Boulahrouz is een zeer constante speler met zelfs uitschieters naar een 9/10. Tevens vind ik El-Hamdaoui zeer sterk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij wilt allemaal Marokkanen... Die zijn echter veel te wisselvallig. Noem mij één Marokkaan die elke week een 7 haalt, op Naybet na.
Waarom probeer je toch elke keer weer te trollen in VBL? POL is toch een uitstekend podium voor mensen zoals jij? En wil jij zo graag Marokkanen zien spelen bij die "verderfelijke jodenclub" genaamd Ajax? Dat is toch wel de grootste contradictie van het jaar...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Hier verder. Nog even mijn laatste reactie:
[..]
Boulahrouz is een zeer constante speler met zelfs uitschieters naar een 9/10. Tevens vind ik El-Hamdaoui zeer sterk.
Maar het heeft helemaal niks met Marokkaan zijn te maken. Dat zijn gewoon goede spelers. Ik hou van techniek en raffinement, en toevallig hebben veel Marokkanen dat standaard in hun arsenaal.
Tevens heb ik een erg hoge pet op van Zaïri
Van de genoemde namen (Blind, vd Lem en Ten Cate) lijkt mij alleen Ten Cate geschikt. Maar die zal wel in de zon blijven. Dus zal het Blind worden. En ik weet niet wat ik daar van moet vinden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:38 schreef rubbereend het volgende:
oke hier weer verder wie volgt hem op?
Ik hoop op Bergkamp als player manager. Maar dat zal helaas niet gebeuren. Anders zie ik Co Adriaanse wel zitten. Al het andere is surrogaat, of Hiddink moet los te weken zijn bij PSVquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:38 schreef rubbereend het volgende:
oke hier weer verder wie volgt hem op?
Inderdaad. Diegene die nu nog denkt dat hij terecht kan bij Barcelona is ziek in zijn lassiehond-hoofdquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:45 schreef op_dreef het volgende:
Zat er al langere tijd aan te komen. Voorlopig einde internationale carriere voor Koeman in ieder geval.
Liever geen Hiddink, zijn type voetbal past niet bij Ajax. Dat van Co Adriaanse echter wel. Zeker nu hij als coach veel meer ervaren is en onder hem gaan voetballers veel beter spelen, denk maar aan vd Vaart, Galasek, etc. Ook van Gaal zou kunnen, maar helaas heeft die al getekend bij AZ. Het moet in ieder geval een trainer zijn met hun mentaliteit. Dus duidelijk, strak, geen gesodemieter onder spelers in de kleedkamer en vooral een trainer die Ajax veel het typische klassieke Ajax-voetbal laat spelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop op Bergkamp als player manager. Maar dat zal helaas niet gebeuren. Anders zie ik Co Adriaanse wel zitten. Al het andere is surrogaat, of Hiddink moet los te weken zijn bij PSV
Frisse wind? Hou toch op. De echte boosdoener zit nog steeds in z'n ivoren toren.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Leuk dit speculeren![]()
Eindelijk weer eens een frisse wind door Ajax
On the other hand, misschien kan hij de catering gaan managen bij Fc Barcelonaquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad. Diegene die nu nog denkt dat hij terecht kan bij Barcelona is ziek in zijn lassiehond-hoofd
Uiteraard heeft ie al contact gehad of dat zal hij zeker gaan doen, want anders staat Cruyff over een paar weken weer te janken dat ze hem niks hebben gevraagd.quote:HeatWave (Moderator) - vrijdag 25 februari 2005 @ 17:09
Rockin' on,with Guinness
Stond een zinsnede op nu.nl in het 2de artikel erover
quote:Of ik al met Johan Cruijff gebeld heb? Dat ga ik niet zeggen", om er aan toe te voegen: "maar het zou goed kunnen dat ik hem vandaag al heb gebeld." Cruijff heeft bij Ajax een adviserende rol.
In de verdekte voetbaltaal, maar die hebben natuuurlijk wel ff gebeld, anders zegt ie wel nee
Alleen een type Co Adriaanse en van Gaal zouden deze klus kunnen klaren. Ik hoop overigens dat de nieuwe trainer Boukhari belangrijker gaat maken (desnoods vice-aanvoerder) en hem het vetrouwen geeft. Alleen dan zal hij uiterst renderen. Boukhari is het type voetballer dat werkt op vertrouwensbasisquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:51 schreef kreischer2000 het volgende:
Helaas, dit gunde ik hem niet. Ik zie zoiezo op dit moment geen trainer beter presteren met dit materiaal.
Vertel mij eens, hoe kan een voetballer "uiterst renderen" ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen een type Co Adriaanse en van Gaal zouden deze klus kunnen klaren. Ik hoop overigens dat de nieuwe trainer Boukhari belangrijker gaat maken (desnoods vice-aanvoerder) en hem het vetrouwen geeft. Alleen dan zal hij uiterst renderen. Boukhari is het type voetballer dat werkt op vertrouwensbasis
Helemaal mee eens. Al zie ik natuurlijk liever dat ze bij Co op knieën gaat, en dat die dan rustig doorprutst waar Koeman moest stoppen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:00 schreef SCH het volgende:
Leuk voor Neeskens dit.
Maar mij lijkt een buitenlandse trainer het beste, iemand zonder Ajax-verleden die er eens goed de bezem door haalt.
Mischien als Ajax een Marokaanse coach neemt dan neemt hij misschien direct een Arsenaal Marokanen mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Boulahrouz is een zeer constante speler met zelfs uitschieters naar een 9/10. Tevens vind ik El-Hamdaoui zeer sterk.
Maar het heeft helemaal niks met Marokkaan zijn te maken. Dat zijn gewoon goede spelers. Ik hou van techniek en raffinement, en toevallig hebben veel Marokkanen dat standaard in hun arsenaal.
jij met je Marokanenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen een type Co Adriaanse en van Gaal zouden deze klus kunnen klaren. Ik hoop overigens dat de nieuwe trainer Boukhari belangrijker gaat maken (desnoods vice-aanvoerder) en hem het vetrouwen geeft. Alleen dan zal hij uiterst renderen. Boukhari is het type voetballer dat werkt op vertrouwensbasis
[offtopic]ik erger me aan je signature, enigsinds provocerend vind je niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Lees eens 5 willekeurige posts van hem in NWS en je hebt door dat hij alleen komt trollen in VBLquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:07 schreef twi het volgende:
Trouwens, Boukhari vice-aanvoerder maken lijkt me een fantastisch idee. Winnen we in elk geval nog een prijs dit jaar. De Marrokaan Friendly Award. Kom op zeg, ga je moeder pesten ofzo, echt serieuze opmerkingen heb je hier nog niet geplaatst. Lachwekkend, Boukhari vice-aanvoerder
ja ik heb hem wel is vaker gezien en eigenlijk alleen maar onzin zien postenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:10 schreef cultheld het volgende:
Lees eens 5 willekeurige posts van hem in NWS en je hebt door dat hij alleen komt trollen in VBL
Boukhari is wel de enige echte vechter bij Ajax momenteel.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:07 schreef twi het volgende:
Trouwens, Boukhari vice-aanvoerder maken lijkt me een fantastisch idee. Winnen we in elk geval nog een prijs dit jaar. De Marrokaan Friendly Award. Kom op zeg, ga je moeder pesten ofzo, echt serieuze opmerkingen heb je hier nog niet geplaatst. Lachwekkend, Boukhari vice-aanvoerder
Ik zal m'n best doenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:21 schreef golfer het volgende:
Over het algemeen is het het beste om de opmerkingen van BSB te negeren en er verder niet op in te gaan.
Voor serieuse discussie moet je in ieder geval niet bij hem zijn, want in al de jaren dat ik hem nu al meemaak heb ik hem nog nooit op een echt inhoudelijke serieuse post kunnen betrappen en blijft hij overal zijn Marokkaanse stokpaardje (of is het een lassiehond?) berijden.
Beetje flauw om iemand zo af te serveren. Dit geldt voor veel meer users, waaronder bijvoorbeeld cultheld dus om er nou iemand zo uit te pikken vind ik niet helemaal correct golfer. Stokpaardjes worden hier door het gros bereden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:21 schreef golfer het volgende:
Over het algemeen is het het beste om de opmerkingen van BSB te negeren en er verder niet op in te gaan.
Voor serieuse discussie moet je in ieder geval niet bij hem zijn, want in al de jaren dat ik hem nu al meemaak heb ik hem nog nooit op een echt inhoudelijke serieuse post kunnen betrappen en blijft hij overal zijn Marokkaanse stokpaardje (of is het een lassiehond?) berijden.
Er is een verschil tussen "af en toe voor de grap een extreem standpunt verdedigen" en "systematisch je jodenhaat laten blijken in vrijwel iedere post"...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje flauw om iemand zo af te serveren. Dit geldt voor veel meer users, waaronder bijvoorbeeld cultheld dus om er nou iemand zo uit te pikken vind ik niet helemaal correct golfer. Stokpaardjes worden hier door het gros bereden.
Bovendien is daar volgens mij een ander topic voor
Sturing wellicht.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:32 schreef Ludacriss het volgende:
Zou op dit moment geen geschikte trainer weten voor Ajax... misschien Ron Jans van Groningen ofzo
heren.. we hebben het hier over Koeman en laten we het vooral daarbij houdenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "af en toe voor de grap een extreem standpunt verdedigen" en "systematisch je jodenhaat laten blijken in vrijwel iedere post"...
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom probeer je toch elke keer weer te trollen in VBL? POL is toch een uitstekend podium voor mensen zoals jij? En wil jij zo graag Marokkanen zien spelen bij die "verderfelijke jodenclub" genaamd Ajax? Dat is toch wel de grootste contradictie van het jaar...
Wiljan Vloetquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:32 schreef Ludacriss het volgende:
Zou op dit moment geen geschikte trainer weten voor Ajax... misschien Ron Jans van Groningen ofzo
Hij was een beetje erg overdrevenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:24 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Waarom zouden die geen kans krijgen om te voetballen
Anouar Diba is niet meer dan een leuke draaitol die af en toe leuk voetbalt, maar zelfs bij NAC blinkt hij niet wekelijks uit. Zelfs zeer spaarzaam.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom is kritiek hebben op/niet positief zijn over Ajax toch altijd trollen volgens jullie? Users als Twi zijn net zo erg bezig over andere clubs, maar dat mag dan blijkbaar weer ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Leuk woord he, trollen, is je niet vreemd zeker?
Die onzin die jij elke keer weet uit te kramen nemen we maar even met een korreltje zout, zoals zo vaak.
Jij bent de BSB van VBL rakker.
Waarom zou hij naar Ajax terug willen? Die kan naar zat betere clubs hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:55 schreef Kapmes het volgende:
Nu nog een deel van het bestuur laten oprotten en Co terughalen
Voor wat het waard is. Edwin Evers had Ten Cate vanmorgen in z'n radioshow aan de lijn. Hij ontkende enig verband met Ajax, hij schijnt laatst wel op De Toekomst te zijn gesignaleerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Van de genoemde namen (Blind, vd Lem en Ten Cate) lijkt mij alleen Ten Cate geschikt. Maar die zal wel in de zon blijven. Dus zal het Blind worden. En ik weet niet wat ik daar van moet vinden.
Onervaren, beetje een type Koeman denk ik. Wel hoopgevend dat ze Cruijff om advies gevraagd hebben, misschien kan die wat regelen.
hij krijgt prima kansen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:24 schreef hallo_mensen het volgende:
Waarom zouden die geen kans krijgen om te voetballen
Past niet bij die "glamour" cultuurquote:
Dan moeten ze die cultuur maar eens aanpassen als je die glamour niet waar kunt maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Past niet bij die "glamour" cultuur
dat is nou echt de laatste die ze moeten verkopenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:28 schreef SCH het volgende:
Ik denk eigenlijk dat dit Ajax voor de meeste trainers niet zo aantrekkelijk is. Al dat gedoe met die enorme ego's.
Ik wil trouwens wel, op voorwaarde dat ze Van der Vaart meteen verkopen
Je maakt het enigzins belachelijk terwijl ik het serieus meen. Boukhari is een vechtersbaasje, doet altijd zijn best, dat zie ik rasvoetballers als Sneijder en v/d Vaart maar zelden doen, die zijn al blij als ze in hun dikke Passat bouwjaar 2006 richting huis rijden om te gaan spelen met hun Playstation 3 van de zaakquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:07 schreef twi het volgende:
Hij is wel een echte voetballer. En het type speler dat je nodig hebt. Hij is voor geen elke tegenstander bang en heeft een goed schot in de benen. Zijn techniek is denk ik de beste van de hele eredivisie. En ik weet zeker dat ls hij met betere spelers om zich heen gaat spelen hij nog meer zal gaan renderen. Het is een soort speler dat werkt op vertrouwensbasis. Dat hij een Marokkaan is wil absoluut niet zeggen dat het ook een nadeel moet zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Anouar Diba is niet meer dan een leuke draaitol die af en toe leuk voetbalt, maar zelfs bij NAC blinkt hij niet wekelijks uit. Zelfs zeer spaarzaam.
Nee, C. Ronaldo, m.i. de beste rechtsbuiten van Europa scoort vaakquote:En Zaïri is met 1 goal echt het type aanvaller dat je nodig hebt...
En het zou nog een goeie zijn ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Wim Jansen is wel een maat van Johan, ik geef hem kansen als TD.
Ik ben absoluut geen joden-hater. Ik ben zelf voor Ajax man. Waar zie je mij joden bestrijden ? Ik ben tegen "Israel", maar dat heeft toch echt niks met voetballen te makenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "af en toe voor de grap een extreem standpunt verdedigen" en "systematisch je jodenhaat laten blijken in vrijwel iedere post"...
Ik kom in VBL omdat ik zelf gek ben van voetbal. Ik kijk alles, speel zelf op het veld en in de zaal. Ik ben zelf zo'n Marokkaans pingelaartje die tegenstanders dolt waardoor spelers van de tegenpartij mij elke wedstrijd door midden willen zagen maar niet lukt omdat ik zo snel en wederzijds technisch benquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lees eens 5 willekeurige posts van hem in NWS en je hebt door dat hij alleen komt trollen in VBL
Europees voetbal halen bij een middenmoter is geen prestatie?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Neeskens heeft bij NEC weinig gepresteerd, die zal het wel niet worden. Het valt niet mee om nu een geschikte trainer te vinden, maar de positie van Koeman was niet meer te houden natuurlijk.
Oh, je bent zo'n arrogante ego?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben zelf zo'n Marokkaans pingelaartje die tegenstanders dolt waardoor spelers van de tegenpartij mij elke wedstrijd door midden willen zagen maar niet lukt omdat ik zo snel en wederzijds technisch ben
Neeskens was een ramp bij NEC. Ga maar eens de mening peilen bij de gemiddelde NEC-supporter.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Europees voetbal halen bij een middenmoter is geen prestatie?
Dan ga ik echt huilen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Wim Jansen is wel een maat van Johan, ik geef hem kansen als TD.
Ja schandalig dat ie met deze topclub niet ieder jaar europees voetbal haalde.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:00 schreef gras het volgende:
[..]
Neeskens was een ramp bij NEC. Ga maar eens de mening peilen bij de gemiddelde NEC-supporter.
Ja Christopher Daum lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:31 schreef methodmich het volgende:
Ik zou wel eens een buitenlander willen, die niet gehinderd wordt door de clubcultuur.
"De bestuurlijke manier" is hier dus A. van Eijden, want Jaakke schijnt gisteren gezegd te hebben dat dit verlies geen invloed zou hebben op de positie van Koeman. Ik geloof niet dat Koeman helemaal 100% eenzijdig deze beslissing heeft genomen. Die Jaakke, ondanks dat ik niks tegen de beste man heb, heeft gewoon niks te zeggen en is geen boegbeeld voor Ajax. Je mag van Michael van Praag alles vinden, maar die man zag, was en sprak Ajax. Jaakke komt op mij over als een zeer vriendelijke man die aardig wil doen voor de supporters, iedereen binnen Ajax tegelijkertijd wil beschermen maar constant meters buitenspel gezet wordt door van Eijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:54 schreef golfer het volgende:
Laat nou eerst eens de huidige directie, die al 4 jaar loopt te klooien qua beleid, aankopen en managemnt opstappen.
Zet iemand met lange termijn-visie neer en laat die visie uitgedragen en bewaakt worden.
Zolang er in bestuurlijke manier niets veranderd, zal elke nu aangestelde trainer in de nabije toekomst tegen dezelfde problemen aanlopen als achtereenvolgens Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman.
Tong je haalt me de woorden uit m'n mond.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja schandalig dat ie met deze topclub niet ieder jaar europees voetbal haalde.
Praten over voetbal betekent automatisch papegaaien volgens mij - zoveel nieuws valt er nou eenmaal niet te vertellen. Ook wat jij vertelt over bestuur en lange termijn is toch een bekend verhaal? Er wordt eigenlijk gewoon teveel geluld over voetbalquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:54 schreef golfer het volgende:
Het leuke bij dit soort dingen is dat iedereen elkaar loopt na te papagaaien.
Net ook weer bij B&W ging het over het ontslag van Koeman en iedereen liep elkaar na te praten en kwam met dezelfde opmerkingen die je in 'de straat' en op dit forum hoort.
Niemand die eens een afwijkende mening heeft en met een echte lange termijn-visie komt.
Ook niet op de vraag wie Koeman moet opvolgen. Steeds weer het ge-eikte rijtje namen: Adriaanse, Blind, Neeskens, Ten Cate en Laudrup.
Laat nou eerst eens de huidige directie, die al 4 jaar loopt te klooien qua beleid, aankopen en managemnt opstappen.
Zet iemand met lange termijn-visie neer en laat die visie uitgedragen en bewaakt worden.
Zolang er in bestuurlijke manier niets veranderd, zal elke nu aangestelde trainer in de nabije toekomst tegen dezelfde problemen aanlopen als achtereenvolgens Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman.
Dan zal Dani ook wel weer terugkomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Christopher Daum lijkt me wel wat.
Worden de flanken van de (neus) vleugels ook bediend.
Inderdaad, lijkt me gewoon een aardige en toffe gozer. Maar ja ontslagen worden en half Nederland dat over je heen valt is nooit makkelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:35 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb toch wel te doen met de persoon Koeman hoor, nu ik al die beelden zie.
ik niet, als je Koeman ziet zie je de opluchting in zn gezicht, die man slaapt vanavond voor het eerst sinds weken weer rustigquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:35 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb toch wel te doen met de persoon Koeman hoor, nu ik al die beelden zie.
Die weet van Charisteas vast een scorende spits te makenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:43 schreef twi het volgende:
Henk Wisman
Dat hoop ik dan maar, en ik hoop dat 'ie snel een nieuwe club vindt waar 'ie net zo aan de slag kan als bij ons drie jaar geleden, maar dat 'ie niet een jaar te lang door gaat, zoals 'ie bij ons ook gedaan heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik niet, als je Koeman ziet zie je de opluchting in zn gezicht, die man slaapt vanavond voor het eerst sinds weken weer rustig
Volgens mij ook ja dat zij Genee ook hij klonk eindelijk weer opgewektquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik niet, als je Koeman ziet zie je de opluchting in zn gezicht, die man slaapt vanavond voor het eerst sinds weken weer rustig
geen van allen A.U.B.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:59 schreef tong80 het volgende:
Neeskens Ten Cate Stevens Wim Jansen Fritz Korbach
Eindelijk verlost van de grootste kutclub van Nederland, en of ie lekker zal slapenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat denk je van Radomir Antic?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:31 schreef methodmich het volgende:
Ik zou wel eens een buitenlander willen, die niet gehinderd wordt door de clubcultuur.
Ik ga vanaf nu Heerenveen jnooit meer steunen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Eindelijk verlost van de grootste kutclub van Nederland, en of ie lekker zal slapen![]()
Jij hebt altijd Foppe gedemoniseerd hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu Heerenveen jnooit meer steunen.
Of SCH moet de moeite nemen naar Wladiwostok inm een trein zonder verwarming z'n club te ondersteunen.
Ikquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie zijn de voornaamste kandidaten?
Hilarisch!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik
Maar ik heb ze afgewezen
Nee jij bent fan van Materazziquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Ajax en Amsterdam.
Houd je klep dan gewoonquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
niet stoken in een gelukkig huwelijk tussen 3 modjes tong80quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:20 schreef tong80 het volgende:
Dit mocht niet : Wie wordt de nieuwe trainer van Ajax ?
Da's een prima verdediger hoor.quote:
Slaap zacht danquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
niet stoken in een gelukkig huwelijk tussen 3 modjes tong80
Henk ten Cate als hoofdtrainer bij Ajax in plaats van als assistent bij Barça. Volgens mij heeft amsterdamse Henkie daar wel oren naar. Daarna Co op de stoel van Technisch Directeur en er kan weer wat moois worden gezaaid bij Ajax. Neeskens lijkt me ook een optie (als hij dat zelf wil). Verder kan een man als Huub Stevens of Wim Jansen de spelers ook wat knoklust en spelinzicht bijbrengen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:04 schreef tong80 het volgende:
Ten Cate wordt het dus niet.Cruijff zal nooit een trainer bij Barca weghalen. Nu zie ik Neeskens als eerste gegadigde. Maatje van Cruijff en bekend met Ajax.
Dat vinden heel veel mensen van zichzelf.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is jammer dat ze geen scouts zoeken bij Ajax. Want ik heb wel een oog voor goede spelers, en dat meen ik echt
Dibaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is jammer dat ze geen scouts zoeken bij Ajax. Want ik heb wel een oog voor goede spelers, en dat meen ik echt
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat vinden heel veel mensen van zichzelf.
Ik ook hoor.
Diba en Zaïri zouden mijn eerste aankopen zijnquote:
Neenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sinouh in de goal zeker en Allach als back?
Boulahrouz? Ik zeg je: Van Buyten, Vanden Borre en Kompany willen net zo graag naar Ajax komen als de door het "kleine clubje genaamd Barcelona" begeerde Boulahrouzquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
NeenDat vind ik mindere sportmannen. Maar een verdediger als Boulahrouz, de rots in de branding, zou absoluut niet misstaan
Ik denk dat jij beter op je plaats bent bij een club als Raja Casablanca!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diba en Zaïri zouden mijn eerste aankopen zijn
die is nu wel trainer bij het "ajax van het zuiden" dus in dat opzicht....quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Robert Maaskant. Gewoon de gok wagen. Hij doet het niet goed met Willem II, dat past misschien beter bij Ajax.
Wismanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:21 schreef rubbereend het volgende:
Maaskant heb ik hoog zitten, dus ik heb liever niet dat hij naar ajax gaat liever een trainer als Koeman, een arrogante eikel dus. Sturing ofzo.
wil je graag van hem af?quote:
Koeman kan hem zo vervangen nuquote:
een groter tactisch onbenul dan de onze loopt er niet rond dus laat maar komenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koeman kan hem zo vervangen nu
misschien neit zo'n tactisch onbenul maar hij koopt zo een elftal onbenullen in waarmee geen tactische eer te behalen valt.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een groter tactisch onbenul dan de onze loopt er niet rond dus laat maar komen
maar ik welquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:33 schreef Suijk het volgende:
Maar den Bosch heeft geen geld, dus dat kan ook al niet fout gaan.
ojee, dan haalt hij alleen maar kansloze transfervrije spelersquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:33 schreef Suijk het volgende:
Maar den Bosch heeft geen geld, dus dat kan ook al niet fout gaan.
Wisman is een optie natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:07 schreef golfer het volgende:
Het FCDB-topic is een deurtje verder.
Dit gaat over Koeman's ontslag en eventuele opvolgers.
Lijkt mij een goeie.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als ze maar van Ron Jans afblijven!
hij zat vanavond natuurlijk niet voor niets bij B&Wquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wisman is een optie natuurlijk.
Dan nog liever Martin Gaus, want die zat ook bij B&W.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:15 schreef rubbereend het volgende:
hij zat vanavond natuurlijk niet voor niets bij B&W
die moeten ook salaris krijgen hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojee, dan haalt hij alleen maar kansloze transfervrije spelers
Wisman haalt spelers uit 't zesde van DWS en die betalen contributie om mee te mogen doenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die moeten ook salaris krijgen hoor
Die vult z'n zakkenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:20 schreef The_Hives het volgende:
is Arie al afgetreden?
Tot aan z'n pensioenquote:
dat duurt me al veel te lang. Helaas zingt de rest nooit meequote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
de supporters zullen wel niet achterblijven..
ik kan het me ook niet voorstellen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 08:33 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoorde op de radio van Martin Jol gevraagd is en dat hij er sterk over nadenkt.
Ok, het was op 3FM, maar ik kan me niet voorstellen dat Jol een goede organisatie bij Spurs verlaat voor Ajax.
Ik welquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is ook erg ongeloofwaardig eigenlijk, maar misschien wil hij terug naar Nederland ofzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:39 schreef Ludacriss het volgende:
Geloof je het zelf? Martin Jol die nu naam maakt in Engeland met Tottenham. Dan denken jullie dat ie echt naar ajax gaat? Hij verdient daar het 5 dubbele wat ze in Amsterdam hem kunnen bieden. Hahahaha lach me kapot hier!
Het contract van Jol loopt af na dit seizoen...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is ook erg ongeloofwaardig eigenlijk, maar misschien wil hij terug naar Nederland ofzo?
Je weet het niet dus laat eerst maar een betrouwbaardere bron dan de Telegraaf het melden.
En waarom zouden de Spurs dat contract niet verlengen?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:47 schreef Vom het volgende:
Het contract van Jol loopt af na dit seizoen...
Omdat hij was aangenomen als assistent? Je weet het nooit.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En waarom zouden de Spurs dat contract niet verlengen?
Coach van de maand december, linkerrijtje etc.
Waarom zou Jol dat contract verlengen als hij naar Ajax kanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waarom zou Jol dat contract willen verlengen als Ajax bij hem aankloptquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhh volgens mij heeft ie gewoon tot de zomer van 2007 getekendquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:47 schreef Vom het volgende:
[..]
Het contract van Jol loopt af na dit seizoen...
Te oud en die spreekt alleen Spaans en Servisch.quote:
gammaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:55 schreef Vom het volgende:
[..]
Waarom zou Jol dat contract verlengen als hij naar Ajax kan![]()
Omdat de PL altijd al een droom van hem is geweest en hij doet het nog maar zo kort.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:55 schreef Vom het volgende:
Waarom zou Jol dat contract verlengen als hij naar Ajax kan![]()
Co zal wel naar België gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:48 schreef golfer het volgende:
Adriaanse is uitgesloten.
Zeker na zijn uitspraak van vanavond: "Ligt Amsterdam dan in het buitenland? "
Die wil echt naar een buitenlandse club.
Ik wou net die van jou gaan quotenquote:
Werken met Engelsen is niks voor Co. Die trainen niet gedisciplineerd en vieren tot 2 minuten voor de aftrap nog feest. Dan moet je van Co al netjes met de sokken rechtsom gedraaid klaarzitten, in diepe trance, denkend aan je directe tegenstander.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:01 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn... zie hem liever een club als Aston Villa trainen ofzo.
Dat zou dom zijn. Zelfs een topclub in België vind ik nog te min voor hem. Hij hoort bij de groten der aarde. Ik zou hem graag als trainer van Arsenal willen zien of zelfs Manchester Unitedquote:
Is dat die jeugdtrainer?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
Bij Man United hebben ze al een echte Nederlandse topper: René Meulensteen.
http://www.ad.nl/gatekeep(...)2F1109312556712.htmlquote:25/2/2005 - Borst haalt uit naar Van Eijden
(Van onze verslaggever RvN)
Hugo Borst haalt in zijn column in de zaterdagkrant van het Algemeen Dagblad hard uit naar Ajax directeur Van Eijden. "Hij zou schuld moeten bekennen, excuses moeten maken aan de fans en zich solidair moeten verklaren met Koeman. Maar zoveel ballen heeft hij niet." Volgens Borst zou er een mondelinge belofte zijn van de Ajax directeur dat Blind Koeman op zal volgen indien die voortijdig vertrekt.
Verder meldt Borst dat hij een tip heeft gekregen dat Van Eijden belang zou hebben indien Ajax het jaar met een positief resultaat zou afsluiten. In dat geval zou hij een bonus van drie ton krijgen van de club. Bevestigd is die tip overigens niet.
quote:Spaan geeft een 8
Ronald Koeman
[door Henk Spaan]
Ronald Koeman heeft zijn conclusies getrokken. Hij kon aan Ajax niets meer toevoegen. Laat staan dat hij nog iets aan Ajax had.
Met Koeman zal het goed aflopen. Overleven is zijn passie. Zijn vooruitzichten zijn florissanter dan die van Ajax. Ronald heeft zijn eigen belang dan ook meer voor ogen gehad dan dat van de club, toen hij Louis van Gaal vakkundig in de richting van Alkmaar manoeuvreerde, geholpen door zijn vriend Arie van Eijden.
Ajax zit nu zonder trainer, zonder technisch directeur en met een vleugellamme algemeen directeur, de tweede hand op Koemans buik. De vraag is hoe lang van Eijden het nog volhoudt in de steeds legere directievertrekken.
De vaak gestelde vraag of Koeman een toptrainer is, kan voorlopig volmondig met 'nee' worden beantwoord. Het gesul met Tom de Mul, de plotselinge promotie van Stanley Aborah naar het eerste, alleen omdat Van Gaal er tegen was, de lachwekkende aankopen, de permanente uit egoïsme geboren conflicten met sleutelspelers als Zlatan Ibrahimovic en Rafael van der Vaart en, vooral, het afzichtelijke voetbal de laatste anderhalf jaar, wekken op een trainers-cv geen overweldigende indruk.
Toch schijnt Koeman naar Valencia te kunnen, terwijl Ajax doolt. Knap werk. Met hem hoeft niemand medelijden te hebben. En, Ronald, nog bedankt voor Angelos Charisteas.
Ik ook. Zeker in die volgordequote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:11 schreef VoreG het volgende:
Jol, Ten Cate en Blind dus.
Ik kan met alle 3 wel leven.
Ik vind eentje genoeg hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:11 schreef VoreG het volgende:
Jol, Ten Cate en Blind dus.
Ik kan met alle 3 wel leven.
Hele zooi? Welke dan? Ik kom uit op Boukhari, Obodai, misschien Mitea al heeft die nog wel tijd. Dan houdt het wel een beetje op met de B-spelers.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:47 schreef Doezelhaar het volgende:
lol, optimist.
We moeten eerst maar eens van die hele zooi B-spelers geraken...
en Arie gaat niet weg om zoals hij zelf zegt: de directeur is er voor de lange termijn om de continuïteit te bewaren.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:17 schreef VoreG het volgende:
Zit net een verklaring van Van Eijden te bekijken
(staat op vi.nl)
Ja absoluut lullig dit. Met Koeman hebben we ook successen gehaalt en dat valt niet te ontkennen en verder heeft hij de club naar een gezond niveau gebracht
Verdomme man niet alles is geld
Vooral Obodai ja. Hij is misschien goedkoop, maar hij is wel barslecht.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:20 schreef twi het volgende:
Hele zooi? Welke dan? Ik kom uit op Boukhari, Obodai, misschien Mitea al heeft die nog wel tijd. Dan houdt het wel een beetje op met de B-spelers.
Daar slaagt hij goed in. Matige prestaties sinds 1998, met wat uitschieters natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:28 schreef The_Hives het volgende:
de directeur is er voor de lange termijn om de continuïteit te bewaren.
Niet eens goedkoop. Hij is een Ghanees, dus verdient minstens 430.000 euroquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:35 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
[..]
Vooral Obodai ja. Hij is misschien goedkoop, maar hij is wel barslecht.
Ik bedoelde kwa transfersom. Hij wordt nooit in het rijtje miskopen (Ajax Ghana?) genoemd, maar sportief gezien hoort hij daar wel thuis.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:49 schreef twi het volgende:
Niet eens goedkoop. Hij is een Ghanees, dus verdient minstens 430.000 euro
Dat komt omdat 'ie uit de eigen jeugd afkomstig isquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:57 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
Ik bedoelde kwa transfersom. Hij wordt nooit in het rijtje miskopen (Ajax Ghana?) genoemd, maar sportief gezien hoort hij daar wel thuis.
quote:Ajax richt zich tot Cruijff 26-02-'05
John Jaakke
Ajax zal zich in de zoektocht naar een opvolger van de vrijdag opgestapte trainer Ronald Koeman waarschijnljijk door Johan Cruijff laten adviseren, liet voorzitter John Jaakke in NOS Langs de Lijn weten.
"Ik kan me heel goed voorstellen dat we dat gaan doen, ja'", verklaarde de voorzitter van de Amsterdamse club. Cruijff is ook een belangrijk adviseur van Barcelona en het Nederlands elftal. Zowel Barcelona-coach Frank Rijkaard als bondscoach Marco van Basten werden door Cruijff nadrukkelijk naar voren geschoven.
bron
Als TD kan ik me daar in vinden, maar als trainer absoluut niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Ik wil Leo Beenhakker als tussenpaus!
Het Ajax-publiek is gewoon nogal arrogant, dat blijkt uit alles. Een trainer doet het nooit goed, dat blijkt ook wel uit jouw verhaal. Je zult ook eens een wat mindere periode moeten pikken. Wat dat betreft kunnen jullie nog heel veel leren van andere clubs.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:31 schreef HeatWave het volgende:
het is best prima als de ploeg presteert zoals we verwachten.
kampioen, beker en CL winnen. Maar iig op niveau meestrijden op deze 3 fronten, en niet klasseloos ten ondergaan. Verliezen kan altijd, maar als je daar als coach medeverantwoordelijk voor bent moet je weg, simpel. Foute opstellingen, wissels en taktieken pikt het Ajax publiek niet, en terecht. Als de tegenstander beter is accepteren we dat wel, maar dat was Auxerre niet op papier, thuis hadden ze geen kans. Maar MEDE door Koeman is die wedstrijd verloren, en dat was niet de eerste keer.
Conflicten met de talenten is niet lekker voor de ontwikkelijk van de ploeg.
Slechte aankopen is funest voor de lange termijn.
Altijd maar wisselen in de 70ste minuut getuigt van een soort "sjabloon" van hoe een wedstijd zou moeten verlopen, dat is dus onmogelijk. DUs heb je geen inzicht tijdens de wedstijd zelf. Kijk maar naar Donderdag, de Ridder NEGEN min voor tijd wisselen, dat had ie in de rust moeten doen, dan had Babel wellicht WEL meer dan die ene voorzet gehad.
meer dan genoeg redenen om kritiek op Koeman te hebben, en als ie nou wint, ja dan slikken we het wel, maar door auxerre er zo uitgeknikkerd worden is de druppel, als was de emmer allang overgelopen hoor.
Je ziet het probleem niet vrees ik maar dat past ook wel bij Ajax. Kijk eens naar jezelf man. De ploeg is helemaal niet ijzersterk maar jij denkt van wel. Wat ben je nou voor namaaksupporter als je de realiteit niet eens onder ogen ziet. Paul Onkenhout heeft vandaag volkomen gelijk in zijn column: "Bij Ajax denken ze dat ze de beste zijn en ondertussen geven ze de coach de schuld en wordt PSV kampioen".quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:46 schreef HeatWave het volgende:
Ach, die arrogant verhalen kennen we nou wel. Ajax is een topclub en daarbij horen hoge verwachtingen, dat het een keer minder kan gaan accepteren we best wel, dat kan gebeuren, kijk maar naar Real Madrid. Maar zodra de trainer duidelijk een zwakke schakel is heeft Ajax geen keuze he? Zoals altijd kan je niet de hele selectie eruit gooien, dus is de trainer de lul. Zeker als hij aangeeft de schouders er niet onder te kunnen zetten.
Ik zou het als trainer een uitdaging vinden om dit materiaal weer op de rails te zetten. En een valkuil is wel weer een beetje overdreven, al ben ik ook niet gecharmeerd van de clubleiding.
De ploeg is op papier ijzersterk, iedereen zag ons als DE kampioenskandidaat dit seizoen, en dat komt niet zomaar ergens vandaan. Dat het er niet uitkwam is zeker MEDE Koemans schuld. Geen motivatie, geen ontwikkeling, slechte taktiek vooraf en vrij laffe coaching/sturing tijdens wedstijden. Hij greep vaak te laat of helemaal niet in bij wedstijden. Iedereen zag waar in dat soort wedstijden de zwakke punten lagen, en ALS hij al ingreep was dat meer wel dan niet de verkeerde ingreep.
En er is niet mis met een beetje arrogantie op zijn tijd.
Dat is dit toch al?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:42 schreef Xenomaniac het volgende:
SCH, waarom open je niet een 'hiep hiep hoera, het gaat niet best met Ajax-topic'.?![]()
Ik ook van jouquote:Zeikstraal.
Ik ben helemaal niet lief homoquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef HeatWave het volgende:
SCH is best lief hoor, maar je moet een beetje terug happen soms.
wel, nicht!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet lief homo![]()
Maar bedenk wel: wij stonden Foppe toe te juichen toen we op de 15e plek stonden, en met succes!
heerlijk vind ik hetquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
Als je het leuk vindt om driekwart van de tijd teleurgesteld te zijn en op je club te kankeren, heb je met Ajax inderdaad de goede keuze gemaakt
waar blijft Doc verdomme
lijkt me geen slecht ideequote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Ik wil Leo Beenhakker als tussenpaus!
Alleen al naar die zuchtende stem van die man moeten luisteren doet de spelers al in slaap sukkelen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
A.ub geen Leo, *zucht* daar zou ik echt moe van worden als ik een Ajax speler was.
Wat een onzin, dat geteer op het verleden. Je leest toch zelf wel in je woorden hoe krampachtig het allemaal klinkt.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Hier nog een keer :
Je onderschat de naam van Ajax.We blijven één van de grootste clubs van Europa. AC Milan, Juventus Liverpool, Barcelona, Real, Manchester United en Bayern mogen zich in één naam noemen met Ajax en dan nog moeten ze behalve Real diep door de knieën voor Ajax kwa prijzen.
Wat een kneuterige gedachte toch nadat we even niet mee doen. In elk decenniumk vanaf de jarenj 60 spelen we inj EC-finales. En we wonnen er nog een zooitje ook. Cruijff, van Basten, Bergkamp, Rijkaard daar kan geen andere jeugdopleiding tegen op. Zelfs geen op de MAVO mislukte coach die net zo lief voor PSV Feijenoord speelde als de eerste de beste op geld beluste ketter.
Wij zijn verdomme Ajax en slaan ongenadig terrug. Met Maduro bijvoorbeeld die volgend jaar niet meer in de 85ste minuut mag invallen maar een betere speler blijkt te zijn dan die Koeman in hem zag. Babel als speerpunt en Rosales die niet meer achter z'n verdediger aanloopt maar laat zien wat een geweldige speler ie is.
Ajax blijft een grootheid, en we komen altijd terug.
Zo dat moest ik even kwijt.
Nog 4 kansen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
In elk decenniumk vanaf de jarenj 60 spelen we inj EC-finales.
BBC: 'Jol kan misschien naar Ajax'quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Blabla geneuzel over 'we zijn de beste van alles'
Groter och.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
BBC: 'Jol kan misschien naar Ajax'
Smeichel, Hansen en Lineker: 'Wat moet ie daar nu? Tottenham is een mooiere uitdaging'
Als ze in Engeland zelfs Tottenham al groter vinden dan Ajax...
Ja volgens mij wel maar waarom zou je dat doenquote:Op zondag 27 februari 2005 10:22 schreef Suijk het volgende:
Kunnen voetballers eigenlijk op dezelfde manier als trainers ook ontslagen worden?
Wat betreft de supporters heb je wel gelijk imho - maar de kwaliteiten van Koeman, daar twijfel ik aan. Het grootste probleem is het bestuur. Volgens mij hebben ze in een soort convenant gestelt dat Ajax "onderscheidend" (lees 4-3-3!) voetbal moet spelen. WAANZIN. Je moet niet een systeem heilig verklaren en zeker niet door een bestuur. Hele bestuur mag ook weg. Maar dan heb je een probleem: wie neemt dan nog mensen aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Je ziet het probleem niet vrees ik maar dat past ook wel bij Ajax. Kijk eens naar jezelf man. De ploeg is helemaal niet ijzersterk maar jij denkt van wel. Wat ben je nou voor namaaksupporter als je de realiteit niet eens onder ogen ziet. Paul Onkenhout heeft vandaag volkomen gelijk in zijn column: "Bij Ajax denken ze dat ze de beste zijn en ondertussen geven ze de coach de schuld en wordt PSV kampioen".
Het is echt namaak wat je doet. Van mij mag je best arrogant zijn hoor, graaf maar lekker je eigen graf. Het is gewoon oerstom om Koeman de schuld van de problemen te geven.
Het was prikkelend en ondersteunend bedoeld hoorquote:Op zondag 27 februari 2005 13:00 schreef popolon het volgende:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Je ben het zomaar met me eensquote:Op zondag 27 februari 2005 13:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat betreft de supporters heb je wel gelijk imho - maar de kwaliteiten van Koeman, daar twijfel ik aan.
Wij hebben wel wat tijd over toch?quote:Het grootste probleem is het bestuur. Volgens mij hebben ze in een soort convenant gestelt dat Ajax "onderscheidend" (lees 4-3-3!) voetbal moet spelen. WAANZIN. Je moet niet een systeem heilig verklaren en zeker niet door een bestuur. Hele bestuur mag ook weg. Maar dan heb je een probleem: wie neemt dan nog mensen aan?
Juist niet. Besprekingen van Leo zijn geweldig!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen al naar die zuchtende stem van die man moeten luisteren doet de spelers al in slaap sukkelen.
en daarom won hij nooit de cup met de grote orenquote:Op zondag 27 februari 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
De enige kwaliteiten van Leo als trainer waren zijn inlevingsvermogen en zijn motiverende toespraken Vaduz, dat is algemeen bekend. Een groot tacticus is Leo nimmer geweest.
quote:Martin Jol ontkent alle geruchten dat hij de opvolger van Koeman zal worden. Na de wedstrijd tegen Fulham kwamen de journalisten meteen op hem af met de vraag of hij naar Jojax gaat vertrekken. Jol zei dat het absoluut niet waar is en dat hij gewoon bij Tottenham blijft werken. Hij hield nog wel een hele kleine mogelijkheid open.
"Telkens als een grote club uit Nederland zonder coach zit, wordt mijn naam genoemd. Mijn toekomst ligt bij Tottenham, ik ben tevreden hier. Je kan de toekomst nooit voorspellen, misschien word ik hier over 2 weken wel ontslagen en dan zou ik mijn mening moeten herzien. Maar de hele kwestie over naar Jojax gaan is louter hypothetisch en ik wil er niet over praten," aldus Martin Jol.
Jol staat met Tottenham op een knappe achtste plaats met een achterstand van twee punten op de Europacup plaats zes. De oud RKC-coach heeft daarom nog alle vertrouwen en wil Tottenham terug in de top brengen en laten meestrijden om Champions League voetbal.
bron: http://www.voetbalzone.nl
[Ajacieden-modus]omdat we volgend jaar champions league spelen?[/Ajacieden-modus]quote:Op zondag 27 februari 2005 22:16 schreef cultheld het volgende:
[Ajacieden-modus]: Waarom zou Jol een topclub verlaten voor een provincieclub met pretenties?[/Ajacieden-modus]
Veels te vroeg bij de selectie gehaalt. Ik zou niet weten waar hij nu zitquote:Op zondag 27 februari 2005 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er trouwens met Aborah gebeurd ?
Hij kan wel meer willen.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Andy 'objectief' Houtkamp wil Hiddink naar Ajax.
Is nu de vedette bij Jong Ajax. Zien we nog wel weer terug hoor!quote:Op zondag 27 februari 2005 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Veels te vroeg bij de selectie gehaalt. Ik zou niet weten waar hij nu zit
Was te verwachten dat hij niet tussentijds weg zou gaan.quote:28/2/2005 - Ten Cate: in ieder geval niet tussentijds weg
(Van onze verslaggever RvN)
In Barcelona heeft Ten Cate tegenover de krant El Mundo Deportivo laten doorschemeren dat Ajax contact met hem heeft gezocht. "Waar rook is, is vuur" aldus Ten Cate. De assistent-coach van Barcelona liet weten vereerd te zijn met de interesse, maar gaf direct aan het heel erg bij Barcelona naar zijn zin te hebben net als zijn familie. Hij denkt er dan ook niet aan om nu al tijdens het seizoen te vertrekken. Hij wil eerst de titel halen met Barcelona. In het interview gaf hij aan voorlopig niet te willen vertrekken, maar nu niet te kunnen zeggen wat er in de zomer gaat gebeuren.
mochten ze willen in Amsterdamquote:Op maandag 28 februari 2005 09:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Andy 'objectief' Houtkamp wil Hiddink naar Ajax.
Neuj, want in Amsterdam verliezen ze liever met goed aanvallend voetbal en opgeheven hoofd dan dat ze winnen met zulk vervelend bejaardenvoetbal hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 11:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mochten ze willen in Amsterdam
Inderdaad, Ajax speelt zoveel mooier en beter en aanvallender dit seizoen dan PSVquote:Op maandag 28 februari 2005 17:54 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Neuj, want in Amsterdam verliezen ze liever met goed aanvallend voetbal en opgeheven hoofd dan dat ze winnen met zulk vervelend bejaardenvoetbal hoor![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:05 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax speelt zoveel mooier en beter en aanvallender dit seizoen dan PSV![]()
idd maar dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:05 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax speelt zoveel mooier en beter en aanvallender dit seizoen dan PSV![]()
Voetbal Insite misschien?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:20 schreef heiden6 het volgende:
Aan Arie Haan moest ik ook direct denken, hoe kom jij daar zo bij BSB?
Niet gezien. Mij lijkt het wel een goede, wat vinden de neuzenAjacieden ervan?quote:
Laat maar zitten.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:30 schreef heiden6 het volgende:
Niet gezien. Mij lijkt het wel een goede, wat vinden de neuzenAjacieden ervan?
Doe we altijd toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:32 schreef F1Bas het volgende:
idd maar dat is dan ook niet zo moeilijk.
Want?quote:
Ik vond hem toen bij F'noord en VFB Stuttgart niet echt overtuigend.quote:
Totaal geen optie en was een grapje van Genée om Haan aan te kondigen als gast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |