Ik ben het (voor de veranderingquote:Op zondag 8 mei 2005 12:23 schreef MikeyMo het volgende:
als je relatie stuk gaat omdat je als vrouw enkel klaarkomt als je jezelf bijvingert tijdens het neuken, waar is je relatie dan uberhaupt op gebaseerd
Het zou ook heel simpel kunnen komen doordat je een wijde kut hebt. Sommige vrouwen zijn strakker dan anderen. Voel je dus ook minder.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:45 schreef Hondagirl het volgende:
Had m'n vraag al in een ander topic gesteld maar daar geen antwoord gekregen.
Dus hier maar opnieuw proberen.
Het volgende: Het lukt me alleen maar om klaar te komen, als ik mezelf vinger.
Mijn partner lukt het niet. Ook niet op een andere manier.
Omdat een vorige relatie o.a. hierdoor is stukgelopen, vind ik het best wel frustrerend.
En door gesprekken met andere vrouwen, kreeg ik het idee dat ik de enige ben die hier last
van heeft.![]()
Mijn huidige vriend adviseerde me om mijn vraag hier eens te stellen, zodat ik zou merken dat
ik het tegendeel zou horen.
Mogelijk dat mijn vriendinnen er niet vooruit durven te komen?![]()
Dus zou ik graag van andere vrouwen willen weten: Zijn er meerdere vrouwen die alleen maar klaar kunnen komen als ze hetzelf doen?![]()
dat vind jij wel geil he... zulke opmerkingenquote:Op zondag 8 mei 2005 13:54 schreef berenboot het volgende:
[..]
Het zou ook heel simpel kunnen komen doordat je een wijde kut hebt. Sommige vrouwen zijn strakker dan anderen. Voel je dus ook minder.
wtf heeft dat met dit te maken?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:54 schreef berenboot het volgende:
[..]
Het zou ook heel simpel kunnen komen doordat je een wijde kut hebt. Sommige vrouwen zijn strakker dan anderen. Voel je dus ook minder.
met neuken en beffen ook niet. ik ken hele ongevoelige strakke kutjes en supergevoelige zwembaden.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
wtf heeft dat met dit te maken?
Met vingeren maakt het geen bal uit of je nauw of niet bent
dat bedoel ik maarquote:Op zondag 8 mei 2005 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met neuken en beffen ook niet. ik ken hele ongevoelige strakke kutjes en supergevoelige zwembaden.
ik wilde ff de reikwijdte aangeven van mijn voorgevallenen. verder diep respect voor die wezens.quote:
Daar gaat mijn vraag ook eigenlijk over. Maar als ik het hier zo lees, is er eigenlijk niemand die zegt: dat heb ik ook. (Of lees ik nu ergens overheen?)quote:Op zondag 8 mei 2005 03:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
Er is niets vreemds aan dat je alleen maar op die manier klaar kunt komen, heel veel vrouwen hebben dat "probleem" (met nadruk op de " " !!)
Ik vond het ook eigenlijk vernederend. Net alsof al het andere er niet toe deed.quote:Dat een relatie daarop stuk loopt vind ik jammer en dat hoeft helemaal niet.
Dat lukt me niet echt goed. Dan kan ik m'n klitje niet goed 'opentrekken'. Èn ik kan me niet goed concentreren. (maar misschien doe ik dat juist té goed??)quote:Ik ken ook vrouwen die het het fijnst vinden om zichzelf klaar te vingeren als ze geneukt worden, niets vreemds mee, niemand is tenslotte hetzelfde (gelukkig maar).
quote:Wat ik hier dus mee wil zeggen is, zie het niet als iets vreemds maar leer er mee omgaan en geniet ervan.
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:14 schreef Hondagirl het volgende:
Ik heb ook het idee dat dat hetgene is, wat ik uit jullie antwoorden moet leren.![]()
Zoals ik het lees kun je je blijkbaar op een of andere manier nog steeds niet helemaal geven zeg maar. Dat je je nog steeds inhoudt en dit dan natuurlijk een weerslag geeft op het daadwerkelijke genieten ervan?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:14 schreef Hondagirl het volgende:
[..]
Daar gaat mijn vraag ook eigenlijk over. Maar als ik het hier zo lees, is er eigenlijk niemand die zegt: dat heb ik ook. (Of lees ik nu ergens overheen?)
Het lukt ook niet als ik gebefd wordt of op enig andere manier.
[..]
Ik vond het ook eigenlijk vernederend. Net alsof al het andere er niet toe deed.
Maar dit soort reakties heeft er bij mij toe geleid dat ik het nu als een tekortkoming zie.
[..]
Dat lukt me niet echt goed. Dan kan ik m'n klitje niet goed 'opentrekken'. Èn ik kan me niet goed concentreren. (maar misschien doe ik dat juist té goed??)
[..]
Ik heb ook het idee dat dat hetgene is, wat ik uit jullie antwoorden moet leren.![]()
Zo'n vermoeden begin ik ook langzaam te krijgen.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:20 schreef Mukie het volgende:
Zoals ik het lees kun je je blijkbaar op een of andere manier nog steeds niet helemaal geven zeg maar. Dat je je nog steeds inhoudt en dit dan natuurlijk een weerslag geeft op het daadwerkelijke genieten ervan?
= Beginnersfout nr.1quote:Op zondag 8 mei 2005 21:40 schreef Hondagirl het volgende:
[..]
Haal me nou niet uit m'n concentratie, anders gaat het nooit lukken.
Kijk je zegt het zelf al. Hou je de komende tijd eens bezig met gewoon te leren genieten. Je *moet* niet klaarkomen, het is een prettig bijproduct van een fijne vrijpartij. Anders wordt het alleen maar een soort van prestatiedrang, die, wanneer je je idd niet meer kunt concentreren, behoorlijk in de weg naar een orgamse kan gaan zitten.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:40 schreef Hondagirl het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden begin ik ook langzaam te krijgen.![]()
Ik ben ook lang niet altijd met m'n gedachten erbij. En daar voel ik me dan ook weer schuldig over.
Mijn vriend heeft ook vaak momenten dat hij ons beiden aan het lachen maakt, terwijl ik dan zoiets
heb van: Haal me nou niet uit m'n concentratie, anders gaat het nooit lukken.
Ook heb ik wel ergens gelezen, dat ik door moet ademen ipv m'n adem inhouden.![]()
Maar ik heb dan juist het gevoel dat ik de spanning opvoer.
Ik heb al heel wat meegemaakt (w.o. partnerruil, triootje, lichte sm, lesbische relatie en dit alles niet uit eigen beweging maar op verzoek van m'n eerste echtgenoot/b]), maar blijkbaar ben ik altijd [b]alleen maar met het genot van anderen bezig geweest. En weet ik nu niet hoe ikzelf moet (durven) genieten en durf mezelf dus ook niet helemaal te geven.
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 04:39 schreef berenboot het volgende:
2 ex-en van me waren nog nooit klaar gekomen tijdens t neuken met een man. Maar met mij gaat t als een trein met neuken en klaarkomen. Waarschijnlijk omdat mn leuter aardig groot en breed is. Bestrijkt dan toch een wat groter erogeen gebied.
Om te weten of t puur aan de penis ligt zou je als test met me moeten neuken om te vergelijken, maar dat moet je zelf maar beslissen.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!quote:Op maandag 9 mei 2005 08:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kijk je zegt het zelf al. Hou je de komende tijd eens bezig met gewoon te leren genieten. Je *moet* niet klaarkomen, het is een prettig bijproduct van een fijne vrijpartij. Anders wordt het alleen maar een soort van prestatiedrang, die, wanneer je je idd niet meer kunt concentreren, behoorlijk in de weg naar een orgamse kan gaan zitten.
Dus voor jou alleen nog maar genieten, van je partner en de dingen die jullie samen doen. Kijk eens wat jullie samen lekker vinden, of laat het hem zien. Veel speelplezier !
Ik ben geen beginner, kan inmiddels verdomd goed klaarkomen, maar als ik me niet concentreer kun je likken, vingeren en wippen tot je een ons weegt, er gebeurt écht niks....quote:Op zondag 8 mei 2005 22:13 schreef berenboot het volgende:
[..]
= Beginnersfout nr.1
Des te meer je je juist concentreert, des te minder kans op een orgasme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |