abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 13:20:48 #26
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_26822343
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:23 schreef MikeyMo het volgende:
als je relatie stuk gaat omdat je als vrouw enkel klaarkomt als je jezelf bijvingert tijdens het neuken, waar is je relatie dan uberhaupt op gebaseerd
Ik ben het (voor de verandering ) eens een keer helemaal met je eens, MickeyMo. Hier snap ik ook helemaal niks van.

Mannen zijn ook raar af en toe, he...?

-edit- Laat ik dan ook maar even antwoord geven op de vraag.
Nee, ik heb niet hetzelfde probleem, maar ik heb wel eens gehad dat het een tijdje duurde voordat het lukte als hij het deed. Maar ik heb er nooit zo'n probleem van gemaakt en de ander dan ook niet. Je kunt zoveel manieren bedenken waarop het ook leuk is met z'n tweeën, terwijl jij het bij jezelf doet.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_26823184
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:45 schreef Hondagirl het volgende:
Had m'n vraag al in een ander topic gesteld maar daar geen antwoord gekregen.
Dus hier maar opnieuw proberen.

Het volgende: Het lukt me alleen maar om klaar te komen, als ik mezelf vinger.
Mijn partner lukt het niet. Ook niet op een andere manier.
Omdat een vorige relatie o.a. hierdoor is stukgelopen, vind ik het best wel frustrerend.
En door gesprekken met andere vrouwen, kreeg ik het idee dat ik de enige ben die hier last
van heeft.

Mijn huidige vriend adviseerde me om mijn vraag hier eens te stellen, zodat ik zou merken dat
ik het tegendeel zou horen.
Mogelijk dat mijn vriendinnen er niet vooruit durven te komen?

Dus zou ik graag van andere vrouwen willen weten: Zijn er meerdere vrouwen die alleen maar klaar kunnen komen als ze hetzelf doen?
Het zou ook heel simpel kunnen komen doordat je een wijde kut hebt. Sommige vrouwen zijn strakker dan anderen. Voel je dus ook minder.
Life is a bitch
pi_26824634
Ik ben niet zo'n vingertype.......lukt het je wel als je gebeft wordt?
Beffen is veeeeeel beter en lekkerder als je het mij vraagt!
  zondag 8 mei 2005 @ 14:54:29 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26824654
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:54 schreef berenboot het volgende:

[..]

Het zou ook heel simpel kunnen komen doordat je een wijde kut hebt. Sommige vrouwen zijn strakker dan anderen. Voel je dus ook minder.
dat vind jij wel geil he... zulke opmerkingen

[ Bericht 3% gewijzigd door zoalshetis op 08-05-2005 15:03:35 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26824805
Als het mijn partner niet lukt om me een orgasme te bezorgen dan help ik zelf een handje mee. No big deal...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zondag 8 mei 2005 @ 15:02:27 #31
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26824880
Probeer het eens met je vriend samen. Leidt zijn hand zodanig zoals jij het wel lekker vindt.
Wat ook helpt is eens een tijdje niet met jezelf spelen. Dan is je lichaam minder gewend aan bepaalde handelingen
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:03:22 #32
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26824910
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:54 schreef berenboot het volgende:

[..]

wtf heeft dat met dit te maken?
Met vingeren maakt het geen bal uit of je nauw of niet bent
  zondag 8 mei 2005 @ 15:04:25 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26824951
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:03 schreef Mukie het volgende:

[..]

wtf heeft dat met dit te maken?
Met vingeren maakt het geen bal uit of je nauw of niet bent
met neuken en beffen ook niet. ik ken hele ongevoelige strakke kutjes en supergevoelige zwembaden.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:08:50 #34
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26825087
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

met neuken en beffen ook niet. ik ken hele ongevoelige strakke kutjes en supergevoelige zwembaden.
dat bedoel ik maar
  zondag 8 mei 2005 @ 15:09:35 #35
93364 Guti
running in circles
pi_26825105
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

...en supergevoelige zwembaden.
het is vrdmme geen koe! haha
Coming up tails
  zondag 8 mei 2005 @ 15:20:05 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26825369
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:09 schreef Guti het volgende:

[..]

het is vrdmme geen koe! haha
ik wilde ff de reikwijdte aangeven van mijn voorgevallenen. verder diep respect voor die wezens.
pi_26828432
quote:
Op zondag 8 mei 2005 03:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
Er is niets vreemds aan dat je alleen maar op die manier klaar kunt komen, heel veel vrouwen hebben dat "probleem" (met nadruk op de " " !!)
Daar gaat mijn vraag ook eigenlijk over. Maar als ik het hier zo lees, is er eigenlijk niemand die zegt: dat heb ik ook. (Of lees ik nu ergens overheen?)
Het lukt ook niet als ik gebefd wordt of op enig andere manier.
quote:
Dat een relatie daarop stuk loopt vind ik jammer en dat hoeft helemaal niet.
Ik vond het ook eigenlijk vernederend. Net alsof al het andere er niet toe deed.
Maar dit soort reakties heeft er bij mij toe geleid dat ik het nu als een tekortkoming zie.
quote:
Ik ken ook vrouwen die het het fijnst vinden om zichzelf klaar te vingeren als ze geneukt worden, niets vreemds mee, niemand is tenslotte hetzelfde (gelukkig maar).
Dat lukt me niet echt goed. Dan kan ik m'n klitje niet goed 'opentrekken'. Èn ik kan me niet goed concentreren. (maar misschien doe ik dat juist té goed??)
quote:
Wat ik hier dus mee wil zeggen is, zie het niet als iets vreemds maar leer er mee omgaan en geniet ervan.

Ik heb ook het idee dat dat hetgene is, wat ik uit jullie antwoorden moet leren.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:20:02 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26828562
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:14 schreef Hondagirl het volgende:

Ik heb ook het idee dat dat hetgene is, wat ik uit jullie antwoorden moet leren.
voor je het weet wordt sex anders een niet plezierige omgangsvorm. terwijl het dat wel is.
  zondag 8 mei 2005 @ 17:20:11 #39
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26828570
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:14 schreef Hondagirl het volgende:

[..]

Daar gaat mijn vraag ook eigenlijk over. Maar als ik het hier zo lees, is er eigenlijk niemand die zegt: dat heb ik ook. (Of lees ik nu ergens overheen?)
Het lukt ook niet als ik gebefd wordt of op enig andere manier.
[..]

Ik vond het ook eigenlijk vernederend. Net alsof al het andere er niet toe deed.
Maar dit soort reakties heeft er bij mij toe geleid dat ik het nu als een tekortkoming zie.
[..]

Dat lukt me niet echt goed. Dan kan ik m'n klitje niet goed 'opentrekken'. Èn ik kan me niet goed concentreren. (maar misschien doe ik dat juist té goed??)
[..]

Zoals ik het lees kun je je blijkbaar op een of andere manier nog steeds niet helemaal geven zeg maar. Dat je je nog steeds inhoudt en dit dan natuurlijk een weerslag geeft op het daadwerkelijke genieten ervan?
pi_26836065
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:20 schreef Mukie het volgende:

Zoals ik het lees kun je je blijkbaar op een of andere manier nog steeds niet helemaal geven zeg maar. Dat je je nog steeds inhoudt en dit dan natuurlijk een weerslag geeft op het daadwerkelijke genieten ervan?
Zo'n vermoeden begin ik ook langzaam te krijgen.
Ik ben ook lang niet altijd met m'n gedachten erbij. En daar voel ik me dan ook weer schuldig over.
Mijn vriend heeft ook vaak momenten dat hij ons beiden aan het lachen maakt, terwijl ik dan zoiets
heb van: Haal me nou niet uit m'n concentratie, anders gaat het nooit lukken.

Ook heb ik wel ergens gelezen, dat ik door moet ademen ipv m'n adem inhouden.
Maar ik heb dan juist het gevoel dat ik de spanning opvoer.

Ik heb al heel wat meegemaakt (w.o. partnerruil, triootje, lichte sm, lesbische relatie en dit alles niet uit eigen beweging maar op verzoek van m'n eerste echtgenoot ), maar blijkbaar ben ik altijd alleen maar met het genot van anderen bezig geweest. En weet ik nu niet hoe ikzelf moet (durven) genieten en durf mezelf dus ook niet helemaal te geven.
pi_26836413
Volgens mij moet je gewoon eens de komende tijd bezig zijn met sex ZONDER klaar te willen komen. Als je er teveel mee bezig bent lukt het niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_26837022
Volgens mij moet je eerst es zelfvertrouwen kweken icm met een psycholoog. Wees een keer wat egoistischer. Dit betekent niet dat je asociaal bent, nee, je moet jezelf eerst leren kennen voordat je weet wat je waard bent.
Is een algemeen Nederlands probleem. A people pleaser. Altijd die eeuwige vriendelijke glimlach op je gezicht. En maar verbeten spontaan overkomen. En maar geen nee zeggen. Kap dit patroon af en je zal genieten als een beest. Maw be caribean.
Life is a bitch
pi_26837148
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:40 schreef Hondagirl het volgende:

[..]

Haal me nou niet uit m'n concentratie, anders gaat het nooit lukken.
= Beginnersfout nr.1

Des te meer je je juist concentreert, des te minder kans op een orgasme.

Wees jezelf, denk niet aan je partner en t orgasme zal komen als een trein. Verlies jezelf in t algemeen genotsgevoel. Ratio UITzetten. Ja is moeilijk als rationele Hollandse, ik weet t. T zal toch moeten.
Life is a bitch
pi_26841369
Ik lees allemaal goede adviezen hier, ik denk dat je er al heel veel aan hebt.

Wat ik nog beknopt er aan toe wil voegen is het volgende:
-1: Neem de tijd! Een vrij partij mag best heel lang duren.
-2: Zet het orgasme als doel uit je hoofd en geniet van de sex, de intimiteit en de lust.

Zelfs ik als man heb ondekt dat een lekkere lange vrij partij zonder orgasme ook een bevredigend gevoel kan geven (en mannen staan er om bekend dat ze altijd moeten/willen komen), zolang je er maar relaxt de tijd voor neemt.
Ik blijf het zeggen...geniet er van!

En grote piemels en strakke vagina's maken geen verschil, een goede minaar zal je altijd een bevredigend gevoel geven met of zonder orgasme. Daar draait het tenslotte allemaal om bij sex!
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  maandag 9 mei 2005 @ 08:32:46 #45
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26844375
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:40 schreef Hondagirl het volgende:

[..]

Zo'n vermoeden begin ik ook langzaam te krijgen.
Ik ben ook lang niet altijd met m'n gedachten erbij. En daar voel ik me dan ook weer schuldig over.
Mijn vriend heeft ook vaak momenten dat hij ons beiden aan het lachen maakt, terwijl ik dan zoiets
heb van: Haal me nou niet uit m'n concentratie, anders gaat het nooit lukken.

Ook heb ik wel ergens gelezen, dat ik door moet ademen ipv m'n adem inhouden.
Maar ik heb dan juist het gevoel dat ik de spanning opvoer.

Ik heb al heel wat meegemaakt (w.o. partnerruil, triootje, lichte sm, lesbische relatie en dit alles niet uit eigen beweging maar op verzoek van m'n eerste echtgenoot/b] ), maar blijkbaar ben ik altijd [b]alleen maar met het genot van anderen bezig geweest. En weet ik nu niet hoe ikzelf moet (durven) genieten en durf mezelf dus ook niet helemaal te geven.
Kijk je zegt het zelf al. Hou je de komende tijd eens bezig met gewoon te leren genieten. Je *moet* niet klaarkomen, het is een prettig bijproduct van een fijne vrijpartij. Anders wordt het alleen maar een soort van prestatiedrang, die, wanneer je je idd niet meer kunt concentreren, behoorlijk in de weg naar een orgamse kan gaan zitten.

Dus voor jou alleen nog maar genieten, van je partner en de dingen die jullie samen doen. Kijk eens wat jullie samen lekker vinden, of laat het hem zien. Veel speelplezier !
  maandag 9 mei 2005 @ 08:57:20 #46
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26844595
quote:
Op zondag 8 mei 2005 04:39 schreef berenboot het volgende:
2 ex-en van me waren nog nooit klaar gekomen tijdens t neuken met een man. Maar met mij gaat t als een trein met neuken en klaarkomen. Waarschijnlijk omdat mn leuter aardig groot en breed is. Bestrijkt dan toch een wat groter erogeen gebied.
Om te weten of t puur aan de penis ligt zou je als test met me moeten neuken om te vergelijken, maar dat moet je zelf maar beslissen.
pi_26845506
quote:
Op maandag 9 mei 2005 08:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kijk je zegt het zelf al. Hou je de komende tijd eens bezig met gewoon te leren genieten. Je *moet* niet klaarkomen, het is een prettig bijproduct van een fijne vrijpartij. Anders wordt het alleen maar een soort van prestatiedrang, die, wanneer je je idd niet meer kunt concentreren, behoorlijk in de weg naar een orgamse kan gaan zitten.

Dus voor jou alleen nog maar genieten, van je partner en de dingen die jullie samen doen. Kijk eens wat jullie samen lekker vinden, of laat het hem zien. Veel speelplezier !
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_26845870
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:13 schreef berenboot het volgende:

[..]

= Beginnersfout nr.1

Des te meer je je juist concentreert, des te minder kans op een orgasme.
Ik ben geen beginner, kan inmiddels verdomd goed klaarkomen, maar als ik me niet concentreer kun je likken, vingeren en wippen tot je een ons weegt, er gebeurt écht niks....

@TS Tja, of je de enige bent? Ik weet zeker van niet. Zelf heb ik ook jaren bij de groep vrouwen gehoord die dachten dat ze het alleen zelf konden. Tot ik met mijn huidige vriend in bed belande. Hij heeft, om het zo te zeggen, een goed zesde zintuig voor wat de ander lekker vindt. Maar belangrijker is dat hij naar mij luistert als ik aan geef wat ik wel en niet lekker vind, en dat hij net zo lang tegen me praatte tot ik me durfde te ontspannen. Constant zei hij dingen als "geniet maar", "laat je maar gaan", "voel maar".

Dat was niet het enige, ik ben in dezelfde tijd begonnen met verder mijn eigen lichaam verkennen. Ik kwam altijd klaar als ik zelf vingerde, maar ik deed het altijd op dezelfde manier. Hierdoor was ik niet gewend aan andere aanrakingen, wist ik ze ook niet te sturen. Dus maar eens op andere manieren gaan vingeren (andere houdingen, ander tempo). En warempel, na een tijdje lukte het me zo ook klaar te komen.

Dat in combinatie heeft er toe geleid dat ik nu heel geregeld klaar kom. Vaginaal is pas later gekomen, en tja, dat is iets dat sowieso niet elke vrouw kan. Maar inmiddels lukt het prima als mijn vriend me klaar wil laten komen. Vingers blijven wat lastig, die zijn stroef, maar met zijn tong...

Wellicht werkt iets dergelijks ook voor jou? Ontdek iig eerst wat jij wilt, aangezien ik het idee heb dat jij alles in bed vooral voor anderen doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door innovative op 09-05-2005 10:29:17 ]
  maandag 9 mei 2005 @ 12:22:19 #49
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26848923
Gewoon ontspannen zijn en lekker relaxed van elkaar genieten en lekker zoenen terwijl hij je vingert.
Kijk ook wat je zelf doet als je jezelf vingert (directe stimulatie of juist wat minder) en geef dat aan hem door als tip. Dan kan hij er ook rekening mee houden.
Ook tijdens het vrijen gewoon even opletten wanneer je voelt dat het goed zit en dat ook weer doorgeven.
Praat er ook met elkaar goed over en vooral belangrijk: niet geconcentreerd en krampachtig klaar proberen te komen, gewoon lekker genieten
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26850847
Ik lees hier dat bijna iedereen steeds tegen zn vriendin aan t praten is tijdens t sexen. Ja zo is ie goed. Ja ontspan maar. Ja je kan t. Doe maar. Ja, t is goed, durf jezelf maar te laten gaan.
Nederlanders vergaderen zelfs in bed.....................

Vind ik toch wel veelzeggend. Dit wil zeggen dus dat je normaal totaal NIET ontspannen bent. Vraag me dan toch wel af wat voor relatie je hebt of hoe je in t algemeen met mensen praat. OOK altijd zo op je hoede?

Ooit welles een Braziliaan met dit soort dilemma's zien worstelen?
Life is a bitch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')