Nou ja bijna alle prijzen.Positive thinking.quote:
hier moet je wel heelpositief voor denkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ja bijna alle prijzen.Positive thinking.
nou noem dr eens éénquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:04 schreef VoreG het volgende:
We pakken dit seizoen wel een prijs. Kan niet anders.
Dit wordt een trophyless jaar voor jullie hoor. Die FA Cup is voor ons.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:04 schreef VoreG het volgende:
We pakken dit seizoen wel een prijs. Kan niet anders.
we hebben de CS alquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dit wordt een trophyless jaar voor jullie hoor. Die FA Cup is voor ons.
Die wordt boekhoudkundig voor het gemak bij het afgelopen jaar gerekend.quote:
Augustus hoort bij dit seizoenquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die wordt boekhoudkundig voor het gemak bij het afgelopen jaar gerekend.
Resulaten behaalt in het verleden, zoals bijvoorbeeld het kampioenschap en de FA Cup, en daaruit behaalde overige prijzen, zoals in dezen het CS, vallen natuurlijk onder het vorige seizoen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Augustus hoort bij dit seizoen
OK,zoals je wilt,dan pakken wij de FAC dit seizoen gewoon.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Resulaten behaalt in het verleden, zoals bijvoorbeeld het kampioenschap en de FA Cup, en daaruit behaalde overige prijzen, zoals in dezen het CS, vallen natuurlijk onder het vorige seizoen.
je bedoelt op zn Manchesters United langs Bayern?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Ach, met wat geluk pak je Bayern nog en dan win je de CL.
Reyes is inmiddels geschorst voor drie wedstrijden. Hij mist dus de wedstrijden tegen Portsmouth, Southampton en de replay in de FAC (net als Bergkamp).quote:Op donderdag 24 februari 2005 04:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Worden Fabregas(Cesk is mooier eigenlijk) Reyes en Van Persie nog geschorst?
Zal niet gebeurenquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:32 schreef methodmich het volgende:
Ach, met wat geluk pak je Bayern nog en dan win je de CL.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:52 schreef tong80 het volgende:
Hoezo geluk.Dat gaat gebeuren puur op klasse
4quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:33 schreef popolon het volgende:
Maar goed dat Everton zo ver achterstaat (puntje of 10 op plek 4), ik ga er van uit de de PL 3 CL plekken heeft?
hoogste prioriteit is een keeper die punten kan pakken!quote:Op zondag 27 februari 2005 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd hoe The Gunners met het het geld omgaan, goede verdedigers zijn echt een must.
noem je verlanglijstje eens (qua keepers)quote:Op maandag 28 februari 2005 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
hoogste prioriteit is een keeper die punten kan pakken!
voor 30 miljoen pond zijn die 2 wel te halen,alleen effe goed zoekenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
+ een goede verdediger die hongerig naar succes is. (dus geen uitgebluste vedette)
Lupoli en Owusu-Abeyie in de spits en Freddy daarachterquote:Op maandag 28 februari 2005 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor de return in de FA cup krijgen we eens een andere voorhoede te zien. Reyes en Bergkamp zijn geschorst en Henry is geblesseerd. Ik denk dat Quincy en Freddy de voorhoede gaan vormen. Alliadiere is nog maar net hersteld en ik denk niet dat Lupoli in zo'n wedstrijd al gebracht wordt.
ook zoiets jah.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:05 schreef fanneke het volgende:
en Cygan krijgt voorkeur boven Touré
Buiten de penaltyserie was het allesbehalve zeker.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:13 schreef popolon het volgende:
Ach, zelfs een kutkeeper mag af en toe ook wel 'ns een paar ballen tegenhouden.
Ja die kant wou ik op ja. Maar eigenlijk niks nieuws, weer zo'n goochelaar op doel.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Buiten de penaltyserie was het allesbehalve zeker.
Dat Ricardo een clown is wilde ik ook net postenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ricardo past wel mooi in het rijtje Lehman, Taylor, Seaman op z'n oude dag, Manninger en Almunia. Wil Arsenal weer een clown in het doel?
Barthez zou niet misstaan in dat rijtje.......quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ricardo past wel mooi in het rijtje Lehman, Taylor, Seaman op z'n oude dag, Manninger en Almunia. Wil Arsenal weer een clown in het doel?
waffel houden!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Barthez zou niet misstaan in dat rijtje.......
In dat rijtje staan Arsenal doelmannenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Barthez zou niet misstaan in dat rijtje.......
dat meen je nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In dat rijtje staan Arsenal doelmannen
dat doen de keepers van Arsenal tijdens de wedstrijd ook vaak.... met een balquote:
ga eens effe lekker buiten spelen...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat doen de keepers van Arsenal tijdens de wedstrijd ook vaak.... met een bal
hehequote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat doen de keepers van Arsenal tijdens de wedstrijd ook vaak.... met een bal
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Chalkias weer aan het blunderen?
Kahn, Scholl, Zickler...quote:Op maandag 7 maart 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
Goeie voetballer en de enige die nog bij Bayern zit van de ploeg die in 95 van Ajax verloor. Dus nog een trouwe speler ook.
Hij moet!quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ik voel aan m'n water dat Bergkamp vanavond gaat schitteren
Wat heeft dat met Arsenal te maken ?quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:57 schreef Chadi het volgende:
Ibrahimovic die helguera een kegel verkoopt
Kut straks mist ie de finale nog.quote:
een lucky,een beetje Italiaanse scheids wil nog weleens rood geven,was een beetje dom van Dennisquote:
Wil het zeker niet afgeven op de scheids maar op zijn zachtst gezegd nam ie hoe meer we naar het einde kwamen vreemde beslissingen in ons nadeelquote:
op voorhand wel,ik neem Arsenal kwalijk dat ze te weinig gedrukt hebben in de 2e helft,daarnaast redt Kahn geweldig en vergeet,ik dacht Toure,een schot van Bergkamp aan te raken voor de 2-1 een paar minuten voor tijdquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:35 schreef popolon het volgende:
Te verwachten.
De grootste een minuut voor tijd hebben ze niet laten zien.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Echte levensgrote kansen op een 2-0 hebben ze afgaande op de samenvatting niet gehad. (Na de goal van Henry)
offtopic!quote:
Lekker dan en die krijgen we niet eens te zien.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De grootste een minuut voor tijd hebben ze niet laten zien.
Dennis schiet de bal hard de 16 in en Toure vergeet zijn voet er tegen aan te zetten,had een doelpunt moeten zijn
Dat is toch allang bekend? Nederlanders worden wat dat betrefd gedoogd door Nederlandse commentatoren,alleen daarom ben ik allang blij dat ik niet meer naar dat geneuzel van RTL 5 hoef te luisteren.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:15 schreef zjroentje het volgende:
Wat een vieze overtreding van Bergkamp zeg. En die commentator ook: "Hij hield in". En bij een professionele overtreding op Bergkamp schreeuwt hij direct "Wat een nare overtreding".
Wat een dooddoener is dat toch zeg.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Jammer voor het voetbal dat Arsenal er uit ligt
Maar dat "jammer voor het voetbal" vind ik dan zo'n klote opmerking.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Ik vind Bayern heus geen slechte ploeg zjroentje, maar ik zie liever Arsenal.
Als jij graag naar Ballack en Kahn kijkt...quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar dat "jammer voor het voetbal" vind ik dan zo'n klote opmerking.
Valt weinig op af te dingenquote:Na PSV heeft ook Arsenal een CL-syndroom
10/3/2005 12:41
Waar namens Nederland PSV zich jarenlang te pletter liep in de groepsfases van de Champions League, lukt het namens Engeland Arsenal maar niet om ver te komen in de grootste Europese clubcompetitie.
Arsenal in Premiership
1998/99 2e
1999/00 2e
2000/01 2e
2001/02 Kampioen
2002/03 2e
2003/04 Kampioen
2004/05 3e (na 29 duels)
Aan het begin van dit seizoen was het zelfvertrouwen nog zeer groot op Highbury. De fraai voetballende Gunners waren in de eerste maanden net zo onoverwinnelijk in het Premiership als het gehele vorige seizoen. Wéér riepen de Londenaren en de critici Arsenal uit tot dé grootste favoriet voor de winst van de Champions League. Maar nadat Manchester United op 24 oktober Arsenal van zijn ongeslagen status afhielp, verdween het zelfvertrouwen en bleek eens te meer dat de club in Europa nog steeds niet imponeert.
Sinds Arsčne Wenger in augustus 1998 op Highbury begon als manager van Arsenal, kwam de Londense ploeg zeven keer uit in de Champions League. Slechts twee keer plaatste de club zich voor de kwartfinales. En daar sneuvelden The Gunners, zowel in 2001 tegen Valencia als in 2004 tegen Chelsea. Wél lukte het Arsenal om in 2000 de finale van het UEFA Cuptoernooi te bereiken, maar daarin bleek Galatasaray beter in het benutten van de strafschoppen.
In de aanloop naar het tweede duel met Bayern München herinnerde Thierry Henry aan het verleden. 'Soms is voetbal vreemd. Bij AS Monaco hadden we niet veel sterren, maar in dat seizoen bereikten we wel de halve finale', verwees Henry naar zijn laatste jaar bij Monaco, dat in 1998 in de halve finale verloor van Juventus. 'Met Arsenal proberen we het al vijf jaar en is het ons nog nooit gelukt.' Sinds woensdag staat dat aantal op zes mislukte missies van Henry met The Gunners.
Manager Wenger kent de cijfers: 'We kunnen niet zeggen dat we goed genoeg zijn om de Europa Cup te winnen, ķmdat we die nog niet hebben gewonnen. Dat is een feit. We zullen het opnieuw proberen en volgens mij hebben we de juiste ingrediënten. Maar dat betekent nog niet dat we op dit moment de perfecte ploeg hebben om de Champions League te winnen. We hebben veel goede jonge spelers, maar ik kan niet zeggen dat we progressie hebben geboekt.'
Arsenal onder Arsčne Wenger in Europa
Seizoen Kader Eindstation Gestrand op
2004/05 Champions League achtste finale Bayern München
2003/04 Champions League kwartfinale Chelsea
2002/03 Champions League derde in 2e groepsfase Valencia, Ajax
2001/02 Champions League derde in 2e groepsfase Bayer, Deportivo
2000/01 Champions League kwartfinale Valencia
1999/00 via CL in UEFA Cup finale Galatasaray
1998/99 Champions League tweede in groepsfase Dinamo Kiev
Ooit heb ik de hoop.....quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig zijn wij van dat syndroom af
zonder een EC1/CL in je prijzenkast is ie niet compleet eigenlijkquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ooit heb ik de hoop.....
Verder is het oud nieuws,roep ik al een paar jaar,wij zullen nooit de CL winnen
Absoluut mee eens.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zonder een EC1/CL in je prijzenkast is ie niet compleet eigenlijk
wie zijn dat ookalweer? Ajax, Juventus en?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut mee eens.
Mochten we hem ooit weleens toevallig winnen zijn we gelijk 1 van de weinige ploegen die alle 3 de EC's in de kast heeft staan
Barcelona,Bayernquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie zijn dat ookalweer? Ajax, Juventus en?
oke allemaal beetje kutclubs dusquote:
een reden te meer om niet in dat rijtje te willen horenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke allemaal beetje kutclubs dus
Sinds '98 3 kampioenschappen en 3 FAC's en dan nokken?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:01 schreef popolon het volgende:
9 jaar Wenger is ook wel mooi geweest, ondanks het best aardige voetbal, soms erg mooi, heeft ie niet kunen winnen wat ie wilde.
En laten we eerlijk zijn: Met zo'n selectie en voetbal had 't veel meer moeten zijn
Weg ermee, time for a change.
Denk niet dat Arsenal Wenger gaat dumpen. Hij had toch ook een contract tot 2009 ergens ( Of was dat de coach van Man u? )? Dan moeten ze een erg hoge afkoopsom betalenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sinds '98 3 kampioenschappen en 3 FAC's en dan nokken?
Nee,absoluut niet.
Koeman is vrijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 06:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien is het wel een keer goed om een andere coach voor de groep te zetten. Maar er zijn niet veel coaches beter en ik zou zo niet een geschikte opvolger kunnen noemen. Dus laat hem maar zitten.
en dat is wat anders.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:05 schreef zjroentje het volgende:
Een Franse bezem door de selectie zou niet misstaan.
De halve voetbalwereld zit volgens mij achter die gast aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Essien is een middenvelder trouwens.
wat je zegt,lekker daar latenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op zeg, ook in de samenvattingen op Eurosport zie ik hem nog regelmatig misgrijpen/ schutteren. Op het EK was hij ook niet altijd even zeker en tegen Feyenoord vond ik het ook niet wat in de thuiswedstrijd van Sporting.
inderdaad DG, hij speelde weer een ijzersterke wedstrijdquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:18 schreef DutchGooner het volgende:
en mijn vertrouwen in Senderos groeit en groeit
7 out of 8quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:19 schreef fanneke het volgende:
Zo, gewoon weer in de halve finale van de FA Cup
en hoeveel FA cups hheeft dat in totaal opgeleverd?quote:
3quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoeveel FA cups hheeft dat in totaal opgeleverd?
en 2005 wordt nummer 4quote:
Hij maakt wel eens een foutje, maar het is een keeper die erg weinig goals tegen krijgt door de jaren heen, dus hij zal toch wel iets goed doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op zeg, ook in de samenvattingen op Eurosport zie ik hem nog regelmatig misgrijpen/ schutteren. Op het EK was hij ook niet altijd even zeker en tegen Feyenoord vond ik het ook niet wat in de thuiswedstrijd van Sporting.
En de volgende keeper die aangetrokken gaat worden moet niet "wel eens een foutje maken",daar hebben we er al teveel van gehadquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij maakt wel eens een foutje, maar het is een keeper die erg weinig goals tegen krijgt door de jaren heen, dus hij zal toch wel iets goed doen.
Robinson is shite,althans hij is niet meer wat het geweest is,Frei heb ik mijn bedenkingen over en die 3e ken ik nietquote:Op zondag 13 maart 2005 03:23 schreef cultheld het volgende:
Als ik voor Arsenal was zou ik Frei, Robinson of Agliardi aan raden, maar dat ben ik niet, dus ik hoop dat Arsenal Babos haalt
en waar speelt ie dan?quote:Op zondag 13 maart 2005 03:28 schreef cultheld het volgende:
Agliardi is het grootste keeperstalent van Italië (En dat zegt wat in een land vol keepers). Robinson is echt niet slecht hoor; Die kerel is op de lange termijn één van de beste keepers ter wereld. En Frei moet ballen rapen namens Parma; Zet een degelijke verdediging voor zijn neus en hij keept als een god![]()
ALLES is beter dan Almunia,zelfs Kris Mampaeyquote:Op zondag 13 maart 2005 03:34 schreef cultheld het volgende:
En Robinson zou echt wel meer punten pakken voor Arsenal dan Almuniya denk ik.
minimumloonquote:Op zondag 13 maart 2005 03:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor 3 lolly's en een appel neem ik aan?
quote:Op zondag 13 maart 2005 03:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik neem ontslag
Ik hou het niet meer uit bij die Fransen
Die betalen zeker beter?quote:Op zondag 13 maart 2005 03:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik word nu middenvelder bij Fortuna Sittard
Ik heb nog altijd een jeugdcontractquote:
Is een logische keuze,gezien je provinciequote:Op zondag 13 maart 2005 03:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze niet meer gaan betalen dan ga ik wel naar Aachen !
Ik twijfel wel nog !quote:Op zondag 13 maart 2005 04:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is een logische keuze,gezien je provincie
1 matige wedstrijd in de HCE volstaatquote:
Dan wordt het idd moeilijkquote:Maar ja ik heb geen Ajax verleden
Nou ja,Emmen is wel erg kansloos natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2005 04:08 schreef cultheld het volgende:
Is mijn achterneef Ignas Peek geen goede keeper voor Arsenal?Hij staat op het punt om te debuteren bij Emmen, dus wees de andere clubs gauw te slim af
Eerst eens mijn debuut maken in de gouden gidsquote:Op zondag 13 maart 2005 04:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 matige wedstrijd in de HCE volstaat![]()
[..]
Dan wordt het idd moeilijk
1 matige in de HCE staat gelijk aan een goede in de GGD,je joden verleden verzin je er dan maar gewoon bijquote:Op zondag 13 maart 2005 04:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eerst eens mijn debuut maken in de gouden gids
Toen Emmen uit won van Fortuna zat ik voor het eerst op de bankquote:Op zondag 13 maart 2005 04:08 schreef cultheld het volgende:
Is mijn achterneef Ignas Peek geen goede keeper voor Arsenal?Hij staat op het punt om te debuteren bij Emmen, dus wees de andere clubs gauw te slim af
Ik weiger enig Ajax verleden !quote:Op zondag 13 maart 2005 04:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 matige in de HCE staat gelijk aan een goede in de GGD,je joden verleden verzin je er dan maar gewoon bij
Zo zien we dat graagquote:Op zondag 13 maart 2005 04:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weiger enig Ajax verleden !
Mwah,ik denk nog een klein jaartje als MvB zich niet heeft weet te kwalificeren voor het WK.quote:
Dan maar wachten op een andere bondscoach
Maarjaquote:Op zondag 13 maart 2005 04:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo zien we dat graag
[..]
Mwah,ik denk nog een klein jaartje als MvB zich niet heeft weet te kwalificeren voor het WK.
Die TT was sowieso al foutquote:Op zondag 13 maart 2005 04:19 schreef cultheld het volgende:
Moet die topictitel nu eigenlijk niet gewijzigd worden ?
Als ze mij nou eens mod maken kan ik dat effe fiksenquote:Op zondag 13 maart 2005 04:19 schreef cultheld het volgende:
Moet die topictitel nu eigenlijk niet gewijzigd worden ?
Mijn ideequote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:05 schreef gras het volgende:
Koop gewoon een Italiaan. Kwaliteit gegarandeerd; Cudicini, Toldo, Roma, De Sanctis, Abbiati.
Agliardi wordt wel een hele grotequote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
Cultheld man, Agliardi is de reservekeeper van Brescia. Arsenal moet een keeper die er direct staat. Mickaël Landreau dus.
Dat dacht MU ookquote:Koop gewoon een Italiaan. Kwaliteit gegarandeerd; Cudicini, Toldo, Roma, De Sanctis, Abbiati
Die keeper vind ik ook goedquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Isaksson ook nog steeds een goede optie, bij Rennes doet hij het zeer naar behoren.
Is dat een retorische vraag Vaduz?quote:Doel je op Taibi?
Dat zou eens tijd wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
Arsenal zal langer nadenken over wie ze halen.
Ja dat is van Persiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:12 schreef zjroentje het volgende:
En Robin pakt nu rood bij Jong Oranje.
zoiets en misschien wel meer omdat het de laatste thuiswedstrijd van het jaar isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:41 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe onbetaalbaar is een kaartje tegen Liverpool? 150 pond?
En dat dankzij de altijd genuanceerde media.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:24 schreef DutchGooner het volgende:
Ik begin het onderhand gehad te hebben met die Reyes,jankmannetje
nu zegt ie het zelf ook openlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:46 schreef gras het volgende:
[..]
En dat dankzij de altijd genuanceerde media.
Ik heb het hele gebeuren niet zo gevolgd, maar heb vaak het idee dat dergelijk dingen vooral roddel en achterklap zijn...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nu zegt ie het zelf ook openlijk
Vorige keer is ie er "ingeluisd" door een radiostation,nu heeft ie het gezegd tegen oa Skysports,betrouwbaar lijkt mij en zeker ook gezien de reactie van Wenger eropquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:01 schreef gras het volgende:
[..]
Ik heb het hele gebeuren niet zo gevolgd, maar heb vaak het idee dat dergelijk dingen vooral roddel en achterklap zijn...
Voor 5 mag ie weg maar misschien wilt ie zelf wel weg,hij wil een contract van 3-4 jaar,Arsenal biedt 1quote:Op donderdag 21 april 2005 02:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pires: In de belangstelling van Lyon? Laten gaan en een miljoen of 5 pakken of houden?
Mijn standpunt weet jequote:Bergkamp: Nog een jaar?
Dan moeten dat wel verdomd veel euro's zijn ivm de clausule in het contract met Sevilla en om te zeggen dat ie zich echt heeft laten gelden....quote:Reyes: Voor veel Euro's naar Madrid?
Ik zou Reyes alleen laten gaan als je minimaal 20 miljoen krijgt.
Sevilla krijgt een aanzienlijk bedrag van de transfersom (weet niet hoeveel precies) als Arsenal hem aan Betis of Real verkoopt.quote:Op donderdag 21 april 2005 03:01 schreef cultheld het volgende:
Wat voor clausule?
op basis waarvan denk je dat dat niet standhoudt? zo'n contract wordt door 20 advocaten opgesteld dus daar is echt wel over nagedacht.quote:Op donderdag 21 april 2005 03:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat zo'n clausule niet stand houdt in een rechtbank, dus Sevilla zal wel met minder genoegen nemen als ze dat geboden wordt.
In hoeverre belemmert hem dit méér in zijn bewegingsvrijheid dan als de clausule er niet in had gestaan? Er moet nog steeds een contract afgekocht worden, onder welke voorwaarden maakt geen reet uit.quote:Op donderdag 21 april 2005 03:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende: