quote:Op maandag 28 februari 2005 16:34 schreef Faithz het volgende:
Waarom is yousuf nog niet terug??
Hij lurkt vast wel mee:
http://www.marktplaats.com/markt/motoren/kawasaki/33029.htm
Aangeboden: Kawasaki zx 6r
Prijs: ¤ 3.650,00
Beschrijving: Hoi ik heb een kawasaki zx 6r ninja uit de jaar 95, dat ding heeft al ongeveer 30.000 km gelopen er zijn wel een hele lichte krasjes waarvan helemaal nix te merken is ik wil hem kwyt omdat ik zelf al een andere motorfiets wil kopen en trouwens dat ding heeft een scorpioen uitlaat waar echt een race geluid uitkomt dus is echt iets voor iemand die een race liefhebber is als je er interrese voor hebt mail me of bel me effe.
quote:Op maandag 28 februari 2005 16:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ff proefritje op maasvlakte maken
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 16:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kwam deze tegen op marktplaats, vind het best een mooi ding eigenlijk,
[afbeelding]
was eigenlijk benieuw welke maat wielen erop zitten
quote:Op maandag 28 februari 2005 18:01 schreef Romius het volgende:
Pepijn, ik heb nog een leuke foto van de bedrading van een zekere motor voor je
[afbeelding]
Eigenlijk de voorloper van de SV650.quote:Op maandag 28 februari 2005 16:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kwam deze tegen op marktplaats, vind het best een mooi ding eigenlijk,
[afbeelding]
was eigenlijk benieuw welke maat wielen erop zitten
de GT Hawk, NTV en NTV Deauville zijn nou niet echt sportief te noemen, i.t.t. de SV650quote:Op maandag 28 februari 2005 19:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eigenlijk de voorloper van de SV650.Concept V-twin in een sportieve toermotor is gewoon gejat door Suzuki.
![]()
Ik vind de GT Hawk en NTV-650 wel sportief hoor, igg 10 jaar oudere generatie.quote:Op maandag 28 februari 2005 19:47 schreef Didiot het volgende:
de GT Hawk, NTV en NTV Deauville zijn nou niet echt sportief te noemen, i.t.t. de SV650
Honda is best wel een voorloper met technologie'en hoor,quote:Op maandag 28 februari 2005 19:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eigenlijk de voorloper van de SV650.Concept V-twin in een sportieve toermotor is gewoon gejat door Suzuki.
![]()
Idd... ook nog nooit van gehoord, bougie word toch bloedheet, ook al is het -20quote:Op maandag 28 februari 2005 19:52 schreef Patrick281 het volgende:
Bougie kapot ..
Zelfs alle winters die ik doorgereden heb nog nooit meegemaakt, zelfs niets bij een tweetakt van Oostblok kwaliteit.. Echte lampjes en bougievreter die Kawa.![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Honda is best wel een voorloper met technologie'en hoor,![]()
Verhaal komt vast van de almachtige huistuner van PatM.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd... ook nog nooit van gehoord, bougie word toch bloedheet, ook al is het -20
Is er niks mis met je ontsteking...
coolquote:Op maandag 28 februari 2005 20:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep.. net weer eens alle tutorials door genomen, ff een opfrissertje
maakt mij niks uit, als we maar kunnen plakkenquote:Maare.. 16 of 17 april? Meet
doe maar een kopiequote:Moet je CM9000 hebben? 10th edition is ook al uit zag ik
Wat hebben we nou gezegdquote:Op maandag 28 februari 2005 20:13 schreef hicham het volgende:
Ik heb remvloeistof gehaald, Castrol Response Dot4 oid
Morgenochtend voor school (pas om 10.30 een afspraak) even de remblokjes checken en kijken of ik ergens vloeistof zie ontsnappen. Reservoir bijvullen en dan even goed in de gaten houden![]()
quote:Verder is mijn kettingspray die ik drie keer heb gebruikt alweer op![]()
![]()
Drukte iets te hard de dop op het busje, dop schiet weg tegen spuitstuk aan. Spuitstuk kapotM'n pa had er wat van geprobeerd te maken maar hij zei dat dat ook mis ging en dat ding toen alles maar uitspoot. Hij heeft er snel een zak omheen gedaan en dat ding gedumpt
Morgen dus weer nieuwe halen
en voortaan wat rustiger aan doen met de dop...
die sticker laat ik echt wel een keer makenquote:Op maandag 28 februari 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Het zijn trouwens 2 cd's OPMRacing
Wat heb ik aan verversenquote:Op maandag 28 februari 2005 20:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat hebben we nou gezegdniet bijvullen maar verversen die handel.
Dat is echt niet zo moeilijk. (er staat vast wel een tutorial op M-F)
Kan je gelijk de remcylinder voor mee pakken.
Wel gewoon in de vuilnisbak hoorquote:[..]![]()
Milieuvervuilers.
Eensz.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare Pepijn, ik vind dat als Didiot een Dynojet kitje voor zijn KLX650 koopt dat ie een setje moet krijgen die speciaal voor zijn KLX gemaakt is, en niet met een zooi sproeiers erbij en dat ie dan no gzelf moet gaan kutten
Mja.. als je bougie klapt door een verkeerde afstelling dan is het wel een hele foute afstellingquote:Op maandag 28 februari 2005 20:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eensz.
Het is een viertakt Kwak, toch geen 2 takt racecrosser met gevoelige techniek.
![]()
Afstellen mag dus niet zo moelijk zijn, en nu toch maar even snel naar de bank met dat ding.
Al zou zonder dat afstellen ook eenvoudig moeten kunnen ..![]()
En hij was toch zo tevreden over die zaakperfecte service en deskundigheid.
Gaat al juichen bij 1 transactie.Ik dacht al die krijgt het nog wel voor zijn kiezen.
![]()
![]()
Weet je zeker dat het door trillingen komt? Mijn bromsk laat al 2 jaar lang het achterlicht doorfikken en ik word er gek vanquote:Didiot in het vorige topic:
Gloeidraad van continu brandend achterlicht brand met enige regelmaat door (door trillingen enzo) en bij een led heb je daar geen last van![]()
En jij denkt dat dat niet kan?quote:Pepijn:
Een andere klant zei dat hij altijd ongeluk had met de dingen die hij bij ons kocht.
Ik vroeg nog wat hij bij ons gekocht heeft, noemt radio,televisie,fototoestel, affijn allemaal goede A merken.
Maar het lag aan ons dat het stuk ging.![]()
Grote kans op vocht, remolie vul je gewoon eigenlijk nooit bij. En verversen is weinig moeite extra.quote:Op maandag 28 februari 2005 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, die remolie van Hicham is nog geen half jaar oud, dus waarom ververversenKan makkelijk 2 jaar mee.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:49 schreef Youssef het volgende:
En jij denkt dat dat niet kan?![]()
![]()
Ik heb met heel veel producten dat ik gewoon altijd terug moet
Veelal gewoon alle huis-tuin-en-keuken dingen. Zoals een stellage die scheef staat als je het monteert, schroefjes die missen etc. Maar bij de dealer heb ik gewoon nog nooit iets in 1 keer kunnen halen volgens mij
Slotsleutel wat maanden duurt om te kopieren, zijstandaard die nooit binnenkomt en uiteindelijk een verkeerde meegekregen, verkeerde achterlichtunit meegekregen en het bijna onmogelijke (!!!) twee voorvorkpoten die niet even lang waren
![]()
Hoe is het mogelijk
![]()
Vast nog heel veel dingen die ik me niet meer herinner, maar graag wat respect voor klanten Pep
![]()
quote:Zo, dat was wat ik mezelf herinner van wat ik tenminste kwijt wilde uit de vorige topics
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:50 schreef Didiot het volgende:
Met ontsteking is er niets mis, en een bougie kan ook een vroegtijdige dood sterven
Nu met de Denso bougie erin totaal geen problemen, zelfs het starten (wat door de rijke afstelling ook wat moeizamer gaat) gaat in een keer goed, terwijl ik daarvoor in twee keer moet starten (eerste keer zakt ie te ver in toeren terug, en tweede keer blijft ie gewoon goed lopen).
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:28 schreef Romius het volgende:
smorgens, moest vanochtend lekker door een aardig laag sneeuw baggeren
hehe, nee ik heb een chauffeurquote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met de Soes?
Was hier ook aardig slingeren .. gladste tot nu toe dit jaar.![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
En hoe verklaar jij die daling van het goedje?
quote:nou ik kom van een 2003 sv1000s af en ik moet zeggen dat ik het een baggerbak vond.vermogensafgifte is perfect.hij is snelgenoeg en koppel heb je ook best wel wat maar rijwiel technisch laat hij het echt afweten.ook de remmen zijn niet goed.dit alles is verholpen door voor en achter hyperpro te laten monterten en de remmen zijn vervangen door stalen remleidingen en carbon lorraine remblokken.het was veel beter dan dat het was maar nog lang niet de klasse van een voledig standaard r1100s.ik ben zo'n slordige 1,87 mtr klein maar zelfs de zit op de r1100s is veel beter dan van de sv.maar wie durft te zeggen dat een sv650 een meiden fiets is moet eens gaan sturen met iemand van de sv club.heb ik ook gedaan en ik moest echt alle zeilen bijzetten om er bij te blijven dus dat vind ik een rare opmerking om te maken.ieder zijn fiets maar het is geen r1100s
Hoe maak je daar een KD mee ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:19 schreef Romius het volgende:
[..]
dat is'm niet
Ik heb OZ velgen
[afbeelding]
Grote kans op vocht, ghehe... die olie is pas een half jaar oud. Op de dienst hebben wij zo'n apparaatje met een sensor die je dan in de olie steek en dan geeft ie de kwaliteit aan.... van 1 tot 10.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
Grote kans op vocht, remolie vul je gewoon eigenlijk nooit bij. En verversen is weinig moeite extra.
En hoe verklaar jij die daling van het goedje?
Of is Hicham gewoon aan het overdrijven, vooral achter hoeft echt niet exact op max te staan.
Hij had het over onder minium?
En staat de motor wel recht, en niet op de zijstandaard.![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 06:59 schreef Youssef het volgende:
WHoehaha, unbanned![]()
SukkelsStuur ik een vergeet-mij-nietje met een
erbij.. denken ze dat ik gewoon een bloemetje stuur
Kreeg ik een
terug.
Dus toch een dag langer gebanned, voortaan niet meer zo subtiel doen dus
[afbeelding]
www.monsterboard.nlquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is maart
Nog 20 nachtjes slapen en dan is het officieel lenteMaar goed, ik heb toch geen geld om te rijden
Als we nou eens een steun-Riet-door-de-lente- houden
Ik doe niks andersquote:
Het is inderdaad moeilijk om iets te vinden..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik doe niks andersMorgen naar het CWI en gisteren weer 4 solls. verstuurd. Allemaal kutbaantjes, maar goed, beter iets dan niets he ? Het UWV weigert ook te betalen
Hydroscopisch, zodra je een flesje opentrekt gaat het al water ontrekken aan de omgevingslucht.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Grote kans op vocht, ghehe... die olie is pas een half jaar oud. Op de dienst hebben wij zo'n apparaatje met een sensor die je dan in de olie steek en dan geeft ie de kwaliteit aan.... van 1 tot 10.
Tja de daling,geen idee, remblokken versletenVoor zover ik weet heeft ie altijd op minimum gestaan. Bij de 28000km zijn er nieuwe remblokken in gegaan voor zover ik me het herriner, en gebruik achter bijna niet... dus lijkt me sterk dat ze nu bij de 54000 ofzo al weer op zijn
Vorig jaar 1, misschien zelfs 2 meetings gedaan in maart.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is maart
Nog 20 nachtjes slapen en dan is het officieel lenteMaar goed, ik heb toch geen geld om te rijden
Als we nou eens een steun-Riet-door-de-lente- houden
Ik sta bij Randstad ingeschreven, stuur ik dus gisteren een mail naar Adecco, omdat ze iemand nodig hadden voor een slager oid in Zuid Holland, vlees verpakken, vacuum verpakken, stickeren, wegen etc etcquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijk om iets te vinden..
Tip is om langs uitzendbureau's te gaan en ze daarna wekelijks blijven bellen voor een baantje. Ze onthouden dan wie je bent en zullen je dan ook vaker voorstellen bij een klant.
Zo ben ik bij mijn baas hier binnengekomen.
Jij deed toch iets in de ict?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hydroscopisch, zodra je een flesje opentrekt gaat het al water ontrekken aan de omgevingslucht.
Maar meten is weten inderdaad.
Ik vind de achterrem ook niet zo boeiend verder.
Bij de Bimota stond ie'ook altijd op of iets onder minium.
En verder daalde het niveau ook niet in het half jaar dat ik er mee reed.
Ik zou er niets aan doen.. alleen in de gaten houden .. en remblokken checken.
[..]
Vorig jaar 1, misschien zelfs 2 meetings gedaan in maart.![]()
Maar je voorkeur voor een aprilmeet komt mede uit financiele overweging?
Moet je iets tijdelijks hebben of iets vasts?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik sta bij Randstad ingeschreven, stuur ik dus gisteren een mail naar Adecco, omdat ze iemand nodig hadden voor een slager oid in Zuid Holland, vlees verpakken, vacuum verpakken, stickeren, wegen etc etc
Sturen ze net een email... ''ja, ze hebben liever iemand uit de buurt, het is namelijk in Middelburg"WTF? Volgens mij is Middelburg toch echt in Zeeland
Allemaal van dat soort dingen...
Ik heb mn MBO ICT papieren ja.
Hoeveel stage ervaring e.d. heb je?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Nah, tijdeljk, ik wil eventueel wel weer verder leren, maar op het moment kan ik echt niet helder denken om die beslissing te nemen ofzo. Heel vaag... maar word gewoon zo gaar van al dat gezeik van geen geld hebben, hele dag vervelen, al die werkgevers die moeilijk liggen te doen
Uhm. 3 maandjes op maandag en vrijdag stagelopen bij een kutbedrijf. En nog niet ''echt'' gewerkt... alleen 3 jaar parttime bij een supermarkt gewerkt naar mn school.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hoeveel stage ervaring e.d. heb je?
Heb je al eerder gewerkt?
Jep...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:54 schreef Faithz het volgende:
Ow ik lees nu niveau 2, misschien inderdaad eens voor drie gaan.
Al van BBL gehoord?
BBL is echt ideaal!! Vind ik dan. Heb ik ook gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Die blijft anders wel stationair lopen?
Als ik wist hoe je werk moest zou ik t zo doen...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:00 schreef Patrick281 het volgende:
Zou best een paar dagen met je willen ruilen qua tijd.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Geluid vervormd altijd in een filmpje..
Ik begon ook weer bij te komen, krijg vrijdag een paar rekeningen binnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Jeej, OZ verzekeringen -54 euro
Saldo: E 10,11,-![]()
quote:
Kijk hier eensquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat niveau 2 allemaal herhaling was voor mij... toen wou ik vanzelfsprekend door naar BOL3 maar dat raadde mijn mentor af ivm dat economische dieptepunt toen in de ICT. Enfin, toen vroeg hij of ik nog andere hobby's had. Jawel, motoren, nou ja goed, toen ging ik dus motorvoertuigtechniek doen wat echt 1 groot drama bleek te zijn. Ik werd geplaatst op niveau 1 (!!!) en had 1 uur les per dag. Raakte totaal gedemotiveerd, wat dat betreft heb ik wel een schop onder mn hol nodig. MAar er was me beloofd om ten alle tijden terug te mogen gaan naar ICT niveau 3. Nou ja na 2 maanden had ik het wel gezien daar dus ik gaf aan terug te willen naar ICT... helaas jongen, zit vol!
En in dat Motorvoertuigen gezeik al helemaal geen zin meer, dus gestopt daar en gewerkt tot de zomer om daarna Motorfietstechniek (BBL) te beginnen op het Albeda Collega in Rotterdam. Goed, gesprek gehad en was zo goed als aangenomen, moest alleen nog effe een stageplek regelen. Enfin, hele lijst mee gehad met erkende motorzaken, allemaal opgebeld, de helft had geen plek en de rest werkte al 2 jaar niet meer met die school samenNou ja, geen werkgever kunnen vinden en sindsdien is het gezeik met werkloos/studieloos zijn begonnen... wel paar tijdelijke baantjes gehad, o.a. inpakwerk gedaan en van november tot januari wel erg leuk werk gedaan, bij kennisen die een Intertoys winkel hebben
Mocht helpen ivm Sinterklaas en Kerst drukte, maar hebben nu ook geen mensen meer nodig..
![]()
Geen motorzakenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:43 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kijk hier eens
http://www.ecabo.nl/stagebank/
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijk om iets te vinden..
Tip is om langs uitzendbureau's te gaan en ze daarna wekelijks blijven bellen voor een baantje. Ze onthouden dan wie je bent en zullen je dan ook vaker voorstellen bij een klant.
Zo ben ik bij mijn baas hier binnengekomen.
Jij deed toch iets in de ict?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Als iemand van een motorzaak zegt, nee wij nemen geen stagaires aan, misschien volgend jaar weer, ga je toch niet een week later weer bellenBeetje vreemd..
Sowieso ging het toen ook slecht in de motorbranche
om nou elke week een motorzaak te gaan bellen die al gezegd heeft ''dit jaar niet'' is wel raar hoor.
quote:
quote:Commercieel:
1
Wetenschappelijk: 6
Gezondheidszorg: 2
Leiding geven: 4
Schriftelijk werk: 3
Technisch: 5
Administratief: 4
Creativiteit: 3
Ik dus ookquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kwam eruit als technische doener, werk graag met machines,Computers, e.d
bij ons zij afgelopen week 13 jonge mensen aangenomen voor reparaties van ipaq's
en komen nog steeds te kort,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |