abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 mei 2005 @ 20:43:52 #1
118691 Diebitch
*if your mind is fucked up*
pi_27225875
Hai...
Nou uhhhh waar gaat deze topic over....over het bi-zijn!!
Ik ben bisexueel maar dan alleen maar in sex.
Ik vind sex lekker met een meisje maar ook met een jongen. Het liefst natuurlijk allebei...
Maar een relatie met een meisje daar moet ik niet aan denken.
Kun je mij nou bisexueel noemen?
Brand los...wie is er bi en vindt je dit bi??
You onley live once...so BiNaughty....
pi_27231564
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 20:43 schreef Diebitch het volgende:
Hai...
Nou uhhhh waar gaat deze topic over....over het bi-zijn!!
Ik ben bisexueel maar dan alleen maar in sex.
Ik vind sex lekker met een meisje maar ook met een jongen. Het liefst natuurlijk allebei...
Maar een relatie met een meisje daar moet ik niet aan denken.
Kun je mij nou bisexueel noemen?
Brand los...wie is er bi en vindt je dit bi??
ik heb precies hetzelfde hoor, ik vind sex met een vrouw ook lekker, maar zou nooit verliefd op een vrouw kunnen worden of een relatie mee beginnen
pi_27231745
Ik herken je verhaal wel, maar ik zou denk ik wel een relatie met een vrouw kunnen hebben.
Sex met een vrouw is gewoon ...
Met een man ook wel maar toch anders...
Sappig !!
pi_27238602
Ik vind dat je pas bi bent als je echt verliefd kan worden op een vrouw en daar een relatie mee wil. Bijna iedereen noemt zich tegenwoordig 'bi', ookal hebben ze nog geen vinger naar een vrouw uitgestoken (goeie woordkeus). Zowat iedere meid lijkt het wel eens lekker om het met iemand van hetzelfde geslacht te doen, ze zeggen dan ook wel es dat iedere vrouw in weze bi is. Ben het daar dus niet mee eens
  zondag 22 mei 2005 @ 10:41:46 #5
118691 Diebitch
pi_27238717
In het dikke Van Dalen staat dit over bi-sexualiteit:

1 seksueel gericht zijnd op beide geslachten => bi, biseks

Er staat dus niets over relaties
  zondag 22 mei 2005 @ 10:42:49 #6
118691 Diebitch
pi_27238731
Dan heb ik ook nog dit erover gevonden:

Je hebt het verschil tussen de parallele bi en de serieele bi:

de parallele zoekt er wat leuks bij als extra, deze dame heeft meestal al een vaste mannelijke partner. zij kan echter wel verliefd worden op het vrouwelijk geslacht maar zal haar mannetje nooit in de steek laten daarvoor. ook kan zij slechts op vrouwen vallen voor de sex, zonder dat zij daar meer van verwacht (extra relatie of wat dan ook)

de serieele bi valt op zowel mannen als vrouwen maar is trouw aan 1 partner. zo kan zij dus langdurige relaties hebben met mannen of vrouwen en zijn monogaam. Zij kiezen voor 1 persoon, of dat op moment een vrouw of een man is.
pi_27238753
bi zijn is jezelf in een hokje plaatsen, denk dat als je duidelijkheid wilt je het verhaal uit moet leggen zoals je hier hebt gedaan, dan mag die ander zelf beslissen of hij/zij dit bi vind. Dat is in elk geval hoe ik deze situatie oplos.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_27238768
quote:
Op zondag 22 mei 2005 10:41 schreef Diebitch het volgende:
In het dikke Van Dalen staat dit over bi-sexualiteit:

1 seksueel gericht zijnd op beide geslachten => bi, biseks

Er staat dus niets over relaties
Je vroeg naar meningen en dit is de mijne
  zondag 22 mei 2005 @ 10:52:41 #9
118691 Diebitch
pi_27238873
quote:
Op zondag 22 mei 2005 10:45 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Je vroeg naar meningen en dit is de mijne
Tuurlijk wil ik je mening weten! Ik keur die ook echt niet af!!
Dit is juist hoe vele bisexueel zien.
Alleen ik vind het vreemd dat deze definitie word gegeven in het dikke Van Dalen.
Waarom denkt de meerderheid van de bisexuele dat het juist relatiegericht is op hetzelfde geslacht
pi_27238964
quote:
Op zondag 22 mei 2005 10:52 schreef Diebitch het volgende:

[..]

Tuurlijk wil ik je mening weten! Ik keur die ook echt niet af!!
Dit is juist hoe vele bisexueel zien.
Alleen ik vind het vreemd dat deze definitie word gegeven in het dikke Van Dalen.
Waarom denkt de meerderheid van de bisexuele dat het juist relatiegericht is op hetzelfde geslacht
Ik denk dat die definitie wordt gegeven vanwege het woord 'sexueel'. Ik weet niet precies hoe het zit maar je hebt geloof ik verschillen tussen -fiel en -sexueel (alleen eh hoe zeg je dat bij bi, bifiel klinkt niet echt ) het eerste is gericht op het mentale (dus relatiegericht) het tweede op het lichamelijke (dus sex-gericht). Mensen met meer verstand ervan, help me even.. voor ik dingen ga zeggen die voor geen reet kloppen
  zondag 22 mei 2005 @ 11:00:56 #11
118691 Diebitch
pi_27239001
Hahaha bifiel klinkt meer als een worstje.....

Jah dus als je het zo zegt dan zou ik juist een bisexueel zijn en diegene die zich richt op relatie tussen 2 dezelfde geslachten bifiel.
Dus de bifielen zeggen eigenlijk onterecht dat ze bisexueel zijn??
  zondag 22 mei 2005 @ 11:02:35 #12
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_27239029
Mijn eerste kalverliefde had als subject een meisje... Van haar heb ik ook mijn eerste zoen gehad, 12 was ik toen. Gek genoeg telde ik dat niet mee als "ontgroening", zoals dat door klasgenootjes werd genoemd, het ging per slot om een meisje. Op mijn 14 ben ik 'officieel ontgroend' door een jongen, lang, breed, stoer met bijbehorende brommer en grote bek. Maar stiekem vond ik die niet zo leuk, mijn beste vriendin mocht hem zo hebben, toen bleek dat zij dat wilde, maar pas nadat ik een goede vriendin van haar ontmoet had, wat een heerlijk wijf, pardon my french. Zij heeft me dan ook officieus ontmaagd op mijn 16e, iets waar ik pas 3 jaar later officieel aan toe kwam, met een jongen.

Hmja, ik kan mezelf wel bi noemen, maar ik duw mezelf liever niet in zo'n hokje. Roepen dat ik bi ben trekt de verkeerde personen aan, namelijk geile pubers met interesse in een trio of breezah meiden die jongens in een kroeg op willen geilen.
Ik val gewoon op leuke, spannende, intrigerende, interessante, mooie, eigenwijze, slimme, idealistische en respectvolle mensen.
power to the people
  zondag 22 mei 2005 @ 11:05:53 #13
118691 Diebitch
pi_27239092
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:02 schreef beestjuh het volgende:

Hmja, ik kan mezelf wel bi noemen, maar ik duw mezelf liever niet in zo'n hokje. Roepen dat ik bi ben trekt de verkeerde personen aan, namelijk geile pubers met interesse in een trio of breezah meiden die jongens in een kroeg op willen geilen.
Ik val gewoon op leuke, spannende, intrigerende, interessante, mooie, eigenwijze, slimme, idealistische en respectvolle mensen.
Niets aan toe te voegen
pi_27239118
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:00 schreef Diebitch het volgende:
Hahaha bifiel klinkt meer als een worstje.....

Jah dus als je het zo zegt dan zou ik juist een bisexueel zijn en diegene die zich richt op relatie tussen 2 dezelfde geslachten bifiel.
Dus de bifielen zeggen eigenlijk onterecht dat ze bisexueel zijn??
een worstje

nou bifielen vallen op beide geslachten dus dan hebben ze daar ook sex mee (hoop ik voor ze), dus zijn ze ook bisexueel.. bisexuelen hoeven weer niet 'bifiel' te zijn.. ehm misschien moeten we idd maar wat minder in hokjes denken, wordt wel ingewikkeld zo
  zondag 22 mei 2005 @ 11:17:21 #15
118691 Diebitch
pi_27239300
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:07 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

een worstje

nou bifielen vallen op beide geslachten dus dan hebben ze daar ook sex mee (hoop ik voor ze), dus zijn ze ook bisexueel.. bisexuelen hoeven weer niet 'bifiel' te zijn.. ehm misschien moeten we idd maar wat minder in hokjes denken, wordt wel ingewikkeld zo
Hahaha jah we zijn eruit!
Een bifiel is per definitie ook bisexueel en een bisexueel hoeft geen bifiel te zijn.
pi_27239875
quote:
Op zondag 22 mei 2005 10:42 schreef Diebitch het volgende:
Dan heb ik ook nog dit erover gevonden:

Je hebt het verschil tussen de parallele bi en de serieele bi:

de parallele zoekt er wat leuks bij als extra, deze dame heeft meestal al een vaste mannelijke partner. zij kan echter wel verliefd worden op het vrouwelijk geslacht maar zal haar mannetje nooit in de steek laten daarvoor. ook kan zij slechts op vrouwen vallen voor de sex, zonder dat zij daar meer van verwacht (extra relatie of wat dan ook)

Dan ben ik dat dus Al vind ik het zelf ook niet echt leuk om mezelf in hokjes te plaatsen hoor
pi_27239933
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 23:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik heb precies hetzelfde hoor, ik vind sex met een vrouw ook lekker, maar zou nooit verliefd op een vrouw kunnen worden of een relatie mee beginnen
Je bent 17 en begint nu al lesbische relaties om de sex?
Ik ben hopeloos verouderd
Jupiler is goed
pi_27239949
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:48 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Je bent 17 en begint nu al lesbische relaties om de sex?
Ik ben hopeloos verouderd
Ik ben 18 en ik doe het met mannen ook hoor, sexrelaties aan gaan
  zondag 22 mei 2005 @ 11:49:16 #19
118691 Diebitch
pi_27239952
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:45 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dan ben ik dat dus Al vind ik het zelf ook niet echt leuk om mezelf in hokjes te plaatsen hoor
Ja M2!
Ik krijg vaak naar mijn hoofd dat ik een nep - bi ben en alleen maar van 2 walletjes eet.
Maar prima, als mensen mij in zo'n hokje willen plaatsen...ze doen maar!
Ik geniet iig volop van het leven...no matter what!
pi_27240998
Een relatie met een vrouw lijkt me niks, sex met een vrouw vind ik dan wel weer waanzinnig
  zondag 22 mei 2005 @ 13:27:26 #21
118691 Diebitch
pi_27242055
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:44 schreef Mirjamke het volgende:
Een relatie met een vrouw lijkt me niks, sex met een vrouw vind ik dan wel weer waanzinnig
Ik heb meerdere meetings georganiseerd voor meiden.... en ik vind de sfeer waanzinnig!
Je wordt niet aangekeken als je een meis aan het versieren bent, of dat je nou met meerdere meiden aan het zoenen bent. Alles is vrij....jij bent vrij!! Dat is wat ik ervaar. En het is echt hemels.
Alles gaat ook zo spontaan. Komt het ervan dan komt het, komt het niet dan niet....ook even leuk!

[ Bericht 1% gewijzigd door Diebitch op 22-05-2005 16:53:17 ]
  zondag 22 mei 2005 @ 13:28:30 #22
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_27242084
ik vind vrouwen prachtig, kijk er ook graag naar . sex lijkt me ook zwaar heerlijk, maar om nou verliefd te worden op een vrouw. tot nu niet gebeurd.
het lijkt me helemaal mooi om met 2 meiden te sexen.. mmm
Raar is zo gek nog niet.. Ik dus ook niet..
pi_27242739
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:27 schreef Diebitch het volgende:

[..]

Ik heb vaak meerdere meetings georganiseerd voor meiden.... en ik vind de sfeer waanzinnig!
Je wordt niet aangekeken als je een meis aan het versieren bent, of dat je nou met meerdere meiden aan het zoenen bent. Alles is vrij....jij bent vrij!! Dat is wat ik ervaar. En het is echt hemels.
Alles gaat ook zo spontaan. Komt het ervan dan komt het, komt het niet dan niet....ook even leuk!
Precies, een lekkere, ongedwongen sfeer.
Super is dat!
  zondag 22 mei 2005 @ 14:00:50 #24
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_27242951
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:27 schreef Diebitch het volgende:

[..]

Ik heb vaak meerdere meetings georganiseerd voor meiden.... en ik vind de sfeer waanzinnig!
Als je een meeting organiseren moet, is het (nofi) alles behalve spontaan. Je weet van elkaar dat je allemaal bi bent, en beschikbaar. Je weet wat de bedoeling van zo een meet is en wat er van je verwacht wordt. Dus niet bepaald spontaan. Als het mannen erbij zou betrekken, zou je zoiets een gangbang noemen. In mijn ogen bijna hetzelfde.
power to the people
pi_27245026
quote:
Op zondag 22 mei 2005 10:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
...Bijna iedereen noemt zich tegenwoordig 'bi', ookal hebben ze nog geen vinger naar een vrouw uitgestoken (goeie woordkeus)...
Dus als je als meisje nog nooit wat met een jongen hebt gedaan, mag je jezelf ook geen hetero noemen? Het heeft toch niets met ervaring te maken.
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')