quote:Op maandag 28 februari 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat niet mag, zeg enkeld dat ik het wel grappig vind dat je dat denkt. Echter, overmoedig raken is de allergrootste fout van de beginnende motorrijder...
Ik ben van mening dat je pas na 20 of 25.000km een beetje kan rijden, ervaring komt met de km's...
Ik zou het dus maar rustig aan doen als ik jou was en niet proberen mensen bij te gaan houden..Daar krijg je ongelukken door..
word je trouwens onderdrukt door Mercyof moet je dat eerst aan hem vragen
sinds hij mij ging negeren deed jij dat ook, en nu hij mij niet meer negeert doe jij dat ook niet
![]()
![]()
Moet de eerste meet per sé een klaverbladmeet zijn?quote:Op maandag 28 februari 2005 12:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Een klaverblad meet met 10 graden? Eh eh, te koud. Mij niet gezien, heb geen zin in ongelukken...
En in maart zit de vorst nog in de grond vrees ik....
Als het een langere tijd boven de 18 graden is geweest begint het een beetje te komen, temperaturen boven de 25 graden gewenst voor de echte gripEn geloof me, die heb je nodig op het klaverblad
Het lijkt misschien goed te gaan met 10 graden maar vroeg of laat gaat het toch mis, heb het bij veel mensen zien gebeuren:
"en opeens schoof mn voorwiel weg"
vanmiddagquote:Op maandag 28 februari 2005 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:Dacht dat jij alleen nog maar zou lurken ?
Toch 3 keer meer dan ik en toen had ik net een paar honderd kms achter de rugquote:Was wel 1 van mn 1e keren hoor, misschien 4e keer ofzo. Was in april ofzo? Ben in november geslaagd, dus ja....
Dus we gaan pas in april ofzo meeten? Mij best maar laten we dat nu vast gaan plannen, anders rijden we straks weer met zijn 4en ofzo - wat ook wel weer zijn voordelen heeftquote:Hoezo interesse heeft om de beschikbaarheid te postenJe kan nu toch nog geen datum prikken... het weer is nog prut. Maar als het goed weer is
(boven de 15 graden, droog en zon) ben ik uiteraard van de partij...
OPM had het over de klaverbladeren, meten is weten enzo, ik reageerde daarop en jij reageerde weer op mij, dus ik nam aan dat je het over KB's had.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Moet de eerste meet per sé een klaverbladmeet zijn?![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
toe·val1 (het ~)
1 gebeurtenis of omstandigheid die vooraf niet te voorzien, niet te berekenen is geweest => coïncidentie, een samenloop van omstandigheden
![]()
Ik ben niet overmoedig. Laat dat over maar weg.
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo kom je wel over op mij in ieder geval... volgens mij laat je jezelf best snel opnaaienMaar goed, dat is mijn indruk
oh op die manier. Klaverblad meeten is leuk ja. Maar goed als er nu geen voorstanders voor zijn, lijkt het me dat we ook wel eerst een andere meet kunnen doen.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
OPM had het over de klaverbladeren, meten is weten enzo, ik reageerde daarop en jij reageerde weer op mij, dus ik nam aan dat je het over KB's had.
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dus we gaan pas in april ofzo meeten? Mij best maar laten we dat nu vast gaan plannen, anders rijden we straks weer met zijn 4en ofzo - wat ook wel weer zijn voordelen heeft
wmb niet hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Moet de eerste meet per sé een klaverbladmeet zijn?
Ik weet wel wat ik doe...quote:Op maandag 28 februari 2005 12:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
We zullen speciaal voor Riet Rails op klaverblad laten leggen,![]()
is veiliger
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wmb niet hoorwas de overdrijfmodus die ik missch ff moest aangeven
Wel klote dat je niet meer kan posten overdagquote:Op maandag 28 februari 2005 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Laten we het hopen...quote:Op maandag 28 februari 2005 12:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel klote dat je niet meer kan posten overdag![]()
Ach misschien valt het wel mee?
hehe, ja dat is hetquote:Op maandag 28 februari 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En jij kan geen smoesjes verzinnen met die configuratie van je.
Of het moet de luchtweerstand van de standaardfabrieksknippers zijn.![]()
![]()
Misschien moet je gewoon een deal maken met je chef, gewoon 2 euro netto minder per uur eisen maar dan wel mogen fokken tijdens het werkquote:
Ach we houden wel van een beetje lepelen. En we weten wie we voor ons hebben.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:44 schreef Romius het volgende:
Maar als je het nog zo goed kan, maar als je er over gaat opscheppen, is dat best wel sneu![]()
![]()
En tussen de 20 en 30 dan?quote:Op maandag 28 februari 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
En boven de dertig is het wat minder serieus dan onder de 20.![]()
quote:
Meestal neemt het niveau van serieus zijn toe, als je ouder wordt, hier niet kennelijkquote:Op maandag 28 februari 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach we houden wel van een beetje lepelen. En we weten wie we voor ons hebben.
Op jouw en Faith na hebben we allemaal meer dan 5 meetings achter de rug met elkaar.
En boven de dertig is het wat minder serieus dan onder de 20.![]()
valt het negeren van anderen daar ook onderquote:Op maandag 28 februari 2005 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Precies, het is niets meer dan een beetje dollen onderling
Zeg ik datquote:
het idee was wel goed hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:08 schreef Romius het volgende:
Meestal neemt het niveau van serieus zijn toe, als je ouder wordt, hier niet kennelijk![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je die ideeen wel kan laten varen.
Je leven lang wordt je niet volwassen namelijk.![]()
Waarom denk je anders dat je soms van die excessen leest in de krant.
Feestende politie in leer op houseparty's, maar met pet op, brandweermannen uit Wormer die met de brandweerauto even naar Oostenrijk rijden om te skieen, een vrachtwagenchauffeur die met dame op schoot per ongeluk door de middenberm stuurt. Hoe ouder hoe gekker.Het verplaatst zich alleen naar andere terreinen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ook een vorm van humor zijn.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:08 schreef Romius het volgende:
valt het negeren van anderen daar ook onder![]()
ik ben het wel met je eens eigenlijk,quote:Op maandag 28 februari 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je die ideeen wel kan laten varen.
Je leven lang wordt je niet volwassen namelijk.![]()
Waarom denk je anders dat je soms van die excessen leest in de krant.
Feestende politie in leer op houseparty's, maar met pet op, brandweermannen uit Wormer die met de brandweerauto even naar Oostenrijk rijden om te skieen, een vrachtwagenchauffeur die met dame op schoot per ongeluk door de middenberm stuurt.
Hoe ouder hoe gekker.Het verplaatst zich alleen naar andere terreinen.
![]()
![]()
![]()
![]()
En mensen doen vaak wel veel serieuzer, maar dat is echt alleen aan de oppervlakte.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |