Jij hebt OPPOquote:Op zondag 27 februari 2005 14:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij ben je toch echt tweede
Nee jij bent de inleiding.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Een post is een post, technisch gezien ben ik eerste en jij tweede
Ik ben niet de meeste vrouwenquote:Op zondag 27 februari 2005 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik wed dat als ik aan een willekeurige vrouw (NIET van Fok!) vraag wie de 1e post heeft en wie de 2e post dat ze zegt dat die ene Rietvaerder die eerste post post heeft, want 2 komt pas na 1
En ik denk dat lak hebben aan techniek niet helemaal de juiste omschrijving is voor de meeste vrouwen
Waarom niet gewoon een Suzuki GSX-R 1000 K5 ?quote:Op zondag 27 februari 2005 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Of in t zwart dan natuurlijk
[afbeelding]![]()
![]()
Wat moet ik daarmeequote:Op zondag 27 februari 2005 15:40 schreef Didiot het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een Suzuki GSX-R 1000 K5 ?
kvind die zilveren het mooist op de foto'squote:Op zondag 27 februari 2005 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Of in t zwart dan natuurlijk
[afbeelding]![]()
![]()
waarom is Kawasaki Z750 eigenlijk geen optie meer ?quote:Op zondag 27 februari 2005 15:44 schreef RB het volgende:
of deze
[[url=http://img183.exs.cx/img183/53/s13du.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Zit me te weinig kuip op.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom is Kawasaki Z750 eigenlijk geen optie meer ?
Ah die heb ik ook precies het zelfde ik heb alleen die taartschep niet meerquote:Op zondag 27 februari 2005 15:44 schreef RB het volgende:
of deze
[[url=http://img183.exs.cx/img183/53/s13du.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Is zeker een optie, ben al aan het zoeken naar een geschikt plekkie om te overnachten voor een paar dagenquote:Op zondag 27 februari 2005 20:24 schreef Didiot het volgende:
Ziet er leuk uit daaro
Toch een motorvakantie in Duitsland gaan houden?
Thank joequote:Op zondag 27 februari 2005 21:47 schreef ondeugend het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis Makster.
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
Zo, heh heh, eindelijk online in mijn nieuwe huis![]()
Whalla das waar ook zeg....quote:Op zondag 27 februari 2005 21:53 schreef hicham het volgende:
Pff, was ik helemaal een highscore voor m'n spelletje aan het maken. Blijk ik een foutje te hebben gemaakt in m'n gedachtengangMet applets mag je niet zomaar naar tekstbestanden schrijven, je mag ze echter wel uitlezen (als ze maar in dezelfde directory zitten). Ik had dus eerst getest of uitlezen werkte -> werkte en ik ging er van uit dat schrijven dan ook werkte. Niet dus
![]()
NajaGameplay beetje verandert en irritante geluidjes toegevoegd >> http://www.groothoofdje.nl/reet/squash/
Verder zal ik jullie niet meer lastig vallen
[..]Je bent alleen vergeten te vragen of die Turk al een kawa heeft
Van mij welquote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:59 schreef ploderus het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk om na zo'n tijd weer eens motorraces te zien![]()
Oke 1 backseat gereserveerdquote:
quote:
"Hey, geef mijn motor terug!"quote:Op zondag 27 februari 2005 23:19 schreef ondeugend het volgende:
Whehehe dat reclamespotje van die bandit
Is een reclame van jouw motor hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 00:17 schreef Rietvaerder het volgende:
sterffff
O ja, Makster nog gefeliciteerd met je huisje!quote:Op zondag 27 februari 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
Zo, heh heh, eindelijk online in mijn nieuwe huis![]()
Alleen nog niet draadloos omdat die KUT router vreemd doet, maarja dan maar ff via de utp dwarsdoor de kamer![]()
Maar goed, begin goed op orde te raken, zal binnenkort is wat plaatjes schieten van mijn crib. Altijd leuk natuurlijk.
Verder zaterdag ook mijn ruitje binnen gekregen, een Dubble Bubble light smokeHeel relaxed allemaal alleen nu nog 25 graden en zon
En natuurlijk Pat281 nog gefeliciteerd met de kleine!quote:Op maandag 28 februari 2005 06:46 schreef ploderus het volgende:
[..]
O ja, Makster nog gefeliciteerd met je huisje!![]()
Beeldmateriaal verkopen.quote:Op maandag 28 februari 2005 07:23 schreef hicham het volgende:
Negen aanhoudingen i.v.m. vervuilde cocaïne
Wat een baggerdealers heb je daar Didiot![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 07:01 schreef ploderus het volgende:
Nog niemand hier![]()
Dan ga ik maar naar school! Veel plezier allemaal vandaag! Rij voorzichtig, niet te veel kneedownen en pas op voor flitspalen
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 20:33 schreef Speedphreax het volgende:[/url]
[...]
Een beetje onscherpe foto maar dit is een vriend van me die tijdens de offroad, gisteren in Holten, aan het genieten was van zijn kickstarter
quote:Op maandag 28 februari 2005 08:39 schreef Patrick281 het volgende:Zo lang niet gereden dat ik ook raar ga dromen.
![]()
Vannacht stond ik stil met de motor met iemand te praten, en werd van voren geflitst.
Zou dat nog iets betekenen deze droom?![]()
[afbeelding]
Had het ook niet tegen jou, maar zomaar in het algemeen geloof ikquote:Op maandag 28 februari 2005 06:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
Is een reclame van jouw motor hoor![]()
![]()
Een vrouw is toch altijd goed in het achterhalen van de werkelijke toedracht.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:26 schreef Rausdouwer het volgende:
geen idee of dat nog iets betekent. Misschien te lang niet gereden en bang dat je daardoor niet meer alert bent voor flitspalen
Dromen zijn altijd heel raar.
Maar jij hebt nog met de CBR gestuurd.quote:Maar hier is het ook al weer te lang geleden dat we hebben gereden. Ik kan nauwelijks wachten om mijn CBR uit de schuur te halen, maar ik heb al gevoeld dat het er niet warmer op wordt. En bovendien ben ik nog ziek thuis.![]()
ik vond de 600CC ook best spannend hoor, vooral iemand die de slechtste start van iedereen maakt en dan nog 1e worden vind ikquote:Op zondag 27 februari 2005 20:28 schreef Didiot het volgende:
Trouwens, RTL Motorsport vond ik aardig geslaagd
Je merkte wel dat het een eerste uitzending was, maar er zit zeker veel potentie in 't programma
Eindelijk toch eens een leuke motor(sport) programma op TV
Ik moet ook eerlijkheidshalve bekennen dat ik het duw en trekwerk in de SBK toch veel leuker vind dan de redelijk statisch verlopende wedstrijden binnen de MotoGP...
Aan het laatste deel van je post gaan we je niet houden.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Vandaag ga ik verhuizen...vanaf nu full-time lurker
Sommige vrouwen wel ja.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een vrouw is toch altijd goed in het achterhalen van de werkelijke toedracht.![]()
Dit is wel heel makkelijk bedacht.Maar ik was in mijn jeugd al bang voor de pliesie, dat ik in de cel moest terwijl ik niets gedaan had.
Nu is het compleet op alle 3 de punten andersom.![]()
Denk daar maar over na.
[..]
Maar jij hebt nog met de CBR gestuurd.Sterker nog die kan je nu uit de schuur trekken.
![]()
![]()
Beterschap.
Frustrerend he?quote:Op maandag 28 februari 2005 09:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Vandaag ga ik verhuizen...vanaf nu full-time lurker
quote:Op maandag 28 februari 2005 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
Aan het laatste deel van je post gaan we je niet houden.![]()
quote:nu hebben we allemaal zicht op je scherm
MSN met Mercy?quote:Op maandag 28 februari 2005 10:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Frustrerend he?Op mijn werk kijkt er ook iemand voortdurend mee. Ik probeer nog wel een beetje mee te lezen, maar ik moet ook al MSN-en en mijn zakelijke mail (vertaalbureau) regelmatig bekijken.
![]()
![]()
Zekerquote:Op maandag 28 februari 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
OPM, voor iemand die geen forums kent ziet het er ook allemaal erg kinderachtig uit met die smileys.
Ben benieuwd wat mijn manager dacht toen hij het zagquote:ik vind het zooo leuk, he die smileys!!!
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ben benieuwd wat mijn manager dacht toen hij het zag
O.a.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
MSN met Mercy?voor je zakelijke mail kan je ook notificatie per mobiel krijgen.
SMS'je als er een belangrijk bericht binnenkomt.![]()
Ene kant welquote:Op maandag 28 februari 2005 10:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Frustrerend he?Op mijn werk kijkt er ook iemand voortdurend mee. Ik probeer nog wel een beetje mee te lezen, maar ik moet ook al MSN-en en mijn zakelijke mail (vertaalbureau) regelmatig bekijken.
![]()
![]()
Nee, ik zit bij een vrijwilligersorganisatie. Training voor het jongeren kamp wat we organiserenquote:Patrick in het vorige topic:Cursus van je werk.
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
MSN met Mercy?voor je zakelijke mail kan je ook notificatie per mobiel krijgen.
SMS'je als er een belangrijk bericht binnenkomt.![]()
Afgelopen weekend was die trial cursus van MotorXstraquote:Op maandag 28 februari 2005 10:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vond die Superbike gisteren erg leuk. Niet gedacht eigenlijk. Het was behoorlijk spannend en het is alleen al schitterend om te zien hoeveel lust die mannen hebben om te winnen en om te zien hoe ze stuk voor stuk KD-end de bochten door gaan. Maar wel makkelijk met die strepen, nepperds.![]()
![]()
Het wordt dus nu wel tijd om de TV-gids een keer te gaan raadplegen. Ik ben helemaal weg van Trial, dat wil ik nu graag weer eens zien.![]()
![]()
Vertel?! Pics? Specs?quote:Op maandag 28 februari 2005 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn zusje een tijdje geleden
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:29 schreef hicham het volgende:
Basketballer slaat scheids ziekenhuis in
Klote-Dordrechtenaren![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding][afbeelding] Tuurlijk msn met Mercy,
moet toch beetje in de gaten houden hoe het thuis gaat
zou jij wel willen weten he ?quote:Op maandag 28 februari 2005 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten, achter de computer kan je wel een paar dingen tegelijk doen.
![]()
Of staat Raus op een streampje.
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar zou ik geen ja op mogen zeggen.Raus is een motormaatje dus onzijdig.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vond die Superbike gisteren erg leuk. Niet gedacht eigenlijk. Het was behoorlijk spannend en het is alleen al schitterend om te zien hoeveel lust die mannen hebben om te winnen en om te zien hoe ze stuk voor stuk KD-end de bochten door gaan. Maar wel makkelijk met die strepen, nepperds.![]()
![]()
jij gaat alleen haar achterwerk zien jongenquote:Op maandag 28 februari 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je zeggen dat je straks op Zolder in mijn bandensporen gaat proberen te rijden.
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij gaat alleen haar achterwerk zien jongen [afbeelding]
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Net zoiets als OPM en Makster die ik op het klaverblad telkens weer inhaal dus ?![]()
![]()
Mark op zijn conties en ik voor het eerst op een KBquote:Op maandag 28 februari 2005 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Net zoiets als OPM en Makster die ik op het klaverblad telkens weer inhaal dus ?![]()
![]()
Tuurlijk.... jij voor het eerst en Mark op conties.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mark op zijn conties en ik voor het eerst op een KB![]()
Nu zal jij plaats moeten maken als wij je inhalen met je beperkte grondspeling![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:39 schreef Romius het volgende:
Het patser gehalte neemt weer toe, dat wordt weer een inkooporder knee-sliders?
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuurlijk.... jij voor het eerst en Mark op conties.
Hmm, wat zal ik voor excuus verzinnen, hmm, o ja, ik heb een 25kw, 50kg meer en beperkte grondspeling
we zullen zien, op de maasvlakte heb je geluk gehad dat het koud was en we allemaal vrij rustig reden, maar als het warmer is zullen we eens kijken hoe het allemaal gaat,quote:Op maandag 28 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] En die van jou ookieder rondje dat ik jullie lap, en bij de volgende bocht alweer uit mijn spiegels heb gereden..
Oh je bedoelt de slip stream? Misschien in het begin, maar daarna mag je me uitzwaaien.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je zeggen dat je straks op Zolder in mijn bandensporen gaat proberen te rijden.
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
we zullen zien, op de maasvlakte heb je geluk gehad dat het koud was en we allemaal vrij rustig reden, maar als het warmer is zullen we eens kijken hoe het allemaal gaat,![]()
ik blijf wel lekker achter jou rijden hoor,quote:Op maandag 28 februari 2005 11:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de slip stream? Misschien in het begin, maar daarna mag je me uitzwaaien.![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik blijf wel lekker achter jou rijden hoor,![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn aerodynamisch gevormd he ..
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Het was trouwens ook 1 van mijn eerste keren op t klaverblad![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel grappig opzich dat de beginners hier serieus een kans denken te maken tegen de gevorderdenHoelang heb jij je nu rijbewijs Raus? 4 maanden? En jij Pepijn? >10 jaar?
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]yups, sure
![]()
Ik stel voor dat we de eerst volgende meet (waarbij niemand trouwens nog interesse heeft om de beschikbaarheid te posten) in de buurt bij KB Beekbergen (beste KB
) doen
Meten is weten
Ik zeg ook niet dat dat niet mag, zeg enkeld dat ik het wel grappig vind dat je dat denkt. Echter, overmoedig raken is de allergrootste fout van de beginnende motorrijder...quote:Op maandag 28 februari 2005 12:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
nog geen 4 maanden
![]()
Ik mag toch wel op z'n minst proberen om een gevorderde bij te houden c.q. in te halen? Ik denk dat ik al heel veel heb geleerd en heus niet zo langzaam rijd. Ik heb gewoon ambitie.![]()
En bovendien hoor ik iedereen hier opscheppen. Ik doe gewoon lekker mee.![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de slip stream? Misschien in het begin, maar daarna mag je me uitzwaaien.![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat niet mag, zeg enkeld dat ik het wel grappig vind dat je dat denkt. Echter, overmoedig raken is de allergrootste fout van de beginnende motorrijder...
Ik ben van mening dat je pas na 20 of 25.000km een beetje kan rijden, ervaring komt met de km's...
Ik zou het dus maar rustig aan doen als ik jou was en niet proberen mensen bij te gaan houden..Daar krijg je ongelukken door..
word je trouwens onderdrukt door Mercyof moet je dat eerst aan hem vragen
sinds hij mij ging negeren deed jij dat ook, en nu hij mij niet meer negeert doe jij dat ook niet
![]()
![]()
Moet de eerste meet per sé een klaverbladmeet zijn?quote:Op maandag 28 februari 2005 12:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Een klaverblad meet met 10 graden? Eh eh, te koud. Mij niet gezien, heb geen zin in ongelukken...
En in maart zit de vorst nog in de grond vrees ik....
Als het een langere tijd boven de 18 graden is geweest begint het een beetje te komen, temperaturen boven de 25 graden gewenst voor de echte gripEn geloof me, die heb je nodig op het klaverblad
Het lijkt misschien goed te gaan met 10 graden maar vroeg of laat gaat het toch mis, heb het bij veel mensen zien gebeuren:
"en opeens schoof mn voorwiel weg"
vanmiddagquote:Op maandag 28 februari 2005 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:Dacht dat jij alleen nog maar zou lurken ?
Toch 3 keer meer dan ik en toen had ik net een paar honderd kms achter de rugquote:Was wel 1 van mn 1e keren hoor, misschien 4e keer ofzo. Was in april ofzo? Ben in november geslaagd, dus ja....
Dus we gaan pas in april ofzo meeten? Mij best maar laten we dat nu vast gaan plannen, anders rijden we straks weer met zijn 4en ofzo - wat ook wel weer zijn voordelen heeftquote:Hoezo interesse heeft om de beschikbaarheid te postenJe kan nu toch nog geen datum prikken... het weer is nog prut. Maar als het goed weer is
(boven de 15 graden, droog en zon) ben ik uiteraard van de partij...
OPM had het over de klaverbladeren, meten is weten enzo, ik reageerde daarop en jij reageerde weer op mij, dus ik nam aan dat je het over KB's had.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Moet de eerste meet per sé een klaverbladmeet zijn?![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
toe·val1 (het ~)
1 gebeurtenis of omstandigheid die vooraf niet te voorzien, niet te berekenen is geweest => coïncidentie, een samenloop van omstandigheden
![]()
Ik ben niet overmoedig. Laat dat over maar weg.
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo kom je wel over op mij in ieder geval... volgens mij laat je jezelf best snel opnaaienMaar goed, dat is mijn indruk
oh op die manier. Klaverblad meeten is leuk ja. Maar goed als er nu geen voorstanders voor zijn, lijkt het me dat we ook wel eerst een andere meet kunnen doen.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
OPM had het over de klaverbladeren, meten is weten enzo, ik reageerde daarop en jij reageerde weer op mij, dus ik nam aan dat je het over KB's had.
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dus we gaan pas in april ofzo meeten? Mij best maar laten we dat nu vast gaan plannen, anders rijden we straks weer met zijn 4en ofzo - wat ook wel weer zijn voordelen heeft
wmb niet hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Moet de eerste meet per sé een klaverbladmeet zijn?
Ik weet wel wat ik doe...quote:Op maandag 28 februari 2005 12:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
We zullen speciaal voor Riet Rails op klaverblad laten leggen,![]()
is veiliger
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wmb niet hoorwas de overdrijfmodus die ik missch ff moest aangeven
Wel klote dat je niet meer kan posten overdagquote:Op maandag 28 februari 2005 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Laten we het hopen...quote:Op maandag 28 februari 2005 12:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel klote dat je niet meer kan posten overdag![]()
Ach misschien valt het wel mee?
hehe, ja dat is hetquote:Op maandag 28 februari 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En jij kan geen smoesjes verzinnen met die configuratie van je.
Of het moet de luchtweerstand van de standaardfabrieksknippers zijn.![]()
![]()
Misschien moet je gewoon een deal maken met je chef, gewoon 2 euro netto minder per uur eisen maar dan wel mogen fokken tijdens het werkquote:
Ach we houden wel van een beetje lepelen. En we weten wie we voor ons hebben.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:44 schreef Romius het volgende:
Maar als je het nog zo goed kan, maar als je er over gaat opscheppen, is dat best wel sneu![]()
![]()
En tussen de 20 en 30 dan?quote:Op maandag 28 februari 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
En boven de dertig is het wat minder serieus dan onder de 20.![]()
quote:
Meestal neemt het niveau van serieus zijn toe, als je ouder wordt, hier niet kennelijkquote:Op maandag 28 februari 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach we houden wel van een beetje lepelen. En we weten wie we voor ons hebben.
Op jouw en Faith na hebben we allemaal meer dan 5 meetings achter de rug met elkaar.
En boven de dertig is het wat minder serieus dan onder de 20.![]()
valt het negeren van anderen daar ook onderquote:Op maandag 28 februari 2005 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Precies, het is niets meer dan een beetje dollen onderling
Zeg ik datquote:
het idee was wel goed hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:08 schreef Romius het volgende:
Meestal neemt het niveau van serieus zijn toe, als je ouder wordt, hier niet kennelijk![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je die ideeen wel kan laten varen.
Je leven lang wordt je niet volwassen namelijk.![]()
Waarom denk je anders dat je soms van die excessen leest in de krant.
Feestende politie in leer op houseparty's, maar met pet op, brandweermannen uit Wormer die met de brandweerauto even naar Oostenrijk rijden om te skieen, een vrachtwagenchauffeur die met dame op schoot per ongeluk door de middenberm stuurt. Hoe ouder hoe gekker.Het verplaatst zich alleen naar andere terreinen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ook een vorm van humor zijn.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:08 schreef Romius het volgende:
valt het negeren van anderen daar ook onder![]()
ik ben het wel met je eens eigenlijk,quote:Op maandag 28 februari 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je die ideeen wel kan laten varen.
Je leven lang wordt je niet volwassen namelijk.![]()
Waarom denk je anders dat je soms van die excessen leest in de krant.
Feestende politie in leer op houseparty's, maar met pet op, brandweermannen uit Wormer die met de brandweerauto even naar Oostenrijk rijden om te skieen, een vrachtwagenchauffeur die met dame op schoot per ongeluk door de middenberm stuurt.
Hoe ouder hoe gekker.Het verplaatst zich alleen naar andere terreinen.
![]()
![]()
![]()
![]()
En mensen doen vaak wel veel serieuzer, maar dat is echt alleen aan de oppervlakte.![]()
quote:
dat dacht ik ook maar als ik zoek dan vind ik er niets overquote:Op maandag 28 februari 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
Motorfreaks toch?
Remmen is toch voor watjes?quote:Op maandag 28 februari 2005 14:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat dacht ik ook maar als ik zoek dan vind er niets over![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 14:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit is een leuke website van iemand die verschillende motoren gehad heeft, ( deed gemiddeld 1 jaar met een motor) en lees voor de gein zeijn verslagen eens,![]()
klik
quote:ZX-10
Kawasaki ZX-10
1989
Zwart
137 pk / 222 kg
287 km/uur (gereden)
12 april 1991
03 Januari 1992
Vriend
Als nieuw
Uiterlijk schade, technisch oké
21.000 km
40.000 km
ƒ 0,198
ƒ 7.500,= (door ongeval)
geen
Aanrijding gehad met fietser, mej. Bol. Maar 25% vergoed gekregen van de verzekering, ondanks dat ik volledig voorrang had. Leve de stomme voorrangsregels in NL, of het verkeerd toepassen daarvan.
4x naar de Belgische Ardennen, super omgeving, super fiets
1x naar Bretagne, samen met mijn broer (op bovenstaande zwarte CB750)
Diverse andere kleine tochten, veel km's in dit jaar!!
De Kawasaki ZX10 is een redelijke allemans vriend, vrij laag van zit, niet te zwaar, en een lekker bullig vermogen, waaraan nooit te kort schijnt te zijn. De ZX10 ligt prima in de bochten al is hij wel een beetje zwaar, wat je in de korte bochten echt wel gaat voelen. De stabiliteit op hoge snelheid en op vloeiende binnendoor wegen maken dat ongemak zondermeer weer goed. Zijn zithouding is goed en je kunt er makkelijk een paar uurtje op volhouden zonder een verplichte stop. Het is natuurlijk geen groottoerist maar blijft een sporttoerder, wat inhoud dat bv de hoek van de knieën redelijk scherp is en de druk op de polsen na een lange dag best wat hoger gaat worden, dit alles wel binnen prettige waarden. De ZX10 houd in de bochten prima zijn lijnen vast zonder hierbij te verrassen, iedereen met een beetje ervaring kan hierop stappen en wegrijden. Zijn grootste pluspunten zijn: Vermogen, beleving van het vermogen, stabiliteit, zithouding. Zijn grootste minpunten zijn: Trillen onder de 3000rpm bij flinke belasting, hoek van de knieën na een uurtje of 5, redelijk zwaar
100% / 0%
Buiten het ongeluk alleen maar geniet kilometers gehad.
http://www.motornet.be/rijden/veiligheid/021011_remmen.htmlquote:Op maandag 28 februari 2005 14:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
een tijdje geleden heeft er ergens een test gestaan over het verschil tussen remmen met een motor en een auto, was volgens mij in Belgie gedaan, kan hem niet vinden heeft iemand enig idee ?
Dank jequote:Op maandag 28 februari 2005 15:20 schreef hicham het volgende:
[..]
http://www.motornet.be/rijden/veiligheid/021011_remmen.html
En nu een gemiddelde motorrijder en een gemiddelde autorijder hetzelfde laten doen.quote:Op maandag 28 februari 2005 15:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dank je [afbeelding]
deze was het
quote:Op maandag 28 februari 2005 16:34 schreef Faithz het volgende:
Waarom is yousuf nog niet terug??
Hij lurkt vast wel mee:
http://www.marktplaats.com/markt/motoren/kawasaki/33029.htm
Aangeboden: Kawasaki zx 6r
Prijs: ¤ 3.650,00
Beschrijving: Hoi ik heb een kawasaki zx 6r ninja uit de jaar 95, dat ding heeft al ongeveer 30.000 km gelopen er zijn wel een hele lichte krasjes waarvan helemaal nix te merken is ik wil hem kwyt omdat ik zelf al een andere motorfiets wil kopen en trouwens dat ding heeft een scorpioen uitlaat waar echt een race geluid uitkomt dus is echt iets voor iemand die een race liefhebber is als je er interrese voor hebt mail me of bel me effe.
quote:Op maandag 28 februari 2005 16:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ff proefritje op maasvlakte maken
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 16:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kwam deze tegen op marktplaats, vind het best een mooi ding eigenlijk,
[afbeelding]
was eigenlijk benieuw welke maat wielen erop zitten
quote:Op maandag 28 februari 2005 18:01 schreef Romius het volgende:
Pepijn, ik heb nog een leuke foto van de bedrading van een zekere motor voor je
[afbeelding]
Eigenlijk de voorloper van de SV650.quote:Op maandag 28 februari 2005 16:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kwam deze tegen op marktplaats, vind het best een mooi ding eigenlijk,
[afbeelding]
was eigenlijk benieuw welke maat wielen erop zitten
de GT Hawk, NTV en NTV Deauville zijn nou niet echt sportief te noemen, i.t.t. de SV650quote:Op maandag 28 februari 2005 19:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eigenlijk de voorloper van de SV650.Concept V-twin in een sportieve toermotor is gewoon gejat door Suzuki.
![]()
Ik vind de GT Hawk en NTV-650 wel sportief hoor, igg 10 jaar oudere generatie.quote:Op maandag 28 februari 2005 19:47 schreef Didiot het volgende:
de GT Hawk, NTV en NTV Deauville zijn nou niet echt sportief te noemen, i.t.t. de SV650
Honda is best wel een voorloper met technologie'en hoor,quote:Op maandag 28 februari 2005 19:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eigenlijk de voorloper van de SV650.Concept V-twin in een sportieve toermotor is gewoon gejat door Suzuki.
![]()
Idd... ook nog nooit van gehoord, bougie word toch bloedheet, ook al is het -20quote:Op maandag 28 februari 2005 19:52 schreef Patrick281 het volgende:
Bougie kapot ..
Zelfs alle winters die ik doorgereden heb nog nooit meegemaakt, zelfs niets bij een tweetakt van Oostblok kwaliteit.. Echte lampjes en bougievreter die Kawa.![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Honda is best wel een voorloper met technologie'en hoor,![]()
Verhaal komt vast van de almachtige huistuner van PatM.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd... ook nog nooit van gehoord, bougie word toch bloedheet, ook al is het -20
Is er niks mis met je ontsteking...
coolquote:Op maandag 28 februari 2005 20:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep.. net weer eens alle tutorials door genomen, ff een opfrissertje
maakt mij niks uit, als we maar kunnen plakkenquote:Maare.. 16 of 17 april? Meet
doe maar een kopiequote:Moet je CM9000 hebben? 10th edition is ook al uit zag ik
Wat hebben we nou gezegdquote:Op maandag 28 februari 2005 20:13 schreef hicham het volgende:
Ik heb remvloeistof gehaald, Castrol Response Dot4 oid
Morgenochtend voor school (pas om 10.30 een afspraak) even de remblokjes checken en kijken of ik ergens vloeistof zie ontsnappen. Reservoir bijvullen en dan even goed in de gaten houden![]()
quote:Verder is mijn kettingspray die ik drie keer heb gebruikt alweer op![]()
![]()
Drukte iets te hard de dop op het busje, dop schiet weg tegen spuitstuk aan. Spuitstuk kapotM'n pa had er wat van geprobeerd te maken maar hij zei dat dat ook mis ging en dat ding toen alles maar uitspoot. Hij heeft er snel een zak omheen gedaan en dat ding gedumpt
Morgen dus weer nieuwe halen
en voortaan wat rustiger aan doen met de dop...
die sticker laat ik echt wel een keer makenquote:Op maandag 28 februari 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Het zijn trouwens 2 cd's OPMRacing
Wat heb ik aan verversenquote:Op maandag 28 februari 2005 20:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat hebben we nou gezegdniet bijvullen maar verversen die handel.
Dat is echt niet zo moeilijk. (er staat vast wel een tutorial op M-F)
Kan je gelijk de remcylinder voor mee pakken.
Wel gewoon in de vuilnisbak hoorquote:[..]![]()
Milieuvervuilers.
Eensz.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare Pepijn, ik vind dat als Didiot een Dynojet kitje voor zijn KLX650 koopt dat ie een setje moet krijgen die speciaal voor zijn KLX gemaakt is, en niet met een zooi sproeiers erbij en dat ie dan no gzelf moet gaan kutten
Mja.. als je bougie klapt door een verkeerde afstelling dan is het wel een hele foute afstellingquote:Op maandag 28 februari 2005 20:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eensz.
Het is een viertakt Kwak, toch geen 2 takt racecrosser met gevoelige techniek.
![]()
Afstellen mag dus niet zo moelijk zijn, en nu toch maar even snel naar de bank met dat ding.
Al zou zonder dat afstellen ook eenvoudig moeten kunnen ..![]()
En hij was toch zo tevreden over die zaakperfecte service en deskundigheid.
Gaat al juichen bij 1 transactie.Ik dacht al die krijgt het nog wel voor zijn kiezen.
![]()
![]()
Weet je zeker dat het door trillingen komt? Mijn bromsk laat al 2 jaar lang het achterlicht doorfikken en ik word er gek vanquote:Didiot in het vorige topic:
Gloeidraad van continu brandend achterlicht brand met enige regelmaat door (door trillingen enzo) en bij een led heb je daar geen last van![]()
En jij denkt dat dat niet kan?quote:Pepijn:
Een andere klant zei dat hij altijd ongeluk had met de dingen die hij bij ons kocht.
Ik vroeg nog wat hij bij ons gekocht heeft, noemt radio,televisie,fototoestel, affijn allemaal goede A merken.
Maar het lag aan ons dat het stuk ging.![]()
Grote kans op vocht, remolie vul je gewoon eigenlijk nooit bij. En verversen is weinig moeite extra.quote:Op maandag 28 februari 2005 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, die remolie van Hicham is nog geen half jaar oud, dus waarom ververversenKan makkelijk 2 jaar mee.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:49 schreef Youssef het volgende:
En jij denkt dat dat niet kan?![]()
![]()
Ik heb met heel veel producten dat ik gewoon altijd terug moet
Veelal gewoon alle huis-tuin-en-keuken dingen. Zoals een stellage die scheef staat als je het monteert, schroefjes die missen etc. Maar bij de dealer heb ik gewoon nog nooit iets in 1 keer kunnen halen volgens mij
Slotsleutel wat maanden duurt om te kopieren, zijstandaard die nooit binnenkomt en uiteindelijk een verkeerde meegekregen, verkeerde achterlichtunit meegekregen en het bijna onmogelijke (!!!) twee voorvorkpoten die niet even lang waren
![]()
Hoe is het mogelijk
![]()
Vast nog heel veel dingen die ik me niet meer herinner, maar graag wat respect voor klanten Pep
![]()
quote:Zo, dat was wat ik mezelf herinner van wat ik tenminste kwijt wilde uit de vorige topics
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:50 schreef Didiot het volgende:
Met ontsteking is er niets mis, en een bougie kan ook een vroegtijdige dood sterven
Nu met de Denso bougie erin totaal geen problemen, zelfs het starten (wat door de rijke afstelling ook wat moeizamer gaat) gaat in een keer goed, terwijl ik daarvoor in twee keer moet starten (eerste keer zakt ie te ver in toeren terug, en tweede keer blijft ie gewoon goed lopen).
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:28 schreef Romius het volgende:
smorgens, moest vanochtend lekker door een aardig laag sneeuw baggeren
hehe, nee ik heb een chauffeurquote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met de Soes?
Was hier ook aardig slingeren .. gladste tot nu toe dit jaar.![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
En hoe verklaar jij die daling van het goedje?
quote:nou ik kom van een 2003 sv1000s af en ik moet zeggen dat ik het een baggerbak vond.vermogensafgifte is perfect.hij is snelgenoeg en koppel heb je ook best wel wat maar rijwiel technisch laat hij het echt afweten.ook de remmen zijn niet goed.dit alles is verholpen door voor en achter hyperpro te laten monterten en de remmen zijn vervangen door stalen remleidingen en carbon lorraine remblokken.het was veel beter dan dat het was maar nog lang niet de klasse van een voledig standaard r1100s.ik ben zo'n slordige 1,87 mtr klein maar zelfs de zit op de r1100s is veel beter dan van de sv.maar wie durft te zeggen dat een sv650 een meiden fiets is moet eens gaan sturen met iemand van de sv club.heb ik ook gedaan en ik moest echt alle zeilen bijzetten om er bij te blijven dus dat vind ik een rare opmerking om te maken.ieder zijn fiets maar het is geen r1100s
Hoe maak je daar een KD mee ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:19 schreef Romius het volgende:
[..]
dat is'm niet
Ik heb OZ velgen
[afbeelding]
Grote kans op vocht, ghehe... die olie is pas een half jaar oud. Op de dienst hebben wij zo'n apparaatje met een sensor die je dan in de olie steek en dan geeft ie de kwaliteit aan.... van 1 tot 10.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
Grote kans op vocht, remolie vul je gewoon eigenlijk nooit bij. En verversen is weinig moeite extra.
En hoe verklaar jij die daling van het goedje?
Of is Hicham gewoon aan het overdrijven, vooral achter hoeft echt niet exact op max te staan.
Hij had het over onder minium?
En staat de motor wel recht, en niet op de zijstandaard.![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 06:59 schreef Youssef het volgende:
WHoehaha, unbanned![]()
SukkelsStuur ik een vergeet-mij-nietje met een
erbij.. denken ze dat ik gewoon een bloemetje stuur
Kreeg ik een
terug.
Dus toch een dag langer gebanned, voortaan niet meer zo subtiel doen dus
[afbeelding]
www.monsterboard.nlquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is maart
Nog 20 nachtjes slapen en dan is het officieel lenteMaar goed, ik heb toch geen geld om te rijden
Als we nou eens een steun-Riet-door-de-lente- houden
Ik doe niks andersquote:
Het is inderdaad moeilijk om iets te vinden..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik doe niks andersMorgen naar het CWI en gisteren weer 4 solls. verstuurd. Allemaal kutbaantjes, maar goed, beter iets dan niets he ? Het UWV weigert ook te betalen
Hydroscopisch, zodra je een flesje opentrekt gaat het al water ontrekken aan de omgevingslucht.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Grote kans op vocht, ghehe... die olie is pas een half jaar oud. Op de dienst hebben wij zo'n apparaatje met een sensor die je dan in de olie steek en dan geeft ie de kwaliteit aan.... van 1 tot 10.
Tja de daling,geen idee, remblokken versletenVoor zover ik weet heeft ie altijd op minimum gestaan. Bij de 28000km zijn er nieuwe remblokken in gegaan voor zover ik me het herriner, en gebruik achter bijna niet... dus lijkt me sterk dat ze nu bij de 54000 ofzo al weer op zijn
Vorig jaar 1, misschien zelfs 2 meetings gedaan in maart.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is maart
Nog 20 nachtjes slapen en dan is het officieel lenteMaar goed, ik heb toch geen geld om te rijden
Als we nou eens een steun-Riet-door-de-lente- houden
Ik sta bij Randstad ingeschreven, stuur ik dus gisteren een mail naar Adecco, omdat ze iemand nodig hadden voor een slager oid in Zuid Holland, vlees verpakken, vacuum verpakken, stickeren, wegen etc etcquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijk om iets te vinden..
Tip is om langs uitzendbureau's te gaan en ze daarna wekelijks blijven bellen voor een baantje. Ze onthouden dan wie je bent en zullen je dan ook vaker voorstellen bij een klant.
Zo ben ik bij mijn baas hier binnengekomen.
Jij deed toch iets in de ict?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hydroscopisch, zodra je een flesje opentrekt gaat het al water ontrekken aan de omgevingslucht.
Maar meten is weten inderdaad.
Ik vind de achterrem ook niet zo boeiend verder.
Bij de Bimota stond ie'ook altijd op of iets onder minium.
En verder daalde het niveau ook niet in het half jaar dat ik er mee reed.
Ik zou er niets aan doen.. alleen in de gaten houden .. en remblokken checken.
[..]
Vorig jaar 1, misschien zelfs 2 meetings gedaan in maart.![]()
Maar je voorkeur voor een aprilmeet komt mede uit financiele overweging?
Moet je iets tijdelijks hebben of iets vasts?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik sta bij Randstad ingeschreven, stuur ik dus gisteren een mail naar Adecco, omdat ze iemand nodig hadden voor een slager oid in Zuid Holland, vlees verpakken, vacuum verpakken, stickeren, wegen etc etc
Sturen ze net een email... ''ja, ze hebben liever iemand uit de buurt, het is namelijk in Middelburg"WTF? Volgens mij is Middelburg toch echt in Zeeland
Allemaal van dat soort dingen...
Ik heb mn MBO ICT papieren ja.
Hoeveel stage ervaring e.d. heb je?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Nah, tijdeljk, ik wil eventueel wel weer verder leren, maar op het moment kan ik echt niet helder denken om die beslissing te nemen ofzo. Heel vaag... maar word gewoon zo gaar van al dat gezeik van geen geld hebben, hele dag vervelen, al die werkgevers die moeilijk liggen te doen
Uhm. 3 maandjes op maandag en vrijdag stagelopen bij een kutbedrijf. En nog niet ''echt'' gewerkt... alleen 3 jaar parttime bij een supermarkt gewerkt naar mn school.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hoeveel stage ervaring e.d. heb je?
Heb je al eerder gewerkt?
Jep...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:54 schreef Faithz het volgende:
Ow ik lees nu niveau 2, misschien inderdaad eens voor drie gaan.
Al van BBL gehoord?
BBL is echt ideaal!! Vind ik dan. Heb ik ook gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Die blijft anders wel stationair lopen?
Als ik wist hoe je werk moest zou ik t zo doen...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:00 schreef Patrick281 het volgende:
Zou best een paar dagen met je willen ruilen qua tijd.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Geluid vervormd altijd in een filmpje..
Ik begon ook weer bij te komen, krijg vrijdag een paar rekeningen binnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Jeej, OZ verzekeringen -54 euro
Saldo: E 10,11,-![]()
quote:
Kijk hier eensquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat niveau 2 allemaal herhaling was voor mij... toen wou ik vanzelfsprekend door naar BOL3 maar dat raadde mijn mentor af ivm dat economische dieptepunt toen in de ICT. Enfin, toen vroeg hij of ik nog andere hobby's had. Jawel, motoren, nou ja goed, toen ging ik dus motorvoertuigtechniek doen wat echt 1 groot drama bleek te zijn. Ik werd geplaatst op niveau 1 (!!!) en had 1 uur les per dag. Raakte totaal gedemotiveerd, wat dat betreft heb ik wel een schop onder mn hol nodig. MAar er was me beloofd om ten alle tijden terug te mogen gaan naar ICT niveau 3. Nou ja na 2 maanden had ik het wel gezien daar dus ik gaf aan terug te willen naar ICT... helaas jongen, zit vol!
En in dat Motorvoertuigen gezeik al helemaal geen zin meer, dus gestopt daar en gewerkt tot de zomer om daarna Motorfietstechniek (BBL) te beginnen op het Albeda Collega in Rotterdam. Goed, gesprek gehad en was zo goed als aangenomen, moest alleen nog effe een stageplek regelen. Enfin, hele lijst mee gehad met erkende motorzaken, allemaal opgebeld, de helft had geen plek en de rest werkte al 2 jaar niet meer met die school samenNou ja, geen werkgever kunnen vinden en sindsdien is het gezeik met werkloos/studieloos zijn begonnen... wel paar tijdelijke baantjes gehad, o.a. inpakwerk gedaan en van november tot januari wel erg leuk werk gedaan, bij kennisen die een Intertoys winkel hebben
Mocht helpen ivm Sinterklaas en Kerst drukte, maar hebben nu ook geen mensen meer nodig..
![]()
Geen motorzakenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:43 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kijk hier eens
http://www.ecabo.nl/stagebank/
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijk om iets te vinden..
Tip is om langs uitzendbureau's te gaan en ze daarna wekelijks blijven bellen voor een baantje. Ze onthouden dan wie je bent en zullen je dan ook vaker voorstellen bij een klant.
Zo ben ik bij mijn baas hier binnengekomen.
Jij deed toch iets in de ict?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Als iemand van een motorzaak zegt, nee wij nemen geen stagaires aan, misschien volgend jaar weer, ga je toch niet een week later weer bellenBeetje vreemd..
Sowieso ging het toen ook slecht in de motorbranche
om nou elke week een motorzaak te gaan bellen die al gezegd heeft ''dit jaar niet'' is wel raar hoor.
quote:
quote:Commercieel:
1
Wetenschappelijk: 6
Gezondheidszorg: 2
Leiding geven: 4
Schriftelijk werk: 3
Technisch: 5
Administratief: 4
Creativiteit: 3
Ik dus ookquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kwam eruit als technische doener, werk graag met machines,Computers, e.d
bij ons zij afgelopen week 13 jonge mensen aangenomen voor reparaties van ipaq's
en komen nog steeds te kort,![]()
Vanavond, heel vroeger wel gedaan en vond het altijd onzin.quote:
Dat zegt wel iets over ipaq's vind je ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kwam eruit als technische doener, werk graag met machines,Computers, e.d
bij ons zij afgelopen week 13 jonge mensen aangenomen voor reparaties van ipaq's
en komen nog steeds te kort,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |