Dit komt overeen met mijn persoonlijke ervaringen hieromtrent.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:27 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ik heb ooit eens gelezen dat bij donkere mannen in slappe toestand het al bijna net zo groot is als in "actie-modus". En bij andere rassen schijnt dat verschil groter te zijn. Maar het uiteindelijke resultaat zou ongeveer hetzelfde zijn. Stond in de Viva ofzo.
vertel dan???quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dit komt overeen met mijn persoonlijke ervaringen hieromtrent.
Lijkt het me helemaal niet meer spannend om een stijve te krijgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef Aventura het volgende:
ik bedoel alleen maar te zeggen dat, van wat ik heb gezien omtrent lullen van negroide mannen, het klopt dat ze in niet-erecte toestand bijna even lang zijn als dat ze stijf zijn.
Tuurlijk vinden vrouwen dat lekkerder, als een donkere man klaar komt komt er limonade uitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:35 schreef jhonny het volgende:
oke welke dame hier op fok is wel eens geneukt door een donkere man? en wat vondt je ervan? was het lekkerder dan een blanke man?
+ Tel daar bij op dat negers ander (meer krullend en koter) schaamhaar hebben; wat de penis weer minder 'bedekt' et voila! Een mythe is geboren.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
http://www.seksvraagbaak.nl/nieuws_active.htm
jullie hebben elkaar gevondenquote:
maar die lullen iemand wel in bedquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:42 schreef eddeie het volgende:
zal je tegen vallen het zijn het zij meestal die kleine dunne mannetjes met weinig arrogantie die de grootste hebben; degene die uit hun nek lullen houde niks beneden over....
Bedankt voor die link!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:35 schreef Cappy het volgende:
[..]
jullie hebben elkaar gevonden![]()
Het vlees/ Lul verhaal verneukt bij veel kerels het zelfbeeld schijnbaar.
zomaar heb een onderzoek gevonden :
http://www.sizesurvey.com/result.html
voor de mensen zie zich er echt in willen verdiepen ...lees het geheel.. en andere die van staatjes en grahieken houden ... blanken heb de langstemaar de negers hoeven niet te treuren ze komen namelijk bijna nooit bij de kleinste uit ... aziaten .. HAHAHAH
![]()
zo heb ik dat ook weer even mooi gekleurd neergezet![]()
OJA... hoe langer de persoon hoe groter de kans dat deze persoon een langere lul heeft dan gemiddeld
![]()
input?quote:Op maandag 23 mei 2005 04:38 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ik mis input van donkere mannen ;-)
slapen kreng!quote:Op maandag 23 mei 2005 04:51 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
so to speak :-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |