Waarom in godsnaam?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jol zou wel oren hebben naar een overgang naar Ajax.
Ik vind het niet zo gek hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:27 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Jol het prima naar zijn zin heeft bij de Spurs en in de PL.
Hij wordt er ook erg gewaardeerd dus ik zie niet in waarom hij zou vertrekken.
Arie van E. daalt nog verder in mijn achting.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:12 schreef RayMania het volgende:
Vanuit de ledenraad van Ajax kreeg ik laatst de tip dat Van Eijden een financieel belang heeft bij positieve jaarcijfers. Drie ton zou zijn bonus zijn als de club niet in de rode cijfers belandt. Als de informatie klopt dan is dat een dubieuze constructie. Want stel, Ajax wil een speler aantrekken, maar door zo'n transfer komt de club in de rode cijfers.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:54 schreef methodmich het volgende:
Martin Jol, lijkt me een leuke. Een dikkige coach is een gezellige. Al is het alleen maar als extra lange neus naar Feyenoord.
Leuk stukje met een goeie afsluiterquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:12 schreef RayMania het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)man_respecteren.html
Whehehe! Raffie heeft een ghost-writer.quote:Vanuit mijn bed in Uitgeest zag ik het onheil naderen. Hoewel ik koorts had en daardoor met een half oog naar Auxerre - Ajax heb gekeken, besefte ik na de 3-1 dat het vertrek van de trainer wel eens snel zou kunnen worden aangekondigd.
Daar is de kans op prijzen erg klein, máár als je daar dan een prijs wint is het wel geweldig natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:28 schreef Kang-He het volgende:
Jol, die heeft daar in Engeland een betere ploeg dan wij hier. Die is gek als die komt.
Ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:40 schreef JaWi het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen van hier die morgen meegaan naar Roda?
Valt wel mee hoor, immers wil iedere coach CL spelen. Met de Spurs is dat nagenoeg onmogelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:17 schreef pascalheister het volgende:
Jol zou gek zijn als hij de Spurs verruilt voor ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |