Wat lul jij nou? Het kampioenschap werd pas in de laatste wedstrijd behaald. De "salon-remise" tegen Groningen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een deel van die 11 punten werd ook pas verloren na het behalen van het kampioenschap
Ik denk dat er ook geen grote veranderingen zullen optreden zolang zij het roer overnemen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:43 schreef gras het volgende:
[..]
Niet echt realistisch. Alsof het met Krol en TBS opeens wel gaat lopen. Ik betwijfel het.
PSV gaat echt nog wel behoorlijk wat punten laten liggen. En nou niet doen alsof Ajax elke wedstrijd verliest.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:43 schreef gras het volgende:
[..]
Niet echt realistisch. Alsof het met Krol en TBS opeens wel gaat lopen. Ik betwijfel het.
PSV zal inderdaad wel punten verspelen, maar de kloof is wel heel groot. Maarja we zullen het zien, ik ben in ieder geval al tevreden als we AZ inhalen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV gaat echt nog wel behoorlijk wat punten laten liggen. En nou niet doen alsof Ajax elke wedstrijd verliest.
Bullshitquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:37 schreef Dos37 het volgende:
Wat was Stekelenburg gister ook drama zeg
De Steek keepte geweldig, op het derde doelpunt na.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:37 schreef Dos37 het volgende:
Wat was Stekelenburg gister ook drama zeg
Ik weet niet of je daar nu zo blij mee moet zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Olé
Ik hen een kaartje voor AJAX - PSV
Martinquote:26/2/2005 - Telegraaf: Jol een van de belangrijkste kandidaten; Ook Ten Cate in beeld
(Van onze verslaggever RvN)
De Telegraaf komt met een nieuwe naam voor de positie van coach bij Ajax. Volgens de krant is Martin Jol een van de belangrijkste kandidaten. Jol, die tot eind juni onder contract staat bij Tottenham Hotspur, zou wel oren hebben naar een overgang. Volgens de krant zijn de eerste contacten reeds gelegd. Indien Jol zou komen zouden krol en Bruins Slot het seizoen afmaken.
Ook Ten Cate zou een belangrijke kandidaat zijn. Pas als beiden niet komen, zou Blind in beeld komen voor wie het ambt volgens De Telegraaf nog te vroeg zou komen.
Jol zou zeer okay zijn.quote:Ajax wil Martin Jol als opvolger
AMSTERDAM - Martin Jol is de belangrijkste kandidaat om Ronald Koeman als hoofdtrainer op te volgen bij Ajax. De eerste contacten met de huidige coach van Tottenham Hotspur zijn reeds gelegd. Jol is van plan het seizoen in elk geval af te maken bij de Engelse subtopper, maar hij staat niet onwelwillend tegenover een terugkeer naar Nederland. Het is al enige jaren zijn grote wens om een topclub onder zijn hoede te nemen.
In principe wil Ajax op korte termijn de nieuwe trainer presenteren. Tot die tijd nemen Ruud Krol en Tonny Bruins Slot, de voormalige assistenten van Koeman, de honneurs waar. Als blijkt dat Jol per 1 juli aanstaande kan worden vastgelegd, zal het duo de komende drie maanden in die tijdelijke constructie werkzaam blijven. Ajax ziet namelijk niets in het aanstellen van een tussenpaus.
Ook Henk ten Cate, de secondant van Frank Rijkaard bij FC Barcelona, is in beeld. Pas als Jol en Ten Cate onhaalbaar blijken, verlegt Ajax eventueel de aandacht naar Danny Blind. De oud-speler werkt tot ieders tevredenheid als hoofd opleidingen op De Toekomst, maar het ambt van hoofdtrainer komt voor hem eigenlijk nog te vroeg.
Ondertussen is de club ook steeds nog op zoek naar een technisch directeur, die de in het najaar opgestapte Louis van Gaal dient op te volgen. Er zijn al gesprekken gevoerd met twee kandidaten. Sinds gisteren is het echter ook van belang dat de beoogde technisch directeur achter de komst van de nieuwe trainer staat.
Het ideaalplaatje voor Ajax werd trouwens vorige zomer om zeep geholpen toen de clubleiding de gedroomde opvolgers van Koeman, Marco van Basten en John van 't Schip, liet vertrekken naar de KNVB om het bondscoachschap te vervullen.
Waarom in godsnaam?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jol zou wel oren hebben naar een overgang naar Ajax.
Ik vind het niet zo gek hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:27 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Jol het prima naar zijn zin heeft bij de Spurs en in de PL.
Hij wordt er ook erg gewaardeerd dus ik zie niet in waarom hij zou vertrekken.
Arie van E. daalt nog verder in mijn achting.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:12 schreef RayMania het volgende:
Vanuit de ledenraad van Ajax kreeg ik laatst de tip dat Van Eijden een financieel belang heeft bij positieve jaarcijfers. Drie ton zou zijn bonus zijn als de club niet in de rode cijfers belandt. Als de informatie klopt dan is dat een dubieuze constructie. Want stel, Ajax wil een speler aantrekken, maar door zo'n transfer komt de club in de rode cijfers.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:54 schreef methodmich het volgende:
Martin Jol, lijkt me een leuke. Een dikkige coach is een gezellige. Al is het alleen maar als extra lange neus naar Feyenoord.
Leuk stukje met een goeie afsluiterquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:12 schreef RayMania het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)man_respecteren.html
Whehehe! Raffie heeft een ghost-writer.quote:Vanuit mijn bed in Uitgeest zag ik het onheil naderen. Hoewel ik koorts had en daardoor met een half oog naar Auxerre - Ajax heb gekeken, besefte ik na de 3-1 dat het vertrek van de trainer wel eens snel zou kunnen worden aangekondigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |