oh op die manier. Klaverblad meeten is leuk ja. Maar goed als er nu geen voorstanders voor zijn, lijkt het me dat we ook wel eerst een andere meet kunnen doen.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
OPM had het over de klaverbladeren, meten is weten enzo, ik reageerde daarop en jij reageerde weer op mij, dus ik nam aan dat je het over KB's had.
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dus we gaan pas in april ofzo meeten? Mij best maar laten we dat nu vast gaan plannen, anders rijden we straks weer met zijn 4en ofzo - wat ook wel weer zijn voordelen heeft
wmb niet hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Moet de eerste meet per sé een klaverbladmeet zijn?
Ik weet wel wat ik doe...quote:Op maandag 28 februari 2005 12:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
We zullen speciaal voor Riet Rails op klaverblad laten leggen,![]()
is veiliger
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wmb niet hoorwas de overdrijfmodus die ik missch ff moest aangeven
Wel klote dat je niet meer kan posten overdagquote:Op maandag 28 februari 2005 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wmb niet hoorwas de overdrijfmodus die ik missch ff moest aangeven
Laten we het hopen...quote:Op maandag 28 februari 2005 12:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel klote dat je niet meer kan posten overdag![]()
Ach misschien valt het wel mee?
hehe, ja dat is hetquote:Op maandag 28 februari 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En jij kan geen smoesjes verzinnen met die configuratie van je.
Of het moet de luchtweerstand van de standaardfabrieksknippers zijn.![]()
![]()
Misschien moet je gewoon een deal maken met je chef, gewoon 2 euro netto minder per uur eisen maar dan wel mogen fokken tijdens het werkquote:
Ach we houden wel van een beetje lepelen. En we weten wie we voor ons hebben.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:44 schreef Romius het volgende:
Maar als je het nog zo goed kan, maar als je er over gaat opscheppen, is dat best wel sneu![]()
![]()
En tussen de 20 en 30 dan?quote:Op maandag 28 februari 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
En boven de dertig is het wat minder serieus dan onder de 20.![]()
quote:
Meestal neemt het niveau van serieus zijn toe, als je ouder wordt, hier niet kennelijkquote:Op maandag 28 februari 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach we houden wel van een beetje lepelen. En we weten wie we voor ons hebben.
Op jouw en Faith na hebben we allemaal meer dan 5 meetings achter de rug met elkaar.
En boven de dertig is het wat minder serieus dan onder de 20.![]()
valt het negeren van anderen daar ook onderquote:Op maandag 28 februari 2005 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Precies, het is niets meer dan een beetje dollen onderling
Zeg ik datquote:
het idee was wel goed hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wmb niet hoorwas de overdrijfmodus die ik missch ff moest aangeven
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:08 schreef Romius het volgende:
Meestal neemt het niveau van serieus zijn toe, als je ouder wordt, hier niet kennelijk![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je die ideeen wel kan laten varen.
Je leven lang wordt je niet volwassen namelijk.![]()
Waarom denk je anders dat je soms van die excessen leest in de krant.
Feestende politie in leer op houseparty's, maar met pet op, brandweermannen uit Wormer die met de brandweerauto even naar Oostenrijk rijden om te skieen, een vrachtwagenchauffeur die met dame op schoot per ongeluk door de middenberm stuurt. Hoe ouder hoe gekker.Het verplaatst zich alleen naar andere terreinen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ook een vorm van humor zijn.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:08 schreef Romius het volgende:
valt het negeren van anderen daar ook onder![]()
ik ben het wel met je eens eigenlijk,quote:Op maandag 28 februari 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je die ideeen wel kan laten varen.
Je leven lang wordt je niet volwassen namelijk.![]()
Waarom denk je anders dat je soms van die excessen leest in de krant.
Feestende politie in leer op houseparty's, maar met pet op, brandweermannen uit Wormer die met de brandweerauto even naar Oostenrijk rijden om te skieen, een vrachtwagenchauffeur die met dame op schoot per ongeluk door de middenberm stuurt.
Hoe ouder hoe gekker.Het verplaatst zich alleen naar andere terreinen.
![]()
![]()
![]()
![]()
En mensen doen vaak wel veel serieuzer, maar dat is echt alleen aan de oppervlakte.![]()
quote:
dat dacht ik ook maar als ik zoek dan vind ik er niets overquote:Op maandag 28 februari 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
Motorfreaks toch?
Remmen is toch voor watjes?quote:Op maandag 28 februari 2005 14:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat dacht ik ook maar als ik zoek dan vind er niets over![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 14:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit is een leuke website van iemand die verschillende motoren gehad heeft, ( deed gemiddeld 1 jaar met een motor) en lees voor de gein zeijn verslagen eens,![]()
klik
quote:ZX-10
Kawasaki ZX-10
1989
Zwart
137 pk / 222 kg
287 km/uur (gereden)
12 april 1991
03 Januari 1992
Vriend
Als nieuw
Uiterlijk schade, technisch oké
21.000 km
40.000 km
ƒ 0,198
ƒ 7.500,= (door ongeval)
geen
Aanrijding gehad met fietser, mej. Bol. Maar 25% vergoed gekregen van de verzekering, ondanks dat ik volledig voorrang had. Leve de stomme voorrangsregels in NL, of het verkeerd toepassen daarvan.
4x naar de Belgische Ardennen, super omgeving, super fiets
1x naar Bretagne, samen met mijn broer (op bovenstaande zwarte CB750)
Diverse andere kleine tochten, veel km's in dit jaar!!
De Kawasaki ZX10 is een redelijke allemans vriend, vrij laag van zit, niet te zwaar, en een lekker bullig vermogen, waaraan nooit te kort schijnt te zijn. De ZX10 ligt prima in de bochten al is hij wel een beetje zwaar, wat je in de korte bochten echt wel gaat voelen. De stabiliteit op hoge snelheid en op vloeiende binnendoor wegen maken dat ongemak zondermeer weer goed. Zijn zithouding is goed en je kunt er makkelijk een paar uurtje op volhouden zonder een verplichte stop. Het is natuurlijk geen groottoerist maar blijft een sporttoerder, wat inhoud dat bv de hoek van de knieën redelijk scherp is en de druk op de polsen na een lange dag best wat hoger gaat worden, dit alles wel binnen prettige waarden. De ZX10 houd in de bochten prima zijn lijnen vast zonder hierbij te verrassen, iedereen met een beetje ervaring kan hierop stappen en wegrijden. Zijn grootste pluspunten zijn: Vermogen, beleving van het vermogen, stabiliteit, zithouding. Zijn grootste minpunten zijn: Trillen onder de 3000rpm bij flinke belasting, hoek van de knieën na een uurtje of 5, redelijk zwaar
100% / 0%
Buiten het ongeluk alleen maar geniet kilometers gehad.
http://www.motornet.be/rijden/veiligheid/021011_remmen.htmlquote:Op maandag 28 februari 2005 14:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
een tijdje geleden heeft er ergens een test gestaan over het verschil tussen remmen met een motor en een auto, was volgens mij in Belgie gedaan, kan hem niet vinden heeft iemand enig idee ?
Dank jequote:Op maandag 28 februari 2005 15:20 schreef hicham het volgende:
[..]
http://www.motornet.be/rijden/veiligheid/021011_remmen.html
En nu een gemiddelde motorrijder en een gemiddelde autorijder hetzelfde laten doen.quote:Op maandag 28 februari 2005 15:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dank je [afbeelding]
deze was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |