quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:01 schreef saladito het volgende:En in het Westland zit sowieso vol met allemaal heilige bonen etc,etc schreef Didiot.
Sta je mij toe om hier even op te reageren,want ja ik denk dat jij de wijsheid in pacht heb.
Ik heb dus geen probleem met jouw openingspost over dat drugs gedoe.
Waar ik je wel even tercht wil wijzen is op dat heilige bonen gedoe.
![]()
quote:
Als oud Westlander,ik woon er al tien jaar niet meer,heb nog steeds heimwee naar dat gebied.
Ondanks dat het vreselijk is aangetast nu door stedelijke bebouwing.
![]()
quote:
De Westlander is een soort apart in Nederland,GAAN ALS EEN SPEER!
Dat was vroeger ja...
quote:
Dat zegt jouw denk weinig,want hoewel ik uit jouw post meen op te maken,dat jij het bij jouw in de straat ervaren overlast ivm de drugs,je dus in het Westland woont.
Geboren en getogen...
quote:
Weet jij Didiot,alleen de naam al geeft een vervoegde naar DE IDIOOT.
Perdonne,nou wordt ik persoonlijk,was niet mijn bedoeling.
Nou, dat is dan weer niet helemaal juist. Staat namelijk voor driving idiot, ooit is tegengekomen op een of andere vage website, vond 't wel een grappige nick
quote:
Laat ik jouw dan bij deze het volgende voorleggen,in iedere samenleving van goedwillende zitten rotte appels.
Zeker...
quote:
Om daar,in jouw woorden,de hele Westlandse bevolking bij te betrekken met zijn kerkgedrag,je lult uit je nek man.
Nou, dat valt nog vies tegen...
quote:
Ik herinner mij jaren zeventig,de jaren van de techniek en modernisering.
I n bv de Alblasserwaard,boeren bedrijven,koeien in de wei.
Door mechanisering,een woning op het bedrijf van de toenmalige arbeider,sorry medewerker.kwam vrij.
Werd door de boer verkocht aan een stadse,die wilde lekker buiten leven,maar potverdomme!
Het stonk naar stront,ja logies op een veeteeltbedrijf.
Hoppa,naar de miilieu commissie en andere door de staat bekostigde instanties.
Ja hoor,de geur van poep.
Dag boeren bedrijf,de infiltrant heeft zeer krom het recht aan zijn zijde.
Wat is je punt?
quote:
Goed Didiot,jij denk als oud Spoorwijker zijnde denk ik zo,geef ik je gelijk,dat jij iets voor jezelf heb versierd in het Westland.
Je woont daar nu,je gaat naar de lokale slager,bakker,prima dus.
Maar verdiep je eens wat meer in de Westlanders.
Wat ik al zei, geboren en getogen...
quote:
Mocht je willen reageren,joh niets liever.
Val jouw alleen aan over jouw gezegde van Westlanders,om het scherp te stellen een uitverkoren volk.
Niet in Rome,maar in realiteit,het Nu en we leven Nu
Wat is je punt?
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:38 schreef saladito het volgende:Didiot,
Ik ben mijn eigenlijke woede niet kwijt over voorafgaande,je moet weten ik was echt pissig.
Alle Westlanders over een kam scheren ivm het geloof.
Aaaaahhhhh, komt daar de aap uit de mouw, op je teentjes getrapt vanwege het geloof?
Is dat dus het punt?
quote:
Kijk in Naaldwijk als de katholieke kerk uitkomt,twintig tot dertig mensen verlaten de kerk.Op het Wilhelminaplein,de Ned.Herv.kerk,tien opzijn hoogst.
Naaldwijk is het meest verpauperd in mijn ogen
quote:
Wat blijft er over? Ja een stel ondernemers,de eenin de groente sector en de ander in de sierteeltsector.
Wat bint hun,ieder in zijn eigen vak,ieder op zijn eigen stek?
De tijden dat men hier blijft vanwege het sociale samenhoren begint inmiddels aardig over te gaan. Er zijn hier al heel wat bedrijven opgegaan in grote cooperaties of gewoon uitgekocht vanwege de mega tuinderijen die neergezet worden. Dit omdat Jan Boerenlul met boerenverstand zijn hoofd niet meer boven water kan houden, omdat men moet nadenken en daadwerkelijk een bedrijf moet voeren... Gelukkig slagen er een heleboel wel in, maar ook netzogoed een heleboel niet...
quote:
Dat Westlander zijn,dat is een cultuur jochie,daar heb je geen weet van en sorry voor jouw,met je Spoorwijk achtergrond,zal dat nooit lukken.
Westlander zijn? Ik ben er niet eens trots op, een Westlander te zijn, terwijl ik er toch echt geboren en getogen ben. Ik heb een grafhekel aan de hedendaagse Westlandse mentaliteit en cultuur. Er blijft echt helemaal nul komma nul over van de cultuur zoals 'ie er vroeger was...
quote:
Daar heb je toch een iets wat meer noem het maar opleiding,cq ervaring,cq levenwijsheid en verstand voor nodig en niet hetgene met wat jij op FOK wil posten.
Och, ik heb genoeg opleiding, ervaring en levenswijsheid en verstand om te kunnen oordelen over wat ik om me heen ziet gebeuren, maar ja, als je er al 10 jaar vandaan ben zoals jij dan ga je het beeld wat je hebt romantiseren... ik kan het je niet eens kwalijk nemen dat je mijn post als dom of ondoordacht wilt bestempelen... Je mist gewoon een hoop in 10 jaar tijd, daar kan jij ook niets aan doen...
quote:
De getergde Oudn Westlander,is mijn naam.
Ik hoop voor je dat je nog behoort tot de echte oude generatie (welke inmiddels gewoon keihard aan het uitsterven is)...
Ik zie mezelf overigens niet als echte Westlander ook al ben ik er geboren en getogen, dit vanwege wat ik al hiervoor heb gezegd, ik heb een grafhekel aan de hedendaagse mentaliteit van de huidige Westlanders (vooral van mijn eigen generatie)... Heb er dus ook geen affiniteit mee, en zou er volledig geen moeite mee hebben om uit deze verrotte streek te verkassen... maar goed, dat is mijn eigen mening en eigen visie:)