quote:Op maandag 28 februari 2005 16:34 schreef Faithz het volgende:
Waarom is yousuf nog niet terug??
Hij lurkt vast wel mee:
http://www.marktplaats.com/markt/motoren/kawasaki/33029.htm
Aangeboden: Kawasaki zx 6r
Prijs: ¤ 3.650,00
Beschrijving: Hoi ik heb een kawasaki zx 6r ninja uit de jaar 95, dat ding heeft al ongeveer 30.000 km gelopen er zijn wel een hele lichte krasjes waarvan helemaal nix te merken is ik wil hem kwyt omdat ik zelf al een andere motorfiets wil kopen en trouwens dat ding heeft een scorpioen uitlaat waar echt een race geluid uitkomt dus is echt iets voor iemand die een race liefhebber is als je er interrese voor hebt mail me of bel me effe.
quote:Op maandag 28 februari 2005 16:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ff proefritje op maasvlakte maken
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 16:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kwam deze tegen op marktplaats, vind het best een mooi ding eigenlijk,
[afbeelding]
was eigenlijk benieuw welke maat wielen erop zitten
quote:Op maandag 28 februari 2005 18:01 schreef Romius het volgende:
Pepijn, ik heb nog een leuke foto van de bedrading van een zekere motor voor je
[afbeelding]
Eigenlijk de voorloper van de SV650.quote:Op maandag 28 februari 2005 16:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kwam deze tegen op marktplaats, vind het best een mooi ding eigenlijk,
[afbeelding]
was eigenlijk benieuw welke maat wielen erop zitten
de GT Hawk, NTV en NTV Deauville zijn nou niet echt sportief te noemen, i.t.t. de SV650quote:Op maandag 28 februari 2005 19:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eigenlijk de voorloper van de SV650.Concept V-twin in een sportieve toermotor is gewoon gejat door Suzuki.
![]()
Ik vind de GT Hawk en NTV-650 wel sportief hoor, igg 10 jaar oudere generatie.quote:Op maandag 28 februari 2005 19:47 schreef Didiot het volgende:
de GT Hawk, NTV en NTV Deauville zijn nou niet echt sportief te noemen, i.t.t. de SV650
Honda is best wel een voorloper met technologie'en hoor,quote:Op maandag 28 februari 2005 19:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eigenlijk de voorloper van de SV650.Concept V-twin in een sportieve toermotor is gewoon gejat door Suzuki.
![]()
Idd... ook nog nooit van gehoord, bougie word toch bloedheet, ook al is het -20quote:Op maandag 28 februari 2005 19:52 schreef Patrick281 het volgende:
Bougie kapot ..
Zelfs alle winters die ik doorgereden heb nog nooit meegemaakt, zelfs niets bij een tweetakt van Oostblok kwaliteit.. Echte lampjes en bougievreter die Kawa.![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Honda is best wel een voorloper met technologie'en hoor,![]()
Verhaal komt vast van de almachtige huistuner van PatM.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd... ook nog nooit van gehoord, bougie word toch bloedheet, ook al is het -20
Is er niks mis met je ontsteking...
coolquote:Op maandag 28 februari 2005 20:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep.. net weer eens alle tutorials door genomen, ff een opfrissertje
maakt mij niks uit, als we maar kunnen plakkenquote:Maare.. 16 of 17 april? Meet
doe maar een kopiequote:Moet je CM9000 hebben? 10th edition is ook al uit zag ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |