abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25269729
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef HeatWave het volgende:
SCH is best lief hoor, maar je moet een beetje terug happen soms .
Ik ben helemaal niet lief homo

Maar bedenk wel: wij stonden Foppe toe te juichen toen we op de 15e plek stonden, en met succes!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 19:57:45 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25269815
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 19:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet lief homo

Maar bedenk wel: wij stonden Foppe toe te juichen toen we op de 15e plek stonden, en met succes!
wel, nicht!

Tuurlijk, ik weet dat Ajacieden vaak erg kritisch zijn, en heus niet ALTIJD terecht. Maar dat hoort nou eenmaal bij (te hoge?) verwachtingen.
Ajax wil naast winnen ook nog eens mooi spelen, dat hoort nou eenmaal bij de ajax-cultuur, daar hoef je geen fan van te zijn, maar dat is nou eenmaal zo!
Ik heb ook best respect voor jullie heerenveeners die toen idd achter de trainer bleven staan. Maar (niet lullig bedoeld) jullie hoeven niet elk jaar op 3 fronten mee te strijden om een geslaagd seizoen te hebben. Ajax wel.

Niemand hoeft van mij Ajacied te zijn, of zelfs maar respect te hebben voor de club, maar dit is nou eenmaal het verwachtingspatroon van een topclub. Zo gaan WIJ met het clubgevoel om, om dat te bekritiseren is net zo goed of fout als dat ik zeg dat ik niets heb met de gezapige "5de plek is ook leuk" instelling van kleinere clubs .

Ieder zijn eigen beleving van het voetbal .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_25269896
Als je het leuk vindt om driekwart van de tijd teleurgesteld te zijn en op je club te kankeren, heb je met Ajax inderdaad de goede keuze gemaakt

waar blijft Doc verdomme
  zaterdag 26 februari 2005 @ 20:04:47 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25269955
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
Als je het leuk vindt om driekwart van de tijd teleurgesteld te zijn en op je club te kankeren, heb je met Ajax inderdaad de goede keuze gemaakt

waar blijft Doc verdomme
heerlijk vind ik het .

maar serieus, zo werkt het nou eenmaal, het HEEFT maar goed te gaan met Ajax, en er is het verleden echt genoeg om trots op te zijn geweest, en dat zal ook zeker wel weer terug komen. En daar moet Ajax altijd naar streven. Dat is het aan zijn stand verplicht. En ja, daar hoort dus ook een flinke dosiskritiek bij, en de nodige teleurstellingen op dit moment. Jammer dan.

Hulp nodig ? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_25270184
Prachtig Heatwave, prachtig
  zaterdag 26 februari 2005 @ 20:18:22 #246
46511 Linz
held der helden
pi_25270186
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Ik wil Leo Beenhakker als tussenpaus!
lijkt me geen slecht idee

beter komt hij terug als TD
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  zaterdag 26 februari 2005 @ 21:09:28 #247
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_25271048
A.ub geen Leo, *zucht* daar zou ik echt moe van worden als ik een Ajax speler was.
That's all folks!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 21:18:03 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25271128
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
A.ub geen Leo, *zucht* daar zou ik echt moe van worden als ik een Ajax speler was.
Alleen al naar die zuchtende stem van die man moeten luisteren doet de spelers al in slaap sukkelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 februari 2005 @ 21:20:49 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_25271172
Hier nog een keer :

Je onderschat de naam van Ajax.We blijven één van de grootste clubs van Europa. AC Milan, Juventus Liverpool, Barcelona, Real, Manchester United en Bayern mogen zich in één naam noemen met Ajax en dan nog moeten ze behalve Real diep door de knieën voor Ajax kwa prijzen.

Wat een kneuterige gedachte toch nadat we even niet mee doen. In elk decenniumk vanaf de jarenj 60 spelen we inj EC-finales. En we wonnen er nog een zooitje ook. Cruijff, van Basten, Bergkamp, Rijkaard daar kan geen andere jeugdopleiding tegen op. Zelfs geen op de MAVO mislukte coach die net zo lief voor PSV Feijenoord speelde als de eerste de beste op geld beluste ketter.

Wij zijn verdomme Ajax en slaan ongenadig terrug. Met Maduro bijvoorbeeld die volgend jaar niet meer in de 85ste minuut mag invallen maar een betere speler blijkt te zijn dan die Koeman in hem zag. Babel als speerpunt en Rosales die niet meer achter z'n verdediger aanloopt maar laat zien wat een geweldige speler ie is.

Ajax blijft een grootheid, en we komen altijd terug.

Zo dat moest ik even kwijt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25271309
Amen
pi_25273543
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Hier nog een keer :

Je onderschat de naam van Ajax.We blijven één van de grootste clubs van Europa. AC Milan, Juventus Liverpool, Barcelona, Real, Manchester United en Bayern mogen zich in één naam noemen met Ajax en dan nog moeten ze behalve Real diep door de knieën voor Ajax kwa prijzen.

Wat een kneuterige gedachte toch nadat we even niet mee doen. In elk decenniumk vanaf de jarenj 60 spelen we inj EC-finales. En we wonnen er nog een zooitje ook. Cruijff, van Basten, Bergkamp, Rijkaard daar kan geen andere jeugdopleiding tegen op. Zelfs geen op de MAVO mislukte coach die net zo lief voor PSV Feijenoord speelde als de eerste de beste op geld beluste ketter.

Wij zijn verdomme Ajax en slaan ongenadig terrug. Met Maduro bijvoorbeeld die volgend jaar niet meer in de 85ste minuut mag invallen maar een betere speler blijkt te zijn dan die Koeman in hem zag. Babel als speerpunt en Rosales die niet meer achter z'n verdediger aanloopt maar laat zien wat een geweldige speler ie is.

Ajax blijft een grootheid, en we komen altijd terug.

Zo dat moest ik even kwijt.

Wat een onzin, dat geteer op het verleden. Je leest toch zelf wel in je woorden hoe krampachtig het allemaal klinkt.
  zondag 27 februari 2005 @ 00:15:59 #253
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_25274198
Misschien kunnen ze Koeman losweken bij RKC. Komt Hoogendorp in de spits te voetballen
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_25276663
quote:
In elk decenniumk vanaf de jarenj 60 spelen we inj EC-finales.
Nog 4 kansen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_25278232
Waarom zou Jol weggaan naar Ajax. Hij kan kopen wat ie wil blijkt de laatste tijd, zit elke thuiswedstrijd met 36.000 geflipte supporters om zich heen, en speelt in een internationaal meer aansprekende competetie.

Waarom zou ie naar een club willen die volgend jaar Uefa-Cup speelt als hij dat zelf ook kan spelen met de Spurs, of zelfs CL speelt als het meezit voor hem. Vergeet het maar, tenzij ie ontslagen wordt, wat zeer onwaarschijnlijk is, blijft ie gewoon bij de Spurs. De Telegraaf lult maar wat met dat "Jol heeft er wel oren naar".

Jullie moeten blij zijn als ten Cate of Huub willen komen per juli 2005. Of Krullie overhevelen van de jeugd.
pi_25278676
Kunnen voetballers eigenlijk op dezelfde manier als trainers ook ontslagen worden?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25278778
quote:
Blabla geneuzel over 'we zijn de beste van alles'
BBC: 'Jol kan misschien naar Ajax'
Smeichel, Hansen en Lineker: 'Wat moet ie daar nu? Tottenham is een mooiere uitdaging'

Als ze in Engeland zelfs Tottenham al groter vinden dan Ajax...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 27 februari 2005 @ 11:12:31 #258
46511 Linz
held der helden
pi_25279039
Ik kan me ook niet voorstellen Jol komt, die zit daar hardstikke goed, bovendien is ie net begonnen als hoofdcoach, kan je ook niet maken tegenover Tottenham. Ik zie hem echter wel graag komen, liever dan Ten Cate.

Dat Ten Cate komt is reëler. Is assistent-coach, kan nu als hoofdcoach aan de slag bij Ajax met grote talenten. Kan zich daardoor beter in de kijker speler bij topclubs in het buitenland.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  zondag 27 februari 2005 @ 11:36:12 #259
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25279318
quote:
Op zondag 27 februari 2005 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

BBC: 'Jol kan misschien naar Ajax'
Smeichel, Hansen en Lineker: 'Wat moet ie daar nu? Tottenham is een mooiere uitdaging'

Als ze in Engeland zelfs Tottenham al groter vinden dan Ajax...
Groter och.

Op dit moment is het een wespennest, grote kerel die zich daar in wil wagen.

't Probleem is groter dan alleen Koeman natuurlijk, als ik v.d Eijden op televisie zie krijg ik al de kriebels. Voor zo'n kerel wil je eigenlijk niet werken.

Maar Jol moet natuurlijk gewoon daar blijven.

[ Bericht 1% gewijzigd door popolon op 27-02-2005 11:41:38 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 27 februari 2005 @ 11:43:46 #260
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25279400
quote:
Op zondag 27 februari 2005 10:22 schreef Suijk het volgende:
Kunnen voetballers eigenlijk op dezelfde manier als trainers ook ontslagen worden?
Ja volgens mij wel maar waarom zou je dat doen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')