Nog maar een keerquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:11 schreef SeLang het volgende:
Hier in Taiwan zie ik vaak mooie voetjes
Volgens mij komt dat omdat de meisjes hier meestal open schoenen dragen.
Dus die voetjes krijgen tenminste daglicht te zien en zitten niet de hele dag te rotten in een zweterige afgesloten schoen.
Fotosoepquote:Op maandag 10 april 2006 18:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Goed voorbeeld, lekkere billen en dan opeens van die wazige voeten eronder. Dat kon mooier, God!
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:14 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Keira Knightley, de mooiste vrouw van 2006....
Lelijk wijf met vieze mannenkinquote:Op maandag 13 maart 2006 15:29 schreef pberends het volgende:
Goed voorbeeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
enigszinsquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:55 schreef pberends het volgende:
[..].
Meneer de luie baby heeft natuurlijk nog geen eelt op z'n voetjes, dus het valt enigsinds nog mee.
Zo fout is dat, op blote voeten door de stad lopenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:14 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Keira Knightley, de mooiste vrouw van 2006....
quote:Op zondag 30 juli 2006 03:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zo fout is dat, op blote voeten door de stad lopen
foto plzquote:Op zondag 30 juli 2006 18:28 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Mijn voeten zijn wel mooi, lekker klein, teentjes zijn normaal gevormd, geen enge aders. yeah!
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Alsof je zulke voeten dagelijks op het strand tegen komt.![]()
Eensch!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:06 schreef PvtRyan het volgende:
Helemaal vies als de teennagels ook nog gelakt zijn. Weet niet waarom, maar het ziet er vies uit.![]()
Eens.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Nagellak snap ik ook niet, dat ziet er erg onnatuurlijk uit. Wat is er mis met de softe kleur van een nagel?
Handen zijn vaak wel mooi en het is de bedoeling van makeup dat je mooie dingen extra opvallend maakt, zoals vrouwen bij lippen en ogen doen. Maar voeten zijn sowieso lelijk dus moeten ze dat niet gaan accentueren. En ik vind die halfafgeschilferde nagellak die je na een aantal dagen krijgt sowieso lelijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Eens.
Vrouwen leg uit? Denken jullie nou echt dat wij mannen het mooi vinden.
En kom nu niet met die we doen het voor onszelf bullshit.![]()
Ik vind de voeten dan weer wel mooi. Niet bij alle vrouwen, maar bij sommige. Maar wanneer ze het gaan 'accentueren' d.m.v. nagellak vind ik de voeten een stuk minder worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
Handen zijn vaak wel mooi en het is de bedoeling van makeup dat je mooie dingen extra opvallend maakt, zoals vrouwen bij lippen en ogen doen. Maar voeten zijn sowieso lelijk dus moeten ze dat niet gaan accentueren. En ik vind die halfafgeschilferde nagellak die je na een aantal dagen krijgt sowieso lelijk.
Dan vind je die voeten mooi omdat ze van een lekker wijf zijn en de voeten relatief mooi zijn, maar het design van voeten blijft lelijk, hoe relatief mooi ze ook zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik vind de voeten dan weer wel mooi. Niet bij alle vrouwen, maar bij sommige. Maar wanneer ze het gaan 'accentueren' d.m.v. nagellak vind ik de voeten een stuk minder worden.
Nein, ik vind sommige voeten in het algemeen mooi ongeacht uiterlijk persoon of zelfs geslacht. En nee ik ben niet bi, ik heb gewoon veel waardering voor de voet. Onmisbaar onderdeel van het menselijk lichaam, ondergewaardeerd imo.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:55 schreef pberends het volgende:
Dan vind je die voeten mooi omdat ze van een lekker wijf zijn en de voeten relatief mooi zijn, maar het design van voeten blijft lelijk, hoe relatief mooi ze ook zijn.
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En nee ik ben niet bi, ik heb gewoon veel waardering voor de voet.
No shit Sherlock!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:21 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Dat zijn de voetzolen van een mummy. De rest van 't lijf ziet er echt niet veel beter uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |