De pilot was 1 dag en alle andere afleveringen bestrijken als het goed is ieder ongeveer 2 dagen. Dus ze zitten er nu ongeveer 35 dagen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:34 schreef Thetallguy het volgende:
Ze zitten er toch langer dan 19 dagen? Niet elke uitzending is 1 dag
:S Veel langer man.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:59 schreef Tweek het volgende:
[..]
Of je luistert gewoon en hoort het ook duidelijk.
Voor de mensen die het raar vinden dat de persoon meteen weet waar het over gaat, ze zitten er nu 19 dag hoogstens. Hoeveel grote vliegtuig rampen zijn er in een jaar? bij welke gaan er meer dan 200 dood? Welke worden ook nooit gevonden?
inderdaad vrijwel geen, na 19 dagen is dus ook niemand vergeten welke vlucht dat is. Dat de serie voor ons nu al een half jaar duurt, heeft daar niks mee te maken.
Ik denk niet dat boone dood gaat, simpel weg omdat de special aflevering nog 2 afleveringen weg is. En het nu niet aantrekelijk is om boone dood te laten gaan. Qua kijkcijfers heeft het ook meer impact om een van de nu belangrijke figuren dood te laten gaan, zoals jack, kate, saywer, locke.
Hoe het zich gaat ontwikkelen weet ik niet, maar als het erop neer komt dat aliens of god de leidraad zijn, dan is de serie voor mij gelijk waardeloos.
De makers hebben toch al verklaard dat ze zeker iets van 3 series nodig zullen gaan hebben?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:02 schreef Hardstyler1985 het volgende:
Dadelijk is het een open eind, en komt er een season 2.
Mjah, alles leuk en aardig, maar ze moeten toch wel wat antwoorden geven...quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:32 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
De makers hebben toch al verklaard dat ze zeker iets van 3 series nodig zullen gaan hebben?
Ik had ergens gelezen (hier?) dat ze materiaal hadden voor 4 seizoenen ofzo? Maar na de eerste 2 afleveringen zeiden ze al ideeen te hebben voor het dubbele aantal..ofzo..quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:32 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
De makers hebben toch al verklaard dat ze zeker iets van 3 series nodig zullen gaan hebben?
Dat interview heb ik ook zitten lezen, ze hadden al ideeën voor de komende 8 tot 10 seizoenen geloof ik... Hoe geweldig dat ook klinkt, ik denk niet dat ik een dergelijke frustratie aan kanquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:45 schreef Noca het volgende:
Ik had ergens gelezen (hier?) dat ze materiaal hadden voor 4 seizoenen ofzo? Maar na de eerste 2 afleveringen zeiden ze al ideeen te hebben voor het dubbele aantal..ofzo..
Ik heb het stukje even uit de afleverin gehaald en naar mp3 omgezet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef Morgil het volgende:
Jeej eindelijk praten met mensen die net zover zijn als ik!
Wat ze ontvangen op de radio klinkt als: "There were no survivors of Oceanic Flight 815" of "We're the survivors of Oceanic Flight 815". Beide interessant natuurlijk. Ik hoop vooral dat tweede, want paralelle universa zijn super interessant. Maar als het het eerste is, betekend het dus dat ze in een soort hiernamaals zijn, aangezien ze allemaal dood zijn? Hmmm..
Oceanic 125 ging naar singapore en 815 naar LA, dus ik denk gewoon dat een andere vlucht werd omgeroepen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:54 schreef Smittend het volgende:
Ik heb gisteren de aflevering op Net 5 gekeken (afl.5 geloof ik) en daar wilde Jack de kist van zijn vader inchecken. Die mocht niet mee omdat hij niet de juiste papieren had. De stewardess had het toen over Oceanic vlucht 125 !! maar ze zaten toch op vlucht 815....en die koreaanse man stond achter Jack in de rij....dus het was wel dezelfde vlucht, denk ik....Zou 't daar misschien inzitten?![]()
Volgens mij wordt deze serie gewoon te erg "over-analysed"quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:34 schreef TC03 het volgende:
Ze zeggen inderdaad "No, we're the survivors of Oceanic flight 815".
Of toch niet. Het kan ook "No, there were no survivors of Oceanic flight 815" zijn. Vaag, 't is een beetje dat je hoort wat je horen wil. Toen ik keek dacht ik eigenlijk dat het het laatste was.
Valt wel mee, alleen wat ie nou op die radio zegt kan heel belangrijk zijn voor het verhaal.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:25 schreef Wuder het volgende:
[..]
Volgens mij wordt deze serie gewoon te erg "over-analysed"
Ik denk toch dat het die laatste wasquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:34 schreef TC03 het volgende:
Ze zeggen inderdaad "No, we're the survivors of Oceanic flight 815".
Of toch niet. Het kan ook "No, there were no survivors of Oceanic flight 815" zijn. Vaag, 't is een beetje dat je hoort wat je horen wil. Toen ik keek dacht ik eigenlijk dat het het laatste was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |