Ik ben helemaal niet lief homoquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef HeatWave het volgende:
SCH is best lief hoor, maar je moet een beetje terug happen soms.
wel, nicht!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet lief homo![]()
Maar bedenk wel: wij stonden Foppe toe te juichen toen we op de 15e plek stonden, en met succes!
heerlijk vind ik hetquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
Als je het leuk vindt om driekwart van de tijd teleurgesteld te zijn en op je club te kankeren, heb je met Ajax inderdaad de goede keuze gemaakt
waar blijft Doc verdomme
lijkt me geen slecht ideequote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Ik wil Leo Beenhakker als tussenpaus!
Alleen al naar die zuchtende stem van die man moeten luisteren doet de spelers al in slaap sukkelen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
A.ub geen Leo, *zucht* daar zou ik echt moe van worden als ik een Ajax speler was.
Wat een onzin, dat geteer op het verleden. Je leest toch zelf wel in je woorden hoe krampachtig het allemaal klinkt.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Hier nog een keer :
Je onderschat de naam van Ajax.We blijven één van de grootste clubs van Europa. AC Milan, Juventus Liverpool, Barcelona, Real, Manchester United en Bayern mogen zich in één naam noemen met Ajax en dan nog moeten ze behalve Real diep door de knieën voor Ajax kwa prijzen.
Wat een kneuterige gedachte toch nadat we even niet mee doen. In elk decenniumk vanaf de jarenj 60 spelen we inj EC-finales. En we wonnen er nog een zooitje ook. Cruijff, van Basten, Bergkamp, Rijkaard daar kan geen andere jeugdopleiding tegen op. Zelfs geen op de MAVO mislukte coach die net zo lief voor PSV Feijenoord speelde als de eerste de beste op geld beluste ketter.
Wij zijn verdomme Ajax en slaan ongenadig terrug. Met Maduro bijvoorbeeld die volgend jaar niet meer in de 85ste minuut mag invallen maar een betere speler blijkt te zijn dan die Koeman in hem zag. Babel als speerpunt en Rosales die niet meer achter z'n verdediger aanloopt maar laat zien wat een geweldige speler ie is.
Ajax blijft een grootheid, en we komen altijd terug.
Zo dat moest ik even kwijt.
Nog 4 kansen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
In elk decenniumk vanaf de jarenj 60 spelen we inj EC-finales.
BBC: 'Jol kan misschien naar Ajax'quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Blabla geneuzel over 'we zijn de beste van alles'
Groter och.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
BBC: 'Jol kan misschien naar Ajax'
Smeichel, Hansen en Lineker: 'Wat moet ie daar nu? Tottenham is een mooiere uitdaging'
Als ze in Engeland zelfs Tottenham al groter vinden dan Ajax...
Ja volgens mij wel maar waarom zou je dat doenquote:Op zondag 27 februari 2005 10:22 schreef Suijk het volgende:
Kunnen voetballers eigenlijk op dezelfde manier als trainers ook ontslagen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |