Nee jij bent fan van Materazziquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Ajax en Amsterdam.
Houd je klep dan gewoonquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
niet stoken in een gelukkig huwelijk tussen 3 modjes tong80quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:20 schreef tong80 het volgende:
Dit mocht niet : Wie wordt de nieuwe trainer van Ajax ?
Da's een prima verdediger hoor.quote:
Slaap zacht danquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
niet stoken in een gelukkig huwelijk tussen 3 modjes tong80
Henk ten Cate als hoofdtrainer bij Ajax in plaats van als assistent bij Barça. Volgens mij heeft amsterdamse Henkie daar wel oren naar. Daarna Co op de stoel van Technisch Directeur en er kan weer wat moois worden gezaaid bij Ajax. Neeskens lijkt me ook een optie (als hij dat zelf wil). Verder kan een man als Huub Stevens of Wim Jansen de spelers ook wat knoklust en spelinzicht bijbrengen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:04 schreef tong80 het volgende:
Ten Cate wordt het dus niet.Cruijff zal nooit een trainer bij Barca weghalen. Nu zie ik Neeskens als eerste gegadigde. Maatje van Cruijff en bekend met Ajax.
Dat vinden heel veel mensen van zichzelf.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is jammer dat ze geen scouts zoeken bij Ajax. Want ik heb wel een oog voor goede spelers, en dat meen ik echt
Dibaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is jammer dat ze geen scouts zoeken bij Ajax. Want ik heb wel een oog voor goede spelers, en dat meen ik echt
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat vinden heel veel mensen van zichzelf.
Ik ook hoor.
Diba en Zaïri zouden mijn eerste aankopen zijnquote:
Neenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sinouh in de goal zeker en Allach als back?
Boulahrouz? Ik zeg je: Van Buyten, Vanden Borre en Kompany willen net zo graag naar Ajax komen als de door het "kleine clubje genaamd Barcelona" begeerde Boulahrouzquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
NeenDat vind ik mindere sportmannen. Maar een verdediger als Boulahrouz, de rots in de branding, zou absoluut niet misstaan
Ik denk dat jij beter op je plaats bent bij een club als Raja Casablanca!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diba en Zaïri zouden mijn eerste aankopen zijn
die is nu wel trainer bij het "ajax van het zuiden" dus in dat opzicht....quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Robert Maaskant. Gewoon de gok wagen. Hij doet het niet goed met Willem II, dat past misschien beter bij Ajax.
Wismanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:21 schreef rubbereend het volgende:
Maaskant heb ik hoog zitten, dus ik heb liever niet dat hij naar ajax gaat liever een trainer als Koeman, een arrogante eikel dus. Sturing ofzo.
wil je graag van hem af?quote:
Koeman kan hem zo vervangen nuquote:
een groter tactisch onbenul dan de onze loopt er niet rond dus laat maar komenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koeman kan hem zo vervangen nu
misschien neit zo'n tactisch onbenul maar hij koopt zo een elftal onbenullen in waarmee geen tactische eer te behalen valt.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een groter tactisch onbenul dan de onze loopt er niet rond dus laat maar komen
maar ik welquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:33 schreef Suijk het volgende:
Maar den Bosch heeft geen geld, dus dat kan ook al niet fout gaan.
ojee, dan haalt hij alleen maar kansloze transfervrije spelersquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:33 schreef Suijk het volgende:
Maar den Bosch heeft geen geld, dus dat kan ook al niet fout gaan.
Wisman is een optie natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:07 schreef golfer het volgende:
Het FCDB-topic is een deurtje verder.
Dit gaat over Koeman's ontslag en eventuele opvolgers.
Lijkt mij een goeie.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als ze maar van Ron Jans afblijven!
hij zat vanavond natuurlijk niet voor niets bij B&Wquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wisman is een optie natuurlijk.
Dan nog liever Martin Gaus, want die zat ook bij B&W.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:15 schreef rubbereend het volgende:
hij zat vanavond natuurlijk niet voor niets bij B&W
die moeten ook salaris krijgen hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojee, dan haalt hij alleen maar kansloze transfervrije spelers
Wisman haalt spelers uit 't zesde van DWS en die betalen contributie om mee te mogen doenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die moeten ook salaris krijgen hoor
Die vult z'n zakkenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:20 schreef The_Hives het volgende:
is Arie al afgetreden?
Tot aan z'n pensioenquote:
dat duurt me al veel te lang. Helaas zingt de rest nooit meequote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
de supporters zullen wel niet achterblijven..
ik kan het me ook niet voorstellen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 08:33 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoorde op de radio van Martin Jol gevraagd is en dat hij er sterk over nadenkt.
Ok, het was op 3FM, maar ik kan me niet voorstellen dat Jol een goede organisatie bij Spurs verlaat voor Ajax.
Ik welquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is ook erg ongeloofwaardig eigenlijk, maar misschien wil hij terug naar Nederland ofzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:39 schreef Ludacriss het volgende:
Geloof je het zelf? Martin Jol die nu naam maakt in Engeland met Tottenham. Dan denken jullie dat ie echt naar ajax gaat? Hij verdient daar het 5 dubbele wat ze in Amsterdam hem kunnen bieden. Hahahaha lach me kapot hier!
Het contract van Jol loopt af na dit seizoen...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is ook erg ongeloofwaardig eigenlijk, maar misschien wil hij terug naar Nederland ofzo?
Je weet het niet dus laat eerst maar een betrouwbaardere bron dan de Telegraaf het melden.
En waarom zouden de Spurs dat contract niet verlengen?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:47 schreef Vom het volgende:
Het contract van Jol loopt af na dit seizoen...
Omdat hij was aangenomen als assistent? Je weet het nooit.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En waarom zouden de Spurs dat contract niet verlengen?
Coach van de maand december, linkerrijtje etc.
Waarom zou Jol dat contract verlengen als hij naar Ajax kanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waarom zou Jol dat contract willen verlengen als Ajax bij hem aankloptquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhh volgens mij heeft ie gewoon tot de zomer van 2007 getekendquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:47 schreef Vom het volgende:
[..]
Het contract van Jol loopt af na dit seizoen...
Te oud en die spreekt alleen Spaans en Servisch.quote:
gammaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:55 schreef Vom het volgende:
[..]
Waarom zou Jol dat contract verlengen als hij naar Ajax kan![]()
Omdat de PL altijd al een droom van hem is geweest en hij doet het nog maar zo kort.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:55 schreef Vom het volgende:
Waarom zou Jol dat contract verlengen als hij naar Ajax kan![]()
Co zal wel naar België gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:48 schreef golfer het volgende:
Adriaanse is uitgesloten.
Zeker na zijn uitspraak van vanavond: "Ligt Amsterdam dan in het buitenland? "
Die wil echt naar een buitenlandse club.
Ik wou net die van jou gaan quotenquote:
Werken met Engelsen is niks voor Co. Die trainen niet gedisciplineerd en vieren tot 2 minuten voor de aftrap nog feest. Dan moet je van Co al netjes met de sokken rechtsom gedraaid klaarzitten, in diepe trance, denkend aan je directe tegenstander.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:01 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn... zie hem liever een club als Aston Villa trainen ofzo.
Dat zou dom zijn. Zelfs een topclub in België vind ik nog te min voor hem. Hij hoort bij de groten der aarde. Ik zou hem graag als trainer van Arsenal willen zien of zelfs Manchester Unitedquote:
Is dat die jeugdtrainer?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
Bij Man United hebben ze al een echte Nederlandse topper: René Meulensteen.
http://www.ad.nl/gatekeep(...)2F1109312556712.htmlquote:25/2/2005 - Borst haalt uit naar Van Eijden
(Van onze verslaggever RvN)
Hugo Borst haalt in zijn column in de zaterdagkrant van het Algemeen Dagblad hard uit naar Ajax directeur Van Eijden. "Hij zou schuld moeten bekennen, excuses moeten maken aan de fans en zich solidair moeten verklaren met Koeman. Maar zoveel ballen heeft hij niet." Volgens Borst zou er een mondelinge belofte zijn van de Ajax directeur dat Blind Koeman op zal volgen indien die voortijdig vertrekt.
Verder meldt Borst dat hij een tip heeft gekregen dat Van Eijden belang zou hebben indien Ajax het jaar met een positief resultaat zou afsluiten. In dat geval zou hij een bonus van drie ton krijgen van de club. Bevestigd is die tip overigens niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |