Ik begon ook weer bij te komen, krijg vrijdag een paar rekeningen binnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Jeej, OZ verzekeringen -54 euro
Saldo: E 10,11,-![]()
quote:
Kijk hier eensquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat niveau 2 allemaal herhaling was voor mij... toen wou ik vanzelfsprekend door naar BOL3 maar dat raadde mijn mentor af ivm dat economische dieptepunt toen in de ICT. Enfin, toen vroeg hij of ik nog andere hobby's had. Jawel, motoren, nou ja goed, toen ging ik dus motorvoertuigtechniek doen wat echt 1 groot drama bleek te zijn. Ik werd geplaatst op niveau 1 (!!!) en had 1 uur les per dag. Raakte totaal gedemotiveerd, wat dat betreft heb ik wel een schop onder mn hol nodig. MAar er was me beloofd om ten alle tijden terug te mogen gaan naar ICT niveau 3. Nou ja na 2 maanden had ik het wel gezien daar dus ik gaf aan terug te willen naar ICT... helaas jongen, zit vol!
En in dat Motorvoertuigen gezeik al helemaal geen zin meer, dus gestopt daar en gewerkt tot de zomer om daarna Motorfietstechniek (BBL) te beginnen op het Albeda Collega in Rotterdam. Goed, gesprek gehad en was zo goed als aangenomen, moest alleen nog effe een stageplek regelen. Enfin, hele lijst mee gehad met erkende motorzaken, allemaal opgebeld, de helft had geen plek en de rest werkte al 2 jaar niet meer met die school samenNou ja, geen werkgever kunnen vinden en sindsdien is het gezeik met werkloos/studieloos zijn begonnen... wel paar tijdelijke baantjes gehad, o.a. inpakwerk gedaan en van november tot januari wel erg leuk werk gedaan, bij kennisen die een Intertoys winkel hebben
Mocht helpen ivm Sinterklaas en Kerst drukte, maar hebben nu ook geen mensen meer nodig..
![]()
Geen motorzakenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:43 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kijk hier eens
http://www.ecabo.nl/stagebank/
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijk om iets te vinden..
Tip is om langs uitzendbureau's te gaan en ze daarna wekelijks blijven bellen voor een baantje. Ze onthouden dan wie je bent en zullen je dan ook vaker voorstellen bij een klant.
Zo ben ik bij mijn baas hier binnengekomen.
Jij deed toch iets in de ict?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Als iemand van een motorzaak zegt, nee wij nemen geen stagaires aan, misschien volgend jaar weer, ga je toch niet een week later weer bellenBeetje vreemd..
Sowieso ging het toen ook slecht in de motorbranche
om nou elke week een motorzaak te gaan bellen die al gezegd heeft ''dit jaar niet'' is wel raar hoor.
quote:
quote:Commercieel:
1
Wetenschappelijk: 6
Gezondheidszorg: 2
Leiding geven: 4
Schriftelijk werk: 3
Technisch: 5
Administratief: 4
Creativiteit: 3
Ik dus ookquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kwam eruit als technische doener, werk graag met machines,Computers, e.d
bij ons zij afgelopen week 13 jonge mensen aangenomen voor reparaties van ipaq's
en komen nog steeds te kort,![]()
Vanavond, heel vroeger wel gedaan en vond het altijd onzin.quote:
Dat zegt wel iets over ipaq's vind je ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kwam eruit als technische doener, werk graag met machines,Computers, e.d
bij ons zij afgelopen week 13 jonge mensen aangenomen voor reparaties van ipaq's
en komen nog steeds te kort,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |