lolquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:34 schreef BoB75 het volgende:
Was de normale nl uitzendingen aan het volgen, maar dat duurt me te lang. dus ben nu maar deel 1-18 aan het downloaden. te goede serie om elke keer een week te moeten wachten om te kunnen kijken.
whaha ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:34 schreef BoB75 het volgende:
Was de normale nl uitzendingen aan het volgen, maar dat duurt me te lang. dus ben nu maar deel 1-18 aan het downloaden. te goede serie om elke keer een week te moeten wachten om te kunnen kijken.
Hehe, same here. Ik had aflevering 1 t/m 3 gemist op TV, dus gedownload afgelopen zaterdag. Wou ze vervolgens op TV gaan kijken, maar ben immiddels al bij aflevering 15quote:
Ik kijk ze op tv nog een keerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lolik ken een aantal mensen die precies hetzelfde doen
Ik vraag me af hoe veel mede hollanders dit nog meer besluiten te doen en of de NET5 kijkcijfers zullen kelderen
Doe ik ook. Maar voor mij is het ook alweer een tijd geleden dat ik die begin afleveringen heb gezien.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kijk ze op tv nog een keerDan vallen sommige dingen ook wat meer op.
Voor mij ook idd. Dus dan is het wel weer even leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar voor mij is het ook alweer een tijd geleden dat ik die begin afleveringen heb gezien.
Hurley is idd de grappigstequote:Op woensdag 23 maart 2005 20:50 schreef TC03 het volgende:
Hurley is trouwens echt zo grappig. Als ie met die Koreaan aan die boot bezig is, en die Koreaan loopt te gebaren. "Dude, you wanna make a snowball?"
Zijn gedude is echt grappig
.
Laat ik maar gelijk met goed nieuws dit topic binnenkomen, aflevering 21 is verplaatst naar 14 april, dus:quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:08 schreef glannie het volgende:
Het nadeel van zover vooruit kijken is nu dus dat er een maand moet gew8 worden voor ep19
dan die week erna ep20 en dan weer een maand w88 op ep21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |