Ik ben het met TS eensch, alleen zien voeten er nu eenmaal uit als 'vuurwerkslachtoffers met korte stompjes'. Als je dat nuet meerekent, zijn voeten ZONDER allerlei kwalen als eksterogen, wratten en schimmelinfecties wel OK, mits niet groter dan maat 41, geen hele lange dunne tenen, geen korte dikke tenen, en geen hamertenen, geen grote dikke hak, of zo'n vieze huisvrouwenhak, met dikke eeltribbels op de achterkant van de goedkope sandalen, geen dikke eeltranden eraan, geen ingegroeide / gele / te grote / te kleine / kromme /kalk nagels eraan.
Rafelige, gore kapotte nagelriemen is ook smerig. Of van die dikke kromme nagels met NAGELLAK erop, manman... nagellak op teennagels vind ik sowieso
Ook heel lelijk zijn de 'dubbels' (dat zijn dus hele dikke enkels, die niet enkel zijn maar dubbels) BAH lompe dingen.
En laat mijn voeten nu eens aan alle kriteria voldoen
Ik heb best mooie, vind ikzelf, voor voeten zijn ze best OK. Geen dikke enkels, geen gore nagels, geen wratten, schimmels of andere gorigheid, ze stinken niet, mooie teentjes, beetje aan de korte kant misschien, maar OK, en, heel belangrijk, geen spataders of haren erop. Alleen een beetje te wit, maar da's meer te wijten aan het schoenen-met-sokken-klimaat in Nederland.