Nein. Goede film om van m'n voetenfobie af te komen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:43 schreef haagse_elfje het volgende:
ooit de film Boomerang gezien?
Die bestaan niet meer sinds 2001.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:48 schreef giscard het volgende:
en belastingvrije voeten dan?
nee, gaat ook over lelijke potenquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Nein. Goede film om van m'n voetenfobie af te komen?
Ze zijn wel praktisch, voeten, enigzins, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:50 schreef pberends het volgende:
Ow ja, en voeten zijn vies rimpelig aan de onderkant, van geboorte tot graf. Check het anders maar zelf.
Daar heb je gelijk in. Maar dit topic gaat of voeten mooi (kunnen) zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:52 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ze zijn wel praktisch, voeten, enigzins, dat dan weer wel.![]()
quote:
Voeten zijn over het algemeen niet mooi. Ik zal dan ook volstaan met dit stukje tekst en niet een foto van mijn voeten plaatsen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dit topic gaat of voeten mooi (kunnen) zijn.
Ogen vind ik wel mooiquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:58 schreef Razztwizzle het volgende:
link verwijderd
Het lijkt wel een oog in een voet!![]()
En met hobbit behaarde tenen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:45 schreef Jordy-B het volgende:
't geldt stiekem ook wel voor mannen met onbehaarde tenen. En vrouwen met lompe, Nederlandse enkels.
op teenslippers?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:57 schreef Marruk het volgende:
[..]
En met hobbit behaarde tenen dan?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:57 schreef Marruk het volgende:
[..]
En met hobbit behaarde tenen dan?
iddquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:32 schreef Stali. het volgende:
Deel II voor knieholten... die zijn pas lelijk.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:53 schreef PallominnoXIII het volgende:
ALLE VOETEN DIENEN TE STERVEN
Gatverdamme wat heb ik een hekel aan die dingen
Dan moet je even een paar weken bivakkeren in een loopgraaf in Siberië. Niet al te veel bewegen dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:53 schreef PallominnoXIII het volgende:
ALLE VOETEN DIENEN TE STERVEN
Gatverdamme wat heb ik een hekel aan die dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |