abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2005 @ 13:37:54 #51
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26851093
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:29 schreef berenboot het volgende:
Ik lees hier dat bijna iedereen steeds tegen zn vriendin aan t praten is tijdens t sexen. Ja zo is ie goed. Ja ontspan maar. Ja je kan t. Doe maar. Ja, t is goed, durf jezelf maar te laten gaan.
Nederlanders vergaderen zelfs in bed.....................

Vind ik toch wel veelzeggend. Dit wil zeggen dus dat je normaal totaal NIET ontspannen bent. Vraag me dan toch wel af wat voor relatie je hebt of hoe je in t algemeen met mensen praat. OOK altijd zo op je hoede?

Ooit welles een Braziliaan met dit soort dilemma's zien worstelen?
jij stelt het wel weer erg cru
Ik kan niet voor anderen spreken maar ik heb zelf bv wel dat ik gewoon het zeg als ik iets niet lekker vindt of als ik liever heb dat ze iets wat anders doet. Je kunt het beter zeggen dan dat het niet lekker is toch?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26853227
quote:
...blah...

Ben ik nu de enige die de reacties van berenboot een beetje vreemd vind...en misschien zelfs onzinnig?

Wat heeft een Braziliaan hiermee te maken?
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  maandag 9 mei 2005 @ 14:56:55 #53
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26853340
quote:
Is dit nu een zinnige opmerking?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  maandag 9 mei 2005 @ 14:57:38 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26853364
nee er zijn er meer die dat vinden, maar dat maakt fok zo gemeleerd...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26853815
hm... als een man tegen mij in bed aan begint te praten "toe maar" "laat je maar gaan" "ontspan maar" lijkt me dat eigenlijk net zo erg als heel druk gehijg (overdreven).
dan kom ik vanuit mijn wolk zogezegd, met een schok terug in het hier en nu, en besef ik dat ik heel vies bacterien aan het uitwisselen ben
reken maar dat het dan -nog- moeilijk gaat. Maar goed, ider zijn eigen wijze.

on topic:
ja, ik kan ook -heel- moeilijk klaarkomen van een ander, het lukt me wel, maar sporadisch. de eerste keer was het idd echt een gevoel van "de touwtjes uit handen" durven geven.
je moet als vrouw hem helemaal vertrouwen, is mijn ervaring.
And the druids turn to stone...
pi_26853979
Ik kan ook alleen maar klaarkomen door mijn eigen handwerk. Dat heeft niets te maken met een gebrek aan ontspanning of iets in die geest, maar met het feit dat klaarkomen bij mij een nogal specifieke houding en stimulatie vergt die voor een partner vrij lastig te bereiken is. Ik vind het niet zo'n probleem, omdat ik klaarkomen niet heel erg belangrijk vind bij seks met een partner. Ik kan wel met behulp van de handen van een partner klaarkomen, maar ook dan alleen als ik het zelf doe (laten we zeggen dat de partner dan zelf weinig doet behalve zijn hand ergens houden). Beetje lastig uit te leggen zonder heel plastisch te worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 09-05-2005 15:28:11 ]
pi_26854127
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:57 schreef zoalshetis het volgende:
nee er zijn er meer die dat vinden, maar dat maakt fok zo gemeleerd...
Meestal is dat ook geen probleem maar hier vind ik het best jammer dat op zon manier het topic vervuilt wordt.
Wat voor informatie krijgt de TS er nu van?

Dat ze een man met een "lange dikke leuter" moet zoeken?
Nou ik kan je vertellen dat een (te) lange leuter meer pijn veroorzaakt dan de meeste mannen zich realiseren..

Dat je een Braziliaan moet hebben voor goede sex?
Ik heb andere verhalen gehoord, van snel klaar en weg wezen...

Een andere verklaring heb ik er niet voor.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  maandag 9 mei 2005 @ 15:35:44 #58
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26854420
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Meestal is dat ook geen probleem maar hier vind ik het best jammer dat op zon manier het topic vervuilt wordt.

Nou ik kan je vertellen dat een (te) lange leuter meer pijn veroorzaakt dan de meeste mannen zich realiseren..

My point exactly
pi_26854567
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Nee aan dat pseudo amateur-sextherapeutgeleuter van jou heeft ze veel.
Ik heb goeie tips gegeven maar als je alleen wil lopen zeiken, moet je zelf weten.

Misschien kan je t je niet voorstellen, maar de gemiddelde nederlandse vrouw is Ongelooflijk saai en zakelijk in bed. Zeker als je weet hoe t anders kan. Met een wilde Braziliaanse idd bv. Sorry maar de waarheid is soms niet de jouwe. Nederlanders bepraten sex zelfs alsof t over de boodschappen doen ipv gewoon helemaal LOS te gaan.

Ik zeg 1 ding: Carnaval Rio de Janeiro. PASSIEEEEEEEEEEEEE.

Hebben Nederlanders gewoon niet. Minder vergaderen, meer los gaan, das alles.
Life is a bitch
  maandag 9 mei 2005 @ 15:43:46 #60
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26854657
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef berenboot het volgende:

[..]

Ik heb goeie tips gegeven maar als je alleen wil lopen zeiken, moet je zelf weten.

Misschien kan je t je niet voorstellen, maar de gemiddelde nederlandse vrouw is Ongelooflijk saai en zakelijk in bed. Zeker als je weet hoe t anders kan. Met een wilde Braziliaanse idd bv. Sorry maar de waarheid is soms niet de jouwe. Nederlanders bepraten sex zelfs alsof t over de boodschappen doen ipv gewoon helemaal LOS te gaan.

Jij ontmoet de verkeerde vrouwen
pi_26854874
quote:

[..]

Offtopic: Makkelijk he generaliseren..

Als ik jou beschrijving zo lees ben ik dus een Braziliaan....en ik maar denken dat ik in Nederland geboren was...uit Nederlandse ouders...
* Gutteguttegut gaat morgen een DNA test aanvragen.

Ik hoop dat de TS globaal iets heeft aan alle postings inclusief dat "pseudo amateur-sextherapeutgeleuter" van mij...mocht dat niet zo zijn sta ik altijd open voor verbetering. -> *berenboot style: Lijkt me niet nodig
pi_26854893
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij ontmoet de verkeerde vrouwen
Juist...en dus de foute vrouwen...
  maandag 9 mei 2005 @ 15:51:42 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26854898
quote:

[..]

Nou, ik kan anders weinig tot niets met die paar losse gemeenplaatsen van jou. Wat is los gaan? Wat is ' Passieieieieiieieie'? Voor jou misschien logische zaken, maar wat heeft TS er nou conreet aan.
pi_26855069
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nou, ik kan anders weinig tot niets met die paar losse gemeenplaatsen van jou. Wat is los gaan? Wat is ' Passieieieieiieieie'? Voor jou misschien logische zaken, maar wat heeft TS er nou conreet aan.
Concreet heeft TS dr eraan dat ze sex moet DOEN en vooral niet nadenken. Genieten doe je met je GEVOEL. Wees gewoon spontaan en ga met die banaan.
Life is a bitch
pi_26855102
quote:

[..]

Hahaha, Gutteguttegut weet hoe hij een vrouw kan verwennen hoor.
Niks geen amateur-sex geleuter....
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_26855103
quote:
Ik lees hier dat bijna iedereen steeds tegen zn vriendin aan t praten is tijdens t sexen. Ja zo is ie goed. Ja ontspan maar. Ja je kan t. Doe maar. Ja, t is goed, durf jezelf maar te laten gaan.
Nederlanders vergaderen zelfs in bed.....................

Vind ik toch wel veelzeggend. Dit wil zeggen dus dat je normaal totaal NIET ontspannen bent. Vraag me dan toch wel af wat voor relatie je hebt of hoe je in t algemeen met mensen praat. OOK altijd zo op je hoede?

dude, ik kan ook prima met mn vriendin praten tijdens de seks, is soms wel fijn zelfs. Beetje op een losse grappige manier praten haalt de spanning juist weg. En soms idd zeggen we helemaal niets
Beetje los sfeertje creeren door te praten kan juist beter zijn dan je modn houden en bijvoorbeeld bang zijn dat de jongen bij het meisje onvoorzichtig te werk gaat oid...
  maandag 9 mei 2005 @ 16:02:36 #67
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_26855199
berenboot, heel fijn voor jou dat je zulke goede ervaringen hebt met Braziliaanse vrouwen, maar daar heeft Hondagirl weinig aan. Ik wil je bij deze dan ook verzoeken je off-topic posts achterwege te laten.

Commentaar gaarne in het feedbacktopic [FB]Vragen? Problemen? Kom op schoot bij Aventura en Inso
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_26855216
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, Gutteguttegut weet hoe hij een vrouw kan verwennen hoor.
Niks geen amateur-sex geleuter....
  maandag 9 mei 2005 @ 16:03:00 #69
120262 Nookl
Fearless.
pi_26855217
[off-topic]

[ Bericht 97% gewijzigd door Insomaniac op 09-05-2005 16:08:43 ]
Hoi, ik ben een kloon van Tobbes.
Of is Tobbes nou een kloon van mij? :?
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=98581
pi_26855351
[off-topic]

[ Bericht 97% gewijzigd door Insomaniac op 09-05-2005 16:09:10 ]
pi_26855637
Als je een goeie sexrelatie hebt met je partner kan je hem best wel wijzen op hoe hij dingen moet doen. Zeg het hem gewoon, laat het hem zien of wat dan ook, beweeg zijn handen jouw lichaam zodat hij voelt wat jij prettig vindt.
mama van Myrddin
  maandag 9 mei 2005 @ 16:27:18 #72
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_26855935
Het gaat, zoals veel mensen hier zeggen, om vertrouwen. En jezelf durven te laten gaan. Het is natuurlijk ook wel handig als je opgewonden bent, en wel in oplopende mate. Je moet het klaarkomen niet als een prestatie/het enige doel zien, want dan kan je beter niet eens beginnen met sexen. Je moet er van begin tot einde van genieten. En zelfs al kom je niet klaar, genieten van elkaars lichaam en aanwezigheid is ook al veel waard. Je hebt geluk dat je vriend je begrijpt. Het laatste wat je nodig hebt in deze situatie is een botte boer Je hebt trouwens wel een gelukje dat je KAN klaarkomen. Ik ken meisjes die nog nooit zijn klaargekomen, die niet eens wisten hoe dat moest. Tsja... Dan heb je nog een langere weg te gaan I guess. Blijf praten met je vriend, en bouw dat vertrouwen op. En, geniet van seks Succes ermee!
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_26856041
[edit - Feedbacktopic dus]

[ Bericht 96% gewijzigd door Insomaniac op 09-05-2005 17:55:47 ]
Life is a bitch
pi_26860548
Voor de TS: Concentreren en fixeren zijn 2 heel verschillende dingen. Ik moet me ook wel concentreren anders kom ik ook niet (ben ook vrouw). Maar het moet geen obsessie voor je worden. En ja ik weet het, het is moeilijk om te bepalen wanneer je nu echt aan het fixeren bent en wanneer alleen aan het concentreren. De uitersten hiervan zijn duidelijk, maar de grens niet. Die ligt ook bij iedereen anders.
pi_26870599
Nou, ik heb weer heel wat te lezen gehad. (En heb ook wel wat gegrinnikt)
(Want ondanks dat er heel wat over-en-weer is gekibbeld over het feit of ik nu wel of niet wat aan al deze adviezen zou hebben, zijn me ondertussen een paar dingen heel duidelijk geworden.

Ik wil inderdaad proberen om een tijdje mezelf niet te vingeren, zodat ik misschien de spanning wat meer op kan bouwen tegen de tijd dat mijn vriend weer bij me is. Het lijkt me ook mogelijk dat ik ondertussen zo aan mijn eigen handelingen ben gewend, dat het voor hem bijna niet mogelijk is om mij op zijn manier te bevredigen.

Met de opmerking, dat ik het klaarkomen zelf uit m'n hoofd moet zetten en eerst moet leren van een lekkere ontspannen knuffel- en/of vrijpartij moet genieten, was mijn vriend het helemaal eens!!

En om dan ondertussen wat 'aanwijzingen' of andere dingen te zeggen, lijkt me absoluut geen probleem! Sowieso om aan te geven wat je wel of niet lekker vind, lijkt me een belangrijk onderdeel van een relatie (of het nu op sexueel of ander gebied is).
- En mocht er iets grappigs gebeuren, dan mag daar toch ook wat over gezegd worden?-

Ik weet (voor mezelf) wel, dat ik aanmoedigingen als "Laat je maar gaan" e.d. minder kan waarderen. (maar gelukkig is dat persoonlijk en kan ik dat ook gerust aangeven)
(Verder vond ik jouw reaktie erg waardevol, Innovative! )

Maar, zoals Panthera zei:" De touwtjes uit handen geven"......is (nog) erg moeilijk voor me.
Me idd helemaal laten gaan en OP hem vertrouwen. Hem VERtrouwen doe ik al wel.

Ook de tip van Lupa_Solitaria wil ik toch een keertje (of vaker ) gaan uitproberen! (Ik snapte dus wel wat/hoe je het bedoelde )

Tegen thaMoon wil ik nog zeggen: Natuurlijk ben ik blij dat ik kán klaarkomen.
Maar zoals ik het nu begrijp, is het bij mij uit de hand gelopen (mooie woordspeling ) en is het nu meer een obsessie geworden. En da's ook niet goed.

Daarbij snap ik de opmerking van Ikook over het verschil van concentreren en fixeren heel goed. Maar als, zoals bij mij, het concentreren het enige is waar ik nog mee bezig ben, dan blijft er van een lekkere ontspannen vrijpartij weinig meer over.

Dus wil ik jullie allemaal ontzettend voor jullie reakties bedanken.
Er is me een boel duidelijk geworden en ik zal heel veel dingen ter harte nemen.
Maar als jullie het niet erg vinden, ga ik daar toch maar niet bewust bij nadenken tijdens onze hernieuwde vrijpartij(-en)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')