ik heb precies hetzelfde hoor, ik vind sex met een vrouw ook lekker, maar zou nooit verliefd op een vrouw kunnen worden of een relatie mee beginnenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:43 schreef Diebitch het volgende:
Hai...
Nou uhhhh waar gaat deze topic over....over het bi-zijn!!
Ik ben bisexueel maar dan alleen maar in sex.
Ik vind sex lekker met een meisje maar ook met een jongen. Het liefst natuurlijk allebei...
Maar een relatie met een meisje daar moet ik niet aan denken.
Kun je mij nou bisexueel noemen?
Brand los...wie is er bi en vindt je dit bi??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je vroeg naar meningen en dit is de mijnequote:Op zondag 22 mei 2005 10:41 schreef Diebitch het volgende:
In het dikke Van Dalen staat dit over bi-sexualiteit:
1 seksueel gericht zijnd op beide geslachten => bi, biseks
Er staat dus niets over relaties
Tuurlijk wil ik je mening weten! Ik keur die ook echt niet af!!quote:Op zondag 22 mei 2005 10:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Je vroeg naar meningen en dit is de mijne![]()
Ik denk dat die definitie wordt gegeven vanwege het woord 'sexueel'. Ik weet niet precies hoe het zit maar je hebt geloof ik verschillen tussen -fiel en -sexueel (alleen eh hoe zeg je dat bij bi, bifiel klinkt niet echtquote:Op zondag 22 mei 2005 10:52 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik je mening weten! Ik keur die ook echt niet af!!
Dit is juist hoe vele bisexueel zien.
Alleen ik vind het vreemd dat deze definitie word gegeven in het dikke Van Dalen.
Waarom denkt de meerderheid van de bisexuele dat het juist relatiegericht is op hetzelfde geslacht![]()
Niets aan toe te voegenquote:Op zondag 22 mei 2005 11:02 schreef beestjuh het volgende:
Hmja, ik kan mezelf wel bi noemen, maar ik duw mezelf liever niet in zo'n hokje. Roepen dat ik bi ben trekt de verkeerde personen aan, namelijk geile pubers met interesse in een trio of breezah meiden die jongens in een kroeg op willen geilen.
Ik val gewoon op leuke, spannende, intrigerende, interessante, mooie, eigenwijze, slimme, idealistische en respectvolle mensen.
een worstjequote:Op zondag 22 mei 2005 11:00 schreef Diebitch het volgende:
Hahaha bifiel klinkt meer als een worstje.....
Jah dus als je het zo zegt dan zou ik juist een bisexueel zijn en diegene die zich richt op relatie tussen 2 dezelfde geslachten bifiel.
Dus de bifielen zeggen eigenlijk onterecht dat ze bisexueel zijn??
Hahaha jah we zijn eruit!quote:Op zondag 22 mei 2005 11:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
een worstje![]()
nou bifielen vallen op beide geslachten dus dan hebben ze daar ook sex mee (hoop ik voor ze), dus zijn ze ook bisexueel.. bisexuelen hoeven weer niet 'bifiel' te zijn.. ehm misschien moeten we idd maar wat minder in hokjes denken, wordt wel ingewikkeld zo
Dan ben ik dat dusquote:Op zondag 22 mei 2005 10:42 schreef Diebitch het volgende:
Dan heb ik ook nog dit erover gevonden:
Je hebt het verschil tussen de parallele bi en de serieele bi:
de parallele zoekt er wat leuks bij als extra, deze dame heeft meestal al een vaste mannelijke partner. zij kan echter wel verliefd worden op het vrouwelijk geslacht maar zal haar mannetje nooit in de steek laten daarvoor. ook kan zij slechts op vrouwen vallen voor de sex, zonder dat zij daar meer van verwacht (extra relatie of wat dan ook)
Je bent 17 en begint nu al lesbische relaties om de sex?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde hoor, ik vind sex met een vrouw ook lekker, maar zou nooit verliefd op een vrouw kunnen worden of een relatie mee beginnen
Ik ben 18quote:Op zondag 22 mei 2005 11:48 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Je bent 17 en begint nu al lesbische relaties om de sex?
Ik ben hopeloos verouderd
Ja M2!quote:Op zondag 22 mei 2005 11:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan ben ik dat dusAl vind ik het zelf ook niet echt leuk om mezelf in hokjes te plaatsen hoor
Ik heb meerdere meetings georganiseerd voor meiden.... en ik vind de sfeer waanzinnig!quote:Op zondag 22 mei 2005 12:44 schreef Mirjamke het volgende:
Een relatie met een vrouw lijkt me niks, sex met een vrouw vind ik dan wel weer waanzinnig![]()
Precies, een lekkere, ongedwongen sfeer.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:27 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Ik heb vaak meerdere meetings georganiseerd voor meiden.... en ik vind de sfeer waanzinnig!
Je wordt niet aangekeken als je een meis aan het versieren bent, of dat je nou met meerdere meiden aan het zoenen bent. Alles is vrij....jij bent vrij!! Dat is wat ik ervaar. En het is echt hemels.
Alles gaat ook zo spontaan. Komt het ervan dan komt het, komt het niet dan niet....ook even leuk!
Als je een meeting organiseren moet, is het (nofi) alles behalve spontaan. Je weet van elkaar dat je allemaal bi bent, en beschikbaar. Je weet wat de bedoeling van zo een meet is en wat er van je verwacht wordt. Dus niet bepaald spontaan. Als het mannen erbij zou betrekken, zou je zoiets een gangbang noemen. In mijn ogen bijna hetzelfde.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:27 schreef Diebitch het volgende:
[..]
Ik heb vaak meerdere meetings georganiseerd voor meiden.... en ik vind de sfeer waanzinnig!
Je wordt niet aangekeken als je een meis aan het versieren bent, of dat je nou met meerdere meiden aan het zoenen bent. Alles is vrij....jij bent vrij!! Dat is wat ik ervaar. En het is echt hemels.
Alles gaat ook zo spontaan. Komt het ervan dan komt het, komt het niet dan niet....ook even leuk!
Dus als je als meisje nog nooit wat met een jongen hebt gedaan, mag je jezelf ook geen hetero noemen? Het heeft toch niets met ervaring te maken.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
...Bijna iedereen noemt zich tegenwoordig 'bi', ookal hebben ze nog geen vinger naar een vrouw uitgestoken (goeie woordkeus)...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |