Heb jij zo'n zwarte lans?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:12 schreef nuker het volgende:
[..]
ik dacht dit begrijpt iedereen wel ... je weet toch wel wat een zwarte lans is .....![]()
Mag ik het zeggen? Nergens over!quote:
jah, zon zwarte, lange, als-ie-klein-is-gerimpelde-hannes-in-de-broek zegmaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:14 schreef ivetje het volgende:
Ik heb ook echt geen idee....zwarte lans : lange, beetje gebogen zwarte piemol
Omdat die zwart is?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:15 schreef nuker het volgende:
[..]
jah, zon zwarte, lange, als-ie-klein-is-gerimpelde-hannes-in-de-broek zegmaar
en waarom vrouwen liever zo'n ding in hun uhmmm grot willen
![]()
kom maar op met die sinoniemen voor de manlijke en vrouwelijke geslachtsdelenquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:29 schreef ivetje het volgende:
Ik wil helemaal niet liever een "zwarte lans" in mijn uhm...genotsgrot
ik vindt et ook zo naar om te zeggen dat et om een zwarte-pieten-piemel gaatquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:29 schreef metalheadBOC het volgende:
hij bedoelt een zwarte LUL
maar geloof dat hij dat woord niet uit durft te spreken
grotje? of GROT ... want met zon zwarte Bonk moet je toch wel denken aan een GROT.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:29 schreef ivetje het volgende:
Ik wil helemaal niet liever een "zwarte lans" in mijn uhm...genotsgrot
echt gast....quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:33 schreef nuker het volgende:
[..]
grotje? of GROT ... want met zon zwarte Bonk moet je toch wel denken aan een GROT.
hoe groot heb jij je schlong het liefst?
![]()
misschien gaat ie wel voor skullfuck of wil hij anaal daardoor uitgewoond worden...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:37 schreef Varr het volgende:
Jij wordt het liefst gecockslapt door een zwarte lans.
Swaffelenquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:37 schreef Varr het volgende:
Jij wordt het liefst gecockslapt door een zwarte lans.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:05 schreef nuker het volgende:
Is het zo dat een vrouw die vaak aan seksuele activiteit doet, een GROTE zwarte snikkel prefereert boven een bleke lul?
en zo ja ... hoe komt dat ... een vagina kan toch helemaal niet kijken en ziet die kleur dan ook niet ... aan de lengte zal et niet liggen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |