Ik denk dat jij beter op je plaats bent bij een club als Raja Casablanca!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diba en Zaïri zouden mijn eerste aankopen zijn
die is nu wel trainer bij het "ajax van het zuiden" dus in dat opzicht....quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Robert Maaskant. Gewoon de gok wagen. Hij doet het niet goed met Willem II, dat past misschien beter bij Ajax.
Wismanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:21 schreef rubbereend het volgende:
Maaskant heb ik hoog zitten, dus ik heb liever niet dat hij naar ajax gaat liever een trainer als Koeman, een arrogante eikel dus. Sturing ofzo.
wil je graag van hem af?quote:
Koeman kan hem zo vervangen nuquote:
een groter tactisch onbenul dan de onze loopt er niet rond dus laat maar komenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koeman kan hem zo vervangen nu
misschien neit zo'n tactisch onbenul maar hij koopt zo een elftal onbenullen in waarmee geen tactische eer te behalen valt.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een groter tactisch onbenul dan de onze loopt er niet rond dus laat maar komen
maar ik welquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:33 schreef Suijk het volgende:
Maar den Bosch heeft geen geld, dus dat kan ook al niet fout gaan.
ojee, dan haalt hij alleen maar kansloze transfervrije spelersquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:33 schreef Suijk het volgende:
Maar den Bosch heeft geen geld, dus dat kan ook al niet fout gaan.
Wisman is een optie natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:07 schreef golfer het volgende:
Het FCDB-topic is een deurtje verder.
Dit gaat over Koeman's ontslag en eventuele opvolgers.
Lijkt mij een goeie.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als ze maar van Ron Jans afblijven!
hij zat vanavond natuurlijk niet voor niets bij B&Wquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wisman is een optie natuurlijk.
Dan nog liever Martin Gaus, want die zat ook bij B&W.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:15 schreef rubbereend het volgende:
hij zat vanavond natuurlijk niet voor niets bij B&W
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |