abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25281707
quote:
Westland 27-02-2005 - Bij een onderzoek door Politie Haaglanden in twee woningen in Monster is op zaterdag 26 februari een hoeveelheid hard- en softdrugs aangetroffen. Er zijn tijdens de actie negen mensen aangehouden, waarvan vier (een 39-jarige man, een 40-jarige vrouw, een 29-jarige en een 31 jarige man) mensen uit het Westland nog steeds op het politiebureau zitten. Zij zijn in verzekering gesteld. De andere verdachten zijn na verhoor weer in vrijheid gesteld. Het onderzoek naar de handel in verdovende middelen wordt voortgezet.

De recherche van Politie Haaglanden, Bureau Westland, is met een intensief onderzoek begonnen nadat in de nacht van dinsdag 8 op woensdag 9 februari drie mannen (20, 34 en 46 jaar) moesten worden opgenomen in een ziekenhuis omdat zij onwel waren geworden na het gebruik van cocaïne. Op drie verschillende locaties in Maassluis en ’s –Gravenzande hadden de mannen het verdovende middel gebruikt. De slachtoffers werden ziek omdat de door hen gebruikte cocaïne was vervuild met atropine. Later bleek dat er tientallen mensen uit het Westland ziek waren geworden na het gebruik van vervuilde cocaïne. De symptomen die slachtoffers vertonen na het gebruik van met atropine vervuilde cocaïne zijn psychotische verschijnselen, hallucinaties, hartkloppingen, rusteloosheid en een gedaald bewustzijn (tot bewusteloosheid).

bron: Politie Haaglanden
Eindelijk hebben ze die klote drugsdealer bij ons uit de straat opgepakt... werd ook wel eens tijd nadat er al 5 jaar lang openlijk gedeald werd voor de deur
pi_25281851
Goede zaak

Dealen en ook nog eens slechte troep verkopen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 27 februari 2005 @ 14:56:20 #3
103745 dragon25
hmmm, donuts.....
pi_25281934
Dit gebeurt toch in 3 kwart van het westland? Een grote Marihuana bende daar. Plenty kassers die 4 keer per jaar op vakantie moeten, vanwege geld wat niet naar de bank kan...
You're a naughty boy... GO TO MY ROOM!
pi_25281957
Het is hier idd schering en inslag met wiet, maar harddrugs komt hier niet zoveel voor. Het is voor het eerst sinds tijden dat er daadwerkelijk drugsdealers zijn opgepakt die in harddrugs dealden...

En het Westland zit sowiezo vol met allemaal heilige bonen die doordeweeks de grootste smerigheid uithalen en zondags vooraan in de kerk zitten
of vrijdags in de moskee het hardst bidden
pi_25282743
Natuurlijk een goede actie, maar het zou pas écht goed zijn, als er ook eens een heel flinke straf op komt te staan. Maar goed, dat zal wel nooit komen hier in Nederland
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_25283628
En in het Westland zit sowieso vol met allemaal heilige bonen etc,etc schreef Didiot.

Sta je mij toe om hier even op te reageren,want ja ik denk dat jij de wijsheid in pacht heb.
Ik heb dus geen probleem met jouw openingspost over dat drugs gedoe.
Waar ik je wel even tercht wil wijzen is op dat heilige bonen gedoe.
Als oud Westlander,ik woon er al tien jaar niet meer,heb nog steeds heimwee naar dat gebied.
Ondanks dat het vreselijk is aangetast nu door stedelijke bebouwing.
De Westlander is een soort apart in Nederland,GAAN ALS EEN SPEER!
Dat zegt jouw denk weinig,want hoewel ik uit jouw post meen op te maken,dat jij het bij jouw in de straat ervaren overlast ivm de drugs,je dus in het Westland woont.
Weet jij Didiot,alleen de naam al geeft een vervoegde naar DE IDIOOT.
Perdonne,nou wordt ik persoonlijk,was niet mijn bedoeling.
Laat ik jouw dan bij deze het volgende voorleggen,in iedere samenleving van goedwillende zitten rotte appels.
Om daar,in jouw woorden,de hele Westlandse bevolking bij te betrekken met zijn kerkgedrag,je lult uit je nek man.
Ik herinner mij jaren zeventig,de jaren van de techniek en modernisering.
I n bv de Alblasserwaard,boeren bedrijven,koeien in de wei.
Door mechanisering,een woning op het bedrijf van de toenmalige arbeider,sorry medewerker.kwam vrij.
Werd door de boer verkocht aan een stadse,die wilde lekker buiten leven,maar potverdomme!
Het stonk naar stront,ja logies op een veeteeltbedrijf.
Hoppa,naar de miilieu commissie en andere door de staat bekostigde instanties.
Ja hoor,de geur van poep.
Dag boeren bedrijf,de infiltrant heeft zeer krom het recht aan zijn zijde.
Goed Didiot,jij denk als oud Spoorwijker zijnde denk ik zo,geef ik je gelijk,dat jij iets voor jezelf heb versierd in het Westland.
Je woont daar nu,je gaat naar de lokale slager,bakker,prima dus.
Maar verdiep je eens wat meer in de Westlanders.
Mocht je willen reageren,joh niets liever.
Val jouw alleen aan over jouw gezegde van Westlanders,om het scherp te stellen een uitverkoren volk.
Niet in Rome,maar in realiteit,het Nu en we leven Nu
pi_25284126
Didiot,
Ik ben mijn eigenlijke woede niet kwijt over voorafgaande,je moet weten ik was echt pissig.
Alle Westlanders over een kam scheren ivm het geloof.
Kijk in Naaldwijk als de katholieke kerk uitkomt,twintig tot dertig mensen verlaten de kerk.Op het Wilhelminaplein,de Ned.Herv.kerk,tien opzijn hoogst.
Wat blijft er over? Ja een stel ondernemers,de eenin de groente sector en de ander in de sierteeltsector.
Wat bint hun,ieder in zijn eigen vak,ieder op zijn eigen stek?
Dat Westlander zijn,dat is een cultuur jochie,daar heb je geen weet van en sorry voor jouw,met je Spoorwijk achtergrond,zal dat nooit lukken.
Daar heb je toch een iets wat meer noem het maar opleiding,cq ervaring,cq levenwijsheid en verstand voor nodig en niet hetgene met wat jij op FOK wil posten.
De getergde Oudn Westlander,is mijn naam.
pi_25285202
Ehh saladito, wat heb jij nou weer voor vaag en onsamenhangend verhaal? Je woont er al 10 jaar niet meer zeg je zelf, dus hoe kan je oordelen hoe het nu is?
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
pi_25285251
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:01 schreef saladito het volgende:
En in het Westland zit sowieso vol met allemaal heilige bonen etc,etc schreef Didiot.

Sta je mij toe om hier even op te reageren,want ja ik denk dat jij de wijsheid in pacht heb.
Ik heb dus geen probleem met jouw openingspost over dat drugs gedoe.
Waar ik je wel even tercht wil wijzen is op dat heilige bonen gedoe.
quote:
Als oud Westlander,ik woon er al tien jaar niet meer,heb nog steeds heimwee naar dat gebied.
Ondanks dat het vreselijk is aangetast nu door stedelijke bebouwing.
quote:
De Westlander is een soort apart in Nederland,GAAN ALS EEN SPEER!
Dat was vroeger ja...
quote:
Dat zegt jouw denk weinig,want hoewel ik uit jouw post meen op te maken,dat jij het bij jouw in de straat ervaren overlast ivm de drugs,je dus in het Westland woont.
Geboren en getogen...
quote:
Weet jij Didiot,alleen de naam al geeft een vervoegde naar DE IDIOOT.
Perdonne,nou wordt ik persoonlijk,was niet mijn bedoeling.
Nou, dat is dan weer niet helemaal juist. Staat namelijk voor driving idiot, ooit is tegengekomen op een of andere vage website, vond 't wel een grappige nick
quote:
Laat ik jouw dan bij deze het volgende voorleggen,in iedere samenleving van goedwillende zitten rotte appels.
Zeker...
quote:
Om daar,in jouw woorden,de hele Westlandse bevolking bij te betrekken met zijn kerkgedrag,je lult uit je nek man.
Nou, dat valt nog vies tegen...
quote:
Ik herinner mij jaren zeventig,de jaren van de techniek en modernisering.
I n bv de Alblasserwaard,boeren bedrijven,koeien in de wei.
Door mechanisering,een woning op het bedrijf van de toenmalige arbeider,sorry medewerker.kwam vrij.
Werd door de boer verkocht aan een stadse,die wilde lekker buiten leven,maar potverdomme!
Het stonk naar stront,ja logies op een veeteeltbedrijf.
Hoppa,naar de miilieu commissie en andere door de staat bekostigde instanties.
Ja hoor,de geur van poep.
Dag boeren bedrijf,de infiltrant heeft zeer krom het recht aan zijn zijde.
Wat is je punt?
quote:
Goed Didiot,jij denk als oud Spoorwijker zijnde denk ik zo,geef ik je gelijk,dat jij iets voor jezelf heb versierd in het Westland.
Je woont daar nu,je gaat naar de lokale slager,bakker,prima dus.
Maar verdiep je eens wat meer in de Westlanders.
Wat ik al zei, geboren en getogen...
quote:
Mocht je willen reageren,joh niets liever.
Val jouw alleen aan over jouw gezegde van Westlanders,om het scherp te stellen een uitverkoren volk.
Niet in Rome,maar in realiteit,het Nu en we leven Nu
Wat is je punt?
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:38 schreef saladito het volgende:
Didiot,
Ik ben mijn eigenlijke woede niet kwijt over voorafgaande,je moet weten ik was echt pissig.
Alle Westlanders over een kam scheren ivm het geloof.
Aaaaahhhhh, komt daar de aap uit de mouw, op je teentjes getrapt vanwege het geloof?
Is dat dus het punt?
quote:
Kijk in Naaldwijk als de katholieke kerk uitkomt,twintig tot dertig mensen verlaten de kerk.Op het Wilhelminaplein,de Ned.Herv.kerk,tien opzijn hoogst.
Naaldwijk is het meest verpauperd in mijn ogen
quote:
Wat blijft er over? Ja een stel ondernemers,de eenin de groente sector en de ander in de sierteeltsector.
Wat bint hun,ieder in zijn eigen vak,ieder op zijn eigen stek?
De tijden dat men hier blijft vanwege het sociale samenhoren begint inmiddels aardig over te gaan. Er zijn hier al heel wat bedrijven opgegaan in grote cooperaties of gewoon uitgekocht vanwege de mega tuinderijen die neergezet worden. Dit omdat Jan Boerenlul met boerenverstand zijn hoofd niet meer boven water kan houden, omdat men moet nadenken en daadwerkelijk een bedrijf moet voeren... Gelukkig slagen er een heleboel wel in, maar ook netzogoed een heleboel niet...
quote:
Dat Westlander zijn,dat is een cultuur jochie,daar heb je geen weet van en sorry voor jouw,met je Spoorwijk achtergrond,zal dat nooit lukken.
Westlander zijn? Ik ben er niet eens trots op, een Westlander te zijn, terwijl ik er toch echt geboren en getogen ben. Ik heb een grafhekel aan de hedendaagse Westlandse mentaliteit en cultuur. Er blijft echt helemaal nul komma nul over van de cultuur zoals 'ie er vroeger was...
quote:
Daar heb je toch een iets wat meer noem het maar opleiding,cq ervaring,cq levenwijsheid en verstand voor nodig en niet hetgene met wat jij op FOK wil posten.
Och, ik heb genoeg opleiding, ervaring en levenswijsheid en verstand om te kunnen oordelen over wat ik om me heen ziet gebeuren, maar ja, als je er al 10 jaar vandaan ben zoals jij dan ga je het beeld wat je hebt romantiseren... ik kan het je niet eens kwalijk nemen dat je mijn post als dom of ondoordacht wilt bestempelen... Je mist gewoon een hoop in 10 jaar tijd, daar kan jij ook niets aan doen...
quote:
De getergde Oudn Westlander,is mijn naam.
Ik hoop voor je dat je nog behoort tot de echte oude generatie (welke inmiddels gewoon keihard aan het uitsterven is)...

Ik zie mezelf overigens niet als echte Westlander ook al ben ik er geboren en getogen, dit vanwege wat ik al hiervoor heb gezegd, ik heb een grafhekel aan de hedendaagse mentaliteit van de huidige Westlanders (vooral van mijn eigen generatie)... Heb er dus ook geen affiniteit mee, en zou er volledig geen moeite mee hebben om uit deze verrotte streek te verkassen... maar goed, dat is mijn eigen mening en eigen visie:)
pi_25285604
hahaha, dat is vlakbij mij
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_25285608
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:50 schreef Romius het volgende:
Ehh saladito, wat heb jij nou weer voor vaag en onsamenhangend verhaal? Je woont er al 10 jaar niet meer zeg je zelf, dus hoe kan je oordelen hoe het nu is?
Precies... maar goed, ben toch zo beleefd geweest om er op te reageren...
Een vaag en onsamenhangend verhaal is het zeker...
pi_25285911
Monster is een kloterig kutdorp en Westlanders hebben oogkleppen op. Soms is het fijn om te weten dat sommige dingen in 't leven nooit veranderen.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_25286253
quote:
Op zondag 27 februari 2005 19:24 schreef Jett het volgende:
hahaha, dat is vlakbij mij
Waar woon jij dan?

[edit]
Ik zie 't al, Den Haag
[/edit]
pi_25286268
quote:
Op zondag 27 februari 2005 19:48 schreef RaisinGirl het volgende:
Monster is een kloterig kutdorp en Westlanders hebben oogkleppen op. Soms is het fijn om te weten dat sommige dingen in 't leven nooit veranderen.
Ik kan het niet beter verwoorden
pi_25286769
Welke straat woont Didiot dan..... ?? C.........t?
pi_25286847
Nope
pi_25287855
Goed Didiot.
Je heb je weerwoord gedaan.
Bedank je bij deze,want niet reageren is toegeven aan je eigen falen.
Klopt tien jaar weg uit het Westlandse,maar jaarlijks ben ik daar toch wel enige weken te vinden.
Misschien meer als jij zie ik ook dat het er niet beter op wordt.
Haalde al aan,de stedelijke bebouwing bv het krotten dorp Wateringse Veld.
Voor de rest is er niet zo veel veranderd in de andere Westlandse dorpen,een gemeente nu.
Mega bedrijven heb je het niet zo op,ja ook dat is een ontwikkeling die op gang is gekomen.
Hoeveel banken zijn in de afgelopen jaren niet gefuseerd?
Blijf bij mijn mening,ondanks veel veranderende maatschappelijke ontwikkelingen in Nederland,het Westland blijft toch zijn eigen plekje in dat geheel in nemen.
Een al jaren op de lijst staande kust uitbreiding kan dat in het geheel nog versterken.
Trouwens had onder de bezielende leiding van Rein Waterman al een feit moeten wezen.
Je probeerde dacht ik nog me even te pakken op het geloof,laat ik je gerust stellen,ik weet waar de kerken staan in het Westland.
Hoe ze er van binnen uit zien? Geen idee.
Dus jij als geboren en getogen Westlander,ik geloof je en neem mijn eerdere woorden over Spoorwijk terug,jij zou de streek het liefst gaan verlaten?
Heeft dat wellicht ook iets te maken met de Honselersdijkse toestanden,waar een groep Rif bewoners de dienst uit maken?
Dan zouden we het wel eens goed eens met elkaar kunnen zijn
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 februari 2005 @ 22:02:02 #19
862 Arcee
Look closer
pi_25287929
quote:
Op zondag 27 februari 2005 15:56 schreef Stuart het volgende:
Natuurlijk een goede actie, maar het zou pas écht goed zijn, als er ook eens een heel flinke straf op komt te staan. Maar goed, dat zal wel nooit komen hier in Nederland
Alleen hier op of ook op dingen die écht een flinke straf verdienen?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_25288299
Nog even dit Didiot.
Las alles nog even terug enjouw mening was een vaag en onzinnig verhaal.
Kan volgens jouw zo zijn,maar ik reageerde op een gedeelte van jouw post.
Iets wat me raakte en vond dat ik daar een reaktie op moest geven.
Natuurlijk is zo,n iets niet volledig,het is geen man tot man gesprek,geen woord en weer woord.
Over dat Spoorwijk was ik doelbewust beledigend,geef ik toe.
Dat jij mijn verhaal op een andere manier onderuit probeer te halen,getuigt ook niet van goede smaak.
Het was en is een spontane reaktie en daar blijft het bij.
Een compliment aan jouw adres dat je me niet aan val op een eventueel tik foutje.
Hoor je reaktie morgen wel,hier is het pas vier uur in de middag,maar jij ligt er toch middernacht wel in,neem ik aan.
pi_25288461
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:58 schreef saladito het volgende:
>knip<

Dan zouden we het wel eens goed eens met elkaar kunnen zijn
Ik denk dat we het allebei wel met elkaar eens zijn maar het op een andere manier verwoorden
Vroeger, zeker als ik de verhalen van m'n vader hoor, was het idd nog een grote gemeenschap waar men voor elkaar klaar stond, en elkaar belangeloos hielpen. Zo heeft m'n vader - om als voorbeeld te geven - nog in de jaren 70 regelmatig gesleuteld bij Leen Post, als tegendienst voor gebruik van ruimte en gereedschap moesten ze af en toe eens een motor ophalen of wegbrengen. Zo heeft m'n vader zelfs nog in het prille begin van Jumping Jack met 'm gesleuteld. Verder is m'n vader kassenbouwer geweest in de jaren 60, 70 en 80... Westlandser kan bijna niet
Dus ik weet genoeg over de ECHTE Westlandse mentaliteit, en dat is niet te vergelijken met hoe het nu is...

En de opmerking over vooraan in de kerk zitten, is gebasseerd op een aantal mensen in m'n omgeving die daadwerkelijk doordeweeks rottigheid uithalen en zondags in de kerk zitten (dus zeker geen loze ondoordachte opmerking).

En het is niet zozeer dat ik de streek het liefst verlaat, maar ik zou het liever zo hebben zoals het in de jaren zeventig was... (heb ik overigens niet meegemaakt, maar ken ik alleen van verhalen, ben zelf van '80 ).

En ja, de verstedelijking zie ik ook met argusogen tegemoet komen
Ik vond het al zonde toen de kleine en grote geest gebouwd werden, hier in Monster verdwijnen gewoon steeds meer kassen... En Den Haag komst steeds dichter hier naartoe met bebouwing. En ondanks dat ik voor 1 gemeente Westland was en nog steeds ben, zie ik dat het in het Westland gewoon niet lukt om stedelijke problemen (met name idd in Honselersdijk maar ook zeker in Naaldwijk) op te lossen...

Kortom, mijn meningen die ik geef zijn niet loos, niet ongefundeerd of wat dan ook, maar zeker wel gemeend
pi_25288519
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:19 schreef saladito het volgende:
Nog even dit Didiot.
Las alles nog even terug enjouw mening was een vaag en onzinnig verhaal.
Kan volgens jouw zo zijn,maar ik reageerde op een gedeelte van jouw post.
Iets wat me raakte en vond dat ik daar een reaktie op moest geven.
Natuurlijk is zo,n iets niet volledig,het is geen man tot man gesprek,geen woord en weer woord.
Over dat Spoorwijk was ik doelbewust beledigend,geef ik toe.
Dat jij mijn verhaal op een andere manier onderuit probeer te halen,getuigt ook niet van goede smaak.
Het was en is een spontane reaktie en daar blijft het bij.
Een compliment aan jouw adres dat je me niet aan val op een eventueel tik foutje.
Hoor je reaktie morgen wel,hier is het pas vier uur in de middag,maar jij ligt er toch middernacht wel in,neem ik aan.
Ach, als ik ergens een sneer in voel, geef ik een sneer terug, maar ik ben geenzins haatdragen persoon of wat dan ook

En dat onsamenhangende en vage wat ik toch wel in het verhaal van jouw vond zal idd wel te maken hebben met de emotie waarmee je hebt getikt, enne, nee ik ben geen typozeikerd...
pi_25288560
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:02 schreef Arcee het volgende:

[..]

Alleen hier op of ook op dingen die écht een flinke straf verdienen?
Verdient dit geen échte flinke straf dan?
pi_25292750
Didiot,
We zijn er weer,bedankt voor je uitleg.
De drugs overlast is hopenlijk opgelost bij jouw in de straat en daar ging het toch om.
Neem een borrel van me in Monster.
  FOK!fotograaf maandag 28 februari 2005 @ 13:21:51 #25
18921 freud
Who's John Galt?
pi_25297954
Mwoah, dealen is niet goed, maar ik zag het niet zo als probleem dat er vervuilde cocaine in omloop was. Eigen schuld dikke bult hoor. En tja, het is triest om te zien dat een buurt regelmatig aangeeft dat er een dealer woont, maar dat de politie er weinig aan doet, en als er iets gebeurt heeel verbaasd gaat staan doen.

Jammer.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')