ik vind het anders wel okay dat nederland wordt gezien als sletjes landquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb weer het een en ander om me heen gekeken en er vallen me bi sommige categorien Nederlandse meiden wat zaken op. Zo zag ik eergisteren 2 Nederlandse meiden die zich in hadden laten palmen door 2 Balinezen die zo makkelijk naar Java konenden. Een van die Balinezen zei (hij had wat Nederlands geleerd) "Lekkere Neukpoppen die Nederlandse meiden" Ik vind toch dat men hier wel eens paal en perk aan zouden moeten ztellen. Je ziet dat Veel Nederlandse meiden ons land te schande maken door met jan en alleman het bed te delen in den vreemde. Ik weet dat de witrusschiche overheid het bijvoorbeeld voor die vrouwen heel moeilijk heeft gemaakt uitreisvisa te verlenen. Wellicht zouden Nederlandse meiden , eer ze op vakantie naat het buitenland gingen een "vakantiepas" moeten halen, waarin een aantal maten staan waar niet overheen mag woprden gegaan. Het gaat immers om de normen en waarden van dit land die beschermd moeten worden! , want ook jij en ik worden er op aangekeken.!
BHFHquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:34 schreef Diebitch het volgende:
Kansloos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |