zegt me niks, maar het klinkt als een soort Xena-ripoff.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb alleen een voorstukje van die serie gezien, het lijkt wel wat op Amazon, die serie waar ze een tijdje geleden mee waren begonnen en die opeens is gestopt.
Dat zei ik ook in het vorige topic, maar toen zag ik dat Lost toch heel anders is.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb alleen een voorstukje van die serie gezien, het lijkt wel wat op Amazon, die serie waar ze een tijdje geleden mee waren begonnen en die opeens is gestopt.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat 'Amazon' zegt me niks, maar het klinkt als een soort Xena-ripoff.
Ik op dezelfde site die ik hierboven het gepost:quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:22 schreef Jay_Snake het volgende:
waar hebben jullie die promo gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:48 schreef Wuder het volgende:
Geweldige aflevering..Inderdaad, heel erg gaaf. Weer een klein beetje meer duidelijkheid over...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, in ieder geval leuk dat er wat samenhang tussen de verschillende mysteries te ontdekken valt. Oh en is het iemand ook opgevallen dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens erg matig dat we nu ZES weken moeten wachten op de volgende episode.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Tja, het is niet anders. Daarna krijgen we wel de laatste zes afleveringen allemaal achter elkaar. Ben heeeel benieuwd hoe het allemaal verder gaat en hoe ze het seizoen gaan eindigen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:22 schreef matthijst het volgende:
Zes weken??????????????? Damn....[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar was iig een sterke boeiende afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zes weken is trouwens wel klote, maargoed, hopelijk wordt het het wachten waard![]()
interessant trouwens;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou hebben ze zes weken de tijd om eindelijk eens iets duidelijk te maken, want hoewel dit inderdaad een leuke aflevering was, geeft het nog steeds weing antwoorden, afgezien van dat de nummers de reden zijn dat ze er allemaal heen gegaan zijn... Maar die vrouw zit er al 16 jaar, dus het blijft een vaag verhaal; als die vrouw 16 jaar geleden die nummers al opving, net als die andere knakker, waarom heeft dan niemand NU het bericht van die Franse vrouw opgevangen?
Tis 2005, als ze 16 jaar terug zoiets opvingen zouden ze het nu helemaal moeten doen...Haters everywhere but I don't really care.![]()
E18 was goed! het begint weer een beetje te komen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005![]()
Vanavond de eerste episode eens kijken op tv. eens kijken of echt zo goed is als wordt beweerd
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Damn, nog meer mysteries...
Nog maar 3 afleveringen te gaan...
Aflevering 18 was er weer 1 van hoog niveau!![]()
ehh, er gaan totaal 24 afleveringen in seizoen 1 zijn, er komen er dus nog 6. na de 6 weken wachten is de verwachting dat ze alle 6 week na week worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:58 schreef martijnisgek het volgende:
Damn, nog meer mysteries...
Nog maar 3 afleveringen te gaan...
Aflevering 18 was er weer 1 van hoog niveau!I love it when a plan comes together !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aflevering 18 was zoooooo funny!
Echt grappig gewoon.
ik heb toch met een smerig grote glimlach gekeken.There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:30 schreef Witchfynder het volgende:dat heeft hij toch al een keer uitgelegd?? dat het een nickname was??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anyway ik vond het een geweldige aflevering, ook de vorige was leuk. maar hurley is gewoon geweldig. alleen al hoe hij praat briljant![]()
![]()
Heb de eerste aflevering ook gezien vrijdag en vond t best goed. Zeker niet super maar wel vermakelijk. Ben benieuwd naar de rest
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Na aflevering 2 wil je nix anders meer!quote:Op zondag 6 maart 2005 10:46 schreef Timo20 het volgende:
Heb de eerste aflevering ook gezien vrijdag en vond t best goed. Zeker niet super maar wel vermakelijk. Ben benieuwd naar de restSinterklahs, Ghet Dawn!!!!![]()
Net aflevering 18 gekeken en er komen nu wat meer verbanden in het verhaal. Jammer dat we nu zolang moeten wachten, maargoed, in die tussentijd kunnen we theorieën bedenken![]()
![]()
Eindelijk wat meer info over Hurley. Hij was de enige overgebleven hoofdpersoon die nog niet in de spotlights had gestaan en was wel beniewd naar zijn verhaal.
Hurley in zijn Hummer was echt![]()
Hele goede en vooral ook verschrikkelijk grappige aflevering deze keer. Er val nu ook wat stukjes in elkaar maar er blijft nog meer dan genoeg onbeantwoord. Wel weer 4 weken wachten
![]()
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Damn, wat een afleveringen waren 17 & 18. Erg goed allebij! Klote alleen dat we nu weer lang moeten wachten, maar ben blij dat de serie weer wat momentum heeft opgepikt
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Damn wat een goeie serie. Heb net de pilot gezien en ik wil nu al slechts 1 ding weten: Wat is er op dat eiland? Voor de rest hoe ik nog helemaal niks weten, dat zie ik vanzelf wel. Ik ga dus niet alle spoilers en dit topic doornemen om slechts 1 ding te weten. Misschienl ga ik het niet eens lezen als de antwoord op mijn vraag wordt beantwoord. Gewoon van als mijn nieuwsgierigheid te groot wordt dat ik het toch kan weten.![]()
Kijk maar gewoon, is veeeeel leuker.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Damn wat een goeie serie. Heb net de pilot gezien en ik wil nu al slechts 1 ding weten: Wat is er op dat eiland? Voor de rest hoe ik nog helemaal niks weten, dat zie ik vanzelf wel. Ik ga dus niet alle spoilers en dit topic doornemen om slechts 1 ding te weten. Misschienl ga ik het niet eens lezen als de antwoord op mijn vraag wordt beantwoord. Gewoon van als mijn nieuwsgierigheid te groot wordt dat ik het toch kan weten.
Maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Ik wil het zo graag weten, maar aan de andere kant wil ik het ook helemaal niet weten. Aaaarrgh wat is dit erg! Ik heb nog niet naar de spoiler gekeken, maar wil het zo graag. Laat ik het anders vragen: In welk aflevering zie je "ze" voor het eerst? Is het dan ook gelijk duidelijk of moet je daarvoor nog weer een paar afleveringen kijken?![]()
Je kunt de spoiler wel lezen hoor, dat verpest het niet.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik wil het zo graag weten, maar aan de andere kant wil ik het ook helemaal niet weten. Aaaarrgh wat is dit erg! Ik heb nog niet naar de spoiler gekeken, maar wil het zo graag. Laat ik het anders vragen: In welk aflevering zie je "ze" voor het eerst? Is het dan ook gelijk duidelijk of moet je daarvoor nog weer een paar afleveringen kijken?Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Als je het wilt weten, zul je toch de spoiler moeten lezen. Ik ga het hier niet wereldkundig maken. Als je dan helemaal niet kunt wachten, is er nog altijd het medium internet waar je de series in no-time kunt downen.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik wil het zo graag weten, maar aan de andere kant wil ik het ook helemaal niet weten. Aaaarrgh wat is dit erg! Ik heb nog niet naar de spoiler gekeken, maar wil het zo graag. Laat ik het anders vragen: In welk aflevering zie je "ze" voor het eerst? Is het dan ook gelijk duidelijk of moet je daarvoor nog weer een paar afleveringen kijken?
If you don't like my opinion: up yours!![]()
Daar zit ook wat in.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:17 schreef Roa het volgende:
[..]
Je kunt de spoiler wel lezen hoor, dat verpest het niet.![]()
Ik weet nu ook hoe Bar Le Duc zich moet voelen. Hij moet een week wachten op het vervolg. Degene die net deel 18 heeft gezien, moet verdomme 6 weken wachten.
Ik vraag me af of de serie na 24 afleveringen stopt, of gaat het nog door? Zou wel gaaf zijn.If you don't like my opinion: up yours!![]()
6 wekenquote:Op maandag 7 maart 2005 20:21 schreef Elephant het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in.![]()
Ik weet nu ook hoe Bar Le Duc zich moet voelen. Hij moet een week wachten op het vervolg. Degene die net deel 18 heeft gezien, moet verdomme 6 weken wachten.
Ik vraag me af of de serie na 24 afleveringen stopt, of gaat het nog door? Zou wel gaaf zijn.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
13 april om precies te zijn, beginnen ze weer. Ze moeten hier wel een hele goede reden voor hebben.quote:If you don't like my opinion: up yours!![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:05 schreef Zhenar het volgende:
Oh en is het iemand ook opgevallen dat...Ja, toen ik de woorden 'box company' hoorde moest ik ook meteen aan Locke denken. Dat vind ik zo leuk aan deze serie... al die kleine dingen waarmee de hoofdpersonen aan elkaar gelinkt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gele hummer van Hurley kwam me trouwens bekend voor... Hij is geloof ik ook gebruikt in 'The Sopranos' en 'Entourage'.![]()
Ik heb inmiddels de spoiler al gelezen en ik moet zeggen gelukkig, nu moet ik het wel kijkenquote:Op maandag 7 maart 2005 20:18 schreef Elephant het volgende:
[..]
Als je het wilt weten, zul je toch de spoiler moeten lezen. Ik ga het hier niet wereldkundig maken. Als je dan helemaal niet kunt wachten, is er nog altijd het medium internet waar je de series in no-time kunt downen.![]()
![]()
Ik ben ze inmiddels al aan het binnen halen en kan niet wachten om ze te bekijken. Wat een top serie. jij en roa bedankt voor jullie antwoord![]()
Erg gave serie heb er nu al 16 episodes in 4 dagen doorheen gejaagd.
Erg goede acteurs ook leuk dat je van elk personage de achtergrond ziet .
Augustus hill
jammer dat ik een maand moet wachten op e19.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
De reden is simpelweg dat er nog afleveringen gefilmd worden. Immers, wat niet geschoten + gemonteerd is kan ook niet uitgezonden worden hequote:Op maandag 7 maart 2005 20:40 schreef Elephant het volgende:
13 april om precies te zijn, beginnen ze weer. Ze moeten hier wel een hele goede reden voor hebben.
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik vind het wel frappant met een aantal andere series flikken ze precies hetzelfde ?.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De reden is simpelweg dat er nog afleveringen gefilmd worden. Immers, wat niet geschoten + gemonteerd is kan ook niet uitgezonden worden he
1.5 maand pauze.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg leuke episode 18 met hurley trouwens.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:00 schreef Steve-O het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg leuke episode 18 met hurley trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S.: Goede Lost-site: http://www.lost-tv.com[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.![]()
Leuke serie met mooie kleine detailtjes, zoals die hurley die op de tv is waar het kleine meisje naar zit te kijken als haar vader een bezoekje krijgt van die koreaan als hij voor de vader van zijn vrouw een waarschuwing komt brengen. Hoop trouwens dat dat grote beest(?) geen afknapper blijkt als we het te zien krijgen. Kan niet wachten op de volgende ep. (insert aanbid smiley here)Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.![]()
Zijn er nog meer van dit soort series? Die ik misschien gemist heb?If you don't like my opinion: up yours!![]()
In de volgende aflevering 'Deus Ex Machina' staat Locke weer centraal. Zeer geheimzinnige karakter. Zat in een rolstoel, maar door de krachten op het eiland kan hij opeens weer lopen. Is betrokken bij de ontdekking van een vreemd stalen luik in de grond. Ben zeer benieuwd naar meer achtergrond informatie over hem in deze aflevering. Alleen nog een flink aantal weken wachten helaas.![]()
![]()
Exact.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:33 schreef matthijst het volgende:
Ja, The 4400, net zo vaag en langgerekt
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005![]()
ik benieuw wast er onder dat luik zit ...quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:04 schreef BrassMonkey het volgende:
In de volgende aflevering 'Deus Ex Machina' staat Locke weer centraal. Zeer geheimzinnige karakter. Zat in een rolstoel, maar door de krachten op het eiland kan hij opeens weer lopen. Is betrokken bij de ontdekking van een vreemd stalen luik in de grond. Ben zeer benieuwd naar meer achtergrond informatie over hem in deze aflevering. Alleen nog een flink aantal weken wachten helaas.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:04 schreef Radeon_NL het volgende:KOREAANS! Let je wel op ofzo?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is toch allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 10 maart 2005 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
KOREAANS! Let je wel op ofzo?!![]()
Als ik zou zeggen dat Belgen/Duitsers/Nederlanders hetzelfde waren, zou ik door menig mensen op dit forum gekruisigd zijn..quote:Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:54 schreef Wuder het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen dat Belgen/Duitsers/Nederlanders hetzelfde waren, zou ik door menig mensen op dit forum gekruisigd zijn..![]()
![]()
Die heb ik al een hele tijd op schijf staan, moet ik toch maar eens kijken. Als het goed is zouden er nog 12 afleveringen volgen van 4400.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:33 schreef matthijst het volgende:
Ja, The 4400, net zo vaag en langgerektIf you don't like my opinion: up yours!![]()
Zo ben weer helemaal bij. Heb het helemaal gekeken tot met episode 18. Wat een geweldige serie is het toch. Zo veel vragen en zo weinig antwoorden! Wordt er helemaal gek van. Ongelooflijk verslavend. Sommige afleveringen zijn minder spannend dan de andere, maar dat bied wel weer veel info over de personages en hun achtergronden. Ik had een aantal theorieen bedacht over de serie, maar dat kon ik weer in de prullenbak gooien na het zien van de opvolgende aflevering. Balen dat het nog zolang duurt voor episode 19! Kan niet wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook tot en met aflevering 18 gekeken. Wachten tot 31 Maart.
Ik vraag me af waarom er nu zo lang tussen deze afleveringen moet zitten. Maar ja, hetzelfde geldt voor Desperate Housewives...![]()
Ik ook tot en met aflevering 18 gekeken, moet zeggen t wordt steeds leuker.... maar ben nog geen klap verder met het mysterie. Tis me alleen duidelijk dat alle mensen 'before the crash' al iets met elkaar te maken hadden.... nu maar weer wachten op een nieuwe aflevering.... (idd net als met desperate housewives)Everyone has a little dirty laundry![]()
net teruggekeken & twas me niet opgevallen de eerste keer. thanksquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:33 schreef Fronsertje het volgende:
Leuke serie met mooie kleine detailtjes, zoals die hurley die op de tv is waar het kleine meisje naar zit te kijken als haar vader een bezoekje krijgt van die koreaan als hij voor de vader van zijn vrouw een waarschuwing komt brengen. Hoop trouwens dat dat grote beest(?) geen afknapper blijkt als we het te zien krijgen. Kan niet wachten op de volgende ep. (insert aanbid smiley here)Everyone has a little dirty laundry![]()
Morgen hopelijk nog 16 t/m 18 kijken.. had er een tijdje geen zin meer in gehad, omdat het mij allemaal te lang duurde en het verhaal niet echt opschoot. Meer vragen dan antwoorden..
Nou ja.. in ieder geval blij dat dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^![]()
Het wachten op de nieuwe episode is verkort! Episode 19 wordt op 30 maart uitgezonden, dus twee weken eerder dan oorspronkelijk gepland was.
*tvp* Ik ben pas bij aflevering 10, het kost de nodige zelfbeheersing om de spoilers niet te lezen
Wel mooi dat in elke aflevering de achtergrond van 1 van de mensen nadrukkelijk naar boven komt. Topserie, wat een ontdekking
Seriously!?![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:09 schreef Zhenar het volgende:
Het wachten op de nieuwe episode is verkort! Episode 19 wordt op 30 maart uitgezonden, dus twee weken eerder dan oorspronkelijk gepland was.![]()
Wat cool! Een gastrol in iig #11 van John Terryje weet wel, psych Cvetic uit ER en volgens mij speelde hij ook in 24 seizoen 2.
*is bezig met z'n 3e aflevering vandaag*
Seriously!?![]()
Klopt, hij speelde toen Bob Warner.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:35 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat cool! Een gastrol in iig #11 van John Terryje weet wel, psych Cvetic uit ER en volgens mij speelde hij ook in 24 seizoen 2.
In aflevering 5 (White Rabbit) kwam hij ook al even en in aflevering 16 (Outlaws) komt hij ook even langs.![]()
Ik heb tot en met aflevering 18 gekeken en kan alleen zeggen; het is een van de beste series ooit. Het combineert mysterieuze en onverwachte van een serie als Twilight Zone of Outer Limits met een survival adventure. Elke aflevering is een klein verhaaltje opsich dus min of meer losstaand maar toch moet je eigenlijk nix missen als je later the big picture wil gaan zien.
Ik denk dat op het einde alle verhaallijnen min of meer bij elkaar komen, als blijkt dat al die mensen direct of indirect met elkaar te maken hebben gehad in het verleden en ze hebben allemaal een speciaal reden om op dat eilandje te zijn. It was meant to be you might say.
Ik hoop wel dat de makers overal een mooie oplossing voor vinden en geen teleurstellend makkelijke verklaringen gaan geven zoals aliens die een beetje aan het kloten zijn of iets in die geest. Dat zou alles verpesten maar so far it has been excellent.
Als dit een boek was dan zou je het voor je boekenlijst kunnen gebruiken; alles komt er in voor: allegorie, ironie, symbolisme..I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!![]()
een van de beste series ooit vind ik wat overdreven, maar echt wel een goeie serie
Het begon een beetje in te kakken maar de laatste paar eps maken dat echt wel goed (denk laatste 3 ofzo)
Kannie w88 op E19... en al helemaal niet op de season finale
Dat wordt super!![]()
Wat is dat ding dat Lock en die ander in de grond vinden? Een ruimteschip ofzo?
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!![]()
Dat stukje zag ik ook ja, ineens Hurley op tv...ik zag het en had echt zoiets van wtf?quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:33 schreef Fronsertje het volgende:
Leuke serie met mooie kleine detailtjes, zoals die hurley die op de tv is waar het kleine meisje naar zit te kijken als haar vader een bezoekje krijgt van die koreaan als hij voor de vader van zijn vrouw een waarschuwing komt brengen. Hoop trouwens dat dat grote beest(?) geen afknapper blijkt als we het te zien krijgen. Kan niet wachten op de volgende ep. (insert aanbid smiley here)![]()
Erg tof om te zien dat mensen op de een of andere manier weer wat met elkaar te maken hebben/elkaar gezien hebben.
In een eerdere aflevering die over Boone en Shannon ging en toen Boone op het politiebureau zat zag je Sawyer ook op de achtergrond die in de boeien geslagen was door de politie.
Waarom heb ik niet wat rustiger aan gedaan met kijken....nu moet ik 2 week wachten![]()
![]()
Dat is nog niet bekendquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:52 schreef Baklap het volgende:
Wat is dat ding dat Lock en die ander in de grond vinden? Een ruimteschip ofzo?
Het is wel een spoilertopic, alleen als de aflevering is geweest worden er geen spoilertags meer gebruikt. Dit omdat dat heel onhandig leest. Informatie over afleveringen die nog moeten komen worden dus wel in spoilertags gezet.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:04 schreef pfaf het volgende:
Waarom is dit geen spoilertopic eigenlijk?
Dit leest zwaar irritant.![]()
pfaf, er is nog een topic over Lost die meeloopt met de uitzendingen van Net5. Dit topic loopt als het ware mee met de uitzendingen in de VS.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:04 schreef pfaf het volgende:
Waarom is dit geen spoilertopic eigenlijk?
Dit leest zwaar irritant.
Lost, vanaf 4 maart op Net 5 daar dus![]()
![]()
Weet ik Noca.![]()
Maar in dit topic worden ook aardig wat dingen gespoilerd van de afgelopen aflevering en dergelijke. En ik heb een gruwelijke hekel aan die spoilertag-dingen.![]()
![]()
Wat ik me wel afvraag is hoe ze een serie als deze langer dan een seizoen willen laten lopen.Seriously!?![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:55 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat ik me wel afvraag is hoe ze een serie als deze langer dan een seizoen willen laten lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Van http://www.darkhrizons.com:quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:55 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat ik me wel afvraag is hoe ze een serie als deze langer dan een seizoen willen laten lopen.Acht jaar... Dat is wel érg overmoedig! Weten de makers van Lost niet dat hoogmoed komt voor de val?quote:Perrineau says "When the show first got picked up, J.J. Abrams and Damon Lindelof said that they knew where they wanted Lost to go for six years. We were all like, 'Really?'. They said, 'We don't know exactly what's going to happen, but we have the beginning and the end set for six years'. Then after the first couple of episodes they said, 'We have the beginning and end for eight years'. So they're certainly on a roll."[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Ik ben Sawyer!
Shannonquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik ben die zus van Boone -hoe heet ze ook alweer?-
![]()
![]()
![]()
Straks wordt het hele mysterie van het eiland pas over acht jaar ontrafeld
Gegarandeerde kijkcijferhit
Seriously!?![]()
Whehequote:Op woensdag 16 maart 2005 16:35 schreef ImPrEzA het volgende:Straks wordt het hele mysterie van het eiland pas over acht jaar ontrafeld
Gegarandeerde kijkcijferhit
Acht jaar lijkt me trouwens wel heel erg lang...de cast zal er dan 8 jaar in moeten spelen. Als iemand iets anders wil zou hij uit de serie geschreven moeten worden, maar je kunt niet iedereen er uitschrijven, want dan blijft er niemand over![]()
![]()
Het schijnt dat de reruns eerder beginnen:
Bron: ww.lost-tv.com
LOST in Reruns; New Episodes Starting March 30
Yes, Lost is back in rerun mode until March 23, airing "Whatever the Case May Be" on March 16 and "Hearts and Minds" on March 23. Don't fret, though, because on March 30, episode 19 (which is NOT a rerun), "Deus Ex Machina," will air on ABC, followed by episode 20, "Do No Harm," on April 6.If you don't like my opinion: up yours!![]()
what the fuck? ik heb 2 keer de test gedaan met redelijk andere antwoorden en beide keren kom ik uit op shannon.. she sux! ik ben meer sawyerof misschien een heel klein beetje jack
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!![]()
Wees gerust, ik ben ook Shannonquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:34 schreef spooky1234 het volgende:
what the fuck? ik heb 2 keer de test gedaan met redelijk andere antwoorden en beide keren kom ik uit op shannon.. she sux! ik ben meer sawyerof misschien een heel klein beetje jack
![]()
![]()
Ik ben the party guy.. oftewel, hurley
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^![]()
ik ben ook shannon haha had het niet echt verwacht.
ik denk niet dat ze het 8 seizoenen zullen volhouden. als ze de trend aan gaan houden zoals ze dat nu doen in de eerste 18 aflevering, zullen ze vrees ik heel veel kijkers verliezen. stel je voor 8 seizoenen lang alleen maar meer vragen zonder antwoorden.![]()
Dat heb ik verder bovenaan aan deze pagina ook al vermeld.quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:51 schreef Elephant het volgende:
Het schijnt dat de reruns eerder beginnen:
Bron: ww.lost-tv.com
LOST in Reruns; New Episodes Starting March 30
Yes, Lost is back in rerun mode until March 23, airing "Whatever the Case May Be" on March 16 and "Hearts and Minds" on March 23. Don't fret, though, because on March 30, episode 19 (which is NOT a rerun), "Deus Ex Machina," will air on ABC, followed by episode 20, "Do No Harm," on April 6.
Sawyer ben ik volgens die testquote:
Hmm ik heb net ep. 16 gekeken... voor het eerst dat er dus ook relaties zichtbaar worden tussen de verschillende eilandbewoners, VOOR het ongeluk... spannend
Seriously!?![]()
volgens de makers gaat er 1 van de hoofdpersonen dood nog in 1e season. En zover het bekend is gemaakt is het een man.
Jack? Mogelijk, wat zijn backstory is al grotendeels uitgewerkt en hij zou eigenlijk al in de eerste aflevering doodgaan in de oorspronkelijke versie.
Micheal? Goed mogelijk. Walt kan allerlei dingen met zijn geest doen of daar lijkt het op en hij wil niet off the eiland en micheal zal doorgaan met zijn vlot bouwen om weg te varen. Misschien zorgt walt wel voor dat Micheal sterft.
Sawyer? Hij wordt mysterieus ziek in de komende aflevernigen volgens een preview. Misschien krijgt ie ziekte waar die franse vrouw het over heeft?
Sayid? Hij gaat in een paar films spelen geloof ik dus kans is groot dat hij daarom uit de serie gaat?
Ik ben benieuwd wie zal sterven..I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!![]()
Sorry, was te lui om alles terug te lezen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat heb ik verder bovenaan aan deze pagina ook al vermeld.
If you don't like my opinion: up yours!![]()
Gister de eerste 4 afleveringen gezien. Damn wat een mysteries allemaal. Had ze alle vier op een DVD staan, wilde er oorspronkelijk 1 kijken. Het zijn er dus 4 geworden.
Trouwens, er mag wel wat meer gespoilerd worden in dit topic.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
idd als je dit topique volgt moet je ze alle 18 hebben gezien.
God, moet ik dan maar Lost 4 t/m 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]![]()
inderdaad.. damnit.. ik wou dat ik ze nog niet gezien had dan had ik ze moeten kijken!quote:
ik ga ze nog steeds voor de 2e keer kijken maar tis toch niet zo goed als de eerste keer
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!![]()
Was de normale nl uitzendingen aan het volgen, maar dat duurt me te lang. dus ben nu maar deel 1-18 aan het downloaden. te goede serie om elke keer een week te moeten wachten om te kunnen kijken.![]()
lolquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:34 schreef BoB75 het volgende:
Was de normale nl uitzendingen aan het volgen, maar dat duurt me te lang. dus ben nu maar deel 1-18 aan het downloaden. te goede serie om elke keer een week te moeten wachten om te kunnen kijken.ik ken een aantal mensen die precies hetzelfde doen
Ik vraag me af hoe veel mede hollanders dit nog meer besluiten te doen en of de NET5 kijkcijfers zullen kelderen
whaha ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:34 schreef BoB75 het volgende:
Was de normale nl uitzendingen aan het volgen, maar dat duurt me te lang. dus ben nu maar deel 1-18 aan het downloaden. te goede serie om elke keer een week te moeten wachten om te kunnen kijken..![]()
Waarom hebben jullie al die uitzendingen al gezien dan?
[ Bericht 4% gewijzigd door Gorro op 22-03-2005 21:02:40 ][14.gif]![]()
Het nadeel van zover vooruit kijken is nu dus dat er een maand moet gew8 worden voor ep19
dan die week erna ep20 en dan weer een maand w88 op ep21![]()
Hehe, same here. Ik had aflevering 1 t/m 3 gemist op TV, dus gedownload afgelopen zaterdag. Wou ze vervolgens op TV gaan kijken, maar ben immiddels al bij aflevering 15quote:.
Ik kijk ze op tv nog een keerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lolik ken een aantal mensen die precies hetzelfde doen
Ik vraag me af hoe veel mede hollanders dit nog meer besluiten te doen en of de NET5 kijkcijfers zullen kelderen
Dan vallen sommige dingen ook wat meer op.
![]()
Doe ik ook. Maar voor mij is het ook alweer een tijd geleden dat ik die begin afleveringen heb gezien.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kijk ze op tv nog een keerDan vallen sommige dingen ook wat meer op.
Voor mij ook idd. Dus dan is het wel weer even leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar voor mij is het ook alweer een tijd geleden dat ik die begin afleveringen heb gezien.![]()
Allemaal gezien, tijd voor een tvp.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance![]()
Hurley is trouwens echt zo grappig. Als ie met die Koreaan aan die boot bezig is, en die Koreaan loopt te gebaren. "Dude, you wanna make a snowball?"
Zijn gedude is echt grappig
.
Hurley is idd de grappigstequote:Op woensdag 23 maart 2005 20:50 schreef TC03 het volgende:
Hurley is trouwens echt zo grappig. Als ie met die Koreaan aan die boot bezig is, en die Koreaan loopt te gebaren. "Dude, you wanna make a snowball?"
Zijn gedude is echt grappig
.
![]()
![]()
Ik moest zo hard lachen toen die man langs kwam vallen terwijl Hurley met z'n financieel adviseur oid aan het praten was. "The money is cursed' "Hurley, there is no such thing as cursed", en dan komt die man voorbij. Dat korte "whaaaaaa" maakt 't af.
Hurley rules. Toen zijn muziek het begaf aan het einde van een aflevering (16?) bestierf ik het! Wat een droog einde!!!
Laat ik maar gelijk met goed nieuws dit topic binnenkomen, aflevering 21 is verplaatst naar 14 april, dus:quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:08 schreef glannie het volgende:
Het nadeel van zover vooruit kijken is nu dus dat er een maand moet gew8 worden voor ep19
dan die week erna ep20 en dan weer een maand w88 op ep21
1x19 - Deux Ex Machina airs on 2005-03-30
1x20 - Do No Harm airs on 2005-04-06
1x21 - The Greater Good (a.k.a. Sides) airs on 2005-04-13
Was het maar alvast de 30e!!!![]()
Eigenlijk vind ik dat ze wel met wat antwoorden komen. Je weet in principe nog niks na 18 afleveringen.
Is het nou 14 april of 13 april?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:38 schreef RevneD het volgende:
[..]
Laat ik maar gelijk met goed nieuws dit topic binnenkomen, aflevering 21 is verplaatst naar 14 april, dus:
1x19 - Deux Ex Machina airs on 2005-03-30
1x20 - Do No Harm airs on 2005-04-06
1x21 - The Greater Good (a.k.a. Sides) airs on 2005-04-13
Was het maar alvast de 30e!!!Ik neem aan 13 april, aangezien dat een woensdag is.
Maar antwoorden zijn helemaal niet leuk! Het is het mysterie dat de serie juist zo leuk maakt!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:50 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat ze wel met wat antwoorden komen. Je weet in principe nog niks na 18 afleveringen.
![]()
Als ze in de volgende aflevering bijvoorbeeld ontdekken dat het een overheidssamenzwering is ofzo, dan is dat een prima verklaring, maar het haalt wel meteen alle charme uit te serie weg.
Nu lichten ze de hele tijd tipjes van de sluier op en dat vind ik prima! Als je kijkt naar wat we in de eerste aflevering wisten en wat we nu weten, dan is daar een heel groot verschil te zien. Natuurlijk roepen veel 'sluiertipjes' weer meer vragen op, maar ze geven ook meer duidelijkheid over wat het eiland precies inhoudt. Op deze manier komen we steeds wat meer te weten zonder in één klap het Grote Geheim te ontdekken. Just the way I like it![b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Josh Holloway Is 'Lost' at Long Last
(Thursday, March 24 02:51 PM)
By Kate O'Hare
LOS ANGELES (Zap2it.com) With the meteoric success of ABC's castaway drama "Lost" -- which returns with new episodes on Wednesday, March 30 -- the career of journeyman actor Josh Holloway, who plays bad-boy con artist Sawyer, has gone from near-zero to off the charts in a few short months. The 35-year-old former model is still coping with all this newfound attention.
"It's been fun," he says in his deep, Georgia drawl, "but it's still shocking at times. I still enjoy it a bit. I haven't been in it long enough to get jaded. Nothing in my life has ever just happened. I've had to seek out my directions in life, and they normally are long and arduous before it gets fun and exciting.
"This was the same, and I expected it to be so. I think it's human nature, we need the pain to enjoy the glory."
Holloway's experience on "Lost" is hardly the first time that an actor in his mid-30s has suddenly catapulted to stardom. George Clooney did it in "ER," and more recently, Julian McMahon did it in "Nip/Tuck." And while he's now a confirmed movie star, Harrison Ford was about that age -- and making ends meet by working as a carpenter -- when he got the role of Han Solo in "Star Wars" in 1977.
"Really?" Holloway says when told this. "He's a big inspiration for the character of Sawyer. I love him, Harrison Ford. That's what I used for my prep. I wanted Sawyer to be a cross between Han Solo and maybe Wolverine -- a little more edge and anger to him, but with the lovable scoundrel that Han Solo was.
"It's such a brilliant character. I love playing, not a bad guy, but a scoundrel. That's the key, to be the guy that you love to hate, not the guy you hate, or else, in the nature of this show, I would have been dead already."
And, since series co-creators J.J. Abrams ("Alias") and Damon Lindelof keep hinting a major character will die at season's end, Sawyer could be dead yet.
"And I still could be," Holloway says. "They remind us of that constantly."
It's not that Sawyer hasn't had his close calls, though. When he's not reading such books as "Watership Down," annoying physician and self-appointed castaway leader Jack (Matthew Fox) or exchanging double entendres with enigmatic fugitive-from-the-law Kate (Evangeline Lilly), Sawyer busies himself with stashing away whatever usable items he can salvage from the wreckage of the show's doomed Australia-to-Los Angeles flight.
This hoarding got Sawyer into trouble with Jack when, just out of spite, he refused to say whether or not he had needed medicine. Jack then turned to castaway Sayid (Naveen Andrews), a former Iraqi Republican Guardsman, to employ torture to get Sawyer to talk.
"I really liked it," says Holloway about filming the scene. "I knew it was going to be difficult physically, but I like that kind of stuff. I like getting beat up a little bit. It's normal. I grew up in the country with three brothers, and gosh, all we ever did was to come home with something my mom had to fix.
"So the torture was great, but it was torture, because I'm 35, and I spent 14 hours, two days in a row, on my knees. It was grueling, yelling, I lost my voice. At one point, I hyperventilated a little bit. It was very interesting, as an actor, to go there."
Regarding the question of whether there are any more like him at home, Holloway says, "They're all computer heads. They're very intelligent. The brother right under me is a nuclear physics major from Georgia Tech, so they're all brainy. I can barely send an e-mail."
He does, though, get a taste of home when he's hanging out with Fox, who, according to fellow cast members, likes to let it all hang out.
"Oh, Matt is unafraid," Holloway says. "He's just secure with himself and his family, and he is not afraid to be nude -- not out in public, but if he's around his house, he don't care, and I love him for that.
"He reminds me of my dad, because my dad was a total nudist. We grew up on a dirt road, way out in the country, no one can see you, so Dad was just walking around naked all the time. So Foxy reminds me of Dad."
While Holloway may get a little nostalgic for home, he doesn't miss modeling. "I have nothing bad to say about the industry, because it provided me with exactly what I wanted it for. I traveled extensively and made some cash. But it's just not fulfilling work.
"Oh, Lord, we made a joke that you carry around your modeling stick, so you could whack yourself on the head a few times right before they shoot, so you don't have a thought and get that far-off look in your eyes. It's really just from being smacked, that's all."
When Sawyer gets that look in his eyes, it's usually because Kate is around. In the torture scene, she took him up on his offer of information in exchange for a kiss that seemed to go on longer than strictly necessary.
"I was looking at that," Holloway says, "going, 'Well, shoot, Hollywood kissing's supposed to have tongue in it -- or is it?' I liked it. It went well. When I watched it and saw the tongue action, I was like, 'Oooh, maybe we shouldn't do that,' but my character, of course he's going to go for it."
As for the big, two-part finale in May (the final part is reported to be 90 minutes, with the last 30 almost commercial-free) and the mysterious death, Holloway says, "The last three episodes, they're going to answer some questions and create more, but they're going to move the story forward. In the season finale, they're not even giving us a script. We only get our scenes.
"We work for the CIA, I swear."
BRON: ZAP2IT.COM![]()
Ben heel benieuwd naar die season finale
Zag trouwens Sawyer in de eerste aflevering van seizoen 3 spelen van CSI Las vegas![]()
![]()
Heb ik ook gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:43 schreef dapluiz het volgende:
Ben heel benieuwd naar die season finale
Zag trouwens Sawyer in de eerste aflevering van seizoen 3 spelen van CSI Las vegas
Was een kleine rol als hotelmedewerker.![]()
Weet iemand of er een cliffhanger komt?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:43 schreef dapluiz het volgende:
Ben heel benieuwd naar die season finale![]()
een cliffhanger? Volgens mij komen er meer dan 10 cliffhangers in een aflevering..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weet iemand of er een cliffhanger komt?Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!![]()
Dat valt ook reuze mee, de meeste afleveringen eindigen zonder cliffhanger....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:01 schreef Wuder het volgende:
[..]
een cliffhanger? Volgens mij komen er meer dan 10 cliffhangers in een aflevering..![]()
Net #18 gekeken, ben dus helemaal bij. t Wordt wel freakin exciting hoor.
Hoeveel afleveringen zijn er nou in totaal? 22 toch?
Gaaf trouwens:
The fact that Hurley is mistaken for a drug dealer is an inside joke: Jorge Garcia played that role in Curb Your Enthusiasm episode 4#6 ("The Car Pool Lane").
Seriously!?![]()
24.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:17 schreef ImPrEzA het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er nou in totaal? 22 toch?
Anywayz mensen er is wederom een wijziging in het schemaDe beste wijziging tot nu toe naar mijn mening
komtie:4 afleveringen achter elkaarquote:19. 1-19 30-Mar-2005 Deux Ex Machina
20. 1-20 06-Apr-2005 Do No Harm
21. 1-21 13-Apr-2005 The Greater Good (a.k.a. Sides)
22. 1-22 20-Apr-2005 Born to Run
Special
S-1 27-Apr-2005 Lost Special Edition Episodewhoohoooo
Ik wil de titels van afl 23 en 24 wetenMits ze die special edition recap aflevering als 23 beschouwen natuurlijk
Lijkt me dat dat 23 en 24 zijn. Ze gaan de laatste 2 afleveringen van dit seizoen namelijk in een keer uitzenden.quote:![]()
In een keer?! Maar de allerlaatste aflevering zou ook nog eens een half uur langer duren. Dat is dus in totaal 2 vole uren Lost achter elkaar? Vet!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat 23 en 24 zijn. Ze gaan de laatste 2 afleveringen van dit seizoen namelijk in een keer uitzenden.
Ik moest daar ook gelijk aan denken, vond die serie echt super gaaf, helaas al na 1 seizoen afgelopen.....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb alleen een voorstukje van die serie gezien, het lijkt wel wat op Amazon, die serie waar ze een tijdje geleden mee waren begonnen en die opeens is gestopt.![]()
leuk enzo.. maar mag hier niet gezegd worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:44 schreef Absinth het volgende:
warez[14.gif]![]()
Huh? Wat mag niet gezegd worden? Dat ik die serie gedownload heb?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:24 schreef Chen het volgende:
[..]
leuk enzo.. maar mag hier niet gezegd worden.
Waarom mag dat niet gezegd worden in dit topic![]()
Denk dat iedereen in dit topic heeft gedownload, of kunnen ze allemaal Amerikaanse tv ontvangen![]()
![]()
Lees mijn post nou eens goedquote:![]()
die special editon aflevering is een aflevering waar nog even word word "samengevat" wat er tot nu toe allemaal is gebeurd in aflevering 1 tot 22. Opdat er nog meer mensen kunnen gaan kijken, omdat die dan ook weten hoe de vork in de steel zit
Slim van de makers.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lees mijn post nou eens goed![]()
die special editon aflevering is een aflevering waar nog even word word "samengevat" wat er tot nu toe allemaal is gebeurd in aflevering 1 tot 22. Opdat er nog meer mensen kunnen gaan kijken, omdat die dan ook weten hoe de vork in de steel zit
Dit weekend alle 18 afleveringen totnutoe gekeken, toffe serie
Alleen na 18 eps achterelkaar kijken is het klote om nu langer te moeten wachten!.
Hurley en Locke zijn het coolstEn hagd wel verwacht dat die Koreaanse vent stiekem ook wel engels zou spreken
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>![]()
Ik ook!quote:Op maandag 28 maart 2005 00:29 schreef Thetallguy het volgende:
En had wel verwacht dat die Koreaanse vent stiekem ook wel engels zou sprekenKan echt niet wachten tot donderdag, extra vroeg opstaan om hem meteen te kijken lijkt me
![]()
![]()
tot en met 16 gekeken, is nog steeds cool !
morgen en woensdag maar 17 en 18 kijken !
zo cool hoe sawyer tegen die ethan deed !
[ Bericht 1% gewijzigd door Breukink op 28-03-2005 22:26:21 ]![]()
Wie had nou eigenlijk sayid met die stok neergeslagen. sawyer, locke, ethan of toch 'iets' anders?
Vinden jullie die groep ook zo passief? Nadat sayid was neergeslagen gingen ze amper op onderzoek uit. Nadat claire was ontvoerd (en ze charlie terug vonden) deden ze helemaal niks...
Ze weten dat er een andere groep is..
dat er ergens een zend mast staat...
dat er een kabel over het eiland loopt (waarschijnlijk voor die mast oid)
Ze weten dat die franse ergens leeft.. (ok, net in e18 ontmoete ze haar dan weer, maar dat was alleen omdat hurley daar in ze 1tje heen ging en niet als onderzoek vanuit de groep)
Maar ze doen helemaal niks.....
Echt, de meest wazige dingen gebeuren,
maar ze blijven maar een beetje op het strand en in de grotten zitten te niksen![]()
Verder ook interressant hoe ze elkaar allemaal al eens eerder onbewust hadden ontmoet / of vaag al eens iets met elkaar te maken hadden."This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Sayid was volgens mij door Rousseau neergeslagen, "the French chick", maar dat is nooit in de uitzendingen bevestigd geloof ik. Hm, maar ik bedenk me nu dat het Ethan ook geweest kan zijn. Wazig inderdaad, as you said ^^Seriously!?![]()
Ik denk nog steeds dat het Locke was. Helemaal toen hij tegen Walt zei "I like it here, too". Gaf mij het idee dat hij, net als Walt, iets had gedaan om er voor te zorgen dat ze het eiland niet zouden verlaten.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:50 schreef ImPrEzA het volgende:
Sayid was volgens mij door Rousseau neergeslagen, "the French chick", maar dat is nooit in de uitzendingen bevestigd geloof ik. Hm, maar ik bedenk me nu dat het Ethan ook geweest kan zijn. Wazig inderdaad, as you said ^^[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef Gremen het volgende:
Vinden jullie die groep ook zo passief? Nadat sayid was neergeslagen gingen ze amper op onderzoek uit. Nadat claire was ontvoerd (en ze charlie terug vonden) deden ze helemaal niks...
Ze weten dat er een andere groep is..
dat er ergens een zend mast staat...
dat er een kabel over het eiland loopt (waarschijnlijk voor die mast oid)
Ze weten dat die franse ergens leeft.. (ok, net in e18 ontmoete ze haar dan weer, maar dat was alleen omdat hurley daar in ze 1tje heen ging en niet als onderzoek vanuit de groep)
Maar ze doen helemaal niks.....
Echt, de meest wazige dingen gebeuren,
maar ze blijven maar een beetje op het strand en in de grotten zitten te niksen![]()
![]()
![]()
Aan de andere kant is het natuurlijk logisch dat hij het daar leuk vindt aangezien hij ineens weer kan lopen en eindelijk kan doen wat hij altijd al wou.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het Locke was. Helemaal toen hij tegen Walt zei "I like it here, too". Gaf mij het idee dat hij, net als Walt, iets had gedaan om er voor te zorgen dat ze het eiland niet zouden verlaten.
Maar of hij dat dan gedaan heeft?![]()
Locke.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:50 schreef ImPrEzA het volgende:
Sayid was volgens mij door Rousseau neergeslagen, "the French chick", maar dat is nooit in de uitzendingen bevestigd geloof ik. Hm, maar ik bedenk me nu dat het Ethan ook geweest kan zijn. Wazig inderdaad, as you said ^^...dass wir fliegen.![]()
Wauw ik lees..en lees ...en lees.. spannend allemaal hoor !quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:15 schreef Faith5321 het volgende:
aaaaaaaaah te spoilers :| -> www.spoilerfix.com/lost.php![]()
![]()
Hoe wist Hurley in ep 18 van die 16 jaar durende hulproep? (toen Rouseau iets zei van "We replaced the transmission with our own." zei Hurley "The distress call we picked up!") Volgens mij zat hij niet bij het selecte groepje dat ervan af wist, toch?
Vond het wel grapig dat hij miljonair blijkt te zijn, hij kan het zich dus wel veroorloven om Walt die tienduizenden dollars te betalen die hij had verloren met backgammon.
...![]()
Dat zal inmiddels wel in het Eiland-Roddelcircuit zijn beland.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:36 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Hoe wist Hurley in ep 18 van die 16 jaar durende hulproep? (toen Rouseau iets zei van "We replaced the transmission with our own." zei Hurley "The distress call we picked up!") Volgens mij zat hij niet bij het selecte groepje dat ervan af wist, toch?[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
BrrrBen ze nu alle 18 aan het kijken, net 11 gehad volgens mij.... tis toch wel een spannende serie
Jupiler is goed![]()
Het is aangekondigd dat voor het seasonfinale (afleveringen 23 en 24)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bytheway... over een paar uur komt eindelijk aflevering 19... Yey
[ Bericht 8% gewijzigd door Gorro op 30-03-2005 10:32:43 (spoilertags) ]I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:53 schreef spooky1234 het volgende:
Het is aangekondigd dat voor het seasonfinale (afleveringen 23 en 24) ...
...
Bytheway... over een paar uur komt eindelijk aflevering 19... YeySpoilers!
![]()
Ik wist het al, maar niet iedereen wil dit al weten, lijkt mij.
[ Bericht 10% gewijzigd door Gorro op 30-03-2005 10:33:19 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Wat een timing. Net alle 18 afleveringen achter de rug, lees ik nu dat de 19e vandaag komt.
I don't really come from outer space || Last.fm![]()
Dat eerste is wel degelijk een spoiler ja, maar die 2e zie ik meer als speculatiequote:Op woensdag 30 maart 2005 08:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Spoilers!
![]()
Ik wist het al, maar niet iedereen wil dit al weten, lijkt mij.![]()
![]()
Klopt, maar die haakt in op de spoiler.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:10 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat eerste is wel degelijk een spoiler ja, maar die 2e zie ik meer als speculatie
Fijn dat je dan ook even de speculatie bevestigt, ik had hem al zonder spoilers gelezen. Nu weet ik dus ook dat het kloptquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Spoilers!
![]()
Ik wist het al, maar niet iedereen wil dit al weten, lijkt mij..
Mijn speculaties...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door The_Lizard_Queen op 30-03-2005 14:40:17 ]...![]()
Doe die koreaan maar die versta ik toch niet
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:17 schreef Xante het volgende:
[..]
Fijn dat je dan ook even de speculatie bevestigt, ik had hem al zonder spoilers gelezen. Nu weet ik dus ook dat het klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat trouwens hier in dit topic nog een post zonder spoiler-tags....![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:08 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Mijn speculaties...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:41 schreef Noca het volgende:Dat zou ook mijn gedachte zijn inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seriously!?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:09 schreef Gremen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
jezus krijgen we weer dat gezeik over spoilers.. in alle amerikanse bladen en op alle sites wordt gewoon aangekondigd dat iemand .. *bleegh.. "spoiler".. * en hier zien we dat weer als spoiler..
om vervolgens 10 posts van verschillende mensen te krijgen die verder op gaan discussieren allemaal met lange spoiler tags. We weten het toch wel allemaal in deze topic.. kunnen we niet beter spoiler in de titel zetten en daar zijn we dan vanaf.. klote spoilertags.. leest toch helemaal niet relaxed.
En in de andere NL topic waar meeste mensen nog meer zeiken over spoilers vond bljikbaar niemand dat een spoiler.. ik heb nog net geprobeerd die te editen maar maximale duur was verstreken helaas dus dat moet een mod maar doen dan.
hier een promo voor aflevering 19:
http://www.lost-mm.com/video/ep19promo1.mpg
daar moeten we zeker ook over discussieren in spoilertags?
[ Bericht 18% gewijzigd door spooky1234 op 30-03-2005 18:49:57 ]I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!![]()
Als het in Amerika 8 uur 's avonds is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:22 schreef Robzilla het volgende:
Hoelaat komt e19?![]()
Ik bedoelde (zoals iemand hierboven al suggereerde) dat alleen dat eerste een spoiler was. Of die speculatie klopt weet ik verder niet, maar aangezien dat direct inhaakte op de spoiler, noemde ik dat ook een spoiler.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:17 schreef Xante het volgende:
[..]
Fijn dat je dan ook even de speculatie bevestigt, ik had hem al zonder spoilers gelezen. Nu weet ik dus ook dat het klopt.
Niemand weet nog...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....namelijk. Ik dus ook niet.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Damn kan niet wachten...
En daarbij komt nog is dat ik morgen vroeg op moet, dus om nu op te blijven tot +/- 4 uur....
Misschien zet ik de wekker wel, ga er even uit en ga morgenvroeg kijken,....
Hoezo verslavend?![]()
Zow, heb ze nu allemaal in 2 dagen er door heen gejaagd... en heb me geen moment verveeld. Bedacht me pas net dat dat gewoon fucking 12 uur aan tv is
Zwaar coole serie, alleen beetje overbodig dat ze zeggen dat er 48 overlevende zijn... zeg dan gewoon dat er maar 12 overlevende zijn, ik bedoel die andere 36 zie je dus gewoon nooit, beetje nutteloos.
Maar kan iemand mij nog vertellen over die speciale krachten van Waltdat heb ik toch gemist, enigste wat ik me nog kan herinneren is dat die Brian zei dat er specials things rond Walt gebeuren, alleen buiten dat heb ik echt niks gezien... (of je moet het special noemen dat dat kind op zo'n rot eiland wil blijven
)
Ohja, ik was Charlie met de persoonlijksheids test. Klopt misschien wel, vind ik het leukste, aardigste personage. Wat was ik blij dat ie nog wakker werd toen Jack zich zo aan het uitleven was op zijn borstkas)
Jupiler is goed![]()
Waarom? Ik heb echt geen speciale krachten gezien...quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik denk dat jij die serie gewoon nog eens moet bekijken, Aurelium...
Misschien herinneren ik ze weer als je het eff noemt
Ohja nog een mooie quote van sawyer:
Jack: Can you handle a gun?
Sawyer: well, at least there is one polar bear out there who thinks I can
Jupiler is goed![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoelde (zoals iemand hierboven al suggereerde) dat alleen dat eerste een spoiler was. Of die speculatie klopt weet ik verder niet, maar aangezien dat direct inhaakte op de spoiler, noemde ik dat ook een spoiler.
Niemand weet nog...Het was ook geen spoiler wat gezegd werd, maar ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....namelijk. Ik dus ook niet.![]()
Kan je je nog herinneren dat Locke Walt vertelde dat ie zich gewoon moest voorstellen dat ie dat mes in die boom gooide? Nou, daarin ligt zijn gave...
Als je goed had opgelet had je ook kunnen zien dat Walt een stripboekje aan het lezen was waarin een ijsbeer voorkwam...Oh, en die dode vogel was ook geen ongelukje......dass wir fliegen.![]()
Hmm op dat boekje na, weet ik het nog wel jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kan je je nog herinneren dat Locke Walt vertelde dat ie zich gewoon moest voorstellen dat ie dat mes in die boom gooide? Nou, daarin ligt zijn gave...
Als je goed had opgelet had je ook kunnen zien dat Walt een stripboekje aan het lezen was waarin een ijsbeer voorkwam...Oh, en die dode vogel was ook geen ongelukje...
Thx
Jupiler is goed![]()
Oh?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Het was ook geen spoiler wat gezegd werd, maar ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijkt mij toch echt wel een spoiler. Als je naar het Nederlandse topic gaat en daar bijvoorbeeld zegt dat het er op lijkt dat iemand speciale krachten heeft, dan wordt je daar al verguisd vanwege het weggeven van spoilers. Dan lijkt mij dit helemaal een spoiler.
En nogmaals: de speculatie was inderdaad geen spoiler, maar wel speculatie op basis van een spoiler. Dus daarom had ik het weggevlakt in mijn quote en het ook een spoiler genoemd.
Enough already. Ik heb gewoon spoiler-correct gehandeld, dus zeur niet zo.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik dacht eigenlijk dat dit het topic was waar alles gezegd mocht worden m.b.t. die serie......dass wir fliegen.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoelde (zoals iemand hierboven al suggereerde) dat alleen dat eerste een spoiler was. Of die speculatie klopt weet ik verder niet, maar aangezien dat direct inhaakte op de spoiler, noemde ik dat ook een spoiler.
Niemand weet nog...Dan is 't goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....namelijk. Ik dus ook niet..
DEUX EX MACHINA!
Extra vroeg opgestaan om hem snel aan te zetten, zometeen meteen kijken
Ennuh jongens, van mij hoeven al die spoiler-tags niet hoor, maar als mensen zich aan dergelijke speculatie ergeren dan zullen we ze maar gebruiken om het gezellig te houden he![]()
![]()
-- Never mind --
[ Bericht 92% gewijzigd door Xante op 31-03-2005 08:13:01 ]'Cause you could've been number one, if you only found the time
quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef Zhenar het volgende:
Enough already. Ik heb gewoon spoiler-correct gehandeld, dus zeur niet zo.
*Zet spiegel neer*
Het is een gerucht, geen feit. Sinds wanneer mag je geruchten niet meer posten![]()
![]()
Ik zit op skool....dus kan ep19 niet kijken...
Kep em wel binne iig![]()
- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -![]()
Aarrgghhh!
Weer een wijziging in het Lost uitzend schema:dus na volgende week weer een week of 4 wachten op aflevering 21.quote:19. 1-19 118 30-Mar-2005 Deux Ex Machina
20. 1-20 119 06-Apr-2005 Do No Harm
21. 1-21 120 04-May-2005 The Greater Good (a.k.a. Sides)
22. 1-22 122 11-May-2005 Born to Run
Special
S-1 121 27-Apr-2005 Lost Special Edition Episode
AARRGGHH
Stond dat niet al vast? Of is ep.20 e.v. nu vertraagd?quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:53 schreef wolfrolf het volgende:
Aarrgghhh!
Weer een wijziging in het Lost uitzend schema:
[..]
dus na volgende week weer een week of 4 wachten op aflevering 21.
AARRGGHH[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Vorige week stond er nog dat er 4 weken achter elkaar nieuwe afleveringen zouden komenquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stond dat niet al vast? Of is ep.20 e.v. nu vertraagd?
Oh!quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vorige week stond er nog dat er 4 weken achter elkaar nieuwe afleveringen zouden komen![]()
Dat had ik nog niet eens gezien; ik ging er al vanuit dat er maar 2 nieuwe eps kwamen en dan weer even rust. Ben ik nu gelukkig minder teleurgesteld, maar het is wel jammer...![]()
Nieuwe aflevering kruipt hier langzaam binnen... Damn, I can't wait![b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ze blijven maar met uitzendwijzigingen komen..maja in ieder geval volgende week weer een..
Ep19 is hier bijna binnen, gaat lekker.![]()
Zo net gekeken, erg goede episode.
Alleen wel weer meer en meer vragen, en het lijkt erop dat boone inderdaad dood gaat...Jupiler is goed![]()
Zit op school, dus zal nog een paar uurtjes moeten wachten tot ik verder kan afkijken...ben heel benieuwd, heb de afgelopen 2 dagen tot en met aflevering 16 gekeken, supergoede serie dit.
Op zich zitten er ook stukken bij die ik op zich niet zo boeiend vind (de flashbacks zijn niet allemaal even interessant..), maar dan komt er altijd weer een scene die alles helemaal goed maakt.![]()
Ik ben verslaafd! Aflevering 19 bijna binnen. Sla school over vandaag. Can't wait!
Overigens: Als jij op het eiland zou leven, zou je dan op het strand of in de grot verblijven?talpa :r![]()
De grot, omdat alle toffe mensen daar naar toe gaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:10 schreef Poppetjuh het volgende:
Ik ben verslaafd! Aflevering 19 bijna binnen. Sla school over vandaag. Can't wait!
Overigens: Als jij op het eiland zou leven, zou je dan op het strand of in de grot verblijven?
bovendien zou ik een tiefus hekel hebben aan zandvlooien.... en de aanwezigheid van het verse water zou voor mij een dikke plus zijn.Jupiler is goed![]()
Ikzelf zou een hutje bouwen bij het strand. Van bamboe ofzo. In zo'n grot krijgt je volgens mij echt dikke schimmel aan je poten (of erger). Water komen ze maar brengen
Overigens net 19 gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wachten op afl. 20.. wanneer isdie?talpa :r![]()
Aflevering 19 vind ik de beste qua uitdieping van de personages. Vervelende cliffhanger overigens.
Aflevering 19 is erg goed! Één van de beste tot nu toe vind ik. Enne:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause you could've been number one, if you only found the time
poppetjuh:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft de airdates van Lost: Die epguides/tvtome lijsten hebben niet meer de betrouwbaarheid die ze vroeger hadden. Je kan beter op spoilerfix.com kijken, daar hebben ze toegang tot de officiele ABC informatie. Als je het aankuntde spoilers wel/niet te lezen
I love it when a plan comes together !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause you could've been number one, if you only found the time
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:37 schreef Xante het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie aflevering, alleen wel jammer dat er alleen maar meer vragen en cliffhangers bij komen.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:48 schreef Tweek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben iig benieuwd naar aflevering 20.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:38 schreef Xante het volgende:
Aflevering 19 is erg goed! Één van de beste tot nu toe vind ik. Enne:Of hij is gewoon zo gek als een deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupiler is goed![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:54 schreef Xante het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben iig benieuwd naar aflevering 20.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:00 schreef Tweek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie eruit zou echt te verneukt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eig dat boone eruit gaan na zijn ongeluk vandaagJupiler is goed![]()
Inderdaad, die storingen aan het einde zijn echt vervelend.
Yup net ook ep 19 gezien. Nou ik weet nog steeds niks. Ik dacht is het niet eens tijd voor een wie-kent-wie tabel en wie heeft wie gezien voor de crash. Voor zover heb ik:
Sawyer -> Jacks vader (in die bar)
Boone -> Sawyer (op politiebureau in Australie)
Hurley -> Locke (hurley heeft alle aandelen van de boxcompany waar locke werkt)
Hurley -> Koreaan (hurley is op tv als die koreaan dat huis binnenvalt om die gast te slaan)
zijn er nog meer?![]()
![]()
Net nog eens goed geluisterd naar die radio, en wat ik versta is dit:
Hold on!?.. There are no survivors of plain 815...!
Oftewel waarschijnlijk een nieuw mysterie, want waarom was die kerel zo zeker dat er geen survivors zijn.Jupiler is goed![]()
Wauw wat een top aflevering! Het begint steeds spannender en te worden. Ik weet echt niet meer wat ik allemaal kan verwachten. Kan niet wachten om afl. 20 te kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ej, kappen met dat spoileren. Dit is het USA topic, en daar is aflevering 19 geweest. Dus gooi het gewoon maar normaal neer.
Omdat het vliegtuig 1000 mijl uit koers was, en het daarom in de oceaan gestort zou moeten zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:25 schreef Aurelium het volgende:
Net nog eens goed geluisterd naar die radio, en wat ik versta is dit:
Hold on!?.. There are no survivors of plain 815...!
Oftewel waarschijnlijk een nieuw mysterie, want waarom was die kerel zo zeker dat er geen survivors zijn.
Was die gozert eigenlijk wel Locke's vader? Of hoe zit het.
Iig keigemene papa.
al dat gespeculeer over wat boone door de radio gehoord heeft.. zo zinloos, het kan een echo zijn , het kan iets wazigs zijn.. je verstaat in ieder geval niet echt duidelijk wat er gezegd wordt..
-edit ik heb net nog eens op abc site gekeken naar de recap van aflevering 19 en daar hoor je het wel heel duidelijk.. there are nog survivors of oceanic 815
en dat brengt weer nieuwe vragen zoals: hoe kan iemand meteen zo snel reageren.. alsof iedereen die bij een radio zit meteen weet wat oceanic 815 is en of er overlevenden van zijn.
tc03: dude, je weet toch dat je je post ook kan editen? en dat je meer dan 2 regels in je post kwijt kan en dat het lijp is 3 keer achter elkaar iets te posten??
En over dat gespoiler, idd kappen met die shit, wie 19 niet gezien heeft gaat maar lekker buitenspelen..
en over locke's pa... wie weet is het wel helemaal niet zijn echte vader, maar gewoon een rijke man die zijn moeder geld betaald heeft om een nier voor m te regelen.
en tijdens de eerste flashback van locke in de toy store vraagt zijn moeder waar iets ligt en hij zegt: looppad 8, kast 15 of iets in die geest. Weer die getallen!
[ Bericht 29% gewijzigd door spooky1234 op 31-03-2005 21:26:50 ]I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!![]()
Weet ik, maar die quick reply is wat snellerquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:42 schreef spooky1234 het volgende:
tc03: dude, je weet toch dat je je post ook kan editen? en dat je meer dan 2 regels in je post kwijt kan en dat het lijp is 3 keer achter elkaar iets te posten??.
Als je dus slim bent kijk je dus pas in dit topic als je alle episodes gezien hebt.
Idd kappen met de spoiler tags dus
Jupiler is goed![]()
Hier is de kwaliteitquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:43 schreef Timmai het volgende:
Goeie aflevering vandaag.
maar wat een klotekwaliteit![]()
![]()
Ook al gekeken? Want na een tijdje gaat ie storen wordt het beeld soms zwart.quote:Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Idd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:09 schreef Aurelium het volgende:
Als je dus slim bent kijk je dus pas in dit topic als je alle episodes gezien hebt.
Idd kappen met de spoiler tags dus
Ik zat op de helft, later begon hij iddquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook al gekeken? Want na een tijdje gaat ie storen wordt het beeld soms zwart.
Maar echt een goede aflevering zeg! Ben heeeeel benieuwd naar de volgende nu..![]()
Maar er ging dus een lichtje branden daarbinnen.
Ik had op pvp al eens de briljante suggestie gelezen dat de eilandbewoners "in purgatory" zijn.
Wat dan zou inhouden dat ze op een plek zijn om boete te doen voor hun zonden e.d. voordat ze in de hemel kunnen komen. Dat zou ik een erg mooie uiteindelijke clue vinden.
Maar nu met dat licht dat aangaat denk ik eigenlijk meer in de richting van buitenaardse wezens. Een soort van Tommyknockers.![]()
![]()
Ja dat heb ik ook gelezen, en dat zou inderdaad wel een verklaring kunnen zijn maar ik had ergens gelezen dat de makers het wel bij een realistische serie wilde laten...quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:50 schreef Vitalogy het volgende:
Maar er ging dus een lichtje branden daarbinnen.
Ik had op pvp al eens de briljante suggestie gelezen dat de eilandbewoners "in purgatory" zijn.
Wat dan zou inhouden dat ze op een plek zijn om boete te doen voor hun zonden e.d. voordat ze in de hemel kunnen komen. Dat zou ik een erg mooie uiteindelijke clue vinden.
Maar nu met dat licht dat aangaat denk ik eigenlijk meer in de richting van buitenaardse wezens. Een soort van Tommyknockers.
Maar ik ben ook fucking nieuwschierig naar dat stomme luik
Jupiler is goed![]()
Erg kicke aflevering, damn. Ik mocht Boone toch nieten Locke vind ik alleen maar vetter, damn. Alleen klote dat ze zo lopen te fucken met die uitzendingen. Het lijkt Veronica wel.
Toen hij thuis zat bij zijn moeder vloog er een vogel tegen het raam terwijl hij een boek over vogels aan het lezen was. Verder had hij een stripboek waarin een ijsbeer afgebeeld stond, en werd hij op een tropisch eiland aangevallen door een ijsbeer. Coincidence?? Ik dacht het niet!quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:40 schreef Aurelium het volgende:
Maar kan iemand mij nog vertellen over die speciale krachten van Waltdat heb ik toch gemist, enigste wat ik me nog kan herinneren is dat die Brian zei dat er specials things rond Walt gebeuren, alleen buiten dat heb ik echt niks gezien... (of je moet het special noemen dat dat kind op zo'n rot eiland wil blijven
)
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!![]()
net gekeken, wel goede aflevering, alleen ze houden er wel van om alles zo vaag mogelijk te doen zeg
ben zeer benieuwd of ze nou volgende aflevering meteen verder gaan met wat er onder dat luik zit en dat er dan meteen veel duidelijk wordt, of dat er weer heel lang omheen gedraaid gaat worden en dat straks lock ineens terugkomt met geheugenverlies ofzo net zoals claire (misschien is zij wel in dat luik geweest, werd dat luik nou gevonden voor of na haar terugkomst met geheugenverlies?)![]()
Of je luistert gewoon en hoort het ook duidelijk.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/673781/6/50#25889901]donderdag 31 maart 2005 20:42
-[b]edit ik heb net nog eens op abc site gekeken naar de recap van aflevering 19 en daar hoor je het wel heel duidelijk.. there are nog survivors of oceanic 815
Voor de mensen die het raar vinden dat de persoon meteen weet waar het over gaat, ze zitten er nu 19 dag hoogstens. Hoeveel grote vliegtuig rampen zijn er in een jaar? bij welke gaan er meer dan 200 dood? Welke worden ook nooit gevonden?
inderdaad vrijwel geen, na 19 dagen is dus ook niemand vergeten welke vlucht dat is. Dat de serie voor ons nu al een half jaar duurt, heeft daar niks mee te maken.
Ik denk niet dat boone dood gaat, simpel weg omdat de special aflevering nog 2 afleveringen weg is. En het nu niet aantrekelijk is om boone dood te laten gaan. Qua kijkcijfers heeft het ook meer impact om een van de nu belangrijke figuren dood te laten gaan, zoals jack, kate, saywer, locke.
Hoe het zich gaat ontwikkelen weet ik niet, maar als het erop neer komt dat aliens of god de leidraad zijn, dan is de serie voor mij gelijk waardeloos.![]()
Aliens of goddelijke invloeden staat voor jou gelijk aan een kut-verhaal. Ehrm...er is toch iets bovennatuurlijks aan de hand. Waar zoek jij het dan in?
Wat kan jouw goedkeuring dragen?
Massale hallucinaties, meerdere dimensies, een soort van Bermuda driehoek, geesten, ze zitten allemaal in een experiment van de CIA? Ik vind het een beetje vreemd om gezien de gebeurtenissen op dat eiland elke richting af te doen als waardeloos. Ik zou ook kunnen zeggen, ik geloof niet in dat soort bovennatuurlijke gebeurtenissen...wat een waardeloze serie.![]()
saywer met ze bril was ook wel lachen
*doet moeite om in 1 keer naar onder te scrollen en de #19 spoilers niet te lezenvanavond maar kijken
Seriously!?![]()
Omdat ze zo cliche matig zijn, als ze echt orgineel willen zijn doen ze dus niet zoiets. Het zou gewoon een anti climax zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:01 schreef Vitalogy het volgende:
Aliens of goddelijke invloeden staat voor jou gelijk aan een kut-verhaal. Ehrm...er is toch iets bovennatuurlijks aan de hand. Waar zoek jij het dan in?
Wat kan jouw goedkeuring dragen?![]()
Persoonlijk vind ik de purgatory theorie helemaal niet cliche. Erg goed gevonden zelfs. Alleen valt het niet echt te rijmen met de vreemde gebeurtenissen die niet op het eiland plaats vonden.
Het alien verhaal kom ik nu zelf mee dus ja dat is dan al per definitie cliche.
Het is ook enkel gebaseerd op die capsule.
Maar hoe het ook gaat worden. Of ze onthullen aan het eind (niet van dit seizoen) alles en dat zal dan toch wel op een teleurstelling uitdraaien voor sommigen. Een soort Star Wars onthulling...Darth Vader blijkt uiteindelijk maar een zwakke blanke man met astma te zijn. Of ze maken het hoe langer hoe vreemder waarna er vanzelf mensen gaan afhaken en de serie gecancelled wordt op het moment dat het compleet los staat van nog enig realisme. Dat is dan de Twin Peaks manier.
Positieve vooruitzichten dus. Geniet maar van de serie zo lang het nog duurt.![]()
![]()
Achter dat luik zit het selfdestruct knopje van de aarde.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:00 schreef Aurelium het volgende:
Ja dat heb ik ook gelezen, en dat zou inderdaad wel een verklaring kunnen zijn maar ik had ergens gelezen dat de makers het wel bij een realistische serie wilde laten...
Maar ik ben ook fucking nieuwschierig naar dat stomme luik
Misschien is het de aan- en uitknop van het holodeck.
Of zou het toch de knop van de room service zijn?
Afl. 19 was weer erg sterk. Ik vond het alleen raar dat Swoosie Kurtz (geb. 06-09-1944) de rol van de moeder van Locke (geb. 15-07-1952) speelde. Ze schelen irl maar 8 jaar.
En wat betreft de spoilers: alleen spoilertags als de afl. nog uitgezonden moet worden (in de VS).![]()
Idd. Was wel droog toen Sawyer wegliep bij Jack. Jack: "He needs glasses."quote:
En Sawyer blijf ik de coolste vinden
Heb hem net ook gekeken, bij mij ging het beeld alleen tegen het einde af en toe op zwart, voor de rest prima kwaliteit![]()
Ze zitten er toch langer dan 19 dagen? Niet elke uitzending is 1 dag2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>![]()
De pilot was 1 dag en alle andere afleveringen bestrijken als het goed is ieder ongeveer 2 dagen. Dus ze zitten er nu ongeveer 35 dagen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:34 schreef Thetallguy het volgende:
Ze zitten er toch langer dan 19 dagen? Niet elke uitzending is 1 dag[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Heerlijke ep weer. Hoop dat Locke weer normaal gaat lopen, want ik vind hem wel het coolst.
En wat betreft dat purgatory, niet alle mensen daar hebben toch "stoute" dingen gedaan?Money won is twice as sweet as money earned.![]()
:S Veel langer man.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:59 schreef Tweek het volgende:
[..]
Of je luistert gewoon en hoort het ook duidelijk.
Voor de mensen die het raar vinden dat de persoon meteen weet waar het over gaat, ze zitten er nu 19 dag hoogstens. Hoeveel grote vliegtuig rampen zijn er in een jaar? bij welke gaan er meer dan 200 dood? Welke worden ook nooit gevonden?
inderdaad vrijwel geen, na 19 dagen is dus ook niemand vergeten welke vlucht dat is. Dat de serie voor ons nu al een half jaar duurt, heeft daar niks mee te maken.
Ik denk niet dat boone dood gaat, simpel weg omdat de special aflevering nog 2 afleveringen weg is. En het nu niet aantrekelijk is om boone dood te laten gaan. Qua kijkcijfers heeft het ook meer impact om een van de nu belangrijke figuren dood te laten gaan, zoals jack, kate, saywer, locke.
Hoe het zich gaat ontwikkelen weet ik niet, maar als het erop neer komt dat aliens of god de leidraad zijn, dan is de serie voor mij gelijk waardeloos.![]()
Ze hebben in de serie sowieso al gezegd dat ze er al langer dan een maand zitten..I don't really come from outer space || Last.fm![]()
Dadelijk is het een open eind, en komt er een season 2. Ik vind het echt zo'n vette serie. En die soundtrack is ook prachtig, vooral op ut laatst van season 19... je gaat helemaal naar een climax toe. Echt super super super.
Is altijd raar dat er nog goeie series uit kunnen komen. Noem eens een serie waarbij iedereen gekluisterd zit. Bij 24 niet hoor. Bij Lost wel, omdat het mysterieus is.
En omdat iedere aflevering goed is. Na het kijken van ep 19 zat ik weer compleet in het verhaal. Was eigenlijk blij om die Kate weer eens te zien, wat een lekker ding is het toch. Zo'n figuur moest eens mee doen met expiditie robinson![]()
![]()
Tjahh, ik ben absoluut geen serie-kijker, 24, Sopranos enzo, allemaal niet aan mij besteed. Lost vind ik gewoon geweldig.
Maar het heeft sowieso een open eind, er komt zeker een tweede seizoen, toch?I don't really come from outer space || Last.fm![]()
De makers hebben toch al verklaard dat ze zeker iets van 3 series nodig zullen gaan hebben?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:02 schreef Hardstyler1985 het volgende:
Dadelijk is het een open eind, en komt er een season 2.
![]()
Dadelijk op ut eind van deze serie bleek dit alles een droom tezijn van Locke, een voorbode van wat in season 2 gaat komen.
![]()
Mjah, alles leuk en aardig, maar ze moeten toch wel wat antwoorden geven...quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:32 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
De makers hebben toch al verklaard dat ze zeker iets van 3 series nodig zullen gaan hebben?Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Ik had ergens gelezen (hier?) dat ze materiaal hadden voor 4 seizoenen ofzo? Maar na de eerste 2 afleveringen zeiden ze al ideeen te hebben voor het dubbele aantal..ofzo..quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:32 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
De makers hebben toch al verklaard dat ze zeker iets van 3 series nodig zullen gaan hebben?![]()
Dat interview heb ik ook zitten lezen, ze hadden al ideeën voor de komende 8 tot 10 seizoenen geloof ik... Hoe geweldig dat ook klinkt, ik denk niet dat ik een dergelijke frustratie aan kanquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:45 schreef Noca het volgende:
Ik had ergens gelezen (hier?) dat ze materiaal hadden voor 4 seizoenen ofzo? Maar na de eerste 2 afleveringen zeiden ze al ideeen te hebben voor het dubbele aantal..ofzo..![]()
![]()
Jeej eindelijk praten met mensen die net zover zijn als ik!
Wat ze ontvangen op de radio klinkt als: "There were no survivors of Oceanic Flight 815" of "We're the survivors of Oceanic Flight 815". Beide interessant natuurlijk. Ik hoop vooral dat tweede, want paralelle universa zijn super interessant. Maar als het het eerste is, betekend het dus dat ze in een soort hiernamaals zijn, aangezien ze allemaal dood zijn? Hmmm..
In de volgende aflevering gaat Claire eindelijk bevallen! Ik ben zo benieuwd!![]()
Ik heb het stukje even uit de afleverin gehaald en naar mp3 omgezet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef Morgil het volgende:
Jeej eindelijk praten met mensen die net zover zijn als ik!
Wat ze ontvangen op de radio klinkt als: "There were no survivors of Oceanic Flight 815" of "We're the survivors of Oceanic Flight 815". Beide interessant natuurlijk. Ik hoop vooral dat tweede, want paralelle universa zijn super interessant. Maar als het het eerste is, betekend het dus dat ze in een soort hiernamaals zijn, aangezien ze allemaal dood zijn? Hmmm..
Lost-815 stukje
Je kunt het net niet horen wat er gezegd wordt.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^![]()
Misschien is het die groep van ethan (the others) wel die een radio hebben en antwoorden.....
-----
Anders verzinsel: Tijdens de crash zijn ze 16 jaar vooruit in de tijd gegaan, daarom zoekt er nu niemand. Ze zijn eigenlijk tegelijk met die franse gestrand, door een storm ofzo.
(of bijv 1600 jaar, planet of the apes achtig) Nucleaire oorlog, alles verrot, mensen zijn onder de grond gaan leven...... Mutans bovengronds.......
Of terug in de tijd, waar er nog geen satalieten waren om te zoeken. Dat gele vliegtuigje zag er ook niet echt modern uit, hoewel het ook weer niet heel erg oud was.
----------
Zou wel gaar zijn trouwens allemaal, maarja je moet wat verzinnen."This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
Volgens mij is Ethan trouwens gewoon de zoon van Daniëlle.'Cause you could've been number one, if you only found the time
Check dit:
------------------------------
On the ABC website, a recap video clip can be seen of this episode (for a limited time). Within the clip, the audio has been changed for the scene of Boone contacting outsiders with the Beechcraft radio. The Audio has gone from..."there were no survivors of..." to, "No, we're the survivors of oceanic flight 815!" (Keep in mind, this took place on April Fools Day.) A joke from the producers??...or a last-minute plot decision change? (the producers of LOST write episode to episode. They themselves are unsure of how it will end.
----------------------------------
Beter is het 1 april grap want ik wil wel dat ze een beetje goed verhaal aan het verfilmen zijn en niet een beetje aan het kloten zijn.. making the stuff up as we go along..
Ik heb gisteren de aflevering op Net 5 gekeken (afl.5 geloof ik) en daar wilde Jack de kist van zijn vader inchecken. Die mocht niet mee omdat hij niet de juiste papieren had. De stewardess had het toen over Oceanic vlucht 125 !! maar ze zaten toch op vlucht 815....en die koreaanse man stond achter Jack in de rij....dus het was wel dezelfde vlucht, denk ik....Zou 't daar misschien inzitten?![]()
![]()
Oceanic 125 ging naar singapore en 815 naar LA, dus ik denk gewoon dat een andere vlucht werd omgeroepen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:54 schreef Smittend het volgende:
Ik heb gisteren de aflevering op Net 5 gekeken (afl.5 geloof ik) en daar wilde Jack de kist van zijn vader inchecken. Die mocht niet mee omdat hij niet de juiste papieren had. De stewardess had het toen over Oceanic vlucht 125 !! maar ze zaten toch op vlucht 815....en die koreaanse man stond achter Jack in de rij....dus het was wel dezelfde vlucht, denk ik....Zou 't daar misschien inzitten?
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.![]()
Ze zeggen inderdaad "No, we're the survivors of Oceanic flight 815".
Of toch niet. Het kan ook "No, there were no survivors of Oceanic flight 815" zijn. Vaag, 't is een beetje dat je hoort wat je horen wil. Toen ik keek dacht ik eigenlijk dat het het laatste was.
Volgens mij wordt deze serie gewoon te erg "over-analysed"quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:34 schreef TC03 het volgende:
Of toch niet. Het kan ook "No, there were no survivors of Oceanic flight 815" zijn. Vaag, 't is een beetje dat je hoort wat je horen wil. Toen ik keek dacht ik eigenlijk dat het het laatste was.
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!![]()
Valt wel mee, alleen wat ie nou op die radio zegt kan heel belangrijk zijn voor het verhaal.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:25 schreef Wuder het volgende:
[..]
Volgens mij wordt deze serie gewoon te erg "over-analysed"Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik denk toch dat het die laatste wasquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:34 schreef TC03 het volgende:
![]()
Kan niet wachten op nr 20!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: