Jij hebt OPPOquote:Op zondag 27 februari 2005 14:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij ben je toch echt tweede
Nee jij bent de inleiding.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Een post is een post, technisch gezien ben ik eerste en jij tweede
Ik ben niet de meeste vrouwenquote:Op zondag 27 februari 2005 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik wed dat als ik aan een willekeurige vrouw (NIET van Fok!) vraag wie de 1e post heeft en wie de 2e post dat ze zegt dat die ene Rietvaerder die eerste post post heeft, want 2 komt pas na 1
En ik denk dat lak hebben aan techniek niet helemaal de juiste omschrijving is voor de meeste vrouwen
Waarom niet gewoon een Suzuki GSX-R 1000 K5 ?quote:Op zondag 27 februari 2005 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Of in t zwart dan natuurlijk
[afbeelding]![]()
![]()
Wat moet ik daarmeequote:Op zondag 27 februari 2005 15:40 schreef Didiot het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een Suzuki GSX-R 1000 K5 ?
kvind die zilveren het mooist op de foto'squote:Op zondag 27 februari 2005 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Of in t zwart dan natuurlijk
[afbeelding]![]()
![]()
waarom is Kawasaki Z750 eigenlijk geen optie meer ?quote:Op zondag 27 februari 2005 15:44 schreef RB het volgende:
of deze
[[url=http://img183.exs.cx/img183/53/s13du.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Zit me te weinig kuip op.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom is Kawasaki Z750 eigenlijk geen optie meer ?
Ah die heb ik ook precies het zelfde ik heb alleen die taartschep niet meerquote:Op zondag 27 februari 2005 15:44 schreef RB het volgende:
of deze
[[url=http://img183.exs.cx/img183/53/s13du.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Is zeker een optie, ben al aan het zoeken naar een geschikt plekkie om te overnachten voor een paar dagenquote:Op zondag 27 februari 2005 20:24 schreef Didiot het volgende:
Ziet er leuk uit daaro
Toch een motorvakantie in Duitsland gaan houden?
Thank joequote:Op zondag 27 februari 2005 21:47 schreef ondeugend het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis Makster.
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
Zo, heh heh, eindelijk online in mijn nieuwe huis![]()
Whalla das waar ook zeg....quote:Op zondag 27 februari 2005 21:53 schreef hicham het volgende:
Pff, was ik helemaal een highscore voor m'n spelletje aan het maken. Blijk ik een foutje te hebben gemaakt in m'n gedachtengangMet applets mag je niet zomaar naar tekstbestanden schrijven, je mag ze echter wel uitlezen (als ze maar in dezelfde directory zitten). Ik had dus eerst getest of uitlezen werkte -> werkte en ik ging er van uit dat schrijven dan ook werkte. Niet dus
![]()
NajaGameplay beetje verandert en irritante geluidjes toegevoegd >> http://www.groothoofdje.nl/reet/squash/
Verder zal ik jullie niet meer lastig vallen
[..]Je bent alleen vergeten te vragen of die Turk al een kawa heeft
Van mij welquote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:59 schreef ploderus het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk om na zo'n tijd weer eens motorraces te zien![]()
Oke 1 backseat gereserveerdquote:
quote:
"Hey, geef mijn motor terug!"quote:Op zondag 27 februari 2005 23:19 schreef ondeugend het volgende:
Whehehe dat reclamespotje van die bandit
Is een reclame van jouw motor hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 00:17 schreef Rietvaerder het volgende:
sterffff
O ja, Makster nog gefeliciteerd met je huisje!quote:Op zondag 27 februari 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
Zo, heh heh, eindelijk online in mijn nieuwe huis![]()
Alleen nog niet draadloos omdat die KUT router vreemd doet, maarja dan maar ff via de utp dwarsdoor de kamer![]()
Maar goed, begin goed op orde te raken, zal binnenkort is wat plaatjes schieten van mijn crib. Altijd leuk natuurlijk.
Verder zaterdag ook mijn ruitje binnen gekregen, een Dubble Bubble light smokeHeel relaxed allemaal alleen nu nog 25 graden en zon
En natuurlijk Pat281 nog gefeliciteerd met de kleine!quote:Op maandag 28 februari 2005 06:46 schreef ploderus het volgende:
[..]
O ja, Makster nog gefeliciteerd met je huisje!![]()
Beeldmateriaal verkopen.quote:Op maandag 28 februari 2005 07:23 schreef hicham het volgende:
Negen aanhoudingen i.v.m. vervuilde cocaïne
Wat een baggerdealers heb je daar Didiot![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 07:01 schreef ploderus het volgende:
Nog niemand hier![]()
Dan ga ik maar naar school! Veel plezier allemaal vandaag! Rij voorzichtig, niet te veel kneedownen en pas op voor flitspalen
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 20:33 schreef Speedphreax het volgende:[/url]
[...]
Een beetje onscherpe foto maar dit is een vriend van me die tijdens de offroad, gisteren in Holten, aan het genieten was van zijn kickstarter
quote:Op maandag 28 februari 2005 08:39 schreef Patrick281 het volgende:Zo lang niet gereden dat ik ook raar ga dromen.
![]()
Vannacht stond ik stil met de motor met iemand te praten, en werd van voren geflitst.
Zou dat nog iets betekenen deze droom?![]()
[afbeelding]
Had het ook niet tegen jou, maar zomaar in het algemeen geloof ikquote:Op maandag 28 februari 2005 06:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
Is een reclame van jouw motor hoor![]()
![]()
Een vrouw is toch altijd goed in het achterhalen van de werkelijke toedracht.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:26 schreef Rausdouwer het volgende:
geen idee of dat nog iets betekent. Misschien te lang niet gereden en bang dat je daardoor niet meer alert bent voor flitspalen
Dromen zijn altijd heel raar.
Maar jij hebt nog met de CBR gestuurd.quote:Maar hier is het ook al weer te lang geleden dat we hebben gereden. Ik kan nauwelijks wachten om mijn CBR uit de schuur te halen, maar ik heb al gevoeld dat het er niet warmer op wordt. En bovendien ben ik nog ziek thuis.![]()
ik vond de 600CC ook best spannend hoor, vooral iemand die de slechtste start van iedereen maakt en dan nog 1e worden vind ikquote:Op zondag 27 februari 2005 20:28 schreef Didiot het volgende:
Trouwens, RTL Motorsport vond ik aardig geslaagd
Je merkte wel dat het een eerste uitzending was, maar er zit zeker veel potentie in 't programma
Eindelijk toch eens een leuke motor(sport) programma op TV
Ik moet ook eerlijkheidshalve bekennen dat ik het duw en trekwerk in de SBK toch veel leuker vind dan de redelijk statisch verlopende wedstrijden binnen de MotoGP...
Aan het laatste deel van je post gaan we je niet houden.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Vandaag ga ik verhuizen...vanaf nu full-time lurker
Sommige vrouwen wel ja.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een vrouw is toch altijd goed in het achterhalen van de werkelijke toedracht.![]()
Dit is wel heel makkelijk bedacht.Maar ik was in mijn jeugd al bang voor de pliesie, dat ik in de cel moest terwijl ik niets gedaan had.
Nu is het compleet op alle 3 de punten andersom.![]()
Denk daar maar over na.
[..]
Maar jij hebt nog met de CBR gestuurd.Sterker nog die kan je nu uit de schuur trekken.
![]()
![]()
Beterschap.
Frustrerend he?quote:Op maandag 28 februari 2005 09:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Vandaag ga ik verhuizen...vanaf nu full-time lurker
quote:Op maandag 28 februari 2005 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
Aan het laatste deel van je post gaan we je niet houden.![]()
quote:nu hebben we allemaal zicht op je scherm
MSN met Mercy?quote:Op maandag 28 februari 2005 10:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Frustrerend he?Op mijn werk kijkt er ook iemand voortdurend mee. Ik probeer nog wel een beetje mee te lezen, maar ik moet ook al MSN-en en mijn zakelijke mail (vertaalbureau) regelmatig bekijken.
![]()
![]()
Zekerquote:Op maandag 28 februari 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
OPM, voor iemand die geen forums kent ziet het er ook allemaal erg kinderachtig uit met die smileys.
Ben benieuwd wat mijn manager dacht toen hij het zagquote:ik vind het zooo leuk, he die smileys!!!
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ben benieuwd wat mijn manager dacht toen hij het zag
O.a.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
MSN met Mercy?voor je zakelijke mail kan je ook notificatie per mobiel krijgen.
SMS'je als er een belangrijk bericht binnenkomt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |