Hij maakt wel eens een foutje, maar het is een keeper die erg weinig goals tegen krijgt door de jaren heen, dus hij zal toch wel iets goed doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op zeg, ook in de samenvattingen op Eurosport zie ik hem nog regelmatig misgrijpen/ schutteren. Op het EK was hij ook niet altijd even zeker en tegen Feyenoord vond ik het ook niet wat in de thuiswedstrijd van Sporting.
En de volgende keeper die aangetrokken gaat worden moet niet "wel eens een foutje maken",daar hebben we er al teveel van gehadquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij maakt wel eens een foutje, maar het is een keeper die erg weinig goals tegen krijgt door de jaren heen, dus hij zal toch wel iets goed doen.
Robinson is shite,althans hij is niet meer wat het geweest is,Frei heb ik mijn bedenkingen over en die 3e ken ik nietquote:Op zondag 13 maart 2005 03:23 schreef cultheld het volgende:
Als ik voor Arsenal was zou ik Frei, Robinson of Agliardi aan raden, maar dat ben ik niet, dus ik hoop dat Arsenal Babos haalt
en waar speelt ie dan?quote:Op zondag 13 maart 2005 03:28 schreef cultheld het volgende:
Agliardi is het grootste keeperstalent van Italië (En dat zegt wat in een land vol keepers). Robinson is echt niet slecht hoor; Die kerel is op de lange termijn één van de beste keepers ter wereld. En Frei moet ballen rapen namens Parma; Zet een degelijke verdediging voor zijn neus en hij keept als een god![]()
ALLES is beter dan Almunia,zelfs Kris Mampaeyquote:Op zondag 13 maart 2005 03:34 schreef cultheld het volgende:
En Robinson zou echt wel meer punten pakken voor Arsenal dan Almuniya denk ik.
minimumloonquote:Op zondag 13 maart 2005 03:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor 3 lolly's en een appel neem ik aan?
quote:Op zondag 13 maart 2005 03:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik neem ontslag
Ik hou het niet meer uit bij die Fransen
Die betalen zeker beter?quote:Op zondag 13 maart 2005 03:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik word nu middenvelder bij Fortuna Sittard
Ik heb nog altijd een jeugdcontractquote:
Is een logische keuze,gezien je provinciequote:Op zondag 13 maart 2005 03:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze niet meer gaan betalen dan ga ik wel naar Aachen !
Ik twijfel wel nog !quote:Op zondag 13 maart 2005 04:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is een logische keuze,gezien je provincie
1 matige wedstrijd in de HCE volstaatquote:
Dan wordt het idd moeilijkquote:Maar ja ik heb geen Ajax verleden
Nou ja,Emmen is wel erg kansloos natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2005 04:08 schreef cultheld het volgende:
Is mijn achterneef Ignas Peek geen goede keeper voor Arsenal?Hij staat op het punt om te debuteren bij Emmen, dus wees de andere clubs gauw te slim af
Eerst eens mijn debuut maken in de gouden gidsquote:Op zondag 13 maart 2005 04:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 matige wedstrijd in de HCE volstaat![]()
[..]
Dan wordt het idd moeilijk
1 matige in de HCE staat gelijk aan een goede in de GGD,je joden verleden verzin je er dan maar gewoon bijquote:Op zondag 13 maart 2005 04:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eerst eens mijn debuut maken in de gouden gids
Toen Emmen uit won van Fortuna zat ik voor het eerst op de bankquote:Op zondag 13 maart 2005 04:08 schreef cultheld het volgende:
Is mijn achterneef Ignas Peek geen goede keeper voor Arsenal?Hij staat op het punt om te debuteren bij Emmen, dus wees de andere clubs gauw te slim af
Ik weiger enig Ajax verleden !quote:Op zondag 13 maart 2005 04:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1 matige in de HCE staat gelijk aan een goede in de GGD,je joden verleden verzin je er dan maar gewoon bij
Zo zien we dat graagquote:Op zondag 13 maart 2005 04:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weiger enig Ajax verleden !
Mwah,ik denk nog een klein jaartje als MvB zich niet heeft weet te kwalificeren voor het WK.quote:
Dan maar wachten op een andere bondscoach
Maarjaquote:Op zondag 13 maart 2005 04:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo zien we dat graag
[..]
Mwah,ik denk nog een klein jaartje als MvB zich niet heeft weet te kwalificeren voor het WK.
Die TT was sowieso al foutquote:Op zondag 13 maart 2005 04:19 schreef cultheld het volgende:
Moet die topictitel nu eigenlijk niet gewijzigd worden ?
Als ze mij nou eens mod maken kan ik dat effe fiksenquote:Op zondag 13 maart 2005 04:19 schreef cultheld het volgende:
Moet die topictitel nu eigenlijk niet gewijzigd worden ?
Mijn ideequote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:05 schreef gras het volgende:
Koop gewoon een Italiaan. Kwaliteit gegarandeerd; Cudicini, Toldo, Roma, De Sanctis, Abbiati.
Agliardi wordt wel een hele grotequote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
Cultheld man, Agliardi is de reservekeeper van Brescia. Arsenal moet een keeper die er direct staat. Mickaël Landreau dus.
Dat dacht MU ookquote:Koop gewoon een Italiaan. Kwaliteit gegarandeerd; Cudicini, Toldo, Roma, De Sanctis, Abbiati
Die keeper vind ik ook goedquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Isaksson ook nog steeds een goede optie, bij Rennes doet hij het zeer naar behoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |