SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:09 schreef Gremen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Als het in Amerika 8 uur 's avonds is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:22 schreef Robzilla het volgende:
Hoelaat komt e19?
Ik bedoelde (zoals iemand hierboven al suggereerde) dat alleen dat eerste een spoiler was. Of die speculatie klopt weet ik verder niet, maar aangezien dat direct inhaakte op de spoiler, noemde ik dat ook een spoiler.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:17 schreef Xante het volgende:
[..]
Fijn dat je dan ook even de speculatie bevestigt, ik had hem al zonder spoilers gelezen. Nu weet ik dus ook dat het klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....namelijk. Ik dus ook niet.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Waarom? Ik heb echt geen speciale krachten gezien...quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik denk dat jij die serie gewoon nog eens moet bekijken, Aurelium...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoelde (zoals iemand hierboven al suggereerde) dat alleen dat eerste een spoiler was. Of die speculatie klopt weet ik verder niet, maar aangezien dat direct inhaakte op de spoiler, noemde ik dat ook een spoiler.
Niemand weet nog...Het was ook geen spoiler wat gezegd werd, maar ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....namelijk. Ik dus ook niet.
Hmm op dat boekje na, weet ik het nog wel jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kan je je nog herinneren dat Locke Walt vertelde dat ie zich gewoon moest voorstellen dat ie dat mes in die boom gooide? Nou, daarin ligt zijn gave...
Als je goed had opgelet had je ook kunnen zien dat Walt een stripboekje aan het lezen was waarin een ijsbeer voorkwam...Oh, en die dode vogel was ook geen ongelukje...
Oh?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Het was ook geen spoiler wat gezegd werd, maar ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijkt mij toch echt wel een spoiler. Als je naar het Nederlandse topic gaat en daar bijvoorbeeld zegt dat het er op lijkt dat iemand speciale krachten heeft, dan wordt je daar al verguisd vanwege het weggeven van spoilers. Dan lijkt mij dit helemaal een spoiler.
En nogmaals: de speculatie was inderdaad geen spoiler, maar wel speculatie op basis van een spoiler. Dus daarom had ik het weggevlakt in mijn quote en het ook een spoiler genoemd.
Enough already. Ik heb gewoon spoiler-correct gehandeld, dus zeur niet zo.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoelde (zoals iemand hierboven al suggereerde) dat alleen dat eerste een spoiler was. Of die speculatie klopt weet ik verder niet, maar aangezien dat direct inhaakte op de spoiler, noemde ik dat ook een spoiler.
Niemand weet nog...Dan is 't goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....namelijk. Ik dus ook niet..
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef Zhenar het volgende:
Enough already. Ik heb gewoon spoiler-correct gehandeld, dus zeur niet zo.
dus na volgende week weer een week of 4 wachten op aflevering 21.quote:19. 1-19 118 30-Mar-2005 Deux Ex Machina
20. 1-20 119 06-Apr-2005 Do No Harm
21. 1-21 120 04-May-2005 The Greater Good (a.k.a. Sides)
22. 1-22 122 11-May-2005 Born to Run
Special
S-1 121 27-Apr-2005 Lost Special Edition Episode
Stond dat niet al vast? Of is ep.20 e.v. nu vertraagd?quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:53 schreef wolfrolf het volgende:
Aarrgghhh!
Weer een wijziging in het Lost uitzend schema:
[..]
dus na volgende week weer een week of 4 wachten op aflevering 21.
AARRGGHH
Vorige week stond er nog dat er 4 weken achter elkaar nieuwe afleveringen zouden komenquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stond dat niet al vast? Of is ep.20 e.v. nu vertraagd?
Oh!quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vorige week stond er nog dat er 4 weken achter elkaar nieuwe afleveringen zouden komen![]()
De grot, omdat alle toffe mensen daar naar toe gaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:10 schreef Poppetjuh het volgende:
Ik ben verslaafd! Aflevering 19 bijna binnen. Sla school over vandaag. Can't wait!
Overigens: Als jij op het eiland zou leven, zou je dan op het strand of in de grot verblijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wachten op afl. 20.. wanneer isdie?talpa :r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause you could've been number one, if you only found the time
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft de airdates van Lost: Die epguides/tvtome lijsten hebben niet meer de betrouwbaarheid die ze vroeger hadden. Je kan beter op spoilerfix.com kijken, daar hebben ze toegang tot de officiele ABC informatie. Als je het aankuntde spoilers wel/niet te lezen
I love it when a plan comes together !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause you could've been number one, if you only found the time
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:37 schreef Xante het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie aflevering, alleen wel jammer dat er alleen maar meer vragen en cliffhangers bij komen.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:48 schreef Tweek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben iig benieuwd naar aflevering 20.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:38 schreef Xante het volgende:
Aflevering 19 is erg goed! Één van de beste tot nu toe vind ik. Enne:Of hij is gewoon zo gek als een deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupiler is goed
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:54 schreef Xante het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben iig benieuwd naar aflevering 20.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:00 schreef Tweek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie eruit zou echt te verneukt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eig dat boone eruit gaan na zijn ongeluk vandaagJupiler is goed![]()
Inderdaad, die storingen aan het einde zijn echt vervelend.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Yup net ook ep 19 gezien. Nou ik weet nog steeds niks. Ik dacht is het niet eens tijd voor een wie-kent-wie tabel en wie heeft wie gezien voor de crash. Voor zover heb ik:
Sawyer -> Jacks vader (in die bar)
Boone -> Sawyer (op politiebureau in Australie)
Hurley -> Locke (hurley heeft alle aandelen van de boxcompany waar locke werkt)
Hurley -> Koreaan (hurley is op tv als die koreaan dat huis binnenvalt om die gast te slaan)
zijn er nog meer?![]()
![]()
Net nog eens goed geluisterd naar die radio, en wat ik versta is dit:
Hold on!?.. There are no survivors of plain 815...!
Oftewel waarschijnlijk een nieuw mysterie, want waarom was die kerel zo zeker dat er geen survivors zijn.Jupiler is goed![]()
Wauw wat een top aflevering! Het begint steeds spannender en te worden. Ik weet echt niet meer wat ik allemaal kan verwachten. Kan niet wachten om afl. 20 te kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ej, kappen met dat spoileren. Dit is het USA topic, en daar is aflevering 19 geweest. Dus gooi het gewoon maar normaal neer.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Omdat het vliegtuig 1000 mijl uit koers was, en het daarom in de oceaan gestort zou moeten zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:25 schreef Aurelium het volgende:
Net nog eens goed geluisterd naar die radio, en wat ik versta is dit:
Hold on!?.. There are no survivors of plain 815...!
Oftewel waarschijnlijk een nieuw mysterie, want waarom was die kerel zo zeker dat er geen survivors zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
Forum Opties Forumhop: Hop naar: