Post on!quote:18. 1-18 117 02-Mar-2005 Numbers
19. 1-19 118 13-Apr-2005 Deux Ex Machina
20. 1-20 119 20-Apr-2005 Do No Harm
21. 1-21 120 27-Apr-2005 The Greater Good (a.k.a. Sides)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Dat 'Amazon' zegt me niks, maar het klinkt als een soort Xena-ripoff.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb alleen een voorstukje van die serie gezien, het lijkt wel wat op Amazon, die serie waar ze een tijdje geleden mee waren begonnen en die opeens is gestopt.
Dat zei ik ook in het vorige topic, maar toen zag ik dat Lost toch heel anders is.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb alleen een voorstukje van die serie gezien, het lijkt wel wat op Amazon, die serie waar ze een tijdje geleden mee waren begonnen en die opeens is gestopt.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat 'Amazon' zegt me niks, maar het klinkt als een soort Xena-ripoff.
Ik op dezelfde site die ik hierboven het gepost:quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:22 schreef Jay_Snake het volgende:
waar hebben jullie die promo gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:48 schreef Wuder het volgende:
Geweldige aflevering..Inderdaad, heel erg gaaf. Weer een klein beetje meer duidelijkheid over...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, in ieder geval leuk dat er wat samenhang tussen de verschillende mysteries te ontdekken valt. Oh en is het iemand ook opgevallen dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens erg matig dat we nu ZES weken moeten wachten op de volgende episode.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Tja, het is niet anders. Daarna krijgen we wel de laatste zes afleveringen allemaal achter elkaar. Ben heeeel benieuwd hoe het allemaal verder gaat en hoe ze het seizoen gaan eindigen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:22 schreef matthijst het volgende:
Zes weken??????????????? Damn....[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar was iig een sterke boeiende afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zes weken is trouwens wel klote, maargoed, hopelijk wordt het het wachten waard![]()
interessant trouwens;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou hebben ze zes weken de tijd om eindelijk eens iets duidelijk te maken, want hoewel dit inderdaad een leuke aflevering was, geeft het nog steeds weing antwoorden, afgezien van dat de nummers de reden zijn dat ze er allemaal heen gegaan zijn... Maar die vrouw zit er al 16 jaar, dus het blijft een vaag verhaal; als die vrouw 16 jaar geleden die nummers al opving, net als die andere knakker, waarom heeft dan niemand NU het bericht van die Franse vrouw opgevangen?
Tis 2005, als ze 16 jaar terug zoiets opvingen zouden ze het nu helemaal moeten doen...Haters everywhere but I don't really care.![]()
E18 was goed! het begint weer een beetje te komen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005![]()
Vanavond de eerste episode eens kijken op tv. eens kijken of echt zo goed is als wordt beweerd
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Damn, nog meer mysteries...
Nog maar 3 afleveringen te gaan...
Aflevering 18 was er weer 1 van hoog niveau!![]()
ehh, er gaan totaal 24 afleveringen in seizoen 1 zijn, er komen er dus nog 6. na de 6 weken wachten is de verwachting dat ze alle 6 week na week worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:58 schreef martijnisgek het volgende:
Damn, nog meer mysteries...
Nog maar 3 afleveringen te gaan...
Aflevering 18 was er weer 1 van hoog niveau!I love it when a plan comes together !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aflevering 18 was zoooooo funny!
Echt grappig gewoon.
ik heb toch met een smerig grote glimlach gekeken.There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:30 schreef Witchfynder het volgende:dat heeft hij toch al een keer uitgelegd?? dat het een nickname was??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anyway ik vond het een geweldige aflevering, ook de vorige was leuk. maar hurley is gewoon geweldig. alleen al hoe hij praat briljant![]()
![]()
Heb de eerste aflevering ook gezien vrijdag en vond t best goed. Zeker niet super maar wel vermakelijk. Ben benieuwd naar de rest
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Na aflevering 2 wil je nix anders meer!quote:Op zondag 6 maart 2005 10:46 schreef Timo20 het volgende:
Heb de eerste aflevering ook gezien vrijdag en vond t best goed. Zeker niet super maar wel vermakelijk. Ben benieuwd naar de restSinterklahs, Ghet Dawn!!!!![]()
Net aflevering 18 gekeken en er komen nu wat meer verbanden in het verhaal. Jammer dat we nu zolang moeten wachten, maargoed, in die tussentijd kunnen we theorieën bedenken![]()
![]()
Eindelijk wat meer info over Hurley. Hij was de enige overgebleven hoofdpersoon die nog niet in de spotlights had gestaan en was wel beniewd naar zijn verhaal.
Hurley in zijn Hummer was echt![]()
Hele goede en vooral ook verschrikkelijk grappige aflevering deze keer. Er val nu ook wat stukjes in elkaar maar er blijft nog meer dan genoeg onbeantwoord. Wel weer 4 weken wachten
![]()
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Damn, wat een afleveringen waren 17 & 18. Erg goed allebij! Klote alleen dat we nu weer lang moeten wachten, maar ben blij dat de serie weer wat momentum heeft opgepikt
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Damn wat een goeie serie. Heb net de pilot gezien en ik wil nu al slechts 1 ding weten: Wat is er op dat eiland? Voor de rest hoe ik nog helemaal niks weten, dat zie ik vanzelf wel. Ik ga dus niet alle spoilers en dit topic doornemen om slechts 1 ding te weten. Misschienl ga ik het niet eens lezen als de antwoord op mijn vraag wordt beantwoord. Gewoon van als mijn nieuwsgierigheid te groot wordt dat ik het toch kan weten.![]()
Kijk maar gewoon, is veeeeel leuker.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Damn wat een goeie serie. Heb net de pilot gezien en ik wil nu al slechts 1 ding weten: Wat is er op dat eiland? Voor de rest hoe ik nog helemaal niks weten, dat zie ik vanzelf wel. Ik ga dus niet alle spoilers en dit topic doornemen om slechts 1 ding te weten. Misschienl ga ik het niet eens lezen als de antwoord op mijn vraag wordt beantwoord. Gewoon van als mijn nieuwsgierigheid te groot wordt dat ik het toch kan weten.
Maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Ik wil het zo graag weten, maar aan de andere kant wil ik het ook helemaal niet weten. Aaaarrgh wat is dit erg! Ik heb nog niet naar de spoiler gekeken, maar wil het zo graag. Laat ik het anders vragen: In welk aflevering zie je "ze" voor het eerst? Is het dan ook gelijk duidelijk of moet je daarvoor nog weer een paar afleveringen kijken?![]()
Je kunt de spoiler wel lezen hoor, dat verpest het niet.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik wil het zo graag weten, maar aan de andere kant wil ik het ook helemaal niet weten. Aaaarrgh wat is dit erg! Ik heb nog niet naar de spoiler gekeken, maar wil het zo graag. Laat ik het anders vragen: In welk aflevering zie je "ze" voor het eerst? Is het dan ook gelijk duidelijk of moet je daarvoor nog weer een paar afleveringen kijken?Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Als je het wilt weten, zul je toch de spoiler moeten lezen. Ik ga het hier niet wereldkundig maken. Als je dan helemaal niet kunt wachten, is er nog altijd het medium internet waar je de series in no-time kunt downen.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik wil het zo graag weten, maar aan de andere kant wil ik het ook helemaal niet weten. Aaaarrgh wat is dit erg! Ik heb nog niet naar de spoiler gekeken, maar wil het zo graag. Laat ik het anders vragen: In welk aflevering zie je "ze" voor het eerst? Is het dan ook gelijk duidelijk of moet je daarvoor nog weer een paar afleveringen kijken?
If you don't like my opinion: up yours!![]()
Daar zit ook wat in.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:17 schreef Roa het volgende:
[..]
Je kunt de spoiler wel lezen hoor, dat verpest het niet.![]()
Ik weet nu ook hoe Bar Le Duc zich moet voelen. Hij moet een week wachten op het vervolg. Degene die net deel 18 heeft gezien, moet verdomme 6 weken wachten.
Ik vraag me af of de serie na 24 afleveringen stopt, of gaat het nog door? Zou wel gaaf zijn.If you don't like my opinion: up yours!![]()
6 wekenquote:Op maandag 7 maart 2005 20:21 schreef Elephant het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in.![]()
Ik weet nu ook hoe Bar Le Duc zich moet voelen. Hij moet een week wachten op het vervolg. Degene die net deel 18 heeft gezien, moet verdomme 6 weken wachten.
Ik vraag me af of de serie na 24 afleveringen stopt, of gaat het nog door? Zou wel gaaf zijn.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
13 april om precies te zijn, beginnen ze weer. Ze moeten hier wel een hele goede reden voor hebben.quote:If you don't like my opinion: up yours!![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:05 schreef Zhenar het volgende:
Oh en is het iemand ook opgevallen dat...Ja, toen ik de woorden 'box company' hoorde moest ik ook meteen aan Locke denken. Dat vind ik zo leuk aan deze serie... al die kleine dingen waarmee de hoofdpersonen aan elkaar gelinkt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gele hummer van Hurley kwam me trouwens bekend voor... Hij is geloof ik ook gebruikt in 'The Sopranos' en 'Entourage'.![]()
Ik heb inmiddels de spoiler al gelezen en ik moet zeggen gelukkig, nu moet ik het wel kijkenquote:Op maandag 7 maart 2005 20:18 schreef Elephant het volgende:
[..]
Als je het wilt weten, zul je toch de spoiler moeten lezen. Ik ga het hier niet wereldkundig maken. Als je dan helemaal niet kunt wachten, is er nog altijd het medium internet waar je de series in no-time kunt downen.![]()
![]()
Ik ben ze inmiddels al aan het binnen halen en kan niet wachten om ze te bekijken. Wat een top serie. jij en roa bedankt voor jullie antwoord![]()
Erg gave serie heb er nu al 16 episodes in 4 dagen doorheen gejaagd.
Erg goede acteurs ook leuk dat je van elk personage de achtergrond ziet .
Augustus hill
jammer dat ik een maand moet wachten op e19.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
De reden is simpelweg dat er nog afleveringen gefilmd worden. Immers, wat niet geschoten + gemonteerd is kan ook niet uitgezonden worden hequote:Op maandag 7 maart 2005 20:40 schreef Elephant het volgende:
13 april om precies te zijn, beginnen ze weer. Ze moeten hier wel een hele goede reden voor hebben.
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik vind het wel frappant met een aantal andere series flikken ze precies hetzelfde ?.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De reden is simpelweg dat er nog afleveringen gefilmd worden. Immers, wat niet geschoten + gemonteerd is kan ook niet uitgezonden worden he
1.5 maand pauze.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg leuke episode 18 met hurley trouwens.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:00 schreef Steve-O het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg leuke episode 18 met hurley trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S.: Goede Lost-site: http://www.lost-tv.com[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: