SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
Exact.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:33 schreef matthijst het volgende:
Ja, The 4400, net zo vaag en langgerekt
ik benieuw wast er onder dat luik zit ...quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:04 schreef BrassMonkey het volgende:
In de volgende aflevering 'Deus Ex Machina' staat Locke weer centraal. Zeer geheimzinnige karakter. Zat in een rolstoel, maar door de krachten op het eiland kan hij opeens weer lopen. Is betrokken bij de ontdekking van een vreemd stalen luik in de grond. Ben zeer benieuwd naar meer achtergrond informatie over hem in deze aflevering. Alleen nog een flink aantal weken wachten helaas.![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:04 schreef Radeon_NL het volgende:KOREAANS! Let je wel op ofzo?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is toch allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 10 maart 2005 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
KOREAANS! Let je wel op ofzo?!![]()
Als ik zou zeggen dat Belgen/Duitsers/Nederlanders hetzelfde waren, zou ik door menig mensen op dit forum gekruisigd zijn..quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:54 schreef Wuder het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen dat Belgen/Duitsers/Nederlanders hetzelfde waren, zou ik door menig mensen op dit forum gekruisigd zijn..
Die heb ik al een hele tijd op schijf staan, moet ik toch maar eens kijken. Als het goed is zouden er nog 12 afleveringen volgen van 4400.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:33 schreef matthijst het volgende:
Ja, The 4400, net zo vaag en langgerekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net teruggekeken & twas me niet opgevallen de eerste keer. thanksquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:33 schreef Fronsertje het volgende:
Leuke serie met mooie kleine detailtjes, zoals die hurley die op de tv is waar het kleine meisje naar zit te kijken als haar vader een bezoekje krijgt van die koreaan als hij voor de vader van zijn vrouw een waarschuwing komt brengen. Hoop trouwens dat dat grote beest(?) geen afknapper blijkt als we het te zien krijgen. Kan niet wachten op de volgende ep. (insert aanbid smiley here)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:09 schreef Zhenar het volgende:
Het wachten op de nieuwe episode is verkort! Episode 19 wordt op 30 maart uitgezonden, dus twee weken eerder dan oorspronkelijk gepland was.![]()
Klopt, hij speelde toen Bob Warner.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:35 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat cool! Een gastrol in iig #11 van John Terryje weet wel, psych Cvetic uit ER en volgens mij speelde hij ook in 24 seizoen 2.
Dat stukje zag ik ook ja, ineens Hurley op tv...ik zag het en had echt zoiets van wtf?quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:33 schreef Fronsertje het volgende:
Leuke serie met mooie kleine detailtjes, zoals die hurley die op de tv is waar het kleine meisje naar zit te kijken als haar vader een bezoekje krijgt van die koreaan als hij voor de vader van zijn vrouw een waarschuwing komt brengen. Hoop trouwens dat dat grote beest(?) geen afknapper blijkt als we het te zien krijgen. Kan niet wachten op de volgende ep. (insert aanbid smiley here)
Dat is nog niet bekendquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:52 schreef Baklap het volgende:
Wat is dat ding dat Lock en die ander in de grond vinden? Een ruimteschip ofzo?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel een spoilertopic, alleen als de aflevering is geweest worden er geen spoilertags meer gebruikt. Dit omdat dat heel onhandig leest. Informatie over afleveringen die nog moeten komen worden dus wel in spoilertags gezet.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:04 schreef pfaf het volgende:
Waarom is dit geen spoilertopic eigenlijk?
Dit leest zwaar irritant.
pfaf, er is nog een topic over Lost die meeloopt met de uitzendingen van Net5. Dit topic loopt als het ware mee met de uitzendingen in de VS.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:04 schreef pfaf het volgende:
Waarom is dit geen spoilertopic eigenlijk?
Dit leest zwaar irritant.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:55 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat ik me wel afvraag is hoe ze een serie als deze langer dan een seizoen willen laten lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van http://www.darkhrizons.com:quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:55 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat ik me wel afvraag is hoe ze een serie als deze langer dan een seizoen willen laten lopen.
Acht jaar... Dat is wel érg overmoedig! Weten de makers van Lost niet dat hoogmoed komt voor de val?quote:Perrineau says "When the show first got picked up, J.J. Abrams and Damon Lindelof said that they knew where they wanted Lost to go for six years. We were all like, 'Really?'. They said, 'We don't know exactly what's going to happen, but we have the beginning and the end set for six years'. Then after the first couple of episodes they said, 'We have the beginning and end for eight years'. So they're certainly on a roll."
quote:
Shannonquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik ben die zus van Boone -hoe heet ze ook alweer?-
Whehequote:Op woensdag 16 maart 2005 16:35 schreef ImPrEzA het volgende:Straks wordt het hele mysterie van het eiland pas over acht jaar ontrafeld
Gegarandeerde kijkcijferhit
Wees gerust, ik ben ook Shannonquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:34 schreef spooky1234 het volgende:
what the fuck? ik heb 2 keer de test gedaan met redelijk andere antwoorden en beide keren kom ik uit op shannon.. she sux! ik ben meer sawyerof misschien een heel klein beetje jack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |