Knorretje beheert het Keldertje en om twee redenen zijn de wachttijden wat opgelopen. Allereerst heeft ze het momenteel vrij druk, daarnaast werkt de search niet én gaan de MyAT's van de aanvragers slechts terug tot 1 januari dit jaar, dus is het voor haar heel tijdrovend om iemand zijn postgeschiedenis door te zoeken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:24 schreef Gelderland het volgende:
hoelang duurt het nog voor toegang tot het keldertje![]()
we hebben een maand geleden (5 weken geloof ik) een mailtje gestuurd, maar nog geen toegang, kan dat zólang duren om ons toe te voegen aan de database (of whatever) die het keldertje mag bezoeken![]()
![]()
Ik denk dat SIRE niet het instituut is wat Nederlandse meisjes gaat vertellen hoeveel seks ze op vakantie mogen hebben. De Nederlandse dames in het buitenland worden qua "sletterigheid" nog altijd overtroffen door de Britse dames, dus je stelling raakt eigenlijk kant noch wal.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
N.N.P. = NIET oke!!
niet terecht gesloten, om dat het toch wel een serieus topic is. Het kan ook zijn dat het wellicht meer een topic is voor POL , omdat het toch de politiek is die moet ingrijpen en ik "NNP = niet OK" wel een goede SIRE campagne zou vinden op de tv..
ok, we horen het welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:01 schreef Insomaniac het volgende:
Heb geduld, ik zal eerdaags even aan Knorretje vragen hoe het er voor staat met de wachtlijst.
Ik ga ff kijken.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:44 schreef Mukie het volgende:
Alleen zelf vingeren om klaar te komen. Ben ik de enige?
Denk niet dat de TS nog veel heeft aan de comments van Berenboot.
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:59 schreef SicSicSics het volgende:
De link die Insomaniac in dit topic:" ik wil sex, welke vrouwelijke fokker wil met mij." heeft gedumpt doet het niet!
Gelijk heb je.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:30 schreef innovative het volgende:
magie
Als het al ergens op FOK! hoort, dan vast niet in SEX... toch?
ok, thx, we wachten af...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zal je via dit topic op de hoogte houden.
Wat is je nummer?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:56 schreef Insomaniac het volgende:
Elk uur lik ik even aan mijn eigen tepels en daar word ik dan zo geil van dat ik me meteen door de eerste willikeurige man laat nemen. De postbode in de schuur, mijn manager op het kopieeerapparaat, de koffiejongen in het magazijn en natuurlijk de treinconducteur in de WC.
Kort samengevat;.
0909-0666quote:
Nou, eik vind ik van wel en dan met name door je vraagstelling. Het nodigt niet uit tot een normale discussie, dus vandaar het slotje.quote:serieusly, het topic is toch niet erger dan "hoe lang is jouw lul", of "kan jij je eigen piemel likken"?
Dat verschil lijkt me evident. En volgens mij werd die vergelijking alleen maar aangedragen om de achterlijkheid van het gestelde aan te tonen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:27 schreef Lemmeb het volgende:
Bijzondere vormen van "seksueel misbruik"
Jammer dat 'ie dicht moest. Nu krijg ik niet de kans het verschil uit te leggen tussen iemand doodmaken in z'n slaap of iemand 'verkrachten' in z'n slaap.
Nou volgens mij snapt die user ParadiseLost echt het verschil niet. Anders zou je toch niet met zo'n vergelijking aankomenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat verschil lijkt me evident. En volgens mij werd die vergelijking alleen maar aangedragen om de achterlijkheid van het gestelde aan te tonen.
Lees mijn post nog eens heel goed door.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou volgens mij snapt die user ParadiseLost echt het verschil niet. Anders zou je toch niet met zo'n vergelijking aankomen
Jouw post vind ik ráááár.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens heel goed door.
Ik geef het op.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jouw post vind ik ráááár.
Je stelt dat mijn stelling achterlijk is, maar dat is hij zeker niet. Die vergelijking, die is wèl achterlijk.
Je zou ook gewoon kunnen uitleggen wat je dan precies bedoelt, met die zinsnede 'de achterlijkheid van het gestelde'.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik geef het op.
Succes verder, Lemmeb..
Ik bedoel wat er staat. Dat jij het niet begrijpt is jouw probleem.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon kunnen uitleggen wat je dan precies bedoelt, met die zinsnede 'de achterlijkheid van het gestelde'.
Moet jij weten, maar die "discussie" is afgerond.quote:Want ik vind voornamelijk het idee dat je 20 jaar later nog werk gaat maken van een vermeende verkrachting, waar je leven nooit door beïnvloed is omdat je gewoon niet wist dat de verkrachting heeft plaatsgevonden, pas echt achterlijk.
Jij zegt dat ParadiseLost met die vergelijking kwam van iemand doodschieten in z'n slaap, om 'de achterlijkheid van het gestelde aan te tonen'. ParadiseLost reageerde echter direct op een post van mij, waarmee jij dus zegt dat mijn stelling in die post 'achterlijk' zou zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik bedoel wat er staat. Dat jij het niet begrijpt is jouw probleem.
Opgelost.quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:36 schreef Mukie het volgende:
Mythe rond huidskleur en grootte van de penis????
Denk dat ik niet eens veel hoef te zeggen?
Zonder flauwekul haal het maar allemaal wegquote:
offtopic... Zag vrijdag een bus rijden met een nummerbord beginnende met BH-FH-??... You got anything to do with that?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
meid die geen condoom wil, verdacht???
niet terecht gesloten, want weldegelijk een relevant vraag. Er zijn nameijl meiden die bewust een man in de val willen lokken door zonder condoom sex te hebben en dan zwanger te worden en zo geld, of andere zaken te kunnen eisen. Ook zijn er meiden die allerlei ziektes hebben en die over willen dragen aan mannen, omdat ze mannen haten. weldegelijk een relevant topic lijkt me. In een tijd waar ziektes en zwangerschappen op de loer liggen is een one nogt stand zonder condoom gevaarlijk!!
Hoef je mij niet de schuld te geven.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:05 schreef MikeyMan het volgende:
Insomaniac kreeg het op dr heupen...
Maar kijk eens hier :
Alles over SEX!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |