abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25254117
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:24 schreef hallo_mensen het volgende:

Waarom zouden die geen kans krijgen om te voetballen
hij krijgt prima kansen hoor
ik heb helemaal niks tegen bouhkari, hij voetbalt alleen niet altijd even goed maar soms is hij wel degelijk goed mee aan het voetballen

maar er gebeurt bij ajax alles behalve discriminatie kan ik je vertellen
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 februari 2005 @ 19:05:55 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_25254140
Of Wim Jansen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25254237
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:05 schreef tong80 het volgende:
Of Wim Jansen

Past niet bij die "glamour" cultuur
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25254285
Niet Neeskens, slecht voorgevoel
Het grootste probleem vond ik niet alleen Koeman maar vooral ook het bestuur met als grootste boosdoener Van De Eijden
Hij er uit, en dan een nieuwe ervaren trainer erin
Koning.
pi_25254349
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Past niet bij die "glamour" cultuur
Dan moeten ze die cultuur maar eens aanpassen als je die glamour niet waar kunt maken.
pi_25254350
Neeskens heeft bij NEC weinig gepresteerd, die zal het wel niet worden. Het valt niet mee om nu een geschikte trainer te vinden, maar de positie van Koeman was niet meer te houden natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25254367
De beurs reageert ook op het vertrek van Koeman :

AEX 374,56 +4,2

DOW 10.808,80 +60,0

NAS 2.059,18 +7,4
pi_25254493
Ik denk eigenlijk dat dit Ajax voor de meeste trainers niet zo aantrekkelijk is. Al dat gedoe met die enorme ego's.

Ik wil trouwens wel, op voorwaarde dat ze Van der Vaart meteen verkopen
pi_25254685
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:28 schreef SCH het volgende:
Ik denk eigenlijk dat dit Ajax voor de meeste trainers niet zo aantrekkelijk is. Al dat gedoe met die enorme ego's.

Ik wil trouwens wel, op voorwaarde dat ze Van der Vaart meteen verkopen
dat is nou echt de laatste die ze moeten verkopen
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:47:07 #60
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_25254780
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:07 schreef twi het volgende:
Trouwens, Boukhari vice-aanvoerder maken lijkt me een fantastisch idee. Winnen we in elk geval nog een prijs dit jaar. De Marrokaan Friendly Award. Kom op zeg, ga je moeder pesten ofzo, echt serieuze opmerkingen heb je hier nog niet geplaatst. Lachwekkend, Boukhari vice-aanvoerder
Je maakt het enigzins belachelijk terwijl ik het serieus meen. Boukhari is een vechtersbaasje, doet altijd zijn best, dat zie ik rasvoetballers als Sneijder en v/d Vaart maar zelden doen, die zijn al blij als ze in hun dikke Passat bouwjaar 2006 richting huis rijden om te gaan spelen met hun Playstation 3 van de zaak

Volgevreten vedettes zullen Ajax niet redden, echt niet

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_25254829
Wim Jansen is wel een maat van Johan, ik geef hem kansen als TD.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:50:56 #62
13462 BansheeBoy
pi_25254847
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:

[..]

Anouar Diba is niet meer dan een leuke draaitol die af en toe leuk voetbalt, maar zelfs bij NAC blinkt hij niet wekelijks uit. Zelfs zeer spaarzaam.
Hij is wel een echte voetballer. En het type speler dat je nodig hebt. Hij is voor geen elke tegenstander bang en heeft een goed schot in de benen. Zijn techniek is denk ik de beste van de hele eredivisie. En ik weet zeker dat ls hij met betere spelers om zich heen gaat spelen hij nog meer zal gaan renderen. Het is een soort speler dat werkt op vertrouwensbasis. Dat hij een Marokkaan is wil absoluut niet zeggen dat het ook een nadeel moet zijn
quote:
En Zaïri is met 1 goal echt het type aanvaller dat je nodig hebt...
Nee, C. Ronaldo, m.i. de beste rechtsbuiten van Europa scoort vaak Dat is geen argument wat je noemt. Anderen in stelling brengen is ook een belangrijke capaciteit

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_25254851
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
En het zou nog een goeie zijn ook.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:53:14 #64
13462 BansheeBoy
pi_25254888
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen "af en toe voor de grap een extreem standpunt verdedigen" en "systematisch je jodenhaat laten blijken in vrijwel iedere post"...
Ik ben absoluut geen joden-hater. Ik ben zelf voor Ajax man. Waar zie je mij joden bestrijden ? Ik ben tegen "Israel", maar dat heeft toch echt niks met voetballen te maken

pi_25254909
In ieder geval grappig dat hier mensen zijn die iets positiefs over de trainers-kwaliteiten van Koeman weten te melden.

Foeke Booy wordt de nieuwe trainer, en Co de nieuwe TD.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:54:39 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25254916
Het leuke bij dit soort dingen is dat iedereen elkaar loopt na te papagaaien.
Net ook weer bij B&W ging het over het ontslag van Koeman en iedereen liep elkaar na te praten en kwam met dezelfde opmerkingen die je in 'de straat' en op dit forum hoort.

Niemand die eens een afwijkende mening heeft en met een echte lange termijn-visie komt.
Ook niet op de vraag wie Koeman moet opvolgen. Steeds weer het ge-eikte rijtje namen: Adriaanse, Blind, Neeskens, Ten Cate en Laudrup.

Laat nou eerst eens de huidige directie, die al 4 jaar loopt te klooien qua beleid, aankopen en managemnt opstappen.
Zet iemand met lange termijn-visie neer en laat die visie uitgedragen en bewaakt worden.

Zolang er in bestuurlijke manier niets veranderd, zal elke nu aangestelde trainer in de nabije toekomst tegen dezelfde problemen aanlopen als achtereenvolgens Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:58:19 #67
13462 BansheeBoy
pi_25254992
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lees eens 5 willekeurige posts van hem in NWS en je hebt door dat hij alleen komt trollen in VBL
Ik kom in VBL omdat ik zelf gek ben van voetbal. Ik kijk alles, speel zelf op het veld en in de zaal. Ik ben zelf zo'n Marokkaans pingelaartje die tegenstanders dolt waardoor spelers van de tegenpartij mij elke wedstrijd door midden willen zagen maar niet lukt omdat ik zo snel en wederzijds technisch ben

Je ziet het dus verkeerd.

pi_25255002
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Neeskens heeft bij NEC weinig gepresteerd, die zal het wel niet worden. Het valt niet mee om nu een geschikte trainer te vinden, maar de positie van Koeman was niet meer te houden natuurlijk.
Europees voetbal halen bij een middenmoter is geen prestatie?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_25255019
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben zelf zo'n Marokkaans pingelaartje die tegenstanders dolt waardoor spelers van de tegenpartij mij elke wedstrijd door midden willen zagen maar niet lukt omdat ik zo snel en wederzijds technisch ben

Oh, je bent zo'n arrogante ego?
Zeg dat dan gelijk.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_25255041
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:58 schreef RayMania het volgende:

[..]

Europees voetbal halen bij een middenmoter is geen prestatie?
Neeskens was een ramp bij NEC. Ga maar eens de mening peilen bij de gemiddelde NEC-supporter.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 20:11:54 #71
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25255220
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Dan ga ik echt huilen.
The Most Incredible, Baby
pi_25255372
Diba, kom op zeg... Een collega van me zit altijd bij NAC en ze ergeren zich groen en geel aan die knul.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 februari 2005 @ 20:27:18 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_25255475
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 20:00 schreef gras het volgende:

[..]

Neeskens was een ramp bij NEC. Ga maar eens de mening peilen bij de gemiddelde NEC-supporter.
Ja schandalig dat ie met deze topclub niet ieder jaar europees voetbal haalde.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25255543
Ik zou wel eens een buitenlander willen, die niet gehinderd wordt door de clubcultuur.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 februari 2005 @ 20:33:29 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_25255579
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 20:31 schreef methodmich het volgende:
Ik zou wel eens een buitenlander willen, die niet gehinderd wordt door de clubcultuur.
Ja Christopher Daum lijkt me wel wat.

Worden de flanken van de (neus) vleugels ook bediend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')