Nein. Goede film om van m'n voetenfobie af te komen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:43 schreef haagse_elfje het volgende:
ooit de film Boomerang gezien?
Die bestaan niet meer sinds 2001.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:48 schreef giscard het volgende:
en belastingvrije voeten dan?
nee, gaat ook over lelijke potenquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Nein. Goede film om van m'n voetenfobie af te komen?
Ze zijn wel praktisch, voeten, enigzins, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:50 schreef pberends het volgende:
Ow ja, en voeten zijn vies rimpelig aan de onderkant, van geboorte tot graf. Check het anders maar zelf.
Daar heb je gelijk in. Maar dit topic gaat of voeten mooi (kunnen) zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:52 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ze zijn wel praktisch, voeten, enigzins, dat dan weer wel.![]()
quote:
Voeten zijn over het algemeen niet mooi. Ik zal dan ook volstaan met dit stukje tekst en niet een foto van mijn voeten plaatsen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dit topic gaat of voeten mooi (kunnen) zijn.
Ogen vind ik wel mooiquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:58 schreef Razztwizzle het volgende:
link verwijderd
Het lijkt wel een oog in een voet!![]()
En met hobbit behaarde tenen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:45 schreef Jordy-B het volgende:
't geldt stiekem ook wel voor mannen met onbehaarde tenen. En vrouwen met lompe, Nederlandse enkels.
op teenslippers?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:57 schreef Marruk het volgende:
[..]
En met hobbit behaarde tenen dan?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:57 schreef Marruk het volgende:
[..]
En met hobbit behaarde tenen dan?
iddquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:32 schreef Stali. het volgende:
Deel II voor knieholten... die zijn pas lelijk.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:53 schreef PallominnoXIII het volgende:
ALLE VOETEN DIENEN TE STERVEN
Gatverdamme wat heb ik een hekel aan die dingen
Dan moet je even een paar weken bivakkeren in een loopgraaf in Siberië. Niet al te veel bewegen dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:53 schreef PallominnoXIII het volgende:
ALLE VOETEN DIENEN TE STERVEN
Gatverdamme wat heb ik een hekel aan die dingen
Hebben wij een fetisjist in ons midden?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:Voeten
Het woord alleen al!Voeten
Nu ja, mooie voeten.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:53 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
Hebben wij een fetisjist in ons midden?![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:34 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Check dit dan. Eerst denk je...... daarna zie je de voeten
![]()
.
knap meisje, en die voeten zijn niet lelijk toch? ik vind dat ze mooie voeten heeftquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:34 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Check dit dan. Eerst denk je...... daarna zie je de voeten
![]()
.
Voor voeten zijn ze mooi inderdaad. Maar ik vind voeten sowieso lelijk, dus deze ookquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:48 schreef animuz1 het volgende:
[..]
knap meisje, en die voeten zijn niet lelijk toch? ik vind dat ze mooie voeten heeft
Jammer dat 99,5 % van de vrouwen niet zulke mooie voeten heeftquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wil met die voeten best een beschuitje eten...
Voeten maken hele lelijke handen, ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:01 schreef MakzBokz het volgende:
Ik ben het met TS eensch, alleen zien voeten er nu eenmaal uit als 'vuurwerkslachtoffers met korte stompjes'.
Klopt. Ik vind de voeten van mn din erg mooi en lieflijk. Gelukkig worden dat ook nooit van die stinklappen zoals die van mezelf.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:49 schreef jap85 het volgende:
Vrouwenvoeten zijn lang niet altijd lelijk
Eenschquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:07 schreef Wepeel2 het volgende:
Geslachtsdelen zijn ook lelijk.
Maar da's niet hip en tevens erg a-seksueel om te zeggen.![]()
Net of ze door haar enkel gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:04 schreef pberends het volgende:
Zelfs van mooie vrouwen zijn ze lelijk, zoals ik al zei:
[afbeelding].
Tis natuurlijk ook veel gewicht zo'n menselijk lichaamquote:
Gatverdamme, dat meen je nietquote:
Jij loopt zeker de hele dag eelt te schrapenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Of sta jij nooit op een scanner?
Nee, daar heb ik iemand voor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij loopt zeker de hele dag eelt te schrapen.
en niet alleen TSquote:Op donderdag 16 juni 2005 05:44 schreef StefanP het volgende:
Mjammie, kalknagels en schimmel tussen de tenen. Lekker aan knabbelen, d'r af pulken en opetenVooral die gele schilfers, die je bijna niet kunt weerstaan zo lekker, maar als je ze een paar dagen laat zitten en een beetje uitharden, mjammie zo lekker! Of de onderkant van je voeten kapot krabben en dan na een week de korstjes opeten.. heerlijk!
De geur ook van lekkere schimmelvoeten die de hele dag in zweetschoenen hebben gelopen, als dan eindelijk je sokken uittrekt... snuiiiifff... heerlijk. Meteen met de tong tussen de tenen gaan.
even de TS over zijn nek laten gaan
quote:Op donderdag 16 juni 2005 05:44 schreef StefanP het volgende:
Mjammie, kalknagels en schimmel tussen de tenen. Lekker aan knabbelen, d'r af pulken en opetenVooral die gele schilfers, die je bijna niet kunt weerstaan zo lekker, maar als je ze een paar dagen laat zitten en een beetje uitharden, mjammie zo lekker! Of de onderkant van je voeten kapot krabben en dan na een week de korstjes opeten.. heerlijk!
De geur ook van lekkere schimmelvoeten die de hele dag in zweetschoenen hebben gelopen, als dan eindelijk je sokken uittrekt... snuiiiifff... heerlijk. Meteen met de tong tussen de tenen gaan.
even de TS over zijn nek laten gaan
Tja, wie heeft er nou niet last gehad van wratten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:47 schreef Agiath het volgende:
Voeten..... ik heb er ook niks mee...
(zelf heb ik ook van die wratten...erg irritant ja)
De nadelen wegen te zwaar tegen de voordelenquote:
Bij TS als ik het zo hoor nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De nadelen wegen te zwaar tegen de voordelen
Fantaseer er eens op los! Hoe zouden voeten eruit moeten zien om door jou aantrekkelijk gevonden te worden?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:52 schreef pberends het volgende:
Ik heb niets gezegd over de functionaliteit van voeten. Ze zijn zeer functioneel, alleen het ontwerp had beter gemogen.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Fantaseer er eens op los! Hoe zouden voeten eruit moeten zien om door jou aantrekkelijk gevonden te worden?
Dat heb ik nou met het mannelijk geslachtsdeel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:52 schreef pberends het volgende:
Ik heb niets gezegd over de functionaliteit van voeten. Ze zijn zeer functioneel, alleen het ontwerp had beter gemogen.
Asjemenou!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met het mannelijk geslachtsdeel.
Zullen we afspreken dat jij daar een klaagtopic over opent zodra mannen het in hun hoofd halen om in de eerste zonnige week van het jaar ineens met hun lul uit hun broek te gaan lopen? Dan houden we het nu even bij klagen over dat voeten lelijk zijn...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met het mannelijk geslachtsdeel.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:38 schreef pberends het volgende:
Het lijken wel vuurwerkstompjes met 5 gekke toeters eraan.
quote:Op maandag 21 november 2005 17:32 schreef PhatRabbit het volgende:
Could be worse:
[afbeelding]
Kerel ziet de schimmels onder de voet van Kylie:
[afbeelding]
Dat laatste is inderdaad het meest hilarische, terwijl het amper tijd kost.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:59 schreef Natalie het volgende:
'k Sta er versteld van hoe slecht sommige mensen hun voeten verzorgen. Met een klein beetje verzorging zien die dingen er toch gauw een stuk beter oud.
Maar ja, ook het knippen van nagels schijnt niet iedereen in de vingers te hebben.
Handig, zo'n mobiele asbak.quote:
Zuurpruim. Ik had het alleen over het design van de voeten. Hoe het beter moet weet ik niet, maar het kon beterquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:37 schreef mcDavid het volgende:
géén voeten is anders nog een stuk lelijker!
Daar heb ik wel een weekje ruzie met mn vriendin voor overquote:Op maandag 21 november 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
Laten we het bekende "mokkel" Kirsten Dunst eens nemen, opzich een hele mooie vrouw met normale voeten. Zij het niet dat voeten gewoon lelijk zijn:
[afbeelding]
[afbeelding].
Die voeten dan he. Tis dan meer dat je het op de koop toeneemt.
Das nou wel weer een lief voetjequote:
Jammer dat de rest zo lelijk is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:45 schreef SeLang het volgende:
Ik heb het al geschreven, maar Chinese meisjes hebben vaak mooie kleine voetjes
Contradictio in terminisquote:
Serieus ? Ik dacht al, wacht een prachtig mooi voetjequote:
Coolquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:20 schreef Étoile het volgende:
Deze link kan hier niet ontbreken: http://www.nobodyhere.com/tenen.hier
Nog maar een keerquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:11 schreef SeLang het volgende:
Hier in Taiwan zie ik vaak mooie voetjes
Volgens mij komt dat omdat de meisjes hier meestal open schoenen dragen.
Dus die voetjes krijgen tenminste daglicht te zien en zitten niet de hele dag te rotten in een zweterige afgesloten schoen.
Fotosoepquote:Op maandag 10 april 2006 18:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Goed voorbeeld, lekkere billen en dan opeens van die wazige voeten eronder. Dat kon mooier, God!
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:14 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Keira Knightley, de mooiste vrouw van 2006....
Lelijk wijf met vieze mannenkinquote:Op maandag 13 maart 2006 15:29 schreef pberends het volgende:
Goed voorbeeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
enigszinsquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:55 schreef pberends het volgende:
[..].
Meneer de luie baby heeft natuurlijk nog geen eelt op z'n voetjes, dus het valt enigsinds nog mee.
Zo fout is dat, op blote voeten door de stad lopenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:14 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Keira Knightley, de mooiste vrouw van 2006....
quote:Op zondag 30 juli 2006 03:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zo fout is dat, op blote voeten door de stad lopen
foto plzquote:Op zondag 30 juli 2006 18:28 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Mijn voeten zijn wel mooi, lekker klein, teentjes zijn normaal gevormd, geen enge aders. yeah!
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Alsof je zulke voeten dagelijks op het strand tegen komt.![]()
Eensch!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:06 schreef PvtRyan het volgende:
Helemaal vies als de teennagels ook nog gelakt zijn. Weet niet waarom, maar het ziet er vies uit.![]()
Eens.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Nagellak snap ik ook niet, dat ziet er erg onnatuurlijk uit. Wat is er mis met de softe kleur van een nagel?
Handen zijn vaak wel mooi en het is de bedoeling van makeup dat je mooie dingen extra opvallend maakt, zoals vrouwen bij lippen en ogen doen. Maar voeten zijn sowieso lelijk dus moeten ze dat niet gaan accentueren. En ik vind die halfafgeschilferde nagellak die je na een aantal dagen krijgt sowieso lelijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Eens.
Vrouwen leg uit? Denken jullie nou echt dat wij mannen het mooi vinden.
En kom nu niet met die we doen het voor onszelf bullshit.![]()
Ik vind de voeten dan weer wel mooi. Niet bij alle vrouwen, maar bij sommige. Maar wanneer ze het gaan 'accentueren' d.m.v. nagellak vind ik de voeten een stuk minder worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
Handen zijn vaak wel mooi en het is de bedoeling van makeup dat je mooie dingen extra opvallend maakt, zoals vrouwen bij lippen en ogen doen. Maar voeten zijn sowieso lelijk dus moeten ze dat niet gaan accentueren. En ik vind die halfafgeschilferde nagellak die je na een aantal dagen krijgt sowieso lelijk.
Dan vind je die voeten mooi omdat ze van een lekker wijf zijn en de voeten relatief mooi zijn, maar het design van voeten blijft lelijk, hoe relatief mooi ze ook zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik vind de voeten dan weer wel mooi. Niet bij alle vrouwen, maar bij sommige. Maar wanneer ze het gaan 'accentueren' d.m.v. nagellak vind ik de voeten een stuk minder worden.
Nein, ik vind sommige voeten in het algemeen mooi ongeacht uiterlijk persoon of zelfs geslacht. En nee ik ben niet bi, ik heb gewoon veel waardering voor de voet. Onmisbaar onderdeel van het menselijk lichaam, ondergewaardeerd imo.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:55 schreef pberends het volgende:
Dan vind je die voeten mooi omdat ze van een lekker wijf zijn en de voeten relatief mooi zijn, maar het design van voeten blijft lelijk, hoe relatief mooi ze ook zijn.
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En nee ik ben niet bi, ik heb gewoon veel waardering voor de voet.
No shit Sherlock!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:21 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Dat zijn de voetzolen van een mummy. De rest van 't lijf ziet er echt niet veel beter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |