Nee jij bent fan van Materazziquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Ajax en Amsterdam.
Houd je klep dan gewoonquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Ajax en Amsterdam.
niet stoken in een gelukkig huwelijk tussen 3 modjes tong80quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:20 schreef tong80 het volgende:
Dit mocht niet : Wie wordt de nieuwe trainer van Ajax ?
Da's een prima verdediger hoor.quote:
Slaap zacht danquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
niet stoken in een gelukkig huwelijk tussen 3 modjes tong80
Henk ten Cate als hoofdtrainer bij Ajax in plaats van als assistent bij Barça. Volgens mij heeft amsterdamse Henkie daar wel oren naar. Daarna Co op de stoel van Technisch Directeur en er kan weer wat moois worden gezaaid bij Ajax. Neeskens lijkt me ook een optie (als hij dat zelf wil). Verder kan een man als Huub Stevens of Wim Jansen de spelers ook wat knoklust en spelinzicht bijbrengen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:04 schreef tong80 het volgende:
Ten Cate wordt het dus niet.Cruijff zal nooit een trainer bij Barca weghalen. Nu zie ik Neeskens als eerste gegadigde. Maatje van Cruijff en bekend met Ajax.
Dat vinden heel veel mensen van zichzelf.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is jammer dat ze geen scouts zoeken bij Ajax. Want ik heb wel een oog voor goede spelers, en dat meen ik echt
Dibaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is jammer dat ze geen scouts zoeken bij Ajax. Want ik heb wel een oog voor goede spelers, en dat meen ik echt
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat vinden heel veel mensen van zichzelf.
Ik ook hoor.
Diba en Zaďri zouden mijn eerste aankopen zijnquote:
Neenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sinouh in de goal zeker en Allach als back?
Boulahrouz? Ik zeg je: Van Buyten, Vanden Borre en Kompany willen net zo graag naar Ajax komen als de door het "kleine clubje genaamd Barcelona" begeerde Boulahrouzquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
NeenDat vind ik mindere sportmannen. Maar een verdediger als Boulahrouz, de rots in de branding, zou absoluut niet misstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |