abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27297140
Alsof het zoveel uitmaakt hoe lang hij precies is. Wat ik altijd hoor van vrouwen is nu net dat langere lullen de sex ook potentieel wat pijnlijker maken, omdat die mannen niet beseffen dat ze al snel aan het "einde van de tunnel" zijn gekomen, en dat het daar aan het einde al lang niet meer zo feestelijk is ingericht als aan het begin.

Goed ja, er zullen ook wel mensen zijn met echt kleine piemels, ja, dat kan een probleem zijn. Maar ik denk toch dat het vooral mannen zijn die denken dat ze beter of imposanter zijn in bed als ze een "grote" hebben, net zoals veeeeeel vrouwen denken dat ze aantrekkelijker zijn als ze grotere borsten hebben.

Wat dus ook absoluut niet het geval is, er is maar een klein deel van de mannen dat echt op de grootte van borsten valt, de rest valt op heel andere dingen bv. gezichtsuitdrukking, achterste, manier van spreken etc. etc.
pi_27314008
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 04:26 schreef Klemvast het volgende:
Alsof het zoveel uitmaakt hoe lang hij precies is. Wat ik altijd hoor van vrouwen is nu net dat langere lullen de sex ook potentieel wat pijnlijker maken, omdat die mannen niet beseffen dat ze al snel aan het "einde van de tunnel" zijn gekomen, en dat het daar aan het einde al lang niet meer zo feestelijk is ingericht als aan het begin.

Goed ja, er zullen ook wel mensen zijn met echt kleine piemels, ja, dat kan een probleem zijn. Maar ik denk toch dat het vooral mannen zijn die denken dat ze beter of imposanter zijn in bed als ze een "grote" hebben, net zoals veeeeeel vrouwen denken dat ze aantrekkelijker zijn als ze grotere borsten hebben.

Wat dus ook absoluut niet het geval is, er is maar een klein deel van de mannen dat echt op de grootte van borsten valt, de rest valt op heel andere dingen bv. gezichtsuitdrukking, achterste, manier van spreken etc. etc.
De grootte van de borsten is wel belangrijk.
De mens is namelijk (buiten nog een apensoort) het enige zoogdier dat sex heeft met de gezichten naar elkaar toe.
Daarom worden borsten ook vaak aanzien al vervanging van de bilspleet.

Ga jij maar eens met een kleine A-cup een mooie bilspleet imiteren
pi_27314376
ik denk dat temperatuur meer effect heeft
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:27:32 #54
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_27314621
Ik heb vroeger eens in de Metro gelezen (Spits in België) dat de gemiddelde lengte bij blanken 16,8 cm is en bij negers 16,6 cm, dus daar gaat je stelling
pi_27316252
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:19 schreef longinus het volgende:
ik denk dat temperatuur meer effect heeft
Daar heb ik ooit nog een topic over geopend

[mannen] Lijkt jullie lul ook zo lang
pi_27316385
Zou de vraag wat zijn voor de Mythbusters
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')