Grote kans op vocht, ghehe... die olie is pas een half jaar oud. Op de dienst hebben wij zo'n apparaatje met een sensor die je dan in de olie steek en dan geeft ie de kwaliteit aan.... van 1 tot 10.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
Grote kans op vocht, remolie vul je gewoon eigenlijk nooit bij. En verversen is weinig moeite extra.
En hoe verklaar jij die daling van het goedje?
Of is Hicham gewoon aan het overdrijven, vooral achter hoeft echt niet exact op max te staan.
Hij had het over onder minium?
En staat de motor wel recht, en niet op de zijstandaard.![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 06:59 schreef Youssef het volgende:
WHoehaha, unbanned![]()
SukkelsStuur ik een vergeet-mij-nietje met een
erbij.. denken ze dat ik gewoon een bloemetje stuur
Kreeg ik een
terug.
Dus toch een dag langer gebanned, voortaan niet meer zo subtiel doen dus
[afbeelding]
www.monsterboard.nlquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is maart
Nog 20 nachtjes slapen en dan is het officieel lenteMaar goed, ik heb toch geen geld om te rijden
Als we nou eens een steun-Riet-door-de-lente- houden
Ik doe niks andersquote:
Het is inderdaad moeilijk om iets te vinden..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik doe niks andersMorgen naar het CWI en gisteren weer 4 solls. verstuurd. Allemaal kutbaantjes, maar goed, beter iets dan niets he ? Het UWV weigert ook te betalen
Hydroscopisch, zodra je een flesje opentrekt gaat het al water ontrekken aan de omgevingslucht.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Grote kans op vocht, ghehe... die olie is pas een half jaar oud. Op de dienst hebben wij zo'n apparaatje met een sensor die je dan in de olie steek en dan geeft ie de kwaliteit aan.... van 1 tot 10.
Tja de daling,geen idee, remblokken versletenVoor zover ik weet heeft ie altijd op minimum gestaan. Bij de 28000km zijn er nieuwe remblokken in gegaan voor zover ik me het herriner, en gebruik achter bijna niet... dus lijkt me sterk dat ze nu bij de 54000 ofzo al weer op zijn
Vorig jaar 1, misschien zelfs 2 meetings gedaan in maart.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is maart
Nog 20 nachtjes slapen en dan is het officieel lenteMaar goed, ik heb toch geen geld om te rijden
Als we nou eens een steun-Riet-door-de-lente- houden
Ik sta bij Randstad ingeschreven, stuur ik dus gisteren een mail naar Adecco, omdat ze iemand nodig hadden voor een slager oid in Zuid Holland, vlees verpakken, vacuum verpakken, stickeren, wegen etc etcquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijk om iets te vinden..
Tip is om langs uitzendbureau's te gaan en ze daarna wekelijks blijven bellen voor een baantje. Ze onthouden dan wie je bent en zullen je dan ook vaker voorstellen bij een klant.
Zo ben ik bij mijn baas hier binnengekomen.
Jij deed toch iets in de ict?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hydroscopisch, zodra je een flesje opentrekt gaat het al water ontrekken aan de omgevingslucht.
Maar meten is weten inderdaad.
Ik vind de achterrem ook niet zo boeiend verder.
Bij de Bimota stond ie'ook altijd op of iets onder minium.
En verder daalde het niveau ook niet in het half jaar dat ik er mee reed.
Ik zou er niets aan doen.. alleen in de gaten houden .. en remblokken checken.
[..]
Vorig jaar 1, misschien zelfs 2 meetings gedaan in maart.![]()
Maar je voorkeur voor een aprilmeet komt mede uit financiele overweging?
Moet je iets tijdelijks hebben of iets vasts?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik sta bij Randstad ingeschreven, stuur ik dus gisteren een mail naar Adecco, omdat ze iemand nodig hadden voor een slager oid in Zuid Holland, vlees verpakken, vacuum verpakken, stickeren, wegen etc etc
Sturen ze net een email... ''ja, ze hebben liever iemand uit de buurt, het is namelijk in Middelburg"WTF? Volgens mij is Middelburg toch echt in Zeeland
Allemaal van dat soort dingen...
Ik heb mn MBO ICT papieren ja.
Hoeveel stage ervaring e.d. heb je?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Nah, tijdeljk, ik wil eventueel wel weer verder leren, maar op het moment kan ik echt niet helder denken om die beslissing te nemen ofzo. Heel vaag... maar word gewoon zo gaar van al dat gezeik van geen geld hebben, hele dag vervelen, al die werkgevers die moeilijk liggen te doen
Uhm. 3 maandjes op maandag en vrijdag stagelopen bij een kutbedrijf. En nog niet ''echt'' gewerkt... alleen 3 jaar parttime bij een supermarkt gewerkt naar mn school.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hoeveel stage ervaring e.d. heb je?
Heb je al eerder gewerkt?
Jep...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:54 schreef Faithz het volgende:
Ow ik lees nu niveau 2, misschien inderdaad eens voor drie gaan.
Al van BBL gehoord?
BBL is echt ideaal!! Vind ik dan. Heb ik ook gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Die blijft anders wel stationair lopen?
Als ik wist hoe je werk moest zou ik t zo doen...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:00 schreef Patrick281 het volgende:
Zou best een paar dagen met je willen ruilen qua tijd.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Geluid vervormd altijd in een filmpje..
Ik begon ook weer bij te komen, krijg vrijdag een paar rekeningen binnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Jeej, OZ verzekeringen -54 euro
Saldo: E 10,11,-![]()
quote:
Kijk hier eensquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat niveau 2 allemaal herhaling was voor mij... toen wou ik vanzelfsprekend door naar BOL3 maar dat raadde mijn mentor af ivm dat economische dieptepunt toen in de ICT. Enfin, toen vroeg hij of ik nog andere hobby's had. Jawel, motoren, nou ja goed, toen ging ik dus motorvoertuigtechniek doen wat echt 1 groot drama bleek te zijn. Ik werd geplaatst op niveau 1 (!!!) en had 1 uur les per dag. Raakte totaal gedemotiveerd, wat dat betreft heb ik wel een schop onder mn hol nodig. MAar er was me beloofd om ten alle tijden terug te mogen gaan naar ICT niveau 3. Nou ja na 2 maanden had ik het wel gezien daar dus ik gaf aan terug te willen naar ICT... helaas jongen, zit vol!
En in dat Motorvoertuigen gezeik al helemaal geen zin meer, dus gestopt daar en gewerkt tot de zomer om daarna Motorfietstechniek (BBL) te beginnen op het Albeda Collega in Rotterdam. Goed, gesprek gehad en was zo goed als aangenomen, moest alleen nog effe een stageplek regelen. Enfin, hele lijst mee gehad met erkende motorzaken, allemaal opgebeld, de helft had geen plek en de rest werkte al 2 jaar niet meer met die school samenNou ja, geen werkgever kunnen vinden en sindsdien is het gezeik met werkloos/studieloos zijn begonnen... wel paar tijdelijke baantjes gehad, o.a. inpakwerk gedaan en van november tot januari wel erg leuk werk gedaan, bij kennisen die een Intertoys winkel hebben
Mocht helpen ivm Sinterklaas en Kerst drukte, maar hebben nu ook geen mensen meer nodig..
![]()
Geen motorzakenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:43 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kijk hier eens
http://www.ecabo.nl/stagebank/
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijk om iets te vinden..
Tip is om langs uitzendbureau's te gaan en ze daarna wekelijks blijven bellen voor een baantje. Ze onthouden dan wie je bent en zullen je dan ook vaker voorstellen bij een klant.
Zo ben ik bij mijn baas hier binnengekomen.
Jij deed toch iets in de ict?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Als iemand van een motorzaak zegt, nee wij nemen geen stagaires aan, misschien volgend jaar weer, ga je toch niet een week later weer bellenBeetje vreemd..
Sowieso ging het toen ook slecht in de motorbranche
om nou elke week een motorzaak te gaan bellen die al gezegd heeft ''dit jaar niet'' is wel raar hoor.
quote:
quote:Commercieel:
1
Wetenschappelijk: 6
Gezondheidszorg: 2
Leiding geven: 4
Schriftelijk werk: 3
Technisch: 5
Administratief: 4
Creativiteit: 3
Ik dus ookquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kwam eruit als technische doener, werk graag met machines,Computers, e.d
bij ons zij afgelopen week 13 jonge mensen aangenomen voor reparaties van ipaq's
en komen nog steeds te kort,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |