Asjemenou!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met het mannelijk geslachtsdeel.
Zullen we afspreken dat jij daar een klaagtopic over opent zodra mannen het in hun hoofd halen om in de eerste zonnige week van het jaar ineens met hun lul uit hun broek te gaan lopen? Dan houden we het nu even bij klagen over dat voeten lelijk zijn...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met het mannelijk geslachtsdeel.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:38 schreef pberends het volgende:
Het lijken wel vuurwerkstompjes met 5 gekke toeters eraan.
quote:Op maandag 21 november 2005 17:32 schreef PhatRabbit het volgende:
Could be worse:
[afbeelding]
Kerel ziet de schimmels onder de voet van Kylie:
[afbeelding]
Dat laatste is inderdaad het meest hilarische, terwijl het amper tijd kost.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:59 schreef Natalie het volgende:
'k Sta er versteld van hoe slecht sommige mensen hun voeten verzorgen. Met een klein beetje verzorging zien die dingen er toch gauw een stuk beter oud.
Maar ja, ook het knippen van nagels schijnt niet iedereen in de vingers te hebben.
Handig, zo'n mobiele asbak.quote:
Zuurpruim. Ik had het alleen over het design van de voeten. Hoe het beter moet weet ik niet, maar het kon beterquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:37 schreef mcDavid het volgende:
géén voeten is anders nog een stuk lelijker!
Daar heb ik wel een weekje ruzie met mn vriendin voor overquote:Op maandag 21 november 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
Laten we het bekende "mokkel" Kirsten Dunst eens nemen, opzich een hele mooie vrouw met normale voeten. Zij het niet dat voeten gewoon lelijk zijn:
[afbeelding]
[afbeelding].
Die voeten dan he. Tis dan meer dat je het op de koop toeneemt.
Das nou wel weer een lief voetjequote:
Jammer dat de rest zo lelijk is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:45 schreef SeLang het volgende:
Ik heb het al geschreven, maar Chinese meisjes hebben vaak mooie kleine voetjes
Contradictio in terminisquote:
Serieus ? Ik dacht al, wacht een prachtig mooi voetjequote:
Coolquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:20 schreef Étoile het volgende:
Deze link kan hier niet ontbreken: http://www.nobodyhere.com/tenen.hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |