Ik bedoel wat er staat. Dat jij het niet begrijpt is jouw probleem.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon kunnen uitleggen wat je dan precies bedoelt, met die zinsnede 'de achterlijkheid van het gestelde'.
Moet jij weten, maar die "discussie" is afgerond.quote:Want ik vind voornamelijk het idee dat je 20 jaar later nog werk gaat maken van een vermeende verkrachting, waar je leven nooit door beïnvloed is omdat je gewoon niet wist dat de verkrachting heeft plaatsgevonden, pas echt achterlijk.
Jij zegt dat ParadiseLost met die vergelijking kwam van iemand doodschieten in z'n slaap, om 'de achterlijkheid van het gestelde aan te tonen'. ParadiseLost reageerde echter direct op een post van mij, waarmee jij dus zegt dat mijn stelling in die post 'achterlijk' zou zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik bedoel wat er staat. Dat jij het niet begrijpt is jouw probleem.
Opgelost.quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:36 schreef Mukie het volgende:
Mythe rond huidskleur en grootte van de penis????
Denk dat ik niet eens veel hoef te zeggen?
Zonder flauwekul haal het maar allemaal wegquote:
offtopic... Zag vrijdag een bus rijden met een nummerbord beginnende met BH-FH-??... You got anything to do with that?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
meid die geen condoom wil, verdacht???
niet terecht gesloten, want weldegelijk een relevant vraag. Er zijn nameijl meiden die bewust een man in de val willen lokken door zonder condoom sex te hebben en dan zwanger te worden en zo geld, of andere zaken te kunnen eisen. Ook zijn er meiden die allerlei ziektes hebben en die over willen dragen aan mannen, omdat ze mannen haten. weldegelijk een relevant topic lijkt me. In een tijd waar ziektes en zwangerschappen op de loer liggen is een one nogt stand zonder condoom gevaarlijk!!
Hoef je mij niet de schuld te geven.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:05 schreef MikeyMan het volgende:
Insomaniac kreeg het op dr heupen...
Maar kijk eens hier :
Alles over SEX!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |