Hebben wij een fetisjist in ons midden?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:Voeten
Het woord alleen al!Voeten
Nu ja, mooie voeten.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:53 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
Hebben wij een fetisjist in ons midden?![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:34 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Check dit dan. Eerst denk je...... daarna zie je de voeten
![]()
.
knap meisje, en die voeten zijn niet lelijk toch? ik vind dat ze mooie voeten heeftquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:34 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Check dit dan. Eerst denk je...... daarna zie je de voeten
![]()
.
Voor voeten zijn ze mooi inderdaad. Maar ik vind voeten sowieso lelijk, dus deze ookquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:48 schreef animuz1 het volgende:
[..]
knap meisje, en die voeten zijn niet lelijk toch? ik vind dat ze mooie voeten heeft
Jammer dat 99,5 % van de vrouwen niet zulke mooie voeten heeftquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wil met die voeten best een beschuitje eten...
Voeten maken hele lelijke handen, ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:01 schreef MakzBokz het volgende:
Ik ben het met TS eensch, alleen zien voeten er nu eenmaal uit als 'vuurwerkslachtoffers met korte stompjes'.
Klopt. Ik vind de voeten van mn din erg mooi en lieflijk. Gelukkig worden dat ook nooit van die stinklappen zoals die van mezelf.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:49 schreef jap85 het volgende:
Vrouwenvoeten zijn lang niet altijd lelijk
Eenschquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:07 schreef Wepeel2 het volgende:
Geslachtsdelen zijn ook lelijk.
Maar da's niet hip en tevens erg a-seksueel om te zeggen.![]()
Net of ze door haar enkel gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:04 schreef pberends het volgende:
Zelfs van mooie vrouwen zijn ze lelijk, zoals ik al zei:
[afbeelding].
Tis natuurlijk ook veel gewicht zo'n menselijk lichaamquote:
Gatverdamme, dat meen je nietquote:
Jij loopt zeker de hele dag eelt te schrapenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Of sta jij nooit op een scanner?
Nee, daar heb ik iemand voor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij loopt zeker de hele dag eelt te schrapen.
en niet alleen TSquote:Op donderdag 16 juni 2005 05:44 schreef StefanP het volgende:
Mjammie, kalknagels en schimmel tussen de tenen. Lekker aan knabbelen, d'r af pulken en opetenVooral die gele schilfers, die je bijna niet kunt weerstaan zo lekker, maar als je ze een paar dagen laat zitten en een beetje uitharden, mjammie zo lekker! Of de onderkant van je voeten kapot krabben en dan na een week de korstjes opeten.. heerlijk!
De geur ook van lekkere schimmelvoeten die de hele dag in zweetschoenen hebben gelopen, als dan eindelijk je sokken uittrekt... snuiiiifff... heerlijk. Meteen met de tong tussen de tenen gaan.
even de TS over zijn nek laten gaan
quote:Op donderdag 16 juni 2005 05:44 schreef StefanP het volgende:
Mjammie, kalknagels en schimmel tussen de tenen. Lekker aan knabbelen, d'r af pulken en opetenVooral die gele schilfers, die je bijna niet kunt weerstaan zo lekker, maar als je ze een paar dagen laat zitten en een beetje uitharden, mjammie zo lekker! Of de onderkant van je voeten kapot krabben en dan na een week de korstjes opeten.. heerlijk!
De geur ook van lekkere schimmelvoeten die de hele dag in zweetschoenen hebben gelopen, als dan eindelijk je sokken uittrekt... snuiiiifff... heerlijk. Meteen met de tong tussen de tenen gaan.
even de TS over zijn nek laten gaan
Tja, wie heeft er nou niet last gehad van wratten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:47 schreef Agiath het volgende:
Voeten..... ik heb er ook niks mee...
(zelf heb ik ook van die wratten...erg irritant ja)
De nadelen wegen te zwaar tegen de voordelenquote:
Bij TS als ik het zo hoor nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De nadelen wegen te zwaar tegen de voordelen
Fantaseer er eens op los! Hoe zouden voeten eruit moeten zien om door jou aantrekkelijk gevonden te worden?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:52 schreef pberends het volgende:
Ik heb niets gezegd over de functionaliteit van voeten. Ze zijn zeer functioneel, alleen het ontwerp had beter gemogen.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Fantaseer er eens op los! Hoe zouden voeten eruit moeten zien om door jou aantrekkelijk gevonden te worden?
Dat heb ik nou met het mannelijk geslachtsdeel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:52 schreef pberends het volgende:
Ik heb niets gezegd over de functionaliteit van voeten. Ze zijn zeer functioneel, alleen het ontwerp had beter gemogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |