jij stelt het wel weer erg cruquote:Op maandag 9 mei 2005 13:29 schreef berenboot het volgende:
Ik lees hier dat bijna iedereen steeds tegen zn vriendin aan t praten is tijdens t sexen. Ja zo is ie goed. Ja ontspan maar. Ja je kan t. Doe maar. Ja, t is goed, durf jezelf maar te laten gaan.
Nederlanders vergaderen zelfs in bed.....................
Vind ik toch wel veelzeggend. Dit wil zeggen dus dat je normaal totaal NIET ontspannen bent. Vraag me dan toch wel af wat voor relatie je hebt of hoe je in t algemeen met mensen praat. OOK altijd zo op je hoede?
Ooit welles een Braziliaan met dit soort dilemma's zien worstelen?
Ben ik nu de enige die de reacties van berenboot een beetje vreemd vind...en misschien zelfs onzinnig?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:29 schreef berenboot het volgende:
...blah...
Is dit nu een zinnige opmerking?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:29 schreef berenboot het volgende:
Meestal is dat ook geen probleem maar hier vind ik het best jammer dat op zon manier het topic vervuilt wordt.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:57 schreef zoalshetis het volgende:
nee er zijn er meer die dat vinden, maar dat maakt fok zo gemeleerd...
My point exactlyquote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Meestal is dat ook geen probleem maar hier vind ik het best jammer dat op zon manier het topic vervuilt wordt.
Wat voor informatie krijgt de TS er nu van?
Dat ze een man met een "lange dikke leuter" moet zoeken?
Nou ik kan je vertellen dat een (te) lange leuter meer pijn veroorzaakt dan de meeste mannen zich realiseren..
Dat je een Braziliaan moet hebben voor goede sex?
Ik heb andere verhalen gehoord, van snel klaar en weg wezen...
Een andere verklaring heb ik er niet voor.
Nee aan dat pseudo amateur-sextherapeutgeleuter van jou heeft ze veel.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Meestal is dat ook geen probleem maar hier vind ik het best jammer dat op zon manier het topic vervuilt wordt.
Wat voor informatie krijgt de TS er nu van?
Dat ze een man met een "lange dikke leuter" moet zoeken?
Nou ik kan je vertellen dat een (te) lange leuter meer pijn veroorzaakt dan de meeste mannen zich realiseren..
Dat je een Braziliaan moet hebben voor goede sex?
Ik heb andere verhalen gehoord, van snel klaar en weg wezen...
Een andere verklaring heb ik er niet voor.
Jij ontmoet de verkeerde vrouwenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef berenboot het volgende:
[..]
Nee aan dat pseudo amateur-sextherapeutgeleuter van jou heeft ze veel.
Ik heb goeie tips gegeven maar als je alleen wil lopen zeiken, moet je zelf weten.
Misschien kan je t je niet voorstellen, maar de gemiddelde nederlandse vrouw is Ongelooflijk saai en zakelijk in bed. Zeker als je weet hoe t anders kan. Met een wilde Braziliaanse idd bv. Sorry maar de waarheid is soms niet de jouwe. Nederlanders bepraten sex zelfs alsof t over de boodschappen doen ipv gewoon helemaal LOS te gaan.
Ik zeg 1 ding: Carnaval Rio de Janeiro. PASSIEEEEEEEEEEEEE.
Hebben Nederlanders gewoon niet. Minder vergaderen, meer los gaan, das alles.
Offtopic: Makkelijk he generaliseren..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef berenboot het volgende:
[..]
Ik heb goeie tips gegeven maar als je alleen wil lopen zeiken, moet je zelf weten.
Misschien kan je t je niet voorstellen, maar de gemiddelde nederlandse vrouw is Ongelooflijk saai en zakelijk in bed. Zeker als je weet hoe t anders kan. Met een wilde Braziliaanse idd bv. Sorry maar de waarheid is soms niet de jouwe. Nederlanders bepraten sex zelfs alsof t over de boodschappen doen ipv gewoon helemaal LOS te gaan.
Juist...en dus de foute vrouwen...quote:
Nou, ik kan anders weinig tot niets met die paar losse gemeenplaatsen van jou. Wat is los gaan? Wat is ' Passieieieieiieieie'? Voor jou misschien logische zaken, maar wat heeft TS er nou conreet aan.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef berenboot het volgende:
[..]
Concreet heeft TS dr eraan dat ze sex moet DOEN en vooral niet nadenken. Genieten doe je met je GEVOEL. Wees gewoon spontaan en ga met die banaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, ik kan anders weinig tot niets met die paar losse gemeenplaatsen van jou. Wat is los gaan? Wat is ' Passieieieieiieieie'? Voor jou misschien logische zaken, maar wat heeft TS er nou conreet aan.
Hahaha, Gutteguttegut weet hoe hij een vrouw kan verwennen hoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef berenboot het volgende:
[..]
dude, ik kan ook prima met mn vriendin praten tijdens de seks, is soms wel fijn zelfs. Beetje op een losse grappige manier praten haalt de spanning juist weg. En soms idd zeggen we helemaal nietsquote:Op maandag 9 mei 2005 13:29 schreef berenboot het volgende:
Ik lees hier dat bijna iedereen steeds tegen zn vriendin aan t praten is tijdens t sexen. Ja zo is ie goed. Ja ontspan maar. Ja je kan t. Doe maar. Ja, t is goed, durf jezelf maar te laten gaan.
Nederlanders vergaderen zelfs in bed.....................
Vind ik toch wel veelzeggend. Dit wil zeggen dus dat je normaal totaal NIET ontspannen bent. Vraag me dan toch wel af wat voor relatie je hebt of hoe je in t algemeen met mensen praat. OOK altijd zo op je hoede?
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, Gutteguttegut weet hoe hij een vrouw kan verwennen hoor.![]()
Niks geen amateur-sex geleuter....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |